Адвокаты по наследственным делам
Отзывы о нас
Благодарим Вас за тот огромнейший труд, который Вы делаете постоянно для пользователей. Умнички!!!

Большое спасибо за этот огромный труд, который Вы делаете постоянно для пользователей. Умнички!!!

Ваш интернет проект не только друг - этот портал, практически, - родственник для всех, кто живёт интересными видеоидеями!
Наши услуги

Вопрос к юристу по наследству:

Статьи
Право власності на спадок

Право власності на спадок Визнання прав власності на спадок (зразок судової справи), позовна заява про спадщину

Наследство по завещанию: раскрываем юридические ...

Наследство по завещанию: раскрываем юридические секреты Завещание необязательно гарантирует выполнение воли наследодателя, ведь в некоторых случаях можно признать завещание недействительным

Про затвердження Порядку погодження залучення державними підприємствами, внутрішніх короткострокових (до одного року) кредитів (позик), надання гарантій або поруки за такими зобов'язаннями, Державний комітет телебачення і радіомовлення УкраїниДЕРЖАВНИЙ КОМІТЕТ ТЕЛЕБАЧЕННЯ І РАДІОМОВЛЕННЯ УКРАЇНИ

НАКАЗ

  1. 27.09.2013  № 184
  2. Про затвердження Порядку погодження залучення державними підприємствами, що належать до сфери управління Державного комітету телебачення і радіомовлення України, внутрішніх короткострокових (до одного року) кредитів (позик), надання гарантій або поруки за такими зобов'язаннями

    Керуючись частиною четвертою статті 67 Господарського кодексу України( 436-15 ), Порядком погодження залучення державними підприємствами, у тому числі господарськими товариствами (крім банків), у статутному капіталі яких 50 та більше відсотків акцій (часток, паїв) належать державі, кредитів (позик), надання гарантій або поруки за такими зобов'язаннями ( 809-2011-п ), затвердженим постановою Кабінету Міністрів України від 15 червня 2011 року № 809, Положенням про Державний комітет телебачення і радіомовлення України( 559/2011 ) (далі — Держкомтелерадіо України), затвердженим Указом Президента України від 7 травня 2011 року № 559/2011, та іншими нормативно-правовими актами, з метою вироблення єдиного підходу до процедури погодження із Держкомтелерадіо України залучення державними підприємствами, що належать до сфери управління Держкомтелерадіо України, внутрішніх короткострокових (до одного року) кредитів (позик), надання гарантій або поруки за такими зобов'язаннями НАКАЗУЮ:

    1. Затвердити Порядок погодження залучення державними підприємствами, що належать до сфери управління Держкомтелерадіо України, внутрішніх короткострокових (до одного року) кредитів (позик), надання гарантій або поруки за такими зобов'язаннями (далі — Порядок).

    2. Керівникам державних підприємств, що належать до сфери управління Держкомтелерадіо України, залучення внутрішніх короткострокових (до одного року) кредитів (позик), надання гарантій або поруки за такими зобов'язаннями погоджувати із Держкомтелерадіо України відповідно до вимог чинного законодавства та цього Порядку.

    3. Контроль за виконанням цього наказу покласти на першого заступника Голови Держкомтелерадіо України Мураховського А. Л.

    Голова Держкомтелерадіо України

    О. В. Курдінович

    ЗАТВЕРДЖЕНО Наказ Держкомтелерадіо України 27.09.2013 № 184

    ПОРЯДОК погодження залучення державними підприємствами, що належать до сфери управління Державного комітету телебачення і радіомовлення України, внутрішніх короткострокових (до одного року) кредитів (позик), надання гарантій або поруки за такими зобов'язаннями

    1. Порядок погодження залучення державними підприємствами, що належать до сфери управління Держкомтелерадіо України (далі — підвідомчі підприємства), внутрішніх короткострокових (до одного року) кредитів (позик), надання гарантій або поруки за такими зобов'язаннями (далі — Порядок), розроблено відповідно до Господарського кодексу України( 436-15 ), Порядку погодження залучення державними підприємствами, у тому числі господарськими товариствами (крім банків), у статутному капіталі яких 50 та більше відсотків акцій (часток, паїв) належать державі, кредитів (позик), надання гарантій або поруки за такими зобов'язаннями( 809-2011-п ), затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 15 червня 2011 року № 809, Положення про Державний комітет телебачення і радіомовлення України ( 559/2011 ), затвердженого Указом Президента України від 7 травня 2011 року № 559/2011, та інших нормативно-правових актів.

    Цей Порядок визначає процедуру погодження залучення підвідомчими підприємствами, внутрішніх короткострокових (до одного року) кредитів (позик) шляхом укладення кредитного договору, договору позики або випуску облігацій підприємства (далі — залучення кредиту (позики), у результаті якого виникають зобов'язання щодо повернення коштів, та надання гарантій або поруки за такими зобов'язаннями.

