Адвокаты по наследственным делам
Отзывы о нас
Да, тут много нужной информации. Большущее спасибо. Очень благодарны! Ребята - действительно молодцы.

Благодарим всех, от кого зависит наполнение этого интернет проекта.

Влюблена в ваш сайт по уши!!! Какие же Вы просто молодцы!!! Желаю материального благополучия и творческих успехов!
Наши услуги

Вопрос к юристу по наследству:

Статьи
Право власності на спадок

Право власності на спадок Визнання прав власності на спадок (зразок судової справи), позовна заява про спадщину

Наследство по завещанию: раскрываем юридические ...

Наследство по завещанию: раскрываем юридические секреты Завещание необязательно гарантирует выполнение воли наследодателя, ведь в некоторых случаях можно признать завещание недействительным

Про внесення змін до деяких законів України щодо скорочення кількості документів дозвільного характеру, які повинні одержувати оператори ринку харчових продуктів, Верховна Рада України

Про внесення змін до деяких законів України щодо скорочення кількості документів дозвільного характеру, які повинні одержувати оператори ринку харчових продуктів

    Верховна Рада України постановляє:

    I. Внести зміни до таких законів України:

    1. Абзац шостий частини четвертої статті 3 Закону України "Про державне регулювання виробництва і обігу спирту етилового, коньячного і плодового, алкогольних напоїв та тютюнових виробів" ( 481/95-ВР ) (Відомості Верховної Ради України, 1995 p., № 46, ст. 345 із наступними змінами) виключити.

    2. Частину другу статті 16 Закону України "Про захист людини від впливу іонізуючого випромінювання"( 15/98-ВР ) (Відомості Верховної Ради України, 1998 p., № 22, ст. 115; 2001 р., № 30, ст. 139) виключити.

    3. У Законі України "Про бджільництво" ( 1492-14 ) (Відомості Верховної Ради України, 2000 p., № 21, ст. 157; із змінами, внесеними Законом України від 16 жовтня 2012 року № 5462-VI):

    1) статтю 2 після слів "Про рослинний світ" доповнити словами "Про безпечність та якість харчових продуктів";

    2) абзац п’ятий частини першої статті 4 виключити;

    3) в абзаці третьому статті 7 слово "стандартів" виключити;

    4) частину другу статті 23 виключити.

    4. У Законі України "Про рибу, інші водні живі ресурси та харчову продукцію з них"( 486-15 ) (Відомості Верховної Ради України, 2003 p., № 15, ст. 107; 2004 р., № 19, ст. 273; 2010 р., № 46, ст. 540; із змінами, внесеними Законом України від 16 жовтня 2012 року № 5462-VI):

    1) у статті 1:

  1. абзац другий виключити;
  2. в абзаці восьмому слова "і оформленої свідоцтвом про якість" виключити;
  3. абзац чотирнадцятий виключити;
  4. 2) у статті 4:

  5. частину другу викласти в такій редакції:
  6. "Суб’єкти господарювання, які здійснюють рибоконсервне та пресервне виробництво, підлягають обліку в центральному органі виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері рибного господарства. Оператори потужностей повинні розробити та запровадити ефективну систему НАССР, що дозволяє контролювати всі небезпечні фактори, які можуть бути у харчовому продукті";

  7. частину четверту виключити;
  8. 3) статтю 5 виключити;

    4) частини другу — восьму статті 7 виключити;

    5) статтю 8 виключити.

    5. У Законі України "Про молоко та молочні продукти"( 1870-15 ) (Відомості Верховної Ради України, 2004 p., № 47, ст. 513; 2007 р., № 4, ст. 37; 2010 р., № 21, ст. 221; із змінами, внесеними Законом України від 16 жовтня 2012 року № 5462-VI):

    1) у статті 1:

  9. абзац другий виключити;
  10. в абзаці дванадцятому слова "виробляє молочні продукти, що відповідають вимогам безпечності та якості" виключити;

    2) у частині четвертій статті 5 слова "атестованими структурними підрозділами" та "атестованими переробними підприємствами" замінити відповідно словами "структурними підрозділами" та "переробними підприємствами";

    3) статтю 6 викласти в такій редакції:

    "Стаття 6. Вимоги до безпечності та якості молока, молочної сировини і молочних продуктів

    Вимоги до безпечності та якості молока і молочних продуктів після їх затвердження підлягають опублікуванню в засобах масової інформації центральним органом виконавчої влади, що забезпечує формування державної аграрної політики.

    У виробництві традиційних молочних продуктів забороняється використовувати жири та білки немолочного походження, а також будь-які стабілізатори і консерванти.

    Молочна сировина та молочні продукти, які ввозяться на митну територію України, підлягають контролю згідно із законодавством України";

    4) статті 11 та 12 виключити;

    5) абзац шостий статті 15 виключити.

