Адвокаты по наследственным делам
Отзывы о нас
Этот портал классный! работал на нем очень чуть ли не по три раза на день. Этот сайт ждет хорошее будущее. Желаю удачи. Хотелося б видеться с Вашими работами чаще! Дерзайте!

Доброе утро!

Благодарим всех за качественную работу. Этот интернет проект -,действительно, сейчас - неповторимый в своем роде. Как здорово, что есть такие так необходимые всем интернет порталы. Интернет портал достаточно многофункционален в использовании. На нем здорово проводить свободное время - просто и быстро.
Наши услуги

Вопрос к юристу по наследству:

Статьи
Право власності на спадок

Право власності на спадок Визнання прав власності на спадок (зразок судової справи), позовна заява про спадщину

Наследство по завещанию: раскрываем юридические ...

Наследство по завещанию: раскрываем юридические секреты Завещание необязательно гарантирует выполнение воли наследодателя, ведь в некоторых случаях можно признать завещание недействительным

Про деякі питання організації роботи Тернопільської обласної виборчої комісії, Центральна виборча комісіяЦЕНТРАЛЬНА ВИБОРЧА КОМІСІЯ

ПОСТАНОВА

  1. 11 лютого 2013 року № 28
  2. Про деякі питання організації роботи Тернопільської обласної виборчої комісії

    До Центральної виборчої комісії 21 січня 2013 року надійшло звернення народного депутата України Стойка Івана Михайловича про бездіяльність Тернопільської обласної виборчої комісії щодо заміщення депутатів Тернопільської обласної ради, повноваження яких достроково припинено, наступними за черговістю кандидатами у депутати у виборчих списках місцевих організацій політичних партій.

    Центральною виборчою комісією 22 січня 2013 року направлено телеграми Тернопільській обласній раді та Тернопільській обласній виборчій комісії з проханням надати до 25 січня 2013 року інформацію щодо заміщення депутатів Тернопільської обласної ради, повноваження яких достроково припинено.

    На запит Центральної виборчої комісії Тернопільською обласною радою 28 січня 2013 року надано список депутатів Тернопільської обласної ради п’ятого скликання, які з листопада 2010 року достроково припинили свої повноваження, а також документи, що підтверджують вказані обставини.

    Листом від 29 січня 2013 року Тернопільська обласна рада додатково поінформувала Центральну виборчу комісію, що Тернопільською обласною виборчою комісією рішення щодо заміщення депутатів Тернопільської обласної ради, повноваження яких достроково припинено, в установленому законодавством України порядку до обласної ради не доведено, у зв’язку із чим на сьогодні залишаються вакантними для заміщення 19 депутатських мандатів.

    Разом з тим, 31 січня 2013 року до Центральної виборчої комісії надійшов лист Тернопільської обласної організації Всеукраїнського об’єднання "Свобода" щодо наступних за черговістю кандидатів у депутати Тернопільської обласної ради, включених до виборчого списку вказаної місцевої організації партії, щодо яких Тернопільською обласною виборчою комісією не прийнято рішення про визнання їх обраними депутатами Тернопільської обласної ради замість депутатів, обраних за виборчим списком цієї місцевої організації партії та повноваження яких достроково припинено.

    До Центральної виборчої комісії 4 лютого 2013 року надійшов лист за підписом голови Тернопільської обласної виборчої комісії Іщенка С. С., відповідно до якого питання щодо заміщення депутатів Тернопільської обласної ради не розглядалося через відсутність кворуму на засіданнях комісії.

    Частиною першою статті 16 Закону України( 1932-15 ) "Про Центральну виборчу комісію" передбачено, якщо Комісії стане відомо про порушення законодавства України про вибори, виборчих прав громадян України з проведених нею перевірок або із засобів масової інформації чи з інших джерел, що не суперечать законодавству України, Комісія має право розглянути за власною ініціативою питання, що належать до її повноважень, та прийняти з цього приводу рішення в установленому законом порядку.

    Вивчивши наявні в Центральній виборчій комісії документи, Комісія встановила.

    Основні засади, організацію і порядок проведення виборів депутатів Верховної Ради Автономної Республіки Крим, обласних, районних, міських, районних у містах, сільських, селищних рад та сільських, селищних, міських голів визначено Законом України "Про вибори депутатів Верховної Ради Автономної Республіки Крим, місцевих рад та сільських, селищних, міських голів"( 2487-17 ) (далі — Закон).

    Згідно з частиною третьою статті 19 Закону( 2487-17 ) виборчі комісії зобов’язані діяти відповідно до Конституції України( 254к/96-ВР ), цього та інших законів України.

