Що робить влада для громади
В урядовому контактному центрі підбили підсумки роботи за перше півріччя 2012 року. З’ясувалося, що найактуальнішим питанням, з якого отримали найбільше звернень, є охорона здоров’я. Воно й не дивно, адже коли щось болить — людину ніщо не тішить. А коли до фізичного болю додається ще й багато запитань на кшталт, де купити хороші медпрепарати, як знайти кваліфікованого лікаря, чи слід лягати в лікарню, і при цьому швидко порожніє гаманець, розгубитися може навіть сильна духом людина. Саме тому працівники урядової «гарячої лінії» завжди готові вислухати і допомогти.
Отже, протягом останніх 6 місяців надійшло 3149 таких звернень, що на 28,3% більше, ніж за аналогічний період минулого року (2 454). Найактивніше телефонували з Дніпропетровської області (443 або 14,1% від загальної кількості звернень), Києва (410 або 13%), а також Донецької (323 або 10,3%) та Харківської (185 або 5,9%) областей.
Як і минулого року, громадян турбували питання діяльності закладів охорони здоров’я (29,6%), роботи медичного персоналу (20,7%), проведення медико-соціальних експертиз (15,4%), діяльності аптечних закладів (8,4%).
Найбільше абонентам боліло закриття чи реорганізація закладів охорони здоров’я або їх структурних одиниць (214 звернень, у 2,5 раза менш, ніж у 2012-му); відмова у безкоштовному обслуговуванні у медзакладах (134 звернення, більше у 3,3 раза); оформлення медичних документів (93 звернення, більше у 1,6 раза); недоліки в організації прийому пацієнтів (84 звернення, більше у 2 рази); госпіталізація до лікарень (56 звернень, більше у 1,5 раза). Найчастіше з цих питань зверталися жителі Дніпропетровської, Донецької, Луганської, Вінницької, Харківської областей, АР Крим та Києва.
Люди в білих халатах... На них завжди дивляться з надією. Фото Володимира ЗАЇКИ
Так, жителька села Білоярівка Донецької області звернулася з проханням посприяти у терміновому проведенні операції на серці її брату, який перебував у тяжкому стані. Головне управління охорони здоров’я Донецької облдержадміністрації поінформувало, що хворому провели коронарографію для уточнення діагнозу. А згодом заявниця повідомила, що операцію її брату зробили безкоштовно.
Також на урядову телефонну «гарячу лінію» неодноразово зверталися жителі Святошинського району Києва, які дізналися зі ЗМІ про можливе перетворення з липня 2012 року Дитячої поліклініки №1 на інший медзаклад. Батьки маленьких киян дуже просили не закривати поліклініку, адже вона — єдина у цьому районі столиці та обслуговує майже 39 тис. дітей.
Звернення були розглянуті та опрацьовані Святошинською районною у м. Києві державною адміністрацією. І зрештою батьків заспокоїли: Дитяча поліклініка №1 працює в звичайному режимі та надає фахову медичну допомогу дитячому населенню. Інформація про закриття поліклініки не відповідає дійсності.
За минулий тиждень на урядову телефонну «гарячу лінію» звернулося 9 087 громадян зі скаргами, заявами та пропозиціями.