    2. Залучення підвідомчим підприємством внутрішніх короткострокових (до одного року) кредитів (позик), надання гарантій або поруки за таким зобов'язанням погоджується з Держкомтелерадіо України.

    3. Організація роботи з надання дозволу залучення підвідомчим підприємством кредиту (позики), надання гарантії або поруки за таким зобов'язанням проводиться Фінансово-економічним департаментом.

    4. Для погодження залучення підвідомчим підприємством кредиту (позики), надання гарантії або поруки за таким зобов'язанням підприємство подає Держкомтелерадіо України заяву, до якої додаються:

    4.1. У разі погодження залучення кредиту (позики):

    а) проект кредитного договору (договору позики, проспекту емісії або рішення про закрите (приватне) розміщення облігацій підприємства, а в разі надання повноважень щодо залучення кредиту (позики) — також проект відповідного договору), який зокрема:

    - повинен передбачати:

    напрями використання залучених коштів, що відповідають визначеній установчими документами меті діяльності підвідомчого підприємства;

    плату за користування кредитом (позикою), яка відповідає тій, що склалася на ринку фінансових послуг на момент подання заяви із додаванням підтверджуючого документа відповідної організації про стан оплати таких послуг на ринку фінансових послуг на момент подання заяви;

  3. право підвідомчого підприємства на дострокове виконання зобов'язань за кредитом (позикою);
  4. - не може передбачати:

    дострокове виконання зобов'язань за кредитом (позикою) з ініціативи кредитора із необґрунтованими фінансовими втратами (за винятком здійснення запозичення у формі випуску облігацій підприємства);

  5. неконкурентний спосіб переходу права власності на майно підвідомчого підприємства;
  6. - не повинен містити:

    положень щодо обов'язкового дострокового виконання зобов'язань на вимогу кредитора (інвестора) у разі зниження кредитного рейтингу України та/або підприємства;

    б) довідки про відсутність (наявність) заборгованості із сплати податків і зборів (обов'язкових платежів), видані відповідними органами:

    - державної податкової служби,

    - Пенсійного фонду України,

    - фондів загальнообов'язкового державного соціального страхування;

    в) результати аналізу фінансово-господарської діяльності за попередній рік, а також показники господарської діяльності та розвитку підвідомчого підприємства в поточному і плановому роках, підготовлені відповідно до методики аналізу фінансово-господарської діяльності підприємств державного сектору економіки, затвердженої Міністерством фінансів України;

    г) копії:

    - затвердженого в установленому законодавством порядку фінансового плану на поточний рік (із змінами та доповненнями), в якому передбачено здійснення відповідного залучення кредиту (позики);

    - виписки з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб — підприємців;

    - установчих документів;

    - річної фінансової звітності (балансу, звітів про фінансові результати, рух грошових коштів, власний капітал) за останній звітний період;

    - квартальної фінансової звітності (балансу, звіту про фінансові результати) за останній звітний період;

    - рішення відповідного органу управління підвідомчого підприємства про розміщення облігацій підприємства із строком обігу менш як один рік;

    ґ) звіт про виконання фінансового плану за минулий рік;

    д) інформація про:

    - зобов'язання за раніше здійсненими та неповернутими кредитами (позиками) із зазначенням обсягів отриманих коштів, плати за користування ними та дати їх отримання у розрізі кредиторів на момент подання заяви, а також плани виконання зазначених зобов'язань, у тому числі внесення плати за користування у поточному та наступному роках з помісячним розписом в розрізі кредиторів;

    - відсутність рішення про визнання підвідомчого підприємства банкрутом, порушення щодо нього справи про банкрутство або ліквідацію підприємства;

    - застосовану з урахуванням вимог Закону України "Про здійснення державних закупівель"( 2289-17 ) процедуру відбору кредитора та особи, якій надано повноваження щодо залучення кредиту (позики);

    - застосовану з урахуванням вимог Закону України "Про здійснення державних закупівель" процедуру відбору організатора торгівлі, через якого здійснюватиметься розміщення облігацій, а також андеррайтера, якщо емітент має намір залучити андеррайтера до розміщення облігацій (для випуску облігацій підприємства шляхом відкритого (публічного) розміщення);

    е) техніко-економічне обґрунтування обсягу та доцільності залучення кредитів (позик), напрями їх використання, можливі джерела та строки їх повернення.

    У разі, якщо залучення кредитів (позик) забезпечується заставою майна підвідомчого підприємства також додається проект договору застави, погоджений в установленому статтею 11 Закону України "Про заставу"( 2654-12 ) порядку.

