Адвокаты по наследственным делам
Отзывы о нас
Да, тут много нужной информации. Большущее спасибо. Очень благодарны! Ребята - действительно молодцы.

Влюблена в ваш сайт по уши!!! Какие же Вы просто молодцы!!! Сильно хочу пожелать Вам творческих успехов!

Этот интернет проект классный! Пользовался довольно часто. Думаю, что этот интернет сайт ожидает хорошее будущее. Удачи Вам, ребята. Хотелося б встречаться с Вашими новыми работами чаще!
Наши услуги

Вопрос к юристу по наследству:

Статьи
Право власності на спадок

Право власності на спадок Визнання прав власності на спадок (зразок судової справи), позовна заява про спадщину

Наследство по завещанию: раскрываем юридические ...

Наследство по завещанию: раскрываем юридические секреты Завещание необязательно гарантирует выполнение воли наследодателя, ведь в некоторых случаях можно признать завещание недействительным

Національна комісія, що здійснює державне регулювання у сфері комунальних послугНАЦІОНАЛЬНА КОМІСІЯ, ЩО ЗДІЙСНЮЄ ДЕРЖАВНЕ РЕГУЛЮВАННЯ У СФЕРІ КОМУНАЛЬНИХ ПОСЛУГ

    Л-й В. М.

    Національна комісія, що здійснює державне регулювання у сфері комунальних послуг (далі — Комісія), в межах компетенції повідомляє наступне.

    Відповідно до норм Закону України "Про державне регулювання у сфері комунальних послуг"( 2479-17 ) Комісією здійснюється регулювання діяльності (надання ліцензій, встановлення тарифів) суб'єктів природних монополій та суб'єктів господарювання, що здійснюють діяльність на суміжних ринках в обсягах, що перевищують рівень, який встановлений ліцензійними умовами.

    Згідно зі статтею 20 Закону України "Про теплопостачання" ( 2633-15 ) визначено, що тариф на теплову енергію для споживача визначається як сума тарифів на виробництво, транспортування та постачання теплової енергії.

    Одночасно повідомляємо, що суб'єкти господарської діяльності, які підпадають під регулювання Комісії для провадження господарської діяльності з виробництва, транспортування, постачання теплової енергії, керуються ліцензійними умовами:

    з провадження господарської діяльності з виробництва теплової енергії (крім діяльності з виробництва теплової енергії на теплоелектроцентралях, теплоелектростанціях, атомних електростанціях і когенераційних установках та установках з використанням нетрадиційних або поновлюваних джерел енергії)( z1466-12 ), які затверджені постановою Національної комісії, що здійснює державне регулювання у сфері комунальних послуг, від 10 серпня 2012 року № 276;

    з провадження господарської діяльності з транспортування теплової енергії магістральними та місцевими (розподільчими) тепловими мережами( z1467-12 ), які затверджені постановою Національної комісії, що здійснює державне регулювання у сфері комунальних послуг, 10 серпня 2012 року № 277;

    з провадження господарської діяльності з постачання теплової енергії, які затверджені постановою Національної комісії, що здійснює державне регулювання у сфері комунальних послуг( z1475-12 ), 10 серпня 2012 року № 278.

    Формування тарифів на теплову енергію, її виробництво, транспортування та постачання, послуги з централізованого опалення і постачання гарячої води здійснюється відповідно до Порядку формування тарифів на теплову енергію, її виробництво, транспортування та постачання, послуги з централізованого опалення і постачання гарячої води( 869-2011-п ), затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 01.06.2011 № 869 "Про забезпечення єдиного підходу до формування тарифів на житлово-комунальні послуги" (далі — Порядок).

    Відповідно до пункту 8 Порядку( 869-2011-п ) у разі зміни протягом строку дії тарифів обсягу окремих витрат, пов'язаних із провадженням ліцензованої діяльності з виробництва, транспортування та постачання теплової енергії, з причин, які не залежать від ліцензіата, зокрема збільшення або зменшення податків і зборів, мінімальної заробітної плати, орендної плати та амортизаційних відрахувань, підвищення або зниження цін і тарифів на паливно-енергетичні та інші матеріальні ресурси, може проводитися перерахування тарифів шляхом коригування лише тих складових частин структури тарифів, за якими відбулися цінові зміни в бік збільшення або зменшення.

    Можливість застосування та порядок встановлення двоставкового тарифу на послуги з централізованого опалення визначені пунктами 88 — 90 та 103 Порядку.

    Відповідно до статті 1 Закону України "Про житлово-комунальні послуги"( 1875-15 ) послуги з опалення відносяться до комунальних послуг.