    За змістом частини першої статті 81 Закону( 2487-17 ) в разі, коли депутат, який обирався в багатомандатному виборчому окрузі, достроково припинив повноваження або його повноваження достроково припинені на підставах і в порядку, передбачених Конституцією( 254к/96-ВР ) та законами України, за рішенням територіальної виборчої комісії обраним депутатом визнається наступний за черговістю кандидат у депутати у виборчому списку місцевої організації партії.

    Реєстрація особи, обраної депутатом відповідно до частини першої статті 81 Закону( 2487-17 ), та видання їй тимчасового посвідчення депутата здійснюються територіальною виборчою комісією з дотриманням порядку, передбаченого статтею 80 Закону( 2487-17 ) (частина друга статті 81 Закону( 2487-17 )).

    Проте Тернопільською обласною виборчою комісією порушуються зазначені вимоги Закону( 2487-17 ).

    Так, за наявною в Центральній виборчій комісії інформацією, починаючи з листопада 2010 року достроково припинено повноваження 3 та 16 депутатів Тернопільської обласної ради, обраних у багатомандатному виборчому окрузі за виборчими списками відповідно Тернопільської обласної організації Єдиного Центру та Тернопільської обласної організації Всеукраїнського об’єднання "Свобода", що є підставою для прийняття Тернопільською обласною виборчою комісією рішень про визнання обраними депутатами Тернопільської обласної ради наступних за черговістю кандидатів у депутати у виборчих списках відповідних місцевих організацій політичних партій.

    Натомість Тернопільською обласною виборчою комісією на порушення вимог статті 81 Закону( 2487-17 ) відповідних рішень щодо заміщення депутатів Тернопільської обласної ради, повноваження яких достроково припинено, не прийнято. У зв’язку із цим тривалий час залишаються вакантними для заміщення 19 депутатських мандатів, що свідчить про несумлінне ставлення вказаної комісії до виконання своїх обов’язків та створення перешкод у реалізації встановленого статтею 38 Конституції України( 254к/96-ВР ) права громадян України обирати і бути обраними, зокрема, до органів місцевого самоврядування.

    Протиправну бездіяльність Тернопільської обласної виборчої комісії встановлено рішеннями суду, що набрали законної сили. Зокрема, постановою Тернопільського окружного адміністративного суду від 7 червня 2011 року в справі № 2-а-1970/1423/11 частково задоволено позов кандидата в депутати Тернопільської обласної ради за виборчим списком Тернопільської обласної організації Всеукраїнського об’єднання "Свобода" Шевчука Василя Ігоровича до Тернопільської обласної виборчої комісії, третя особа, яка не заявляє самостійних вимог на предмет спору, — Тернопільська обласна рада, про визнання протиправною бездіяльність та зобов’язання вчинити дії визнано неправомірною бездіяльність Тернопільської обласної виборчої комісії щодо не розгляду питання про заміщення депутата Тернопільської обласної ради, зобов’язано Тернопільську обласну виборчу комісію розглянути питання щодо заміщення депутатів Тернопільської обласної ради, які достроково припинили свої повноваження, відповідно до звернень Тернопільської обласної ради стосовно Шевчука В.І.

    Постановою Тернопільського окружного адміністративного суду від 9 червня 2011 року в справі № 2-а-1970/1481/11 частково задоволено позов Тернопільської обласної організації Всеукраїнське об’єднання "Свобода" до Тернопільської обласної виборчої комісії, третя особа, яка не заявляє самостійних вимог на предмет спору, — Тернопільська обласна рада, про визнання протиправною бездіяльність та зобов’язання вчинити дії визнано неправомірною бездіяльність Тернопільської обласної виборчої комісії щодо не розгляду питання про заміщення депутатів Тернопільської обласної ради, зобов’язано Тернопільську обласну виборчу комісію розглянути питання щодо заміщення депутатів Тернопільської обласної ради, які достроково припинили свої повноваження, відповідно до звернень Тернопільської обласної ради стосовно виборчого списку кандидатів у депутати Тернопільської обласної ради від Тернопільської обласної організації Всеукраїнського об’єднання "Свобода".

