Адвокаты по наследственным делам
Отзывы о нас
Благодарим всех за качественную работу. Ваш интернет сайт,без всякого сомнения, на данный момент - единственный в своем роде. Хорошо, что есть такие так необходимые всем интернет сайты. Интернет портал достаточно многообразен в использовании. На нем удобно проводить отдых - просто и быстро.

Этот интернет портал здоровский! Пользовался довольно часто. Думаю, что этот портал ожидает светлое будущее. Удачи Вам, ребята. Хотелося б встречаться с Вашими трудами почаще!

Этот портал здоровский! работал на нем довольно чуть ли не по три раза на день. Думаю, что этот интернет проект ожидает светлое будущее. Удачи Вам, ребята. Хотелося б встречаться с Вашими трудами почаще! Действуйте!
Наши услуги

Вопрос к юристу по наследству:

Статьи
Право власності на спадок

Право власності на спадок Визнання прав власності на спадок (зразок судової справи), позовна заява про спадщину

Наследство по завещанию: раскрываем юридические ...

Наследство по завещанию: раскрываем юридические секреты Завещание необязательно гарантирует выполнение воли наследодателя, ведь в некоторых случаях можно признать завещание недействительным

Про внесення змін до деяких постанов Кабінету Міністрів України з питань справляння плати за здійснення дозвільних процедур у сфері використання ядерної енергії, Кабінет Міністрів УкраїниКАБІНЕТ МІНІСТРІВ УКРАЇНИ ПОСТАНОВА

від 28 серпня 2013 р. № 639 Київ

    Про внесення змін до деяких постанов Кабінету Міністрів України з питань справляння плати за здійснення дозвільних процедур у сфері використання ядерної енергії

    Кабінет Міністрів України постановляє:

    Внести зміни до деяких постанов Кабінету Міністрів України з питань справляння плати за здійснення дозвільних процедур у сфері використання ядерної енергії, що додаються.

    Прем'єр-міністр України

    М. АЗАРОВ

    Інд. 70

    ЗАТВЕРДЖЕНО постановою Кабінету Міністрів України від 28 серпня 2013 р. № 639

    ЗМІНИ, що вносяться до деяких постанов Кабінету Міністрів України з питань справляння плати за здійснення дозвільних процедур у сфері використання ядерної енергії

    1. У постанові Кабінету Міністрів України від 6 травня 2001 р. № 440( 440-2001-п ) "Про затвердження Порядку справляння та розмірів плати за здійснення дозвільних процедур у сфері використання ядерної енергії" (Офіційний вісник України, 2001 р., № 20, ст. 853; 2004 р., № 5, ст. 243; 2011 р. № 43 ст. 1742):

    1) у назві постанови слова "та розмірів" виключити;

  1. абзац третій постановляючої частини( 440-2001-п ) виключити;
  2. 2) Порядок справляння плати за здійснення дозвільних процедур у сфері використання ядерної енергії( 440-2001-п ), затверджений зазначеною постановою, викласти в такій редакції:

    "ЗАТВЕРДЖЕНО постановою Кабінету Міністрів України від 6 травня 2001 р. № 440 (в редакції постанови Кабінету Міністрів України від 28 серпня 2013 р. № 639)

    ПОРЯДОК справляння плати за здійснення дозвільних процедур у сфері використання ядерної енергії

    1. Цей Порядок визначає механізм справляння плати за здійснення дозвільних процедур у сфері використання ядерної енергії, які є адміністративними послугами, що надаються Держатомрегулюванням та його територіальними органами.