    Згідно зі статтею 16 Закону України "Про теплопостачання" ( 2633-15 ) та статтями 5, 6 Закону України "Про державне регулювання у сфері комунальних послуг"( 2479-17 ) Комісія не має повноважень та засобів регуляторного впливу щодо визначення виконавців послуг та встановлення тарифів на комунальні послуги.

    Згідно зі статтею 7 Закону України "Про житлово-комунальні послуги" ( 1875-15 ) та статтею 28 < class=st96>Закону України "Про місцеве самоврядування в Україні"( 280/97-ВР )

    Враховуючи викладене вище, зазначені вимоги перевірки умов правильності визначення складових двоставкового тарифу на послуги з централізованого опалення та здійснення контролю за дотриманням законодавства щодо захисту прав споживачів у сфері житлово-комунальних послуг належать до повноважень органів місцевого самоврядування.

    З повагою,

    Член Комісії

    С. Дунайло

    Юридичний портал Справедливість

    Рейтинг: 4.7/5, основан на 25 голосах.

    Вам будет интересно:

    Про внесення змін до деяких законодавчих актів України з питань регулювання містобудівної діяльності, Верховна Рада України

    Верховна Рада України постановляє: I. Внести зміни до таких законодавчих актів України: 1. У Кодексі України про адміністративні правопорушення ( 80731-10 ) (Відомості Верховної Ради УРСР, 1984 р., додаток до № 51, ст. 1122):

    Фирму лишили права пользования земельным участком из-за невыплат по договору

    Решением хозяйственного суда Киевской области по иску прокуратуры области возвращено из незаконного пользования 1 га земель лесного фонда в Переяслав-Хмельницком районе. Об этом сообщает пресс-служба ...

    Консультація про те, як подати позов до суду про прийняття спадщини

    Допоможемо подати позов до суду про прийняття спадщини, допоможемо встановити факти прийняття спадкового майна в суді.

    Консультация юриста о наследстве

    Наследственные дела, наверное, одни из самых запутанных по своей правовой природе проблем, где пересекаются правовые отрасли - наследственное и жилищное право.





    Юридическая практика:
    Про усунення від права на спадкування

    Про усунення від права на спадкування Нещодавно до юристів по питанням спадщини звернулася громадянка, яка бажає усунути від права на спадкування свою сестру

    Про усунення перешкод у здійсненні права на спадкування ...

    Про усунення перешкод у здійсненні права на спадкування та визнання права власності в порядку спадкування за заповітом Починаючи процес нотаріального оформлення спадкового майна, громадяни часто зіштовхуються із перешкодами, які можна вирішити ...

    Про усунення від права спадкування

    Про усунення від права спадкування За правовою допомогою до наших юристів звернувся громадянин, який просив правової допомоги у справі про усунення від права ...


    Консультации по наследству:
    Відновлюємо термін вступу в спадщину

    Добрий день, консультанти. Мені дуже потрібна допомога адвоката у спадкових питаннях. Справа в тому, що звертаюся до Вас не ...

    Як отримати автомобіль в спадщину за заповітом

    Живу в цілком забезпеченій сім'ї з батьками. У нас є будинок, ділянка і машина. Як правильно скласти моїм батькам заповіт ...

    Порядок вступу та відмова від спадщини

    У мене склалася дуже складна ситуація, тому всі свої надії я покладаю на Вас, шановні адвокати по спадкових справах, адже ...


    Новости наследственных дел:
    На сегодняшнем заседании правительства планируется ...

    На сегодняшнем заседании правительства планируется рассмотреть план мероприятий по выполнению СА с ЕС Кабинет министров Украины на сегодняшнем заседании рассмотрит план мероприятий по выполнению соглашения об ассоциации с Евросоюзом. Об этом говорится в повестке дня заседания на сайте правительства.

    Судья не может считаться независимым от политического .

    Судья не может считаться независимым от политического влияния, если его карьера зависит от изменчивого политического вектора, - Я.Романюк 22 декабря во время заключительного заседания Наблюдательного Комитета проекта Совета Европы «Усиление независимости, эффективности и профессионализма судебной власти на Украине» Председатель Верховного Суда Украины Ярослав Романюк заявил, что «одним из самых опасных с точки зрения формирования независимой судебной системы на современном этапе факторов является политическая составляющая».

    Прокурор Донецкой области пытается в суде оспорить ...

    Прокурор Донецкой области пытается в суде оспорить его люстрацию Руководителю прокуратуры Донецкой области Николаю Франтовскому не удалось с первого раза обжаловать свое увольнение с должности через люстрацию, сообщает «Первая инстанция».


    Рекомендации пользователей:
    1676b6902a1c6c119988b3b7eb617bca