Адвокаты по наследственным делам
Отзывы о нас
Влюбилась в Ваш сайт!!! Какие же Вы молодцы!!! Не могу просто промолчать, очень хочется пожелать Вам творческих успехов, динамичного развития и материального благополучия!

С огромной благодарностью отзываемся о всех, кто принимал участие в создании сайта. Этот сайт,действительно, на данный момент - единственный в своем роде. Хорошо, что есть такие нужные интернет порталы. Этот интернет проект достаточно прост в пользовании. На нем удобно отдыхать - просто и быстро.

Чувствуется настоящая забота о пользователях. Благодаря столь занимательному ресурсу я, наконец-то, решился обзавестись выделенной линией.
Наши услуги

Вопрос к юристу по наследству:

Статьи
Право власності на спадок

Право власності на спадок Визнання прав власності на спадок (зразок судової справи), позовна заява про спадщину

Наследство по завещанию: раскрываем юридические ...

Наследство по завещанию: раскрываем юридические секреты Завещание необязательно гарантирует выполнение воли наследодателя, ведь в некоторых случаях можно признать завещание недействительным

«Руслану» немає альтернативи

    «Руслану» немає альтернативи

    НАТО до 2015 року продовжило контракт на оренду українсько-російського Ан-124 для перевезення вантажів

    Про це повідомив президент — генконструктор держпідприємства «Антонов» Дмитро Кiва під час конференції, присвяченої підсумкам 2012 року і 30-річчю з дня першого польоту важкого транспортника «Руслан».

    Під силу і гарячі точки, і великі вантажі

    «З наступного року ми надалі будемо офіційними перевізниками НАТО за програмою SALIS, в яку входить 16 країн-членів Північноатлантичного альянсу і дві країни-партнери», — розповів Дмитро Ківа. Додавши, що перевезення миротворчих сил всіма гарячими точками у рамках програми НАТО на постійній основі здійснюють двома літаками: один з яких належить українському ДП «Антонов», а інший — російській «Волга-Днепр». Ще чотири використовують для транспортування вантажів на вимогу замовника. Тобто у програмі НАТО загалом беруть участь шість українсько-російських літаків.

    За словами Дмитра Ківи, вибір НАТО, який користується послугами ДП «Антонов» з транспортування суперважких вантажів уже не перший рік, не випадковий. Аналогів «Руслана», яких у парку держпідприємства «Антонов» сім, немає. Він може перевозити до 150 тонн, тоді як вантажопідйомність еірбасівського транспортника А400М (який з наступного року приймає на озброєння Європа. — Авт.), лише 35—37 тонн, наголосив генконструктор. Ан-124-100 має більші габарити і може транспортувати всі види промислового обладнання й техніки (включаючи танки, вертольоти, турбіни. — Авт.). А також, що дуже важливо, — до 80 осіб супроводжувального персоналу, під який відведена спеціальна герметична кабіна на другій палубі. Більша за «Руслан» лише «Мрія», яка перевозить 250 тонн (!), і поки що вона одна, наголосив Дмитро Ківа. Саме тому нині робота Ан-124 розписана на півроку вперед. І потреби ринку в них до 2025 року, за підрахунками фахівців, значні — понад сто машин.

    Зараз керівники авіапрому України та Росії розмірковують над відновленням серійного випуску модернізованих «Русланів» (зі скляною кабіною, цифровою авіонікою і системою управління, силовою установкою, розширенням температурного діапазону тощо. — Авт.). Уже навіть є замовлення на цей літак. Не кажучи про те, що торік було майже вдвічі збільшено ресурс «Руслана»: з шести до десяти тисяч польотів і з 24 до 50 тисяч годин, а вік з 25 до 45 років, що призвело до появи трьох нових моделей цього літака.