    2. Плата за здійснення дозвільних процедур справляється:

    1) за видачу ліцензії на:

  3. переробку уранових руд;
  4. перевезення радіоактивних матеріалів;
  5. переробку, зберігання радіоактивних відходів;
  6. виробництво джерел іонізуючого випромінювання;
  7. використання джерел іонізуючого випромінювання;
  8. підготовку персоналу експлуатуючої організації для експлуатації ядерної установки (за переліком посад та спеціальностей, який визначається Кабінетом Міністрів України);

    підготовку, перепідготовку та підвищення кваліфікації спеціалістів з фізичного захисту ядерних установок, ядерних матеріалів, радіоактивних відходів, інших джерел іонізуючого випромінювання;

    провадження експлуатуючою організацією діяльності, пов’язаної з конкретним етапом життєвого циклу ядерної установки або сховища для захоронення радіоактивних відходів (на будівництво та введення в експлуатацію ядерної установки; на будівництво сховища для захоронення радіоактивних відходів; на експлуатацію ядерної установки або сховища для захоронення радіоактивних відходів; на зняття з експлуатації ядерної установки; на закриття сховища для захоронення радіоактивних відходів);

    провадження діяльності, пов’язаної із здійсненням персоналом експлуатуючої організації безпосереднього управління реакторною установкою;

    провадження діяльності посадовими особами експлуатуючої організації, до службових обов’язків яких належить здійснення організаційно-розпорядчих функцій, пов’язаних із забезпеченням ядерної та радіаційної безпеки;

    2) за видачу дубліката ліцензії;

    3) за внесення змін до ліцензії у разі:

    зміни найменування чи місцезнаходження ліцензіата — юридичної особи або прізвища, імені, по батькові чи місця проживання ліцензіата — фізичної особи (без зміни місця провадження діяльності);

    наміру ліцензіата поширити дію ліцензії на додаткові ядерні установки, сховища для захоронення радіоактивних відходів, будівлі чи об’єкти, додаткові джерела іонізуючого випромінювання, щодо поводження з якими встановлені умови ліцензії, а також розширити межі майданчика, на якому розміщено ядерну установку або сховище для захоронення радіоактивних відходів;

  9. наміру ліцензіата продовжити строк дії ліцензії;
  10. внесення змін до чинних, набрання чинності новими нормативно-правовими актами з ядерної та радіаційної безпеки;

    виявлення у процесі провадження діяльності або під час здійснення державного нагляду за виконанням умов ліцензії обставин, що потребують перегляду і зміни умов ліцензії;

    4) за переоформлення ліцензії у разі:

  11. реорганізації ліцензіата;
  12. зміни місця або території провадження окремих видів діяльності у сфері використання ядерної енергії;

    наміру ліцензіата внести до ліцензії зміни, що потребують перегляду спроможності заявника дотримуватися умов провадження заявленого виду діяльності, встановлених нормами та правилами з ядерної та радіаційної безпеки;

    5) за видачу сертифіката про затвердження у разі перевезення радіоактивних матеріалів;

    6) за видачу дозволу на перевезення радіоактивних матеріалів та внесення до нього змін;

    7) за видачу окремого дозволу експлуатуючій організації на проведення певних видів робіт або операцій на етапах будівництва, введення в експлуатацію, експлуатації та зняття з експлуатації ядерної установки та на етапах експлуатації і закриття сховища для захоронення радіоактивних відходів.

    3. Оплата дозвільних процедур у сфері використання ядерної енергії здійснюється у розмірах, передбачених переліком платних адміністративних послуг, які надаються Державною інспекцією ядерного регулювання та її територіальними органами, і розміром плати за їх надання( 591-2011-п ), затвердженими постановою Кабінету Міністрів України від 1 червня 2011 р. № 591 (Офіційний вісник України, 2011 р., № 43, ст. 1742).

    У разі наявності одночасно кількох підстав для внесення змін чи переоформлення ліцензії плата справляється одноразово у найбільшому із встановлених для таких підстав розмірі.

    Якщо ліцензія на використання джерел іонізуючого випромінювання видається одночасно на різні типи джерела іонізуючого випромінювання або типи робіт, плата справляється одноразово у найбільшому із встановлених для видачі ліцензії на такі типи джерела іонізуючого випромінювання або типи робіт розмірі.

    У разі переоформлення ліцензії на використання джерел іонізуючого випромінювання у зв’язку з наміром ліцензіата внести до ліцензії зміни щодо поширення дії ліцензії на інший тип джерела іонізуючого випромінювання або інший тип робіт, що потребують перегляду спроможності заявника дотримуватися умов провадження заявленого виду діяльності, розмір плати визначається виходячи з розміру плати за видачу ліцензії на використання такого типу джерела іонізуючого випромінювання або такого типу робіт.

