Кабінет Міністрів прийняв 16 січня 2013 року відповідне розпорядження №14-р «Про виділення коштів для проведення невідкладних заходів з ліквідації наслідків несприятливих погодних умов, що виникли на території Вінницької, Волинської, Житомирської, Київської, Львівської, Рівненської, Тернопільської, Хмельницької та Чернівецької областей»
Уряд прийняв рішення виділити Міністерству надзвичайних ситуацій 1,47 млн. грн. та Міністерству оборони 2,38 млн. грн. для закупівлі пально-мастильних матеріалів, необхідних для проведення невідкладних заходів з ліквідації наслідків несприятливих погодних умов, що виникли 11—16 грудня 2012 р. на території Вінницької, Волинської, Житомирської, Київської, Львівської, Рівненської, Тернопільської, Хмельницької та Чернівецької областей.
Видатки будуть здійснені Мінфіном за рахунок коштів резервного фонду держбюджету.
Про внесення змін до Положення про тимчасові міжвідомчі спеціальні комісії з питань проведення інвентаризації юридичних осіб та фізичних осіб - підприємців, Міністерство юстиції УкраїниЗареєстровано в Міністерстві юстиції України 28 серпня 2012 р. за № 1442/21754 Про внесення змін до Положення про тимчасові міжвідомчі спеціальні комісії з питань проведення інвентаризації юридичних осіб та фізичних осіб — підприємців
В Сумской области судьи райсуда подозреваются в превышении служебных полномочийВ прокуратуре Сумской области начато досудебное расследование в уголовном производстве по факту превышения служебных полномочий судьями Середино-Будского районного суда Сумской области. Об этом ...
| В Брюсселе обсудят перспективу заключения Соглашения об ассоциации Украины и ЕСВ понедельник, 25 февраля, Президент Украины Виктор Янукович во главе украинской делегации посетит с визитом Брюссель для участия в XVI Саммите Украина – Европейский Союз. Сторону ЕС на Саммите ...
Відбулася робоча зустріч із представниками Проекту Twinning10 жовтня 2012 року в приміщенні Державної судової адміністрації України відбулася робоча зустріч із представниками Проекту Twinning «Підвищення ефективності та якості управління адміністративних ...
|