    На запитання, коли на?решті відбудеться запуск серійного Ан-124-100 і що цей процес гальмує, Дмитро Ківа відповів, що якщо країни приймуть політичне рішення, то розпочати можна вже з 2014 року і без оцифровування документації, як вимагали раніше. Тобто технічних проблем нема, є лише організаційні. Щоправда, в Україні збереглася лише оснастка хвостового оперення «Руслана», тоді як в Росії — вся. Все інше Київський авіазавод «Авіант» втратив 10—12 років тому, здавши його на метало?брухт, аби погасити борги. «Я був проти цього і висловлював свою особливу думку як член комісії, але це не допомогло», — наголосив пан Ківа.

    Він також нагадав, що над створенням «Руслана» працювала промисловість усього Радянського Союзу — понад 300 заводів. Опоненти авіаконструктора Олега Антонова запевняли, що «Руслан» не полетить або ж буде небезпечним через своє заднє центрування, навіть скарги в ЦК писали, але він перевершив усі сподівання і довів геній кон?струк?????тор?сь?кого бюро «Антонова». Сьогодні цьому літаку немає рівних і протягом найближчих 50 років не з’явиться, з гордістю каже він. На «Руслані» встановлено майже 30 світових рекордів. Зокрема піднято у небо максимальний вантаж — 171 тонну на висоту 10 750 метрів; дальність польоту — 20 тис. кілометрів тощо.

    У 1987 році «Руслан» був узятий на озброєння ВПС СРСР, а 1991-го — Росії, де нині їх нараховують 25. Ан-124 сертифікований і відповідає нормам безпеки Чиказької конвенції, має п’ятий ступінь свободи, тобто допущений до польотів у всьому світі, у тому числі США.

    Під час прес-конференції льотчик-випробувач Олександр Галуненко пригадав, як у 1982 році заходив у цех і повірити не міг, що 400-тонна махина може злетіти. 30 років тому на аеродромі він сів за штурвал і вперше підняв Ан-124 у повітря разом із командиром і колегою Володимиром Терським.

    Вертольоти, танки та інші нестандартні вантажі зможе перевезти лише наш «Руслан». Фото УНIAН

    Для нарощування виробництва бракує коштів

    Щодо фінансових показників за 2012 рік, то президент — генконструктор ДП «Антонов» не назвав цифр, зауваживши, що зможе зробити це лише наприкінці січня, коли будуть підведені підсумки року. Минулого тижня підписали акт і здали два літаки Ан-148 компанії «Ілюшинс фінанс», додав він.

    — Порівняно з 2007 роком, коли у нас обіг був 420 млн грн, у 2011-му він зріс до 3,2 млрд грн, майже у вісім разів, — зауважив Дмитро Ківа. — Крім того, за останні три роки нам вдалося вирвати з прірви Київський серійний завод, де було боргів на понад 2 млрд грн. За цей час ми вклали понад 1 млрд грн у це підприємство, де були борги із зарплати за півроку, паралізовані верстати, а приміщення заводу здавали в оренду. Нині на заводі відновлена робота з виробництва літаків і налагоджено серійне виробництво, частково модернізовані верстати, найнято на роботу понад 1,5 тисячі робочих.

    — З 2011 року працюємо прибутково, хоч цього ще мало, — продовжив він. — Торік ми експортували продукції на 400 млн доларів, але нам бракує обігових коштів, взяти кредити дуже важко. Хоч конструкторське бюро й завод державні, жодної копійки з держбюджету не отримуємо, тимчасом як перераховуємо в казну приблизно 600 млн грн. І ми вже давно не очікуємо державного фінансування. Нам потрібні лише рівні умови роботи з імпортерами, яких підтримують країни-виробники за допомогою різних заходів зі сприяння роботи національним виробникам і експортерам. Сподіваюся, що програма підтримки літакобудування до 2020 року, яка була розроблена авіабудівними підприємствами спільно з Мінекономрозвитку і торгівлі цього року, буде прийнята найближчим часом і в Україні. Вона якраз передбачає непрямі форми державної підтримки.

    На думку президента —генконструктора ДП «Антонов», президенти України і Росії прийняли правильне рішення про створення спільних підприємств (СП) за конкретними проектами, інакше нас би поглинула російська Об’єднана авіаційна корпорація (ОАК). А так зберігається самобутність роботи з партнерами і самостійність.