    У разі подальшого внесення змін або переоформлення зазначеної ліцензії у зв’язку з реорганізацією ліцензіата, зміною місця чи території провадження окремих видів діяльності у сфері використання ядерної енергії або наміром ліцензіата продовжити строк дії ліцензії плата справляється у розмірі плати за видачу первинної ліцензії.

    4. Документ про оплату надається до Держатомрегулювання або його територіального органу після прийняття ними рішення про видачу ліцензії, дозволу, окремого дозволу, сертифіката, а також внесення змін, переоформлення ліцензії у сфері використання ядерної енергії.

    Якщо протягом 30 календарних днів з дня надіслання повідомлення про прийняття рішення про видачу документа дозвільного характеру не подано документ, що підтверджує внесення плати за його видачу, Держатомрегулювання або його територіальний орган скасовує рішення про видачу документа дозвільного характеру.

    У разі видачі дубліката ліцензії документ, що підтверджує внесення плати, подається разом із заявою про видачу дубліката такої ліцензії.

    Документом, що підтверджує внесення плати, є копія платіжного доручення або квитанція про перерахування плати з відміткою установи банку, в якому зазначається вид дозвільної процедури.

    5. Плата за здійснення дозвільних процедур зараховується до Державного бюджету України в установленому порядку.".

    2. У Порядку видачі дозволу на здійснення міжнародних перевезень радіоактивних матеріалів( 1196-2007-п ), затвердженому постановою Кабінету Міністрів України від 3 жовтня 2007 р. № 1196 (Офіційний вісник України, 2007 р., № 76, ст. 2820):

    1) пункт 10 викласти у такій редакції:

    "10. Дозвіл за встановленою Держатомрегулюванням формою видається або надсилається заявнику (його уповноваженій особі) не пізніше ніж за три робочих дні з дня надходження документа, що підтверджує внесення плати за видачу дозволу.

    Оплата видачі дозволу здійснюється в розмірі, передбаченому переліком платних адміністративних послуг, які надаються Державною інспекцією ядерного регулювання та її територіальними органами, і розміром плати за їх надання( 591-2011-п ), затвердженими постановою Кабінету Міністрів України від 1 червня 2011 р. № 591 (Офіційний вісник України, 2011 р., № 43, ст. 1742).";

    2) в абзаці п’ятому пункту 11 слова і цифру "відповідно до пункту 7 цього Порядку" замінити словами і цифрою "відповідно до пункту 6 цього Порядку".

    3. У переліку платних адміністративних послуг, які надаються Державною інспекцією ядерного регулювання та її територіальними органами, і розмірі плати за їх надання( 591-2011-п ), затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 1 червня 2011 р. № 591 (Офіційний вісник України, 2011 р., № 43, ст. 1742):

    1) у розділі "Послуги, які надаються Держатомрегулювання" у позиції

    "Внесення змін до ліцензії у разі наміру ліцензіата поширити дію ліцензії на додаткові ядерні установки, сховища для захоронення радіоактивних відходів, будівлі чи об’єкти, додаткові джерела іонізуючого випромінювання, щодо поводження з якими встановлені умови ліцензії, а також розширити межі майданчика, на якому розміщено ядерну установку або сховище для захоронення радіоактивних відходів

  13. 100 відсотків розміру плати за видачу ліцензії"
  14. слова "додаткові джерела іонізуючого випромінювання," виключити;
  15. 2) у розділі "Послуги, які надаються територіальними органами Держатомрегулювання" позицію

    "Внесення змін до ліцензії у разі наміру ліцензіата поширити дію ліцензії на додаткові ядерні установки, сховища для захоронення радіоактивних відходів, будівлі чи об’єкти, додаткові джерела іонізуючого випромінювання, щодо поводження з якими встановлені умови ліцензії, а також розширити межі майданчика, на якому розміщено ядерну установку або сховище для захоронення радіоактивних відходів

  16. 100 відсотків розміру плати за видачу ліцензії"
  17. замінити такою позицією:
  18. "Внесення змін до ліцензії у разі наміру ліцензіата поширити дію ліцензії на додаткові джерела іонізуючого випромінювання, щодо поводження з якими встановлені умови ліцензії

  19. 450".
  20. Юридичний портал Справедливість

    Рейтинг: 4.7/5, основан на 25 голосах.

