Та майже відразу за межами гладенько заасфальтованої АЗС вскочила лівим переднім колесом у яму так, що знадобилася запаска. Трапилося це посеред столиці на вулиці з промовистою назвою Богатирська. Настрій зіпсувався, а доки ремонтувалася, подумала: незле було б вішати таблички з прізвищами відповідальних за якість доріг на відрізках наших диво-шляхів. А ще про те, що, заправившись, вона вкотре профінансувала ремонт цієї ковбані.
Дороги врятує транспортний збір, включений до акцизу на бензин, переконували нас два роки тому. Збільшимо акцизи на пальне — і ці гроші підуть на шляхи та транспортні розв’язки, інакше ми їх не відремонтуємо ніколи.
Платити повинні ті, хто їздить і заправляється бензином та соляркою, — вони ж їх і псують, наввипередки піарилися тодішні очільники фінансово-економічного блоку Кабміну і щиро вірили своїм словам. Та лише цієї зими раптом з’ясувалося, що головний ворог наших доріг все-таки не машини, а температура повітря й природні явища. Невже пори року з’явилися вчора, а на наші дороги щодня випадають кислотні чи сірчані дощі-сніги?
Однак уже тоді експерти сумнівалися, чи вдасться таким чином відремонтувати дороги. Бо питання, як насправді розподілятимуться кошти, закладені в ціну бензину, залишалося відкритим. Його не розв’язали б, навіть якби пристали на пропозицію прописувати цей збір окремим рядком у чеку кожного споживача.
Коли вводили транспортний акциз, відповідальні за оподаткування тішилися, що він найнижчий у Європі. Тепер кажуть: вітчизняна система дорожнього господарства не реформована з радянських часів, і щоб мати якісні автошляхи, водії повинні більше сплачувати за користування ними. Та хто в це повірить?!
Нехитрий підрахунок середньорічного споживання бензину українцями, помножений на відсоток дорожнього акцизу, дає 20 мільярдів гривень сплачених кревних. За ці гроші щось та можна було б відремонтувати! Для порівняння: від приватизації шести обленерго у Фонді держмайна очікують додатково до бюджету лише 2 мільярди гривень.
В Україні сьогодні, за деякими даними, майже 8 мільйонів автомобілів. Однак погані дороги не можуть бути проблемою лише для тих, хто сідає за кермо. Вони зачіпають усіх, хто пересувається маршрутками й тролейбусами і навіть трамваями. Тому дорожні служби не лає лише ледачий. Найбільш просунуті — інтерактивно.
Приміром, у Фейсбуці приростає відвідувачами група «Я ненавиджу Укравтодор». Зреагував на її появу і Прем’єр-міністр Микола Азаров, закликавши користувачів переходити від ненависті до конкретних справ. І порадив активістам повідомляти про «слабкі місця» на дорогах, надсилати знімки, які дорожники зможуть використати у своїй роботі. Щоб у цьому переконатися, дочекаймося, коли висохне асфальт і потепліє хоча б до плюс п’яти — така технологія.
До речі, згадана вулиця Богатирська нібито є в переліку першочергових для ремонту навесні. Достеменно не відомо, чи посприяло цьому фото, яке розмістила моя знайома в соцмережі. Ось тільки не заїжджати на заправку аж до травня навряд чи вийде.
Про затвердження величини інвестиційної складової тарифу ПАТ "ДТЕК Західенерго", Національна комісія, що здійснює державне регулювання у сфері енергетикиПро затвердження величини інвестиційної складової тарифу ПАТ "ДТЕК Західенерго" Відповідно до Закону України "Про електроенергетику" ( 575/97-ВР ), Указу Президента України від 23.11.2011 № 1059 ( 1059/2011 ) "Про Національну комісію, що здійснює державне регулювання у сфері енергетики", розпорядження Кабінету Міністрів України від 08.09.2004 № 648-р( 648-2004-р ) "Про заходи щодо реконструкції та модернізації теплоелектростанцій та теплоелектроцентралей у період до 2020 року" (зі змінами, унесеними розпорядженням Кабінету Міністрів України від 18.06.2008 № 850-р), наказу Міністерства палива та енергетики України від 24.05.2006 № 183( z0701-06 ) "Про затвердження Порядку підготовки та фінансування проектів з метою реалізації плану реконструкції та модернізації теплових електростанцій", зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 13.06.2006 за № 701/12575, ураховуючи наказ Міністерства енергетики та вугільної промисловості України від 20.04.2012 № 253 "Про внесення змін у додаток до наказу Міністерства палива та енергетики від 09.10.2008 № 499", розпорядження Кабінету Міністрів України від 24.10.2012 № 807-р( 807-2012-р ) "Про схвалення техніко-економічного обґрунтування "Реконструкція енергоблока № 4 Ладижинської теплової електричної станції публічного акціонерного товариства "Західенерго", Національна комісія, що здійснює державне регулювання у сфері енергетики, ПОСТАНОВЛЯЄ:
Про усунення перешкод у здійсненні права на спадкування та визнання права власності в порядку спадкування за заповітомПочинаючи процес нотаріального оформлення спадкового майна, громадяни часто зіштовхуються із перешкодами, які можна вирішити тільки в судовому порядку
| Про тимчасове зупинення дії спеціальної санкції, що застосована до суб'єкта зовнішньоекономічної діяльності України, Міністерство економічного розвитку і торгівлі УкраїниПро тимчасове зупинення дії спеціальної санкції, що застосована до суб'єкта зовнішньоекономічної діяльності України Відповідно до Положення про порядок застосування до суб'єктів зовнішньоекономічної діяльності України та іноземних суб'єктів господарської діяльності спеціальних санкцій, передбачених статтею 37 Закону України "Про зовнішньоекономічну діяльність"( z0260-00 ), затвердженого наказом Міністерства економіки України від 17.04.2000 № 52, зареєстрованим у Міністерстві юстиції України 05.05.2000 за № 260/4481, ураховуючи вжиття суб'єктом зовнішньоекономічної діяльності України практичних заходів, що гарантують виконання Закону України "Про зовнішньоекономічну діяльність"( 959-12 ) і пов'язаних з ним законів, та на підставі матеріалів публічного акціонерного товариства "Сумський завод насосного та енергетичного машинобудування "Насосенергомаш" вих. від 03.07.2013 № 26-11/93, вх. від 05.07.2013 № 12/67520-13, вих. від 16.07.2013 № 26-11/101, вх. від 17.07.2013 № 12/72348-13, вих. від 18.07.2013 № 26-11/102, вх. від 19.07.2013 № 12/73258-13 НАКАЗУЮ:
Чуа Теонг Бан: «Влитися до десятки найрозвиненіших країн світу допоміг сприятливий інвестиційний клімат»Нещодавно Посольство Малайзії презентувало в Києві першу книжку про країну, видану українською мовою, Малайзія очима українців. Її автор випускник Національного університету Львівська політехніка, ...
|