Адвокаты по наследственным делам
Отзывы о нас
Спасибо его создателям и тем, от кого зависит работа этого портала.

Чувствуется настоящая забота о ближних. Благодаря занимательному интернет проекту, наконец, надумался обзавестись безлимитом.

Большущее спасибо творцам этого интернет проекта!!! Это на самом деле - большая находка! Удачи!
Наши услуги

Вопрос к юристу по наследству:

Статьи
Право власності на спадок

Право власності на спадок Визнання прав власності на спадок (зразок судової справи), позовна заява про спадщину

Наследство по завещанию: раскрываем юридические ...

Наследство по завещанию: раскрываем юридические секреты Завещание необязательно гарантирует выполнение воли наследодателя, ведь в некоторых случаях можно признать завещание недействительным

Про внесення змін до деяких законів України щодо скорочення кількості документів дозвільного характеру, які повинні одержувати оператори ринку харчових продуктів, Верховна Рада України

Про внесення змін до деяких законів України щодо скорочення кількості документів дозвільного характеру, які повинні одержувати оператори ринку харчових продуктів

    Верховна Рада України постановляє:

    I. Внести зміни до таких законів України:

    1. Абзац шостий частини четвертої статті 3 Закону України "Про державне регулювання виробництва і обігу спирту етилового, коньячного і плодового, алкогольних напоїв та тютюнових виробів" ( 481/95-ВР ) (Відомості Верховної Ради України, 1995 p., № 46, ст. 345 із наступними змінами) виключити.

    2. Частину другу статті 16 Закону України "Про захист людини від впливу іонізуючого випромінювання"( 15/98-ВР ) (Відомості Верховної Ради України, 1998 p., № 22, ст. 115; 2001 р., № 30, ст. 139) виключити.

    3. У Законі України "Про бджільництво" ( 1492-14 ) (Відомості Верховної Ради України, 2000 p., № 21, ст. 157; із змінами, внесеними Законом України від 16 жовтня 2012 року № 5462-VI):

    1) статтю 2 після слів "Про рослинний світ" доповнити словами "Про безпечність та якість харчових продуктів";

    2) абзац п’ятий частини першої статті 4 виключити;

    3) в абзаці третьому статті 7 слово "стандартів" виключити;

    4) частину другу статті 23 виключити.

    4. У Законі України "Про рибу, інші водні живі ресурси та харчову продукцію з них"( 486-15 ) (Відомості Верховної Ради України, 2003 p., № 15, ст. 107; 2004 р., № 19, ст. 273; 2010 р., № 46, ст. 540; із змінами, внесеними Законом України від 16 жовтня 2012 року № 5462-VI):

    1) у статті 1:

  1. абзац другий виключити;
  2. в абзаці восьмому слова "і оформленої свідоцтвом про якість" виключити;
  3. абзац чотирнадцятий виключити;
  4. 2) у статті 4:

  5. частину другу викласти в такій редакції:
  6. "Суб’єкти господарювання, які здійснюють рибоконсервне та пресервне виробництво, підлягають обліку в центральному органі виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері рибного господарства. Оператори потужностей повинні розробити та запровадити ефективну систему НАССР, що дозволяє контролювати всі небезпечні фактори, які можуть бути у харчовому продукті";

  7. частину четверту виключити;
  8. 3) статтю 5 виключити;

    4) частини другу — восьму статті 7 виключити;

    5) статтю 8 виключити.

    5. У Законі України "Про молоко та молочні продукти"( 1870-15 ) (Відомості Верховної Ради України, 2004 p., № 47, ст. 513; 2007 р., № 4, ст. 37; 2010 р., № 21, ст. 221; із змінами, внесеними Законом України від 16 жовтня 2012 року № 5462-VI):

    1) у статті 1:

  9. абзац другий виключити;
  10. в абзаці дванадцятому слова "виробляє молочні продукти, що відповідають вимогам безпечності та якості" виключити;

    2) у частині четвертій статті 5 слова "атестованими структурними підрозділами" та "атестованими переробними підприємствами" замінити відповідно словами "структурними підрозділами" та "переробними підприємствами";

    3) статтю 6 викласти в такій редакції:

    "Стаття 6. Вимоги до безпечності та якості молока, молочної сировини і молочних продуктів

    Вимоги до безпечності та якості молока і молочних продуктів після їх затвердження підлягають опублікуванню в засобах масової інформації центральним органом виконавчої влади, що забезпечує формування державної аграрної політики.

    У виробництві традиційних молочних продуктів забороняється використовувати жири та білки немолочного походження, а також будь-які стабілізатори і консерванти.