    II. Прикінцеві положення

    1. Цей Закон набирає чинності з дня, наступного за днем його опублікування.

    2. Кабінету Міністрів України у тримісячний строк з дня опублікування цього Закону:

  11. привести свої нормативно-правові акти у відповідність із цим Законом;
  12. забезпечити перегляд і скасування міністерствами та іншими центральними і місцевими органами виконавчої влади їх нормативно-правових актів, що суперечать цьому Закону.

    Президент України

    В. ЯНУКОВИЧ

    м. Київ 5 вересня 2013 року № 442-VII

    Юридичний портал Справедливість

    Рейтинг: 4.8/5, основан на 25 голосах.

    Вам будет интересно:

    КСУ рассказал, должен ли «Дом авторов музыки на Украине» платить судебный сбор

    Сегодня, 3 декабря Конституционный Суд Украины официально обнародовал принятое 28 ноября решение по делу по конституционному обращению ассоциации «Дом авторов музыки на Украине» относительно ...

    Изменения законодательства об утилизации автомобилей мера вынужденная, но не рыночная, – Ю.Воропаев

    Как известно, не всегда новое синоним слова лучшее, особенно если речь идет о законодательных изменениях. Сейчас это особенно актуально для двух Законов: «Об утилизации транспортных средств», ...

    Голосуйте гаманцем

    Вживання неякісних молочних продуктів одна з найбільш поширених причин інфекційних захворювань в області. Про це на засіданні Луганського прес-клубу розповіла завідувач гастроентерологічного ...

    В доповнення до листа Держмитслужби від 12.12.2012 № 11.1/1.2-12.2/13948-ЕП, Державна митна служба України

    Начальникам митних органів В доповнення до листа Держмитслужби від 12.12.2012 № 11.1/1.2-12.2/13948-ЕП( v1394342-12 ) повідомляємо. Враховуючи, що при поміщенні у митний режим реекспорту товарів за Переліком( 461-2012-п ), затвердженим постановою Кабінету Міністрів України від 21.05.2012 № 461, митним органам надається забезпечення сплати митних платежів, що підлягали б сплаті при випуску таких товарів у вільний обіг на митній території України, у митних деклараціях типів "ЕК11АА", "ЕК11ТК", "ЕК11ТФ", "ЕК11РР" заповнюються графи 12, 45, 47, 52 та, в залежності від способу розрахунку, В.





    Юридическая практика:
    Про поділ спадкового майна

    Про поділ спадкового майна Юристами було складено судовий позов в якому від суду вимагалося прийняти рішення про визнання права власності на частину ...

    Розподіл спадкового майна

    Розподіл спадкового майна Юрист професійно надала допомогу в розподілі спадку громадян, що звернулися до неї

    Про зміну черговості спадкування та визнання права ...

    Про зміну черговості спадкування та визнання права на спадкування Наш клієнт задоволений рішенням суду за апеляцією, яким виграно справу про зміну черговості спадкування та визнання права ...


    Консультации по наследству:
    Допоможемо оскаржити заповіт через суд

    Добрий день, консультанти в питаннях спадкового права. Звертаюся до Вас, оскільки мені здається, ніхто більше не зможе допомогти, ...

    Коли оскаржити заповіт досить просто

    У мене виникла ситуація, коли без допомоги кваліфікованого адвоката зі спадкових питань не обійтися. Вже не раз до Вас звертаюся ...

    Оформлення спадщини після смерті батька

    У нашій родині сталося величезне горе. Крім того, що помер батько, так і ще почалися розборки з приводу спадщини батька. З'явилися ...


    Новости наследственных дел:
    На сегодняшнем заседании правительства планируется ...

    На сегодняшнем заседании правительства планируется рассмотреть план мероприятий по выполнению СА с ЕС Кабинет министров Украины на сегодняшнем заседании рассмотрит план мероприятий по выполнению соглашения об ассоциации с Евросоюзом. Об этом говорится в повестке дня заседания на сайте правительства.

    Судья не может считаться независимым от политического .

    Судья не может считаться независимым от политического влияния, если его карьера зависит от изменчивого политического вектора, - Я.Романюк 22 декабря во время заключительного заседания Наблюдательного Комитета проекта Совета Европы «Усиление независимости, эффективности и профессионализма судебной власти на Украине» Председатель Верховного Суда Украины Ярослав Романюк заявил, что «одним из самых опасных с точки зрения формирования независимой судебной системы на современном этапе факторов является политическая составляющая».

    Прокурор Донецкой области пытается в суде оспорить ...

    Прокурор Донецкой области пытается в суде оспорить его люстрацию Руководителю прокуратуры Донецкой области Николаю Франтовскому не удалось с первого раза обжаловать свое увольнение с должности через люстрацию, сообщает «Первая инстанция».


    Рекомендации пользователей:
    1676b6902a1c6c119988b3b7eb617bca