Адвокаты по наследственным делам
Отзывы о нас
С огромной благодарностью отзываемся о всех, кто принимал участие в создании сайта. Этот сайт,действительно, на данный момент - единственный в своем роде. Хорошо, что есть такие нужные интернет порталы. Этот интернет проект достаточно прост в пользовании. На нем удобно отдыхать - просто и быстро.

Доброй ночи!

Этот интернет сайт здоровский! работал на нем очень чуть ли не по три раза на день. Этот сайт ждет светлое будущее. Желаю удачи. Хотелося б видеться с Вашими работами почаще! Дерзайте!
Наши услуги

Вопрос к юристу по наследству:

Статьи
Право власності на спадок

Право власності на спадок Визнання прав власності на спадок (зразок судової справи), позовна заява про спадщину

Наследство по завещанию: раскрываем юридические ...

Наследство по завещанию: раскрываем юридические секреты Завещание необязательно гарантирует выполнение воли наследодателя, ведь в некоторых случаях можно признать завещание недействительным

Про внесення змін до деяких законів України щодо скорочення кількості документів дозвільного характеру, які повинні одержувати оператори ринку харчових продуктів, Верховна Рада України

Про внесення змін до деяких законів України щодо скорочення кількості документів дозвільного характеру, які повинні одержувати оператори ринку харчових продуктів

    Верховна Рада України постановляє:

    I. Внести зміни до таких законів України:

    1. Абзац шостий частини четвертої статті 3 Закону України "Про державне регулювання виробництва і обігу спирту етилового, коньячного і плодового, алкогольних напоїв та тютюнових виробів" ( 481/95-ВР ) (Відомості Верховної Ради України, 1995 p., № 46, ст. 345 із наступними змінами) виключити.

    2. Частину другу статті 16 Закону України "Про захист людини від впливу іонізуючого випромінювання"( 15/98-ВР ) (Відомості Верховної Ради України, 1998 p., № 22, ст. 115; 2001 р., № 30, ст. 139) виключити.

    3. У Законі України "Про бджільництво" ( 1492-14 ) (Відомості Верховної Ради України, 2000 p., № 21, ст. 157; із змінами, внесеними Законом України від 16 жовтня 2012 року № 5462-VI):

    1) статтю 2 після слів "Про рослинний світ" доповнити словами "Про безпечність та якість харчових продуктів";

    2) абзац п’ятий частини першої статті 4 виключити;

    3) в абзаці третьому статті 7 слово "стандартів" виключити;

    4) частину другу статті 23 виключити.

    4. У Законі України "Про рибу, інші водні живі ресурси та харчову продукцію з них"( 486-15 ) (Відомості Верховної Ради України, 2003 p., № 15, ст. 107; 2004 р., № 19, ст. 273; 2010 р., № 46, ст. 540; із змінами, внесеними Законом України від 16 жовтня 2012 року № 5462-VI):

    1) у статті 1:

  1. абзац другий виключити;
  2. в абзаці восьмому слова "і оформленої свідоцтвом про якість" виключити;
  3. абзац чотирнадцятий виключити;
  4. 2) у статті 4:

  5. частину другу викласти в такій редакції:
  6. "Суб’єкти господарювання, які здійснюють рибоконсервне та пресервне виробництво, підлягають обліку в центральному органі виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері рибного господарства. Оператори потужностей повинні розробити та запровадити ефективну систему НАССР, що дозволяє контролювати всі небезпечні фактори, які можуть бути у харчовому продукті";

  7. частину четверту виключити;
  8. 3) статтю 5 виключити;

    4) частини другу — восьму статті 7 виключити;

    5) статтю 8 виключити.

    5. У Законі України "Про молоко та молочні продукти"( 1870-15 ) (Відомості Верховної Ради України, 2004 p., № 47, ст. 513; 2007 р., № 4, ст. 37; 2010 р., № 21, ст. 221; із змінами, внесеними Законом України від 16 жовтня 2012 року № 5462-VI):

    1) у статті 1:

  9. абзац другий виключити;
  10. в абзаці дванадцятому слова "виробляє молочні продукти, що відповідають вимогам безпечності та якості" виключити;

    2) у частині четвертій статті 5 слова "атестованими структурними підрозділами" та "атестованими переробними підприємствами" замінити відповідно словами "структурними підрозділами" та "переробними підприємствами";

    3) статтю 6 викласти в такій редакції:

    "Стаття 6. Вимоги до безпечності та якості молока, молочної сировини і молочних продуктів

    Вимоги до безпечності та якості молока і молочних продуктів після їх затвердження підлягають опублікуванню в засобах масової інформації центральним органом виконавчої влади, що забезпечує формування державної аграрної політики.

    У виробництві традиційних молочних продуктів забороняється використовувати жири та білки немолочного походження, а також будь-які стабілізатори і консерванти.

    Молочна сировина та молочні продукти, які ввозяться на митну територію України, підлягають контролю згідно із законодавством України";

    4) статті 11 та 12 виключити;

    5) абзац шостий статті 15 виключити.

    II. Прикінцеві положення

    1. Цей Закон набирає чинності з дня, наступного за днем його опублікування.

    2. Кабінету Міністрів України у тримісячний строк з дня опублікування цього Закону:

  11. привести свої нормативно-правові акти у відповідність із цим Законом;
  12. забезпечити перегляд і скасування міністерствами та іншими центральними і місцевими органами виконавчої влади їх нормативно-правових актів, що суперечать цьому Закону.

    Президент України

    В. ЯНУКОВИЧ

    м. Київ 5 вересня 2013 року № 442-VII

    Юридичний портал Справедливість

    Рейтинг: 4.9/5, основан на 25 голосах.

