Адвокаты по наследственным делам
Отзывы о нас
Этот интернет проект просто отпад. Благодарю. Действительно нужный и в тоже время функциональный сайт.

Этот сайт классный! работал на нем очень чуть ли не по три раза на день. Этот портал ожидает светлое будущее. Желаю удачи. Хотелося б видеться с Вашими трудами чаще! Действуйте!

Ваш интернет проект не только друг - этот портал, практически, - родственник для всех, кто живёт интересными видеоидеями!
Наши услуги

Вопрос к юристу по наследству:

Статьи
Право власності на спадок

Право власності на спадок Визнання прав власності на спадок (зразок судової справи), позовна заява про спадщину

Наследство по завещанию: раскрываем юридические ...

Наследство по завещанию: раскрываем юридические секреты Завещание необязательно гарантирует выполнение воли наследодателя, ведь в некоторых случаях можно признать завещание недействительным

Про заходи з оптимізації діяльності та забезпечення ефективної роботи державних телерадіоорганізацій у 2013 році, Державний комітет телебачення і радіомовлення УкраїниКОЛЕГІЯ ДЕРЖАВНОГО КОМІТЕТУ ТЕЛЕБАЧЕННЯ І РАДІОМОВЛЕННЯ УКРАЇНИ

РІШЕННЯ

  1. 24.01.2013  № 1/1
  2. Про заходи з оптимізації діяльності та забезпечення ефективної роботи державних телерадіоорганізацій у 2013 році

    {Рішення введено в дію Наказом Державного комітету телебачення і радіомовлення № 12 від 30.01.2013( v0012603-13 )}

    Заслухавши та обговоривши виступ заступника Голови Держкомтелерадіо України Кравченка Д. В., колегія відзначає, що робота державних телерадіоорганізацій у 2013 році з урахуванням значно зменшених порівняно з минулим роком бюджетних асигнувань потребує винятково чіткої організації.

    Законом України "Про Державний бюджет України на 2013 рік"( 5515-17 ) на трансляцію телерадіопрограм державних мовників (Національна телекомпанія України, Національна радіокомпанія України, Державна телерадіокомпанія "Культура", Державна телерадіокомпанія "Всесвітня служба "УТР" 28 обласних та регіональних державних телерадіокомпаній) передбачено видатки в сумі 64,8 млн. грн., що у 4,2 рази менше від мінімальної потреби у 2013 році.

    Наявна кредиторська заборгованість перед операторами телекомунікацій за надані, але не оплачені у 2012 році послуги, на суму 25,2 млн. грн. ще більше загострює проблему фінансування трансляцій у 2013 році, оскільки державні телерадіокомпанії — боржники, отримавши бюджетне фінансування на початку поточного року, будуть змушені погашати кредиторську заборгованість, що склалася у минулому році.

    Передбачених на даний час коштів вистачає лише на три місяці державного мовлення на рівні обсягів минулого року, а саме до 1 квітня 2013 року. Отже, обсяги державного замовлення на 2013 рік мають бути скорочені більше ніж у 4 рази.

    За цих умов забезпечити ефективну роботу державних телерадіоорганізацій можливо шляхом:

    формування обсягу державного замовлення на виробництво і трансляцію теле- та радіопрограм, що відповідає реально виділеним коштам на наведені цілі;

    залучення небюджетних джерел фінансування ДТРО з метою створення більшого обсягу програм поза державним замовленням, надання технічних послуг третім особам, здачі в оренду приміщень, які не використовуються, тощо:

    оптимізації структури та штатної чисельності ДТРО відповідно до виробничої необхідності та економічної доцільності;

  3. оптимізації програмування аналогового та цифрового каналів мовлення;
  4. оптимізації мереж аналогового мовлення у місцевостях, де цифрове мовлення стало доступним значній частині населення;

    оптимізації витрат державних телерадіоорганізацій, у тому числі й шляхом активного використання телепрограм спільного виробництва, яке було започатковано у 2012 році.

    Враховуючи вищезазначене, колегія УХВАЛИЛА:

    1. Інформацію доповідача взяти до відома.

    2. Схвалити План заходів з оптимізації діяльності державних телерадіоорганізацій на 2013 рік (далі — План заходів) (додається).

    3. Департаменту телебачення і радіомовлення (Абрамов С. О.), фінансово-економічному департаменту (Бартош Н. В.), генеральним директорам ДТРО забезпечити неухильне та своєчасне виконання Плану заходів.

