Адвокаты по наследственным делам
Отзывы о нас
Спасибо творцам сайта!!! Это на самом деле - находка! Так держать!!! Удачи!

Большое спасибо творцам этот ресурса!!! Это на самом деле - находка! Так держать!!! Дерзайте!

Как много необходимой информации.
Наши услуги

Вопрос к юристу по наследству:

Статьи
Право власності на спадок

Право власності на спадок Визнання прав власності на спадок (зразок судової справи), позовна заява про спадщину

Наследство по завещанию: раскрываем юридические ...

Наследство по завещанию: раскрываем юридические секреты Завещание необязательно гарантирует выполнение воли наследодателя, ведь в некоторых случаях можно признать завещание недействительным

Про подання на розгляд Кабінету Міністрів України Порядку оплати праці членів комісій всеукраїнського референдуму, Центральна виборча комісіяЦЕНТРАЛЬНА ВИБОРЧА КОМІСІЯ

ПОСТАНОВА

  1. від 3 січня 2013 року № 4
  2. Про подання на розгляд Кабінету Міністрів України Порядку оплати праці членів комісій всеукраїнського референдуму

    Відповідно до частини третьої статті 50( 5475-17 ), частин першої( 5475-17 ), четвертої статті 61 Закону України( 5475-17 ) "Про всеукраїнський референдум", керуючись статтями 11( 1932-15 ), 12( 1932-15 ), пунктом 13 статті 20 Закону України( 1932-15 ) "Про Центральну виборчу комісію", Центральна виборча комісія постановляє:

    1. Подати на розгляд Кабінету Міністрів України Порядок оплати праці членів комісій всеукраїнського референдуму (додається).

    2. Цю постанову надіслати Кабінету Міністрів України.

    Голова Центральної виборчої комісії

    В. ШАПОВАЛ

    Додаток до постанови Центральної виборчої комісії від 3 січня 2013 року № 4

    ПОРЯДОК оплати праці членів комісій всеукраїнського референдуму

    Цим Порядком регулюються питання оплати праці членів окружних та дільничних комісій всеукраїнського референдуму (далі — референдум, окружні, дільничні комісії референдуму), які виконують свої повноваження у комісіях референдуму на платній основі, оплати за роботу членів комісій референдуму в день голосування і в дні встановлення підсумків голосування.

    1. Оплата праці членів комісій референдуму здійснюється за рахунок коштів Державного бюджету України відповідно до затвердженого Центральною виборчою комісією єдиного кошторису видатків окружної комісії референдуму для підготовки і проведення всеукраїнського референдуму із включенням до нього видатків на оплату праці членів дільничних комісій референдуму територіального округу референдуму.

    2. За рахунок фонду оплати праці окружної комісії референдуму, передбаченого єдиним кошторисом видатків цієї комісії, здійснюється оплата праці:

    членів комісій референдуму, які виконують свої повноваження у комісіях на платній основі (в окружній та дільничній комісії референдуму — загальною кількістю не більше шести осіб у кожній комісії);

  3. членів комісій референдуму в день голосування і в дні встановлення підсумків голосування.
  4. 3. Члени комісій референдуму, які виконують свої повноваження у цих комісіях на платній основі, на період процесу всеукраїнського референдуму звільняються від виконання виробничих або службових обов’язків за основним місцем роботи із збереженням загального та спеціального стажу. Виконання обов’язків такими членами комісії не є роботою за основним місцем роботи.

    Із членом комісії референдуму, який виконує свої повноваження у комісії на платній основі і є фізичною особою — підприємцем, пенсіонером, студентом, особою, яка тимчасово не працює, чи особою, визнаною в установленому законом порядку безробітною, укладається цивільно-правовий договір за формою згідно з додатком 1.

    Із членом дільничної комісії референдуму закордонної дільниці, який виконує повноваження у комісії на платній основі, укладається цивільно-правовий договір відповідною закордонною дипломатичною установою, яка здійснює фінансове забезпечення зазначеної комісії для підготовки та проведення референдуму.

    4. Розмір оплати праці членів комісій референдуму, звільнених від виконання виробничих або службових обов’язків за основним місцем роботи, не може бути нижчим від їх середньої заробітної плати за основним місцем роботи та визначається на підставі довідки з основного місця роботи про середню заробітну плату за останні два місяці перед звільненням від виконання виробничих або службових обов’язків, що обчислюється відповідно до Порядку обчислення середньої заробітної плати( 100-95-п ), затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 8 лютого 1995 року № 100.

    5. Розмір оплати праці членів комісій референдуму, які є фізичними особами — підприємцями, пенсіонерами, студентами, особами, які тимчасово не працюють, чи особами, визнаними в установленому законом порядку безробітними, визначається Кабінетом Міністрів України.

