Адвокаты по наследственным делам
Отзывы о нас
Для меня это была огромная находка! Уже неделю разбираюсь развлекаюсь учусь у Вас на интернет проекте и уходить отсюда не собираюсь.

Этот ресурс просто супер так много чего здесь любопытного и нужного. Желаю держаться так же высоко и дальше и всего самого... наилучшего во всем.

Ребята супер!!! Все что вы делаете для всех нас вне всякого сомнения- очень важно!!!
Наши услуги

Вопрос к юристу по наследству:

Статьи
Право власності на спадок

Право власності на спадок Визнання прав власності на спадок (зразок судової справи), позовна заява про спадщину

Наследство по завещанию: раскрываем юридические ...

Наследство по завещанию: раскрываем юридические секреты Завещание необязательно гарантирует выполнение воли наследодателя, ведь в некоторых случаях можно признать завещание недействительным

Чи поділяться комунальники зі споживачами?

    Чи поділяться комунальники зі споживачами?

    В Україні планують впровадити стимулюючу методику розрахунку тарифів

    Національна комісія з регулювання сфери комунальних послуг запропонувала нову методику розрахунку тарифів на водопостачання та водовідведення. Розробник методики, директор департаменту стратегічного планування і розвитку Нацкомісії Дмитро Арлачов розповів, що в ній закладені стимули пошуку ефективнішого господарювання і залучення інвестицій для підприємств, які подають воду і відводять стоки.

    Пояснюючи необхідність зміни методики, він зауважив, що в чинному порядку тарифоутворення немає стимулу для компаній знижувати операційні витрати. А новий метод розрахунків стимулюватиме комунальників не лише залучати інвестиції у галузь, а й зменшувати виробничі витрати. А тоді вже можна буде говорити про протилежний процес — збільшення прибутків. Отже, це пряма вигода для компанії.

    От тільки чи вигідною буде нова методика споживачам житлово-комунальних послуг? Д. Арлачов зауважив, що вона в перспективі передбачає навіть… деяке зниження тарифів. На фоні нинішнього стану справ у ЖКГ таке повідомлення звучало як фантастичне. Однак посадовець пояснив, яким чином компанії допомагатимуть споживачам заощаджувати гроші на оплаті.

    — Запропонована методика спрямована на вигоди як для підприємства, так і для споживача послуг. Адже вона передбачає перехід до довгострокового планування — на 3—5 років, — зазначив Д. Арлачов. — Перший етап регуляторний, він триватиме приблизно три роки. Якщо протягом цього часу фактичні затрати компанії виявляться меншими, ніж закладено регулятором, то вигода залишається у компанії. Тобто в неї є стимул знижувати затрати. На наступному ж етапі — він триватиме 5 років — розрахунок тарифу відбуватиметься так. Половина отриманого прибутку залишиться у компанії. А другу половину «віддадуть» споживачу у вигляді зниження тарифу. Тобто досягнута компанією економія буде розділена між двома учасниками. До всього, для кожної компанії регулятором визначається завдання — на скільки вона зобов’язана знижувати затрати. Це, до речі, те, чого немає в нинішній методиці.

    Отже, здається, споживачі повинні радіти. Їм навіть нічого робити не треба для того, аби житлово-комунальний тиск на їхні гаманці зменшився. Хоча всі мої знайомі, яким я розповіла про майбутнє нововведення, сприйняли інформацію надто скептично. Так, один зі споживачів, Віталій Воронцов, бухгалтер за професією, відреагував досить різко:

    —Та це просто хочуть завуалювати зростання тарифів так, щоб споживачі нічого не зрозуміли!

    Втім, оптимістичних розробників і песимістично налаштованих споживачів може «розсудити» інша інстанція — підприємство з постачання води і відведення стоків.

    Перший заступник генерального директора «Київводоканалу» з економіки і фінансів Ганна Циганок зауважила, що столичні водопостачальники готові брати участь у цьому пілотному проекті, експериментувати, тільки-но отримають узгодження від регулятора. Але далеко не всі водопровідно-каналізаційні підприємства можуть прийняти цю методику.