    4. Департаменту телебачення і радіомовлення (Абрамов С. О.), опрацювавши пропозиції ДТРО, до 1 березня 2013 року внести пропозиції щодо формування державного замовлення на виробництво і трансляцію теле- та радіопрограм в обсягах, що відповідають реальним видаткам, передбаченим на наведені цілі в Державному бюджеті України.

    5. Фінансово-економічному департаменту (Бартош Н. В.) разом з департаментом телебачення і радіомовлення (Абрамов С. О.):

    підготувати звернення до Президента України, Кабінету Міністрів України із обґрунтованими пропозиціями щодо збільшення обсягів фінансування видатків на трансляцію телерадіопрограм, вироблених для державних потреб, під час підготовки проекту Закону України "Про внесення змін до Закону України "Про Державний бюджет України на 2013 рік";

    вносити пропозиції Голові Держкомтелерадіо України щодо формування показників державного замовлення на виробництво і трансляцію телерадіопрограм, затвердження штатного розпису та штатної чисельності ДТРО, річних планів асигнувань та змін до них, преміювання генеральних директорів, тощо на основі інформації про стан виконання Плану заходів.

    6. Генеральним директорам ДТРО дотримуватися цільового та ефективного використання фінансових та матеріальних ресурсів за усіма напрямами діяльності, активізувати пошук джерел наповнення спеціального фонду ДТРО та спрямовувати кошти спеціального фонду на видатки, які не забезпечені загальним фондом державного бюджету.

    7. Контроль за виконанням цього рішення покласти на заступника Голови Держкомтелерадіо України Кравченка Д. В.

    Голова колегії

    О. В. Курдінович

    СХВАЛЕНО Рішення колегії 24.01.2013 № 1/1

    ПЛАН заходів з оптимізації діяльності державних телерадіоорганізацій на 2013 рік

    № з/п

    Назва заходу

    Виконавці

    Строки виконання

    1.

    Підготувати та надати плани оптимізації видатків коштів державних телерадіоорганізацій

    ДТРО департамент телебачення і радіомовлення, фінансово-економічний департамент

  5. до 01.03.2013
  6. 2.

    Формувати державне замовлення на виробництво і трансляцію телерадіопрограм* відповідно до фактично виділених бюджетних коштів на наведені цілі, не допускаючи виникнення на кінець бюджетного року заборгованості за надані послуги з трансляції телерадіопрограм

  7. департамент ТБ і РМ, ДТРО
  8. до 01.03.2013
  9. 3.

    Провести переговори з операторами телекомунікацій щодо зменшення тарифів на послуги

    ДТРО, департамент телебачення і радіомовлення

  10. до 01.03.2013
  11. 4.

    Вжити конкретних заходів щодо пошуку та розширення небюджетних джерел фінансування виробництва і трансляції телерадіопрограм ДТРО шляхом залучення рекламодавців, спонсорів тощо

    ДТРО, департамент телебачення і радіомовлення

  12. до 01.03.2013
  13. 5.

    Внести пропозиції щодо оптимізації мереж мовлення у 2013 р. з урахуванням показників економічної доцільності та інтересів аудиторії користувачів

    ДТРО, департамент телебачення і радіомовлення

  14. до 01.03.2013
  15. 6.

    Внести пропозиції щодо створення і трансляції програм спільного виробництва у 2013 році

    ДТРО, департамент телебачення і радіомовлення

  16. до 01.03.2013
  17. 7.

    Внести пропозиції щодо оптимізації структури та штатної чисельності працівників ДТРО шляхом її скорочення не менше: НТКУ, НРКУ 15 %; ОДТРК, що мають штатну чисельність понад 300 осіб, 18 %; ОДТРК, що мають штатну чисельність від 200 до 300 осіб, 10 %

    ДТРО, фінансово-економічний департамент, департамент телебачення і радіомовлення

  18. до 01.05.2013
  19. 8.

    Внести пропозиції щодо перерозподілу коштів, визначених у державному бюджеті на 2013 рік на виробництво та трансляцію телерадіопрограм для державних потреб

    ДТРО, фінансово-економічний департамент

  20. до 31.05.2013
  21. __________ * Телепрограми в цифровому та аналоговому стандартах, вироблені за державним замовленням, мають бути однаковими за змістом та формою подачі.

    {Текст взято з сайту Держкомтелерадіо України http://www.comin.kmu.gov.ua/}

    Юридичний портал Справедливість

    Рейтинг: 4.9/5, основан на 25 голосах.