    Постановою Тернопільського окружного адміністративного суду від 9 червня 2011 року в справі № 2-а-1970/1404/11 частково задоволено позов кандидата в депутати Тернопільської обласної ради за виборчим списком Тернопільської обласної організації Всеукраїнського об’єднання "Свобода" Сувалка Ярослава Івановича до Тернопільської обласної виборчої комісії, третя особа, яка не заявляє самостійних вимог на предмет спору, — Тернопільська обласна рада, про визнання бездіяльності протиправною та зобов’язання вчинити дії визнано неправомірною бездіяльність Тернопільської обласної виборчої комісії щодо не розгляду питання про заміщення депутата Тернопільської обласної ради, зобов’язано Тернопільську обласну виборчу комісію розглянути питання щодо заміщення депутатів Тернопільської обласної ради, які достроково припинили свої повноваження, відповідно до звернень Тернопільської обласної ради стосовно Сувалка Я.І.

    Постановою Тернопільського окружного адміністративного суду від 14 червня 2011 року в справі № 2-а-1970/1455/11 частково задоволено позов кандидата в депутати Тернопільської обласної ради за виборчим списком Тернопільської обласної організації Всеукраїнського об’єднання "Свобода" Слободян (Заверухи) Ірини Любомирівни до Тернопільської обласної виборчої комісії, треті особи, які не заявляють самостійних вимог на предмет спору, — Тернопільська обласна організація Всеукраїнського об’єднання "Свобода", Тернопільська обласна рада, про визнання бездіяльності протиправною та зобов’язання вчинити дії визнано неправомірною бездіяльність Тернопільської обласної виборчої комісії щодо не розгляду питання про заміщення депутата Тернопільської обласної ради, зобов’язано Тернопільську обласну виборчу комісію розглянути питання щодо заміщення депутатів Тернопільської обласної ради, які достроково припинили свої повноваження, відповідно до звернень Тернопільської обласної ради стосовно Слободян (Заверухи) І. Л.

    Постановою Тернопільського окружного адміністративного суду від 16 червня 2011 року в справі № 2-а-1970/1390/11 частково задоволено позов кандидата в депутати Тернопільської обласної ради за виборчим списком Тернопільської обласної організації Всеукраїнського об’єднання "Свобода" Цаль Ярослави Володимирівни до Тернопільської обласної виборчої комісії, треті особи, які не заявляють самостійних вимог на предмет спору, — Тернопільська обласна організація Всеукраїнського об’єднання "Свобода", Тернопільська обласна рада, про визнання бездіяльності протиправною та зобов’язання вчинити дії визнано неправомірною бездіяльність Тернопільської обласної виборчої комісії щодо не розгляду питання про заміщення депутата Тернопільської обласної ради, зобов’язано Тернопільську обласну виборчу комісію розглянути питання щодо заміщення депутатів Тернопільської обласної ради, які достроково припинили свої повноваження, відповідно до звернень Тернопільської обласної ради стосовно Цаль Я. В.

    Постановою Тернопільського окружного адміністративного суду від 16 червня 2011 року в справі № 2-а-1970/1453/11 частково задоволено позов кандидата в депутати Тернопільської обласної ради за виборчим списком Тернопільської обласної організації Всеукраїнського об’єднання "Свобода" Ларви Віталія Михайловича до Тернопільської обласної виборчої комісії про визнання бездіяльності протиправною та зобов’язання вчинити дії, визнано неправомірною бездіяльність Тернопільської обласної виборчої комісії щодо не розгляду питання про заміщення депутата Тернопільської обласної ради, зобов’язано Тернопільську обласну виборчу комісію розглянути питання щодо заміщення депутатів Тернопільської обласної ради, які достроково припинили свої повноваження, відповідно до звернень Тернопільської обласної ради стосовно Ларви В. М.

    Частиною п’ятою статті 124 Конституції України( 254к/96-ВР ) встановлено, що судові рішення ухвалюються судами іменем України і є обов’язковими до виконання на всій території України.

    Таким чином, рішеннями судів неодноразово визнавалася неправомірною бездіяльність Тернопільської обласної виборчої комісії та було зобов’язано вказану комісію розглянути питання про заміщення депутатів Тернопільської обласної ради, повноваження яких достроково припинені.

    Натомість усупереч усім зазначеним вище рішенням судів та на порушення частини першої статті 124 Конституції України( 254к/96-ВР ), статті 81 Закону( 2487-17 ) Тернопільською обласною виборчою комісією до цього часу не розглянуто питання щодо заміщення 19 депутатів Тернопільської обласної ради, повноваження яких достроково припинено.

    Згідно із статтею 19 Закону( 2487-17 ) Центральна виборча комісія є виборчою комісією вищого рівня для всіх виборчих комісій з усіх місцевих виборів і її повноваження щодо підготовки та проведення місцевих виборів поширюються на всю територію України.