    Вам будет интересно:

    Про встановлення факту прийняття спадщини, виділення частини спадкового майна та про визнання права власності на спадкове майно

    Нотаріальне оформлення спадщини часто заходить у глухий кут через різні перешкоди та фактори. Однією із таких перешкод може стати невірне заповнення персональних даних в правовстановлюючих документах на те чи інше майно

    Стартует Стипендиальный конкурс Лиги студентов АЮУ при поддержке АК «IMG Partners»

    Стартует Стипендиальный конкурс Лиги студентов АЮУ при поддержке адвокатской компании «IMG Partners». Тема конкурсной работы: «Право налогоплательщиков на защиту, и его реализация. Проблематика ...

    Про офіційні (облікові) курси банківських металів, Національний банк України

    Національний банк України 23.11.2012 встановлює офіційні (облікові) курси банківських металів Код цифровий Код літерний Кількість унцій Назва Облікові курси

    В Україні вироблятимуть газ із вугілля

    В Україні збудують три заводи із газифікації вугілля. Відповідну кредитну угоду із Китаєм Україна підпише наприкінці листопада. Повідомив міністр енергетики і вуглепрому Юрій Бойко.





    Юридическая практика:
    Про визнання дій нотаріуса неправомірними та зобов'язання ...

    Про визнання дій нотаріуса неправомірними та зобов'язання вчинення дій Нотаріусам заборонено безпідставно вводити людей в паніку відмовляючи у вчиненні нотаріальних дій

    Про усунення від права спадкування

    Про усунення від права спадкування За правовою допомогою до наших юристів звернувся громадянин, який просив правової допомоги у справі про усунення від права ...

    Про поділ спадкового майна, визнання права власності ...

    Про поділ спадкового майна, визнання права власності на спадкове майно Частки спадщини між спадкоємцями можуть бути, як рівними, так і не рівними, виходячи з декількох факторів, таких як заповіт ...


    Консультации по наследству:
    Як отримати автомобіль в спадщину за заповітом

    Живу в цілком забезпеченій сім'ї з батьками. У нас є будинок, ділянка і машина. Як правильно скласти моїм батькам заповіт ...

    Допоможемо оскаржити заповіт через суд

    Добрий день, консультанти в питаннях спадкового права. Звертаюся до Вас, оскільки мені здається, ніхто більше не зможе допомогти, ...

    Як діє заповіт після смерті людини

    Не можу розібратися з питанням про спадок. У подруги трапилася біда, у неї померли батьки, і вони не залишили заповіту на ...


    Новости наследственных дел:
    На сегодняшнем заседании правительства планируется ...

    На сегодняшнем заседании правительства планируется рассмотреть план мероприятий по выполнению СА с ЕС Кабинет министров Украины на сегодняшнем заседании рассмотрит план мероприятий по выполнению соглашения об ассоциации с Евросоюзом. Об этом говорится в повестке дня заседания на сайте правительства.

    Судья не может считаться независимым от политического .

    Судья не может считаться независимым от политического влияния, если его карьера зависит от изменчивого политического вектора, - Я.Романюк 22 декабря во время заключительного заседания Наблюдательного Комитета проекта Совета Европы «Усиление независимости, эффективности и профессионализма судебной власти на Украине» Председатель Верховного Суда Украины Ярослав Романюк заявил, что «одним из самых опасных с точки зрения формирования независимой судебной системы на современном этапе факторов является политическая составляющая».

    Прокурор Донецкой области пытается в суде оспорить ...

    Прокурор Донецкой области пытается в суде оспорить его люстрацию Руководителю прокуратуры Донецкой области Николаю Франтовскому не удалось с первого раза обжаловать свое увольнение с должности через люстрацию, сообщает «Первая инстанция».


    Рекомендации пользователей:
    1676b6902a1c6c119988b3b7eb617bca