    Вам будет интересно:

    Принципы наложения штрафов АМКУ не отличаются от принципов, заложенных в европейских директивах, - Н.Бараш

    Завершила работу секция «Конкуренция и государственные закупки» третей сессии «Бизнес-интеграция: создание благоприятного правового поля» Международного юридического форума «Украина-ЕС». Модератором секции выступила партнер, руководитель практики антимонопольного и конкурентного права ЮФ Aequo Мария Нижник.

    Порядок ведення реєстру сертифікатів типу транспортних засобів та обладнання і виданих виробниками сертифікатів відповідності транспортних засобів або обладнання, Міністерство інфраструктури УкраїниЗАТВЕРДЖЕНО

    ЗАТВЕРДЖЕНО Наказ Міністерства інфраструктури України 17.08.2012  № 521 ( z1586-12 ) Зареєстровано в Міністерстві юстиції України 14 вересня 2012 р. за № 1587/21899

    Про затвердження порядків ведення реєстрів транспортних засобів, з яких сплачено екологічний податок за утилізацію знятих з експлуатації транспортних засобів, на які поширюється звільнення від сплати зазначеного податку, і взаємодії центральних органів виконавчої влади щодо обміну інформацією про видані довідки про сплату або звільнення від сплати екологічного податку за утилізацію знятих з експлуатації транспортних засобів, Кабінет Міністрів України

    Про затвердження порядків ведення реєстрів транспортних засобів, з яких сплачено екологічний податок за утилізацію знятих з експлуатації транспортних засобів, та транспортних засобів, на які поширюється звільнення від сплати зазначеного податку, і взаємодії центральних органів виконавчої влади щодо обміну інформацією про видані довідки про сплату або звільнення від сплати екологічного податку за утилізацію знятих з експлуатації транспортних засобів

    ІНФОРМАЦІЙНЕ ПОВІДОМЛЕННЯ

    Відповідно до постанови Кабінету Міністрів України Про Премію Кабінету Міністрів України імені Лесі Українки за літературно-мистецькі твори для дітей та юнацтва від 14 січня 2004 року № 32 Державний ...





    Юридическая практика:
    Про визнання права власності на спадкове майно ...

    Про визнання права власності на спадкове майно за законом Громадянка звернулася до юриста по спадковим справам з метою отримати допомогу у вирішенні питання про визнання права власності ...

    Про визнання дій нотаріуса неправомірними та зобов'язання ...

    Про визнання дій нотаріуса неправомірними та зобов'язання вчинення дій Нотаріусам заборонено безпідставно вводити людей в паніку відмовляючи у вчиненні нотаріальних дій

    Про усунення від права спадкування

    Про усунення від права спадкування За правовою допомогою до наших юристів звернувся громадянин, який просив правової допомоги у справі про усунення від права ...


    Консультации по наследству:
    Вирішуємо проблеми зі спадщиною

    Поясніть, будь ласка, як проходить успадкування квартири після смерті за заповітом? У квартирі живуть мої батьки, вони там ...

    Як отримати автомобіль в спадщину за заповітом

    Живу в цілком забезпеченій сім'ї з батьками. У нас є будинок, ділянка і машина. Як правильно скласти моїм батькам заповіт ...

    Розділ спадщини між спадкоємцями за заповітом

    Доброго дня, адвокати та юристи сайту! Я вже користувався вашою адвокатською допомогою і Ви завжди давали мені грамотні юридичні ...


    Новости наследственных дел:
    На сегодняшнем заседании правительства планируется ...

    На сегодняшнем заседании правительства планируется рассмотреть план мероприятий по выполнению СА с ЕС Кабинет министров Украины на сегодняшнем заседании рассмотрит план мероприятий по выполнению соглашения об ассоциации с Евросоюзом. Об этом говорится в повестке дня заседания на сайте правительства.

    Судья не может считаться независимым от политического .

    Судья не может считаться независимым от политического влияния, если его карьера зависит от изменчивого политического вектора, - Я.Романюк 22 декабря во время заключительного заседания Наблюдательного Комитета проекта Совета Европы «Усиление независимости, эффективности и профессионализма судебной власти на Украине» Председатель Верховного Суда Украины Ярослав Романюк заявил, что «одним из самых опасных с точки зрения формирования независимой судебной системы на современном этапе факторов является политическая составляющая».

    Прокурор Донецкой области пытается в суде оспорить ...

    Прокурор Донецкой области пытается в суде оспорить его люстрацию Руководителю прокуратуры Донецкой области Николаю Франтовскому не удалось с первого раза обжаловать свое увольнение с должности через люстрацию, сообщает «Первая инстанция».


    Рекомендации пользователей:
    1676b6902a1c6c119988b3b7eb617bca