    4.2. У разі погодження забезпечення підприємством виконання зобов'язань за кредитним договором (договором позики) порукою або гарантією подаються матеріали, зазначені в пункті 4.1 цього Порядку, а також:

    а) проект договору поруки або договору про надання гарантії, до якого висуваються вимоги, визначені у підпункті "а" пункту 4.1 цього Порядку;

    б) копія рішення відповідного органу управління підвідомчого підприємства про укладення договору поруки або договору про надання гарантії.

    У разі надання гарантії подається також свідоцтво про реєстрацію підприємства як фінансової установи;

    в) інформація про юридичну особу, виконання зобов'язань якої за кредитним договором (договором позики) передбачається забезпечити (копії свідоцтва про державну реєстрацію, установчих документів, річної фінансової звітності (балансу, звіту про фінансові результати, рух грошових коштів, власний капітал) за останній звітний період, квартальної фінансової звітності (балансу, звіту про фінансові результати) за останній звітний період), та істотні умови такого залучення кредиту (позики) (проект кредитного договору, договору позики або проспекту емісії облігацій);

    5. Зазначені в пункті 4 цього Порядку копії документів засвідчуються підписом керівника підвідомчого підприємства та скріплюються печаткою цього підприємства.

    6. Отримані Держкомтелерадіо України документи, визначені у пункті 4 цього Порядку, реєструються у Загальному відділі Адміністративно-господарського управління і направляються заступнику Голови Держкомтелерадіо України відповідно до розподілу функціональних повноважень.

    7. За дорученням заступника Голови Держкомтелерадіо України пакет документів направляється для опрацювання до Фінансово-економічного департаменту.

    У разі, якщо документи були подані з порушеннями, які не передбачені пунктом 10 цього Порядку, проте можуть вплинути на правильність прийняття Держкомтелерадіо України рішення, вони повертаються підвідомчому підприємству на доопрацювання.

    8. Структурні підрозділи, які задіяні в опрацюванні пакета документів, надають Фінансово-економічному департаменту пропозиції про можливість та доцільність надання відповідного дозволу.

    9. Фінансово-економічний департамент на основі наданих структурними підрозділами Держкомтелерадіо України пропозицій протягом 30 робочих днів після надходження заяви письмово повідомляє відповідне підвідомче підприємство про прийняте рішення щодо погодження залучення кредиту (позики), забезпечення підприємством виконання зобов'язань за кредитом (позикою) порукою або гарантією чи про відмову у погодженні.

    Відмова у погодженні залучення кредиту (позики), забезпечення підприємством виконання зобов'язань за кредитом (позикою) порукою або гарантією містить обґрунтування причин відмови та інформацію про можливість (неможливість) усунення порушень та повторного звернення за погодженням.

    10. У погодженні залучення підвідомчим підприємством кредиту (позики), забезпечення виконання зобов'язань за ним (позикою) порукою або гарантією може бути відмовлено в разі:

    1) невідповідності поданих матеріалів вимогам цього Порядку;

    2) виявлення в поданих матеріалах недостовірної інформації;

    3) порушення під час відбору кредитора, особи, якій надаються повноваження щодо залучення кредиту (позики), організатора торгівлі або андеррайтера встановленої Законом України "Про здійснення державних закупівель"( 2289-17 ) процедури.

    У разі відмови в погодженні залучення підвідомчим підприємством кредиту (позики) і забезпечення виконання зобов'язань за ним порукою або гарантією на підставі підпункту 1 цього пункту підвідомче підприємство має право повторно звернутися до Держкомтелерадіо України.

    11. Зміни до кредитного договору (договору позики), договору поруки або договору про надання гарантії, а також до умов розміщення облігацій підприємства щодо мети, обсягу і строку залучення кредиту (позики), виду забезпечення виконання зобов'язань, плати за користування кредитом (позикою), обов'язків, прав та відповідальності сторін, а також реструктуризації боргових зобов'язань за кредитами (позиками) підлягають погодженню з Держкомтелерадіо України відповідно до цього Порядку шляхом подання техніко-економічного обґрунтування необхідності внесення таких змін або здійснення реструктуризації.

    {Текст взято з сайту Держкомтелерадіо України http://comin.kmu.gov.ua/}

    Юридичний портал Справедливість

    Рейтинг: 4.9/5, основан на 25 голосах.

    Вам будет интересно:

    Про затвердження Правил охорони праці під час роботи в хімічних лабораторіях, Міністерство надзвичайних ситуацій України

    Зареєстровано в Міністерстві юстиції України 25 вересня 2012 р. за № 1648/21960 Про затвердження Правил охорони праці під час роботи в хімічних лабораторіях

    Нафтопереробне дежа вю

    Здається, це було нещодавно. Одеський нафтопереробний завод у присутності високих гостей і з великими сподіваннями запускали, аби невдовзі знову ставити його на прикіл. Тоді, у квітні 2008-го, ...