    Молочна сировина та молочні продукти, які ввозяться на митну територію України, підлягають контролю згідно із законодавством України";

    4) статті 11 та 12 виключити;

    5) абзац шостий статті 15 виключити.

    II. Прикінцеві положення

    1. Цей Закон набирає чинності з дня, наступного за днем його опублікування.

    2. Кабінету Міністрів України у тримісячний строк з дня опублікування цього Закону:

  11. привести свої нормативно-правові акти у відповідність із цим Законом;
  12. забезпечити перегляд і скасування міністерствами та іншими центральними і місцевими органами виконавчої влади їх нормативно-правових актів, що суперечать цьому Закону.

    Президент України

    В. ЯНУКОВИЧ

    м. Київ 5 вересня 2013 року № 442-VII

    Юридичний портал Справедливість

    Рейтинг: 4.7/5, основан на 25 голосах.

    Вам будет интересно:

    Верховный суд РФ пришел к выводу, что взятки чиновникам нужно передавать в казну

    Предложенная в качестве взятки должностному лицу (в том числе инспектору ГИБДД) сумма должна изыматься в доход федеральной казны. К такому выводу пришел Верховный суд России.

    Про Єдиний реєстр досудових розслідувань, Генеральна прокуратура України

    Положення визначає порядок формування та ведення Єдиного реєстру досудових розслідувань, а також надання відомостей з нього. Реєстр досудових розслідувань - це створена за допомогою автоматизованої ...

    Кандидат в депутаты – публичное лицо, - участники конференции «Медиаправо»

    Сегодня в городе Киеве в отеле Radisson Blu состоялась профессиональная конференция «Медиаправо», целью которой является обмен опытом и создание практических рекомендаций по наиболее актуальным ...





    Юридическая практика:
    Про визнання права власності на 1,8 частку спадкового ...

    Про визнання права власності на 1,8 частку спадкового майна Тільки в суді виноситься рішення про розділ спадкового майна або рішення про визнання прав власності на таке майно

    Про усунення перешкод у здійсненні права на спадкування ...

    Про усунення перешкод у здійсненні права на спадкування та визнання права власності в порядку спадкування за заповітом Починаючи процес нотаріального оформлення спадкового майна, громадяни часто зіштовхуються із перешкодами, які можна вирішити ...

    Про визнання права власності на половину частини ...

    Про визнання права власності на половину частини спадкового будинку У юридичній практиці часто бувають такі випадки, коли в питаннях оформлення спадщини, законні спадкоємці або спадкоємці за ...


    Консультации по наследству:
    Розцінки на прийняття спадщини та послуги адвоката

    Добрий день, консультанти сайту. Насамперед, мене цікавить вартість юридичних послуг на спадщину в Києві. Моє питання банальне ...

    Допомога в отриманні рішення суду за визнанням прав на спадщину

    Добрий день! Не так давно у мене помер батько, який мав будинок в особистій власності. Таким чином, залишився будинок у спадщину, ...

    Консультація про те, як подати позов до суду про прийняття спадщини

    Здрастуйте! Бачила не раз, що Ви допомагаєте у вирішенні юридичних проблем по спадку різного роду. Перейду відразу до своєї ...


    Новости наследственных дел:
    На сегодняшнем заседании правительства планируется ...

    На сегодняшнем заседании правительства планируется рассмотреть план мероприятий по выполнению СА с ЕС Кабинет министров Украины на сегодняшнем заседании рассмотрит план мероприятий по выполнению соглашения об ассоциации с Евросоюзом. Об этом говорится в повестке дня заседания на сайте правительства.

    Судья не может считаться независимым от политического .

    Судья не может считаться независимым от политического влияния, если его карьера зависит от изменчивого политического вектора, - Я.Романюк 22 декабря во время заключительного заседания Наблюдательного Комитета проекта Совета Европы «Усиление независимости, эффективности и профессионализма судебной власти на Украине» Председатель Верховного Суда Украины Ярослав Романюк заявил, что «одним из самых опасных с точки зрения формирования независимой судебной системы на современном этапе факторов является политическая составляющая».

    Прокурор Донецкой области пытается в суде оспорить ...

    Прокурор Донецкой области пытается в суде оспорить его люстрацию Руководителю прокуратуры Донецкой области Николаю Франтовскому не удалось с первого раза обжаловать свое увольнение с должности через люстрацию, сообщает «Первая инстанция».


    Рекомендации пользователей:
    1676b6902a1c6c119988b3b7eb617bca