Києві повідомляє, що з 1 січня 2013 року набрав чинності Закон України «Про Державний бюджет України на 2013 рік від 06.12.2012 р. № 5515-VI», яким визначено розмір мінімальної заробітної плати та прожитковий мінімум у 2013 році. А саме:
Розмір мінімальної заробітної плати у 2013 році встановлено:
- у місячному розмірі з 1 січня — 1147 грн.; з 1 грудня — 1218 грн.;
- у погодинному розмірі з 1 січня — 6,88 грн.; з 1 грудня — 7,3 грн.
Пожитковий мінімум на одну особу в розрахунку на місяць встановлено з 1 січня у розмірі — 1108 грн.; з 1 грудня у розмірі — 1176 грн. Прожитковий мінімум для тих, хто належить до основних соціальних і демографічних груп населення, встановлено в розмірі:
- дітей віком до 6 років з 1 січня — 972 грн., з 1 грудня — 1032 грн.;
- дітей віком від 6 до 18 років з 1 січня — 1210 грн.; з 1 грудня — 1286 грн.;
- працездатних осіб з 1 січня — 1147 грн.; з 1 грудня — 1218 грн.;
На Одещині у ДТП загинуло двоє молодих людей, ще троє отримали травми17 лютого, о 5 годині, в селі Випасне Б-Дністровського району Одеської області сталася дорожньо-транспортна пригода з тяжкими наслідками.
Депутат Киевсовета через суд добивается признания законности работы этого органаДепутат Киевского городского совета Юрий Дмитрук требует признать право нынешнего Киевсовета работать до очередных местных выборов. Административный иск с данным требованием уже подан в Окружной ...
| Кінець «Операції «Нерезидент»Співробітники управління податкової міліції Державної податкової служби України в Донецькій області вирахували бухгалтера одного з публічних акціонерних товариств обласного центру, який тепер ...
Туристичний акцентУ Закарпатті побував міністр екології та природних ресурсів Олег Проскуряков. Найперше він ознайомився з автоматизованою інформаційно-вимірювальною системою прогнозування паводків та управління ...
|