    Відповідно до частини третьої статті 29 Закону( 2487-17 ) повноваження всього складу територіальної виборчої комісії можуть бути достроково припинені в установленому законом порядку виборчою комісією, яка сформувала відповідну територіальну виборчу комісію, в разі одноразового грубого порушення чи систематичного порушення комісією Конституції України ( 254к/96-ВР ), зазначеного та інших законів України.

    Постановою Центральної виборчої комісії від 15 вересня 2010 року № 355( v0355359-10 ) сформовано склад обласних, районних (крім районів в Автономній Республіці Крим), міських (міст обласного значення, міст Києва та Севастополя), районних у місті Севастополі виборчих комісій, що здійснюють підготовку та проведення місцевих виборів, у тому числі Тернопільської обласної виборчої комісії.

    Наявна в Центральній виборчій комісії інформація дає підстави встановити систематичні та грубі порушення Тернопільською обласною виборчою комісією положень Конституції України( 254к/96-ВР ) і Закону( 2487-17 ).

    Установлені судом та Центральною виборчою комісією факти порушення вимог Закону( 2487-17 ) Тернопільською обласною виборчою комісією свідчать про неможливість виконання своїх обов’язків існуючим складом комісії.

    Отже, з метою дотримання законів України та принципів виборчого процесу, недопущення порушення виборчих прав громадян Центральна виборча комісія вважає за необхідне достроково припинити повноваження усього складу Тернопільської обласної виборчої комісії.

    Враховуючи викладене, відповідно до частини п’ятої статті 124 Конституції України( 254к/96-ВР ), пункту 1 частини першої, частини третьої статті 19, статей 22, пунктів 1, 7 частини першої статті 24, частин третьої, шостої статті 29 Закону України "Про вибори депутатів Верховної Ради Автономної Республіки Крим, місцевих рад та сільських, селищних, міських голів"( 2487-17 ), керуючись частиною другою статті 3( 1932-15 ), статтями 11 — 13( 1932-15 ), пунктами 1 — 3 статті 17( 1932-15 ), пунктом 2 статті 21 Закону України( 1932-15 ) "Про Центральну виборчу комісію", Центральна виборча комісія постановляє:

    1. Встановити факти систематичного та грубого порушення Тернопільською обласною виборчою комісією Конституції України( 254к/96-ВР ) та Закону України "Про вибори депутатів Верховної Ради Автономної Республіки Крим, місцевих рад та сільських, селищних, міських голів" ( 2487-17 ).

    2. Достроково припинити повноваження усього складу Тернопільської обласної виборчої комісії у зв’язку із систематичними та грубими порушеннями нею Конституції України( 254к/96-ВР ) та Закону України "Про вибори депутатів Верховної Ради Автономної Республіки Крим, місцевих рад та сільських, селищних, міських голів"( 2487-17 ).

    3. Суб’єктам подання кандидатур членів комісії, повноваження яких достроково припинено, не пізніше 12 години 13 лютого 2013 року подати до Центральної виборчої комісії кандидатури для включення до складу Тернопільської обласної виборчої комісії замість вибулих.

    4. Зобов’язати Тернопільську обласну виборчу комісію після затвердження нового складу розглянути питання щодо визнання обраними депутатами Тернопільської обласної ради наступних за черговістю кандидатів у депутати у виборчих списках відповідних місцевих організацій політичних партій до 18 лютого 2013 року включно.

    5. Зобов’язати Тернопільську обласну виборчу комісію розглянути питання про реєстрацію осіб, обраних депутатами Тернопільської обласної ради, у встановленому Законом України "Про вибори депутатів Верховної Ради Автономної Республіки Крим, місцевих рад та сільських, селищних, міських голів"( 2487-17 ) порядку.

    6. Цю постанову надіслати Тернопільській обласній виборчій комісії, Тернопільській обласній раді, місцевим організаціям політичних партій — суб’єктам подання кандидатур членів Тернопільської обласної виборчої комісії, повноваження яких достроково припинено, а також оприлюднити на офіційному веб-сайті Центральної виборчої комісії.

    Голова Центральної виборчої комісії

    В. ШАПОВАЛ

    Юридичний портал Справедливість

    Рейтинг: 4.8/5, основан на 25 голосах.