    — Росія — наш стратегічний партнер, — наголосив він. — Щодо Ан-124 працюємо з Ульяновським авіазаводом, Ан-148 —Воронезьким, Ан-140 — Самарським і щодо Ан-70 — Казанським. Тобто у нас великий обсяг роботи у співпраці з Росією, і ми виконуємо свої зобов’язання за програмами.

    — В Росії лише щодо Ан-70 передбачено взяти на озброєння 62 літаки. Якщо врахувати, що літак коштує 70 млн дол., то цей ринок принесе понад 5 млрд дол., — підкреслив він. — Тож ми й надалі продовжуватимемо цю співпрацю, адже, крім ВПС Росії, літаками цікавляться МНС Росії, управління справами Президента РФ тощо. Водночас ми й надалі продовжуватимемо співпрацювати з Китаєм, Індією, Іраном та іншими країнами.

    За даними Дмитра Ківи, цього року ДП «Антонов» виробив вісім літаків, а в наступному — плану вийти на дванадцять Ан-148/158.

    КОМПЕТЕНТНО

    Ярема ЖУГАЄВИЧ, голова Профспілки авіабудівників України:

    — На відміну від інших галузей, де спостерігається спад, авіапром за десять місяців цього року дав 32% зростання виробництва. Галузь заслуговує на увагу уряду і має ще значні резерви для подальшого нарощування обсягів виробництва, як мінімум — удвічі-втричі. Тим більше, що у світі є попит на українські літаки. Ми надіслали листи Прем’єр-міністру Миколі Азарову про потребу підпорядкування всіх авіабудівних підприємств одному державному органу, бо нині вони розкидані між 4—5 відомствами, а також потребу прискорення прийняття програми з розвитку авіабудування до 2020 року.

    Я часто повторюю, що будь-хто, хто хоч щось зробить для авіапрому, приречений на успіх. Тому що галузь завжди демонструвала зростання обсягів виробництва і вже чотири роки поспіль збільшує чисельність працюючих. А одне робоче місце авіабудівника створює до десяти працівників інших галузей (хіміків, металургів, електронників, науковців тощо). В галузі працює близько 70 тисяч фахівців.

    До речі. Нині Мінекономрозвитку і торгівлі спільно з учасниками ринку розробляє Програму з розвитку авіабудування до 2020 року. Планується, що цей документ буде затверджено до кінця року, аби з 2013-го галузь змогла запрацювати по-новому. Крім того, авіа- і вертольотобудування (разом із сільгоспмашинобудуванням, хімічною і ракетно-космічною галузями) потрапили у Державну програму розвитку внутрішнього виробництва, прийняту на початку листопада і спрямовану на захист вітчизняного товаровиробника та імпортозаміщення.

    Про те, що уряд підтримуватиме авіапром і вертольотобудування, кілька разів за останні два місяці публічно заявляв Прем’єр-міністр Микола Азаров.

    Урядовий Кур'єр

    Рейтинг: 4.5/5, основан на 25 голосах.

    Вам будет интересно:

    Щодо контролю митними органами ліцензії на імпорт лікарських засобів, Державна митна служба України

    Начальникам митниць Щодо контролю митними органами ліцензії на імпорт лікарських засобів Законом України від 04.07.2012 № 5038-VI( 5038-17 ) "Про внесення змін до деяких законів України щодо ліцензування імпорту лікарських засобів та визначення терміна "активний фармацевтичний інгредієнт" вносяться зміни до статті 17 Закону України "Про лікарські засоби" ( 123/96-ВР ), згідно з якими на територію України можуть ввозитися лікарські засоби, за наявності, зокрема, ліцензії на імпорт лікарських засобів (зазначена норма набирає чинності з 1 березня 2013 року).