    Оплата праці члена дільничної комісії референдуму закордонної дільниці провадиться в іноземній валюті держави, в якій знаходиться відповідна закордонна дипломатична установа України, виходячи з офіційного курсу гривні, встановленого Національним банком України на дату проведення відповідних виплат, у розмірах, затверджених Кабінетом Міністрів України.

    6. Підставою для оплати праці члену окружної комісії референдуму є прийнята згідно з частиною третьою статті 50 Закону України ( 5475-17 ) "Про всеукраїнський референдум" (далі — Закон) і затверджена Центральною виборчою комісією постанова відповідної окружної комісії про виконання ним своїх повноважень у цій комісії на платній основі відповідно до статті 61 Закону( 5475-17 ).

    7. Підставою для оплати праці члену дільничної комісії референдуму є прийнята згідно з частиною третьою статті 50 Закону( 5475-17 ) і затверджена відповідною окружною комісією референдуму постанова дільничної комісії референдуму про виконання ним своїх повноважень у комісії на платній основі відповідно до статті 61 Закону( 5475-17 ).

    Підставою для оплати праці члену дільничної комісії референдуму закордонної дільниці є прийнята згідно з частиною третьою статті 50 Закону( 5475-17 ) і затверджена Центральною виборчою комісією постанова дільничної комісії референдуму закордонної дільниці про виконання ним своїх повноважень у комісії на платній основі відповідно до статті 61 Закону( 5475-17 ).

    8. Член комісії референдуму, звільнений від виконання виробничих або службових обов’язків за основним місцем роботи, на період здійснення ним повноважень у комісії на платній основі для нарахування та здійснення йому оплати праці подає до окружної комісії референдуму:

  5. копію паспорта;
  6. копію довідки про реєстраційний номер облікової картки платника податку (серія та номер паспорта — для фізичних осіб, які через свої релігійні переконання відмовилися від прийняття такого номера та повідомили про це відповідний орган державної податкової служби і мають відмітку в паспорті);

  7. довідку про звільнення від виконання виробничих або службових обов’язків за основним місцем роботи;
  8. довідку з основного місця роботи про середню заробітну плату за останні два місяці перед звільненням від виконання виробничих або службових обов’язків, що обчислюється відповідно до Порядку обчислення середньої заробітної плати ( 100-95-п ), затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 8 лютого 1995 року № 100.

    9. При укладенні цивільно-правового договору член комісії референдуму, який є фізичною особою — підприємцем і виконує у цій комісії свої повноваження на платній основі, подає до окружної комісії референдуму:

  9. копію паспорта;
  10. копію довідки про реєстраційний номер облікової картки платника податку (серія та номер паспорта — для фізичних осіб, які через свої релігійні переконання відмовилися від прийняття такого номера та повідомили про це відповідний орган державної податкової служби і мають відмітку в паспорті);

  11. копію свідоцтва про державну реєстрацію фізичної особи — підприємця.
  12. 10. При укладенні цивільно-правового договору член комісії референдуму — пенсіонер, студент, особа, яка тимчасово не працює, та особа, визнана в установленому законом порядку безробітною, і виконує у цій комісії свої повноваження на платній основі, подає до окружної комісії референдуму:

  13. копію паспорта;
  14. копію довідки про реєстраційний номер облікової картки платника податку (серія та номер паспорта — для фізичних осіб, які через свої релігійні переконання відмовилися від прийняття такого номера та повідомили про це відповідний орган державної податкової служби і мають відмітку в паспорті).

    11. Оплата праці члена комісії референдуму, який здійснює свої повноваження у комісії на платній основі, проводиться раз на місяць окружною комісією референдуму на підставі табеля обліку робочого часу.

    У разі коли член комісії референдуму здійснює свої повноваження на платній основі не повний календарний місяць або з різних причин відбулося дострокове припинення дії договору про виконання обов’язків члена комісії референдуму, його робота оплачується пропорційно відпрацьованому часу.

    12. Оплата праці членів комісій референдуму (у тому числі тих, які здійснюють повноваження не на платній основі) у день голосування і в дні встановлення підсумку голосування проводиться:

    для членів окружних комісій референдуму — до дати складення протоколу про підсумки голосування в межах територіального округу референдуму, але не більше ніж за три дні;

    для членів дільничних комісій референдуму — до дати прийняття окружною комісією референдуму протоколу про підрахунок голосів учасників референдуму на дільниці референдуму, але не більше ніж за два дні.

    Підставою для оплати праці члена комісії референдуму в день голосування та у дні встановлення підсумку голосування є табель обліку робочого часу, в якому напроти прізвища кожного члена комісії, який працював у комісії в ці дні, проставляється відмітка "Р".

    13. Оплата праці члена комісії референдуму може здійснюватись, зокрема, шляхом перерахування коштів через установу банку або відділення зв’язку на особистий картковий або інший рахунок за заявою члена відповідної комісії референдуму.

