Мало хто з нас задоволений нинішнім станом аптечного господарства, рівнем цін чи, можливо, й наявністю тих чи інших препаратів. Куди рухати ринок, як забезпечувати його наповнення сучасними ліками — про це відбулася відверта розмова Прем’єр-міністра Миколи Азарова з основними дистриб’юторами імпортних лікарських засобів.
Окрім, власне, Прем’єра, за круглим столом розмістилися голова Держлікслужби Олексій Соловйов і п’ятеро керівників згаданих компаній, які охоплюють майже 90% ринку імпорту. Тож поговорити було про що. Особливо з огляду на те, що різноманітних лікарських засобів у нас на 32 мільярди гривень. І, за інформацією глави уряду, ми з вами щороку витрачаємо по півтора-два мільярди на придбання ліків, які увесь цивілізований світ не знає або ж давно забув про їхнє існування.
Ось закон про ліцензування імпорту лікарських засобів, який набув чинності з 1 березня, і покликаний навести лад у цьому величезному й прибутковому господарстві. «На наш ринок не повинні потрапляти ліки з непідтвердженим клінічним ефектом, — охарактеризував мету нововведення Микола Азаров. — Водночас пацієнт повинен прийти в аптеку й купити той препарат, який хоче або звик бачити на полицях».
Слід зауважити, що прогнозованих багатьма «експертами» ажіотажу й масового дефіциту не спостерігаємо. Прем’єр запевнив присутніх журналістів про задоволення вимог усіх заявників в отриманні відповідних ліцензій. А інших заспокоїв, окресливши часові межі першого, перехідного, періоду чинності вказаного закону: 1 грудня цього року. Відтоді імпортерів ліцензуватимуть за повною процедурою, але поки що в них є час належно підготуватися.
Заради справедливості зазначимо, що всі учасники зустрічі підтвердили отримання ліцензій без будь-яких перешкод буквально в день подання заявок.
Насамперед Миколу Азарова цікавило ціноутворення: чому аналогічні ліки у нас дорожчі, ніж у Європі? Які структури постачають в Україну ліки, скажімо, з Білорусі через Нову Зеландію? На засіданні прозвучала така цифра: мовляв, щороку ринок ліків приростає на 20%. Але не через збільшення продажу чи кількості пацієнтів, а за рахунок вартості препаратів. Водночас самі ж дистриб’ютори доводили, що на частку виробника припадає не більше 5%. Така інформація викликала у Миколи Азарова додаткове запитання: чому європейські пацієнти не страждають від подібних цінових стрибків, коли йдеться про одних і тих самих виробників?
Це означає, що в нас є зайві ланки у довгому ланцюжку до покупця. Співрозмовники поскаржилися, що на ціну впливають і численні затримки на шляху до аптек, і величезні маркетингово-рекламні витрати виробників.
Заседание ВККС не состоялось (дополнено)Заседание Высшей квалификационной комиссии судей, назначенное на 1 июля, не состоялось. Об этом сообщает корреспондент "ЮП". Официальной причиной было названо отсутствие кворума.
Щодо оголошення конкурсу на навчання у ВНЗ Польщі, Міністерство освіти і науки, молоді та спорту УкраїниВищим навчальним закладам I — IV рівнів акредитації Щодо оголошення конкурсу на навчання у ВНЗ Польщі Міністерство інформує про оголошення Польсько-Американським Фондом Свободи і Польсько-Американською Комісією Фулбрайта чергового набору на отримання Стипендії ім. Лейна Кіркланда на 2013/2014 н. р. для представників з України, Білорусі, Росії, Молдови, Грузії, Вірменії, Азербайджану, Казахстану та Киргизстану.
| Про призначення Жураківського В.О. першим заступником генерального директора Державної адміністрації залізничного транспорту України, Кабінет Міністрів УкраїниПро призначення Жураківського В. О. першим заступником генерального директора Державної адміністрації залізничного транспорту України Призначити Жураківського Віталія Олександровича першим заступником генерального директора Державної адміністрації залізничного транспорту України.
Щодо доопрацювання електронних контрольно-касових апаратів, Міністерство доходів і зборівЩодо доопрацювання електронних контрольно-касових апаратів Державна податкова служба України звертає увагу на те, що у зв'язку з прийняттям Порядку передачі електронних копій розрахункових документів і фіскальних звітних чеків реєстраторів розрахункових операцій дротовими або бездротовими каналами зв'язку до органів державної податкової служби( z1744-12 ) та Вимог щодо створення контрольної стрічки в електронній формі у реєстраторах розрахункових операцій та модемів для передачі даних( z1743-12 ), затверджених наказом Міністерства фінансів України 08.10.2012 № 1057, в Державний реєстр реєстраторів розрахункових операцій( v1159837-12 ) наказом Державної податкової служби України 21.12.2012 № 1159 внесені моделі з версіями внутрішнього програмного забезпечення, що відповідають зазначеним вимогам. Такі версії внутрішнього програмного забезпечення в реєстрі позначені "*****". Виробники повинні забезпечувати доопрацювання моделей реєстраторів розрахункових операцій, які знаходяться у користувачів, шляхом заміни версії внутрішнього програмного забезпечення відповідної моделі реєстратора розрахункових операцій на версію, що відповідає вимогам документів, введених наказом Міністерства фінансів України 08.10.2012 № 1057( z1743-12 ). Доопрацювання слід проводити згідно з Порядком доопрацювання електронних контрольно-касових апаратів( z0133-00 ), затвердженим рішенням Державної комісії з питань впровадження електронних систем і засобів контролю та управління товарним і грошовим обігом при Кабінеті Міністрів України від 30 листопада 1999 р. № 11, зареєстрованим в Міністерстві юстиції України 7 березня 2000 р. за № 133/4354. Обов'язково до формуляра (паспорта) реєстратора розрахункових операцій повинна вноситься відмітка про проведене доопрацювання. ДПС України доручає довести цей лист до відома виробників РРО, центрів сервісного обслуговування та користувачів РРО.
|