    Вам будет интересно:

    Про внесення змін до постанови НКРЕ від 28.12.2011 № 175, Національна комісія, що здійснює державне регулювання у сфері енергетики

    Про внесення змін до постанови НКРЕ від 28.12.2011 № 175 Відповідно до законів України «Про засади функціонування ринку природного газу» ( 2467-17 ), «Про природні монополії»( 1682-14 ) та Указу Президента України від 23.11.2011 № 1059( 1059/2011 ) «Про Національну комісію, що здійснює державне регулювання у сфері енергетики», до Методики розрахунку тарифів на транспортування та постачання природного газу для підприємств з газопостачання та газифікації( v0983227-02 ), затвердженої постановою НКРЕ від 04.09.2002 № 983, та Процедури встановлення та перегляду НКРЕ тарифів на транспортування, розподіл, постачання природного газу, зберігання (закачування, зберігання та відбір) природного газу, транспортування нафти, нафтопродуктів, аміаку магістральними трубопроводами ( v0749227-09 ), затвердженої постановою НКРЕ від 25.06.2009 № 749, Національна комісія, що здійснює державне регулювання у сфері енергетики, ПОСТАНОВЛЯЄ:

    Форма інвестиційного проекту, для реалізації якого може надаватися державна підтримка, Міністерство економічного розвитку і торгівлі УкраїниЗАТВЕРДЖЕНО

    ЗАТВЕРДЖЕНО Наказ Міністерства економічного розвитку і торгівлі України 19.06.2012  № 724 ( z1308-12 ) Зареєстровано в Міністерстві юстиції України 2 серпня 2012 р. за № 1310/21622

    Парламентарии поручили председателям высших спецсудов определять места рассмотрения дел из судов из зоны АТО

    На вчерашнем пленарном заседании народные депутаты поддержали законопроект № 4447а «Об осуществлении правосудия и уголовного производства в связи с проведением антитеррористической операции». Об этом сообщается на сайте украинского парламента.

    Чиновник Госкомзема раздал 70 га водохранилища на Киевщине

    Бывший начальник Бориспольского райотдела земельных ресурсов изъял из госсобственности 70 га земли стоимостью 25 млн. гривен, расположенные в акватории Каневского водохранилища.





    Юридическая практика:
    Про визнання права власності на житловий будинок ...

    Про визнання права власності на житловий будинок в порядку спадкування Юрист по спадщині надала допомогу у судовій справі про визнання права власності на житловий будинок в порядку спадкування

    Про зміну черговості спадкування та визнання права ...

    Про зміну черговості спадкування та визнання права на спадкування Наш клієнт задоволений рішенням суду за апеляцією, яким виграно справу про зміну черговості спадкування та визнання права ...

    Про усунення від права на спадкування

    Про усунення від права на спадкування Нещодавно до юристів по питанням спадщини звернулася громадянка, яка бажає усунути від права на спадкування свою сестру


    Консультации по наследству:
    Розцінки на прийняття спадщини та послуги адвоката

    Добрий день, консультанти сайту. Насамперед, мене цікавить вартість юридичних послуг на спадщину в Києві. Моє питання банальне ...

    Відновлюємо термін вступу в спадщину

    Добрий день, консультанти. Мені дуже потрібна допомога адвоката у спадкових питаннях. Справа в тому, що звертаюся до Вас не ...

    Консультація адвоката з оформлення спадщини

    Добрий день! Не так давно, всього близько 2 місяців тому, у мене помер дідусь, який мав власну квартиру. Саме з цієї причини ...


    Новости наследственных дел:
    На сегодняшнем заседании правительства планируется ...

    На сегодняшнем заседании правительства планируется рассмотреть план мероприятий по выполнению СА с ЕС Кабинет министров Украины на сегодняшнем заседании рассмотрит план мероприятий по выполнению соглашения об ассоциации с Евросоюзом. Об этом говорится в повестке дня заседания на сайте правительства.

    Судья не может считаться независимым от политического .

    Судья не может считаться независимым от политического влияния, если его карьера зависит от изменчивого политического вектора, - Я.Романюк 22 декабря во время заключительного заседания Наблюдательного Комитета проекта Совета Европы «Усиление независимости, эффективности и профессионализма судебной власти на Украине» Председатель Верховного Суда Украины Ярослав Романюк заявил, что «одним из самых опасных с точки зрения формирования независимой судебной системы на современном этапе факторов является политическая составляющая».

    Прокурор Донецкой области пытается в суде оспорить ...

    Прокурор Донецкой области пытается в суде оспорить его люстрацию Руководителю прокуратуры Донецкой области Николаю Франтовскому не удалось с первого раза обжаловать свое увольнение с должности через люстрацию, сообщает «Первая инстанция».


    Рекомендации пользователей:
    1676b6902a1c6c119988b3b7eb617bca