    Вам будет интересно:

    Про внесення змін до наказу Мінрегіону України від 01 березня 2012 року № 89, Міністерство регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України

    Зареєстровано в Міністерстві юстиції України 31 січня 2013 р. за № 195/22727 Про внесення змін до наказу Мінрегіону України від 01 березня 2012 року № 89

    IPF 2014: Европа требует высокого уровня прозрачности ОКУ,- А.Мамуня

    Ассоциация Украины с ЕС сфере интеллектуальной собственности: прогноз бизнес-эффектов — такую тему презентовал в ходе первой сессии Форума по интеллектуальной собственности IPF 2014 партнёр ЮФ "Василь Кисиль и Партнёры" Александр Мамуня.

    Про внесення змін до постанови НКРЕ від 27.12.2012 № 1794, Національна комісія, що здійснює державне регулювання у сфері енергетики

    Про внесення змін до постанови НКРЕ від 27.12.2012 № 1794 Відповідно до законів України «Про засади функціонування ринку природного газу» ( 2467-17 ), «Про природні монополії»( 1682-14 ), Указу Президента України від 23.11.2011 № 1059( 1059/2011 ) «Про Національну комісію, що здійснює державне регулювання у сфері енергетики» та постанови Національної комісії регулювання електроенергетики України від 28.11.2011 № 2255( z1502-11 ) «Про затвердження порядку формування інвестиційних програм газопостачальних, газорозподільних, газотранспортних та газозберігаючих підприємств», зареєстрованої в Міністерстві юстиції України 22.12.2011 за № 1502/20240, Національна комісія, що здійснює державне регулювання у сфері енергетики, ПОСТАНОВЛЯЄ:

    Про внесення змін до величини інвестиційної складової тарифу ПАТ "Центренерго", Національна комісія, що здійснює державне регулювання у сфері енергетики

    Про внесення змін до величини інвестиційної складової тарифу ПАТ "Центренерго" Відповідно до Закону України "Про електроенергетику" ( 575/97-ВР ), Указу Президента України від 23.11.2011 № 1059 ( 1059/2011 ) "Про Національну комісію, що здійснює державне регулювання у сфері енергетики", розпорядження Кабінету Міністрів України від 08.09.2004 № 648-р( 648-2004-р ) "Про заходи щодо реконструкції та модернізації теплоелектростанцій та теплоелектроцентралей у період до 2020 року" (зі змінами, унесеними розпорядженням Кабінету Міністрів України від 18.06.2008 № 850-р), наказу Міністерства палива та енергетики України від 24.05.2006 № 183( z0701-06 ) "Про затвердження Порядку підготовки та фінансування проектів з метою реалізації плану реконструкції та модернізації теплових електростанцій", зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 13.06.2006 за № 701/12575, враховуючи розпорядження Кабінету Міністрів України від 23.12.2009 № 1589-р ( 1589-2009-р ) "Про схвалення техніко-економічного обґрунтування технічного переоснащення і реконструкції енергоблока № 2 Трипільської ТЕС ВАТ "Державна енергогенеруюча компанія "Центренерго", Національна комісія, що здійснює державне регулювання у сфері енергетики, ПОСТАНОВЛЯЄ:





    Юридическая практика:
    Про визнання права на спадкове майно в порядку ...

    Про визнання права на спадкове майно в порядку спадкової трансмісії Якщо спадкоємець майна за заповітом помер і не встиг її прийняти, не зміг провести нотаріальне оформлення після відкриття ...

    Про усунення перешкод у здійсненні права на спадкування ...

    Про усунення перешкод у здійсненні права на спадкування та визнання права власності в порядку спадкування за заповітом Починаючи процес нотаріального оформлення спадкового майна, громадяни часто зіштовхуються із перешкодами, які можна вирішити ...

    Про усунення від права на спадкування

    Про усунення від права на спадкування Нещодавно до юристів по питанням спадщини звернулася громадянка, яка бажає усунути від права на спадкування свою сестру


    Консультации по наследству:
    Як усунути від спадщини неугодного спадкоємця

    Будь ласка, вирішіть мою проблему в усуненні від спадкування недостойного спадкоємця. Такими справами не всі кваліфіковані ...

    Допоможемо оскаржити заповіт через суд

    Добрий день, консультанти в питаннях спадкового права. Звертаюся до Вас, оскільки мені здається, ніхто більше не зможе допомогти, ...

    Чи можна оформити заповіт не на родича?

    Доброго дня, адвокати із питань спадщини! Мене цікавить питання про те, як скласти правильно заповіт не на родича? Мені вже ...


    Новости наследственных дел:
    На сегодняшнем заседании правительства планируется ...

    На сегодняшнем заседании правительства планируется рассмотреть план мероприятий по выполнению СА с ЕС Кабинет министров Украины на сегодняшнем заседании рассмотрит план мероприятий по выполнению соглашения об ассоциации с Евросоюзом. Об этом говорится в повестке дня заседания на сайте правительства.

    Судья не может считаться независимым от политического .

    Судья не может считаться независимым от политического влияния, если его карьера зависит от изменчивого политического вектора, - Я.Романюк 22 декабря во время заключительного заседания Наблюдательного Комитета проекта Совета Европы «Усиление независимости, эффективности и профессионализма судебной власти на Украине» Председатель Верховного Суда Украины Ярослав Романюк заявил, что «одним из самых опасных с точки зрения формирования независимой судебной системы на современном этапе факторов является политическая составляющая».

    Прокурор Донецкой области пытается в суде оспорить ...

    Прокурор Донецкой области пытается в суде оспорить его люстрацию Руководителю прокуратуры Донецкой области Николаю Франтовскому не удалось с первого раза обжаловать свое увольнение с должности через люстрацию, сообщает «Первая инстанция».


    Рекомендации пользователей:
    1676b6902a1c6c119988b3b7eb617bca