Адвокаты по наследственным делам
Отзывы о нас
Довольно уникальный, интересный и продуманный портал! Я хочу поддержать Вас финансово. Как это можно организовать?

Огромное спасибо от кого зависит разработка этого интернет проекта.

Этот интернет портал суперовый! Пользовался довольно часто. Думаю, что этот интернет сайт ждет хорошее будущее. Удачи Вам, ребята. Хотелося б встречаться с Вашими новыми работами почаще! Дерзайте!
Наши услуги

Вопрос к юристу по наследству:

Статьи
Право власності на спадок

Право власності на спадок Визнання прав власності на спадок (зразок судової справи), позовна заява про спадщину

Наследство по завещанию: раскрываем юридические ...

Наследство по завещанию: раскрываем юридические секреты Завещание необязательно гарантирует выполнение воли наследодателя, ведь в некоторых случаях можно признать завещание недействительным

Феросплавна галузь стала жертвою монополістів?

    Феросплавна галузь стала жертвою монополістів?

    Чиновницькі «узгодження» взяли гору і заблокували виконання доручення Президента та постанови Кабміну

    Василь ЮРЧЕНКО для «Урядового кур’єра»

    Галузь феросплавів в Україні представлена трьома заводами. Проте вони настільки потужні, що їхня продукція становить понад 1% ВВП країни. Нікопольський завод феросплавів (НЗФ), основною продукцією якого є феро- та силікомарганець, — один з найбільших у світі. Також один з найбільших у Європі та СНД Запорізький завод феросплавів (ЗЗФ), окрім інших видів феросплавів, він є єдиним виробником металевого марганцю. А Стахановський завод феросплавів (СЗФ), на якому фактично тримається ціле місто в Луганській області, — серед найбільших у СНД виробників феросиліцію.

    Невже люди цієї рідкісної і мужньої професії стануть безробітними? Фото УНІАН

    Замість допомоги — бар’єри

    Минула світова фінансово-економічна криза боляче вдарила по українській металургії, яка дає значну частину вітчизняного експорту, не обминувши й феросплавну галузь. У 2009 році обсяги виробництва фероcплавів зменшилися на 27,5%, впало завантаження потужностей. Але галузь вистояла. Уже в 2010 році, враховуючи поліпшення попиту на світових ринках металу, наші феросплавні підприємства збільшили виробництво на 38,1% порівняно з 2009-м.

    Але майже одночасно з поліпшенням об’єктивних умов для виробництва виникли й штучні перепони, які, зрештою, призвели до того, що галузь опинилася на межі повного занепаду. Ще з середини успішного 2010 року регулюючі органи почали перманентний процес підвищення тарифів на електроенергію, яка відпускається для феросплавних підприємств. Того року тариф збільшували 4 рази, сумарно піднявши його на 30,9%. Наступного року процес був більш плавним — підвищення ще на 21,4% пройшло у 8 етапів. Крім цього, для частини потужностей ЗЗФ з 1 січня 2011 року тариф підвищився ще на третину, оскільки вони були переведені до так званого другого класу споживання електроенергії. Ці потужності довелося зупинити.

    Закони ринку не вкладаються в примітивні схеми «чим більша ціна — тим більший прибуток». Зростання тарифів на електроенергію призвело до різкого падіння її споживання. Так, середньомісячні обсяги споживання електроенергії ЗЗФ у 2011 році порівняно з попереднім роком впали на 588 090 кВт, за 11 місяців 2012-го — ще на 84 630 кВт. 2011 рік ЗЗФ закінчив з чистими збитками 758,9 млн грн, у той час як чистий прибуток за попередній рік становив 105,4 млн грн. Чисті збитки СЗФ за 2011 рік становили 235,1 млн грн, очікувані втрати теперішнього року — 241,6 млн грн. Хоча лише два роки тому підприємство було прибутковим.

    У цьому році тариф на електроенергію сумарно збільшили ще на 10,8%. Це призвело до ще більшого падіння виробництва феросплавів — на 14,8% за підсумками десяти місяців 2012 року. На сьогодні наші феросплавні підприємства платять 93 долари США за 1 МВт/год. Тоді як закордонні конