Адвокаты по наследственным делам
Отзывы о нас
Ваш интернет сайт не только лучший друг - этот ресурс, - родственник для всех, кто сегодня живёт новыми идеями!

Благодарим всех, от кого зависит продвижение этого интернет портала.

Очень уникальный, интересный и новый ресурс! Хочется поддержать Вас денежкой. Как это можно организовать?
Наши услуги

Вопрос к юристу по наследству:

Статьи
Право власності на спадок

Право власності на спадок Визнання прав власності на спадок (зразок судової справи), позовна заява про спадщину

Наследство по завещанию: раскрываем юридические ...

Наследство по завещанию: раскрываем юридические секреты Завещание необязательно гарантирует выполнение воли наследодателя, ведь в некоторых случаях можно признать завещание недействительным

Щодо надання роз'яснень (про безготівкові розрахунки в Україні), Державна казначейська служба УкраїниДЕРЖАВНА КАЗНАЧЕЙСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ

ЛИСТ

  1. 24.07.2012  № 17-10/1685-10495
  2. Щодо надання роз'яснень

    <...>

    Згідно з пунктом 12.6 Порядку обслуговування державного бюджету за видатками та операціями з надання та повернення кредитів, наданих за рахунок коштів державного бюджету( z1401-11 ), затвердженого наказом Міністерства фінансів України від 30.09.2011 р. № 1223, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 05.12.2011 р. за № 1401/20139 (далі — Наказ № 1223), платіжні доручення подаються до органів Казначейства в кількості примірників, необхідних для всіх учасників безготівкових розрахунків. Форма, обов'язкові реквізити, строк дії платіжних доручень та вимоги до заповнення розрахункових документів на паперових носіях визначено Інструкцією про безготівкові розрахунки в Україні в національній валюті( z0377-04 ), затвердженою постановою Правління Національного банку України від 21.01.2004 р. № 22, зареєстрованою в Міністерстві юстиції України 29.03.2004 р. за № 377/8976.

    У платіжному дорученні повинні бути заповнені всі реквізити, передбачені його формою. Реквізит "Призначення платежу" платіжного доручення заповнюється з урахуванням вимог нормативно-правових актів та повинен містити повну інформацію про платіж та документи, на підставі яких здійснюється перерахування коштів отримувачу.

    Органи Казначейства не несуть відповідальності за недостовірність підтвердних документів та їх зміст, на підставі яких були складені розрахункові документи, оформлені розпорядниками бюджетних коштів та одержувачами бюджетних коштів, а також за повноту і своєчасність сплати ними податків, зборів та обов'язкових платежів.

    Порядком казначейського обслуговування місцевих бюджетів( z0919-02 ), затвердженим наказом Державного казначейства України від 04.11.2002 р. № 205, зареєстрованим в Міністерстві юстиції України 26.11.2002 р. за № 919/7207 (далі — Наказ № 205), також встановлені вимоги до заповнення розрахункових документів на паперових носіях (підпункт 4.8.3).

    У додатку 22 до Наказу № 205( z0919-02 ) та додатку 49 до Наказу № 1223( z1401-11 ) наведені зразки платіжних доручень та рекомендації щодо їх заповнення.

    Крім того, у додатку до Порядку заповнення розрахункових документів у разі сплати (стягнення) платежів до бюджету або повернення платежів з бюджету ( z0735-02 ), затвердженого наказом Державної податкової адміністрації України від 01.07.2002 р. № 301, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 06.09.2002 р. за № 735/7023 (далі — Наказ № 301), наведена пам'ятка про порядок заповнення розрахункових документів у разі сплати (стягнення) платежів до бюджету або повернення платежів з бюджету.

    Наказом № 205( z0919-02 ) та Наказом № 1223( z1401-11 ) встановлено, що подані розпорядниками бюджетних коштів та одержувачами бюджетних коштів платіжні доручення перевіряються органами Казначейства щодо наявності всіх необхідних реквізитів, відповідності підписів відповідальних посадових осіб і відбитка печатки установи зразкам.

    Наведемо приклади заповнення поля "Призначення платежу":

    1) у разі здійснення видатків за кількома КЕКВ ( v0011201-11 ):

    #3601010#,

    #1131 — 35,00#,

    #за канцтовари#,

    #1134 — 20,00#,

    #за послуги зв'язку#,

    #авансовий звіт за червень#,

    #без ПДВ#

    1

    2

    3

    2

    3

    4

    5

    • інформація за кожним полем розділяється розділовим знаком ",", на початку і в кінці кожного поля проставляється знак "#";

    • у полі 1 зазначається КПКВК по державному бюджету або КТКВКМБ по місцевому бюджету;

    • у полі 2 зазначається КЕКВ та сума видатків за цим КЕКВ;

    • у полі 3 зазначається економічна сутність платежу. Якщо КЕКВ декілька, то поля 2 і 3 повторюються;

    • у полі 4 зазначається номер та дата документа, на підставі якого здійснюється платіж (бюджетне фінансове зобов'язання);

    • у полі 5 зазначається показник "#в т. ч. ПДВ та сума#" або "#без ПДВ#";

    2) у разі проведення оплати платежів до бюджету:

    *

    ;101

    ; ;

    КПКВК 3601010 КЕКВ 1111 — 100,00 Податок з доходів фіз. осіб за липень 2012.

     

     

     

    1

    2

    3

    4

    5

    6

    7

    • у полі 1 друкується службовий код (знак) "*" (ознака бюджетного платежу);

    • у полі 2 друкується розділовий знак ";", друкується код виду сплати (тризначне число);

    • у полі 3 друкуються знаки "; ;";

    • у полі 4 зазначаються КПКВК — у державному бюджеті, КТКВКМБ — у місцевому бюджеті, КЕКВ, сума та назва платежу до бюджету;

    • поля 5 — 7 заповнюються у випадках, визначених Наказом № 301( z0735-02 ).

    Враховуючи вищезазначене та принцип єдності бюджетної системи України, звертаємо увагу на необхідність перевірки працівниками Казначейства дотримання розпорядниками та одержувачами коштів державного та місцевих бюджетів вимог щодо заповнення реквізитів платіжних доручень.

    Перший заступник Голови

    О. Даневич

    Юридичний портал Справедливість

    Рейтинг: 4.9/5, основан на 25 голосах.

    Вам будет интересно:

    Про внесення змін до наказу Мінагрополітики від 28 грудня 2005 року № 759, Міністерство аграрної політики та продовольства України

    Про внесення змін до наказу Мінагрополітики від 28 грудня 2005 року № 759 Відповідно до статті 12 Закону України "Про молоко та молочні продукти"( 1870-15 ), наказу Міністерства аграрної політики України, Міністерства охорони здоров'я України, Державного комітету України з питань технічного регулювання та споживчої політики від 21 січня 2005 року № 24/28/18 ( z0100-05 ) "Про затвердження Порядку ведення реєстру атестованих виробників молока, молочної сировини і молочних продуктів", зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 26 січня 2005 року за № 100/10380, на підставі подання за результатами проведення атестації виробництва молока, молочної сировини і молочних продуктів атестаційних комісій відповідних територіальних органів виконавчої влади з питань аграрної політики та з метою інформування про суб'єктів господарювання, які здійснюють виробництво молока, молочної сировини і молочних продуктів, НАКАЗУЮ:

    Про затвердження Порядку взаємодії суб’єктів соціального супроводу сімей (осіб), які перебувають у складних життєвих обставинах, Кабінет Міністрів України

    Про затвердження Порядку взаємодії суб’єктів соціального супроводу сімей (осіб), які перебувають у складних життєвих обставинах Кабінет Міністрів України постановляє:

    Щодо врахування суми дотаційних сертифікатів при розрахунку оптової ринкової ціни у листопаді 2013 року, Національна комісія, що здійснює державне регулювання у сфері енергетики

    Щодо врахування суми дотаційних сертифікатів при розрахунку оптової ринкової ціни у листопаді 2013 року Згідно з повноваженнями, наданими Законом України "Про електроенергетику"( 575/97-ВР ) та Указом Президента України від 23.11.2011 № 1059( 1059/2011 ) "Про Національну комісію, що здійснює державне регулювання у сфері енергетики", відповідно до Правил Оптового ринку електричної енергії України ( v1028862-12 ), затверджених Протоколом Ради Оптового ринку електричної енергії України від 28.05.2012 № 8 та погоджених постановою НКРЕ від 09.08.2012 № 1028, постанови НКРЕ від 26.02.2001 № 184 ( v0184227-01 ) "Про затвердження Положення про порядок надання ліцензіатам з постачання електричної енергії за регульованим тарифом компенсації втрат від здійснення постачання електроенергії побутовим споживачам", постанови НКРЕ від 16.11.2006 № 1487( v1487227-06 ) "Про затвердження Положення про порядок надання ліцензіатам з постачання електричної енергії за регульованим тарифом компенсації втрат від здійснення постачання електроенергії споживачам за тарифами, диференційованими за періодами часу", постанови НКРЕ від 18.01.2007 № 27( v0027227-07 ) "Про затвердження Порядку надання ліцензіатам з постачання електричної енергії за регульованим тарифом компенсації втрат при здійсненні постачання електроенергії побутовим споживачам, які розраховуються за тарифами, диференційованими за періодами часу", постанови НКРЕ від 21.02.2008 № 198( v0198227-08 ) "Про затвердження Порядку надання ліцензіатам з постачання електричної енергії за регульованим тарифом компенсації втрат від здійснення постачання електричної енергії, яка використовується для зовнішнього освітлення населених пунктів", постанови НКРЕ від 26.07.2007 № 996 ( v0996227-07 ) "Про затвердження Порядку надання ліцензіатам з постачання електричної енергії за регульованим тарифом компенсації втрат від здійснення постачання електричної енергії міському електричному транспорту за тарифами, встановленими на рівні, як для населення", постанови НКРЕ від 26.06.2007 № 866( v0866227-07 ) "Про затвердження Порядку встановлення роздрібних тарифів на електричну енергію для вугледобувних підприємств", постанови НКРЕ від 02.04.2009 № 387 ( v0387227-09 ) "Про затвердження Порядку надання компенсації втрат ВАТ "Крименерго" та ВАТ ЕК "Одесаобленерго" від здійснення постачання електричної енергії дитячим центрам "Артек" і "Молода гвардія", постанови НКРЕ від 11.04.2013 № 408( z0715-13 ) "Про затвердження Порядку надання ліцензіатам з постачання електричної енергії за регульованим тарифом компенсації втрат від здійснення постачання електричної енергії суб’єктам господарської діяльності, які реалізують інноваційні проекти" Національна комісія, що здійснює державне регулювання у сфері енергетики, ПОСТАНОВЛЯЄ:

    Потрібно прагнути у вищу лігу

    Згідно з цьогорічною доповіддю Програми розвитку Організації Обєднаних Націй, індекс людського розвитку (ІЛР) України в 2012 році становить 0,740. Це дало змогу нашій країні посісти 78 позицію ...





    Юридическая практика:
    Про усунення перешкод у здійсненні права на спадкування ...

    Про усунення перешкод у здійсненні права на спадкування та визнання права власності в порядку спадкування за заповітом Починаючи процес нотаріального оформлення спадкового майна, громадяни часто зіштовхуються із перешкодами, які можна вирішити ...

    Про встановлення факту прийняття спадщини, виділення ...

    Про встановлення факту прийняття спадщини, виділення частини спадкового майна та про визнання права власності на спадкове майно Нотаріальне оформлення спадщини часто заходить у глухий кут через різні перешкоди та фактори. Однією із таких перешкод може ...

    Про поділ спадкового майна

    Про поділ спадкового майна Юристами було складено судовий позов в якому від суду вимагалося прийняти рішення про визнання права власності на частину ...


    Консультации по наследству:
    Допомога в оформленні заповіту на родича

    За допомогою вашого сервісу багато моїх знайомих вирішили всі свої виникаючі проблеми, пов'язані зі спадковим правом. Допоможіть ...

    Розділ спадщини між спадкоємцями за заповітом

    Доброго дня, адвокати та юристи сайту! Я вже користувався вашою адвокатською допомогою і Ви завжди давали мені грамотні юридичні ...

    Допомога в отриманні рішення суду за визнанням прав на спадщину

    Добрий день! Не так давно у мене помер батько, який мав будинок в особистій власності. Таким чином, залишився будинок у спадщину, ...


    Новости наследственных дел:
    На сегодняшнем заседании правительства планируется ...

    На сегодняшнем заседании правительства планируется рассмотреть план мероприятий по выполнению СА с ЕС Кабинет министров Украины на сегодняшнем заседании рассмотрит план мероприятий по выполнению соглашения об ассоциации с Евросоюзом. Об этом говорится в повестке дня заседания на сайте правительства.

    Судья не может считаться независимым от политического .

    Судья не может считаться независимым от политического влияния, если его карьера зависит от изменчивого политического вектора, - Я.Романюк 22 декабря во время заключительного заседания Наблюдательного Комитета проекта Совета Европы «Усиление независимости, эффективности и профессионализма судебной власти на Украине» Председатель Верховного Суда Украины Ярослав Романюк заявил, что «одним из самых опасных с точки зрения формирования независимой судебной системы на современном этапе факторов является политическая составляющая».

    Прокурор Донецкой области пытается в суде оспорить ...

    Прокурор Донецкой области пытается в суде оспорить его люстрацию Руководителю прокуратуры Донецкой области Николаю Франтовскому не удалось с первого раза обжаловать свое увольнение с должности через люстрацию, сообщает «Первая инстанция».


    Рекомендации пользователей:
    1676b6902a1c6c119988b3b7eb617bca