    Про внесення змін до наказу Мінагрополітики від 28 грудня 2005 року № 759, Міністерство аграрної політики та продовольства України

    Про внесення змін до наказу Мінагрополітики від 28 грудня 2005 року № 759 Відповідно до статті 12 Закону України "Про молоко та молочні продукти"( 1870-15 ), наказу Міністерства аграрної політики України, Міністерства охорони здоров'я України, Державного комітету України з питань технічного регулювання та споживчої політики від 21 січня 2005 року № 24/28/18 ( z0100-05 ) "Про затвердження Порядку ведення реєстру атестованих виробників молока, молочної сировини і молочних продуктів", зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 26 січня 2005 року за № 100/10380, на підставі подання за результатами проведення атестації виробництва молока, молочної сировини і молочних продуктів атестаційних комісій відповідних територіальних органів виконавчої влади з питань аграрної політики та з метою інформування про суб'єктів господарювання, які здійснюють виробництво молока, молочної сировини і молочних продуктів, НАКАЗУЮ:

    Нерозлучні кішка і цуценя завдяки ТВ знайшли новий дім та отримали нові імена

    Кішку та цуценя, які кілька місяців прожили біля однієї з київських лікарень, віддали в хороші руки. І просто неба, і в притулку, і у ветеринарній клініці, де ці двоє провели вихідні, вони були ...

    В Минске подписаны документы о ликвидации ЕврАзЭс

    В пятницу, 10 октября, в ходе заседания межгосударственного совета Евразийского экономического сообщества на саммите стран СНГ в г. Минске были подписаны документы о ликвидации ЕврАзЭс.





    Юридическая практика:
    Про визнання заповіту недійсним та усунення від ...

    Про визнання заповіту недійсним та усунення від права на спадкування У своїй юридичній практиці адвокати по спадковим питанням зіткнулися із такою цікавою справою, коли клієнт просив допомогти ...

    Про встановлення додаткового строку для прийняття ...

    Про встановлення додаткового строку для прийняття спадщини У юридичній практиці юристів по спадковим справам часто зустрічаються справи пов'язані із оформлення спадщини, в яких спадкоємці ...

    Про поділ спадкового майна

    Про поділ спадкового майна Юристами було складено судовий позов в якому від суду вимагалося прийняти рішення про визнання права власності на частину ...


    Консультации по наследству:
    Нюанси вступу в спадщину на будинок і автомобіль, вклад у банку

    Доброго Вам дня. Звертаюся до Вас з великим проханням допомогти порадою юриста. Знаю, Ви добре розбираєтеся в юридичних питаннях ...

    Допомога в оформленні заповіту на родича

    За допомогою вашого сервісу багато моїх знайомих вирішили всі свої виникаючі проблеми, пов'язані зі спадковим правом. Допоможіть ...

    Розцінки на прийняття спадщини та послуги адвоката

    Добрий день, консультанти сайту. Насамперед, мене цікавить вартість юридичних послуг на спадщину в Києві. Моє питання банальне ...


    Новости наследственных дел:
    На сегодняшнем заседании правительства планируется ...

    На сегодняшнем заседании правительства планируется рассмотреть план мероприятий по выполнению СА с ЕС Кабинет министров Украины на сегодняшнем заседании рассмотрит план мероприятий по выполнению соглашения об ассоциации с Евросоюзом. Об этом говорится в повестке дня заседания на сайте правительства.

    Судья не может считаться независимым от политического .

    Судья не может считаться независимым от политического влияния, если его карьера зависит от изменчивого политического вектора, - Я.Романюк 22 декабря во время заключительного заседания Наблюдательного Комитета проекта Совета Европы «Усиление независимости, эффективности и профессионализма судебной власти на Украине» Председатель Верховного Суда Украины Ярослав Романюк заявил, что «одним из самых опасных с точки зрения формирования независимой судебной системы на современном этапе факторов является политическая составляющая».

    Прокурор Донецкой области пытается в суде оспорить ...

    Прокурор Донецкой области пытается в суде оспорить его люстрацию Руководителю прокуратуры Донецкой области Николаю Франтовскому не удалось с первого раза обжаловать свое увольнение с должности через люстрацию, сообщает «Первая инстанция».


    Рекомендации пользователей:
    1676b6902a1c6c119988b3b7eb617bca