    — Як фахівець можу сказати, що нині в Україні немає жодного водоканалу чи теплової організації, яка готова до впровадження цього методу. Адже є низка питань, які ще мають бути вирішені. Одне з найбільших — щодо форми власності. В цьому сенсі Київ готовий дещо більше, ніж інші регіони, оскільки комунальні підприємства переведені в розряд акціонерних товариств. Інший момент, який нас зацікавив у цій методиці, — можливість залучення інвестицій. Так, у нас одне з найбільших питань — реконструкція Бортницької станції аерації. Нині велику роботу веде і місто, і підприємство щодо залучення інвестицій у цю реконструкцію, але зазвичай все упирається в проблему джерела повернення коштів. Їх у підприємства немає. Адже ми працюємо за збитковим тарифом, рентабельність у нас негативна. На сьогодні фінансування оновлення основних засобів у ЖКГ становить приблизно 25%. Тобто 20 років у кращому разі латаються дірки, бо система фінансування нічого іншого не дозволяє.

    Звісно, тут напрошується запитання: якщо підприємство ледве зводить кінці з кінцями (тарифи «Київводоканалу» покривають собівартість менш ніж на 60%), то де гарантія, що відбудеться зниження тарифів для споживача?

    —Результатом для споживача має стати якість води, не потребуючи ремонту мережі, і повна впевненість у завтрашньому дні. Я так думаю, адже я теж споживач. Певні результати можна буде побачити, можливо, через 2—3 роки. Це не фінансові результати, а якісні, — пояснила Ганна Циганок. — Але це тільки щодо першого регуляторного періоду, який триває три роки. Тобто довгостроковий ефект у споживача виникне.

    Що ж, залишається сподіватися, що так воно і буде. Втім, розробка методики — це тільки перший крок. За словами Д. Арлачова, зараз вона перебуває на юстуванні. Однак для того, щоб методика запрацювала, потрібно, аби відповідне спільне рішення прийняли три органи влади — Нацкомісія з регулювання сфери комунальних послуг, Мінрегіон і Мінекономіки. А далі планується схожі методики розробляти і для інших житлово-комунальних сфер, зокрема для сфери виробництва теплової енергії.

    Як ця методика «поведе себе» на практиці в Україні — покаже час. А ось за рубежем, переконує Дмитро Арлачов, вона себе вже непогано зарекомендувала. І наводить як зразок досвід Великобританії. Там інвестиції під час використання стимулюючої моделі зросли. Тариф же зменшився удвічі.

    Купатися в банкнотах дешевше? Фото з сайту verytiksi.ru

    ДО РЕЧІ

    Мінрегіон готує новий закон

    Мінрегіон України прагне чітко розмежувати необхідність технічної модернізації житлово-комунального господарства та його реформування. Про це повідомив перший заступник міністра регіонального розвитку, будівництва та ЖКГ Олександр Аліпов. Серед головних чинників реформування — дерегуляція, створення простої та дієвої нормативно-правової бази.

    — Реформування галузі та її модернізація — речі принципово різні. Модернізація та розвиток вимагають інвестицій, зокрема і державних. А реформування — це узгоджені дії всіх органів влади, і перш за все місцевих, спрямованих на створення можливості для мешканців багатоквартирних будинків стати ефективними власниками. Це пошук механізмів залучення інвестицій, ресурсозбереження на всіх рівнях виробництва комунальних послуг, — підкреслив перший заступник очільника Мінрегіону.

    За його словами, одним із найбільших каменів спотикання реформування галузі є нормативна база. Так, нині діє 21 закон у сфері ЖКГ, але деякі з яких навіть по-різному визначають термінологію. Саме тому Мінрегіон розпочав підготовку єдиного базового закону у сфері ЖКГ, покликаного замінити всі існуючі. Прес-служба Мінрегіону повідомила, що у новому законі передбачається розділення правовідносин власності (житлова політика) та управління житлово-комунальним господарством (надання комунальних послуг).

    Урядовий Кур'єр

    Рейтинг: 4.6/5, основан на 25 голосах.

    Вам будет интересно:

    Про внесення змін до постанови НКРЕ від 28.12.2011 № 167, Національна комісія, що здійснює державне регулювання у сфері енергетики

    Про внесення змін до постанови НКРЕ від 28.12.2011 № 167 Відповідно до законів України «Про засади функціонування ринку природного газу» ( 2467-17 ), «Про природні монополії»( 1682-14 ) та Указу Президента України від 23.11.2011 № 1059( 1059/2011 ) «Про Національну комісію, що здійснює державне регулювання у сфері енергетики», до Методики розрахунку тарифів на транспортування та постачання природного газу для підприємств з газопостачання та газифікації( v0983227-02 ), затвердженої постановою НКРЕ від 04.09.2002 № 983, та Процедури встановлення та перегляду НКРЕ тарифів на транспортування, розподіл, постачання природного газу, зберігання (закачування, зберігання та відбір) природного газу, транспортування нафти, нафтопродуктів, аміаку магістральними трубопроводами ( v0749227-09 ), затвердженої постановою НКРЕ від 25.06.2009 № 749, Національна комісія, що здійснює державне регулювання у сфері енергетики, ПОСТАНОВЛЯЄ:

    Про визнання такою, постанови НКРЕ від 31.05.2012 № 703, Національна комісія, що здійснює державне регулювання у сфері енергетики

    Про визнання такою, що втратила чинність, постанови НКРЕ від 31.05.2012 № 703 Відповідно до Закону України «Про електроенергетику» ( 575/97-ВР ), Указу Президента України від 23.11.2011 № 1059 ( 1059/2011 ) «Про Національну комісію, що здійснює державне регулювання у сфері енергетики» та Порядку встановлення, перегляду та припинення дії «зеленого» тарифу для суб’єктів господарської діяльності( v0032227-09 ), затвердженого постановою НКРЕ від 22.01.2009 № 32, Національна комісія, що здійснює державне регулювання у сфері енергетики, ПОСТАНОВЛЯЄ:

    Создана рабочая группа по разработке предложений по усовершенствованию закона о языках

    Кабинет Министров Украины создал рабочую группу по разработке системных предложений относительно усовершенствования законодательства относительно порядка применения языков на Украине и проекта ...

    Про затвердження Положення про Ліцензійну комісію МОЗ України, Міністерство охорони здоров'я України

    Про затвердження Положення про Ліцензійну комісію МОЗ України З метою вдосконалення ліцензування господарської діяльності з медичної практики НАКАЗУЮ: 1. Затвердити:





    Юридическая практика:
    Про стягнення витрат на поховання

    Про стягнення витрат на поховання До юристів по спадковим справам звернулася громадянка за допомогою у справі про стягнення витрат на поховання через суд

    Про усунення від права на спадкування

    Про усунення від права на спадкування Нещодавно до юристів по питанням спадщини звернулася громадянка, яка бажає усунути від права на спадкування свою сестру

    Про визнання дій нотаріуса неправомірними та зобов'язання ...

    Про визнання дій нотаріуса неправомірними та зобов'язання вчинення дій Нотаріусам заборонено безпідставно вводити людей в паніку відмовляючи у вчиненні нотаріальних дій


    Консультации по наследству:
    Відновлюємо термін вступу в спадщину

    Добрий день, консультанти. Мені дуже потрібна допомога адвоката у спадкових питаннях. Справа в тому, що звертаюся до Вас не ...

    Розцінки на прийняття спадщини та послуги адвоката

    Добрий день, консультанти сайту. Насамперед, мене цікавить вартість юридичних послуг на спадщину в Києві. Моє питання банальне ...

    Коли оскаржити заповіт досить просто

    У мене виникла ситуація, коли без допомоги кваліфікованого адвоката зі спадкових питань не обійтися. Вже не раз до Вас звертаюся ...


    Новости наследственных дел:
    На сегодняшнем заседании правительства планируется ...

    На сегодняшнем заседании правительства планируется рассмотреть план мероприятий по выполнению СА с ЕС Кабинет министров Украины на сегодняшнем заседании рассмотрит план мероприятий по выполнению соглашения об ассоциации с Евросоюзом. Об этом говорится в повестке дня заседания на сайте правительства.

    Судья не может считаться независимым от политического .

    Судья не может считаться независимым от политического влияния, если его карьера зависит от изменчивого политического вектора, - Я.Романюк 22 декабря во время заключительного заседания Наблюдательного Комитета проекта Совета Европы «Усиление независимости, эффективности и профессионализма судебной власти на Украине» Председатель Верховного Суда Украины Ярослав Романюк заявил, что «одним из самых опасных с точки зрения формирования независимой судебной системы на современном этапе факторов является политическая составляющая».

    Прокурор Донецкой области пытается в суде оспорить ...

    Прокурор Донецкой области пытается в суде оспорить его люстрацию Руководителю прокуратуры Донецкой области Николаю Франтовскому не удалось с первого раза обжаловать свое увольнение с должности через люстрацию, сообщает «Первая инстанция».


    Рекомендации пользователей:
    1676b6902a1c6c119988b3b7eb617bca