    Не стоит ждать перемен?

    Новый Уголовно-процессуальный кодекс ничего существенно неизменит: его принятие связано несжеланием навести порядок вданных правоотношениях ипредоставить гражданам возможность реально, анеформально, ...

    Про усунення порушень Умов та Правил здійснення підприємницької діяльності з виробництва електричної енергії ТОВ «ПКС «Енерготек», Національна комісія, що здійснює державне регулювання у сфері енергетики

    Про усунення порушень Умов та Правил здійснення підприємницької діяльності з виробництва електричної енергії ТОВ «ПКС «Енерготек» Відповідно до Положення про Національну комісію, що здійснює державне регулювання у сфері енергетики( 1059/2011 ), затвердженого Указом Президента України від 23.11.2011 № 1059, Умов та Правил здійснення підприємницької діяльності з виробництва електричної енергії ( z0174-96 ), затверджених постановою НКРЕ від 08.02.1996 № 3 (далі — Ліцензійні умови), та на підставі акта позапланової перевірки від 14.09.2012 № 165, здійсненої управлінням НКРЕ у м. Києві та Київській області, щодо порушення ТОВ «ПКС «Енерготек» (м. Київ, Печерський узвіз, 15, кв. 32, ЄДРПОУ 33150563) пункту 3.6.1. Ліцензійних умов у частині дотримання законодавства України та нормативно-технічних документів та пункту 3.5.1. Ліцензійних умов у частині надання ліцензіатом на обґрунтовану вимогу НКРЕ інформацію або звіти про ліцензовану діяльність ліцензіата, які необхідні НКРЕ для виконання своїх обов’язків, Національна комісія, що здійснює державне регулювання у сфері енергетики, ЗОБОВ`ЯЗУЄ:





    Юридическая практика:
    Про визнання права власності на 1,8 частку спадкового ...

    Про визнання права власності на 1,8 частку спадкового майна Тільки в суді виноситься рішення про розділ спадкового майна або рішення про визнання прав власності на таке майно

    Про встановлення додаткового строку для прийняття ...

    Про встановлення додаткового строку для прийняття спадщини У юридичній практиці юристів по спадковим справам часто зустрічаються справи пов'язані із оформлення спадщини, в яких спадкоємці ...

    Про встановлення факту прийняття спадщини, виділення ...

    Про встановлення факту прийняття спадщини, виділення частини спадкового майна та про визнання права власності на спадкове майно Нотаріальне оформлення спадщини часто заходить у глухий кут через різні перешкоди та фактори. Однією із таких перешкод може ...


    Консультации по наследству:
    Розцінки на прийняття спадщини та послуги адвоката

    Добрий день, консультанти сайту. Насамперед, мене цікавить вартість юридичних послуг на спадщину в Києві. Моє питання банальне ...

    Допомога адвоката і консультація за спадковою справою

    Привіт. Мені потрібна допомога адвоката у спадкових справах. Справа в тому, що більше п'яти років тому моя мама померла, залишивши ...

    Обов'язкова частка у спадщині та вступ у права за заповітом

    Оскільки я вже пенсіонерка і маю повнолітніх дітей, але не маю можливості купити їм квартири, хочу від Вас отримати пораду ...


    Новости наследственных дел:
    На сегодняшнем заседании правительства планируется ...

    На сегодняшнем заседании правительства планируется рассмотреть план мероприятий по выполнению СА с ЕС Кабинет министров Украины на сегодняшнем заседании рассмотрит план мероприятий по выполнению соглашения об ассоциации с Евросоюзом. Об этом говорится в повестке дня заседания на сайте правительства.

    Судья не может считаться независимым от политического .

    Судья не может считаться независимым от политического влияния, если его карьера зависит от изменчивого политического вектора, - Я.Романюк 22 декабря во время заключительного заседания Наблюдательного Комитета проекта Совета Европы «Усиление независимости, эффективности и профессионализма судебной власти на Украине» Председатель Верховного Суда Украины Ярослав Романюк заявил, что «одним из самых опасных с точки зрения формирования независимой судебной системы на современном этапе факторов является политическая составляющая».

    Прокурор Донецкой области пытается в суде оспорить ...

    Прокурор Донецкой области пытается в суде оспорить его люстрацию Руководителю прокуратуры Донецкой области Николаю Франтовскому не удалось с первого раза обжаловать свое увольнение с должности через люстрацию, сообщает «Первая инстанция».


    Рекомендации пользователей:
    1676b6902a1c6c119988b3b7eb617bca