    14. Членам комісій референдуму протягом усього періоду повноважень комісій референдуму на їх вимогу видається довідка про виконання обов’язків члена комісії референдуму для подання на вимогу органів державної служби зайнятості, Пенсійного фонду України тощо за формою згідно з додатком 2 ( v0004359-13 ).

    Секретар Центральної виборчої комісії

    Т. ЛУКАШ

    Додаток 1 до Порядку оплати праці членів комісій всеукраїнського референдуму

    ДОГОВІР ( v0004359-13 BF53.doc )

    Додаток 2 до Порядку оплати праці членів комісій всеукраїнського референдуму

    ДОВІДКА ( v0004359-13 BF54.doc )

    Юридичний портал Справедливість

    Рейтинг: 4.8/5, основан на 25 голосах.

    Вам будет интересно:

    ПАСЕ намерена помочь властям Украины в проведении конституционной реформы

    Парламентская ассамблея Совета Европы (ПАСЕ) готова помочь новым властям Украины в проведении конституционной реформы. Об этом сообщает пресс-служба ассамблеи по итогам сегодняшнего заседания ...

    Про затвердження проекту капітального ремонту автомобільної дороги М-07 Київ - Ковель - Ягодин на ділянці км 30 + 600 - км 64 + 000 в межах Київської області, Кабінет Міністрів України

    Про затвердження проекту капітального ремонту автомобільної дороги М-07 Київ — Ковель — Ягодин на ділянці км 30 + 600 — км 64 + 000 в межах Київської області

    Открыть наследственное дело и получить наследство

    Безусловно, в непростых случаях лучше поручить ведение дела компетентному адвокату по наследству.

    Про Порядок здійснення відеоспостереження на виборчих дільницях з використанням засобів відеоспостереження, доступу та контролю за функціонуванням системи відеоспостереження під час проведення виборів народних депутатів України 28 жовтня 2012 року, Центральна виборча комісія

    Про Порядок здійснення відеоспостереження на виборчих дільницях з використанням засобів відеоспостереження, доступу та контролю за функціонуванням системи відеоспостереження під час проведення виборів народних депутатів України 28 жовтня 2012 року





    Юридическая практика:
    Про визнання права власності на спадкове майно ...

    Про визнання права власності на спадкове майно за заповітом При необхідності у визнанні права власності на спадкове майно за заповітом слід звертатись до юристів по спадковим справам. ...

    Про усунення перешкод у здійсненні права на спадкування ...

    Про усунення перешкод у здійсненні права на спадкування та визнання права власності в порядку спадкування за заповітом Починаючи процес нотаріального оформлення спадкового майна, громадяни часто зіштовхуються із перешкодами, які можна вирішити ...

    Про усунення від права спадкування

    Про усунення від права спадкування За правовою допомогою до наших юристів звернувся громадянин, який просив правової допомоги у справі про усунення від права ...


    Консультации по наследству:
    Розцінки на прийняття спадщини та послуги адвоката

    Добрий день, консультанти сайту. Насамперед, мене цікавить вартість юридичних послуг на спадщину в Києві. Моє питання банальне ...

    Оформлення прав на спадщину земельної ділянки (паю)

    Користуюся Вашими порадами вже не вперше і, чесно кажучи, вони мені сильно допомагають, коли справа доходить до судового розгляду. ...

    Як виграти суд про спадщину?

    Здрастуйте! Допоможіть виграти суд у спадковій справі! Для мене, я так розумію, треба знайти хорошого юриста по спадковим ...


    Новости наследственных дел:
    На сегодняшнем заседании правительства планируется ...

    На сегодняшнем заседании правительства планируется рассмотреть план мероприятий по выполнению СА с ЕС Кабинет министров Украины на сегодняшнем заседании рассмотрит план мероприятий по выполнению соглашения об ассоциации с Евросоюзом. Об этом говорится в повестке дня заседания на сайте правительства.

    Судья не может считаться независимым от политического .

    Судья не может считаться независимым от политического влияния, если его карьера зависит от изменчивого политического вектора, - Я.Романюк 22 декабря во время заключительного заседания Наблюдательного Комитета проекта Совета Европы «Усиление независимости, эффективности и профессионализма судебной власти на Украине» Председатель Верховного Суда Украины Ярослав Романюк заявил, что «одним из самых опасных с точки зрения формирования независимой судебной системы на современном этапе факторов является политическая составляющая».

    Прокурор Донецкой области пытается в суде оспорить ...

    Прокурор Донецкой области пытается в суде оспорить его люстрацию Руководителю прокуратуры Донецкой области Николаю Франтовскому не удалось с первого раза обжаловать свое увольнение с должности через люстрацию, сообщает «Первая инстанция».


    Рекомендации пользователей:
    1676b6902a1c6c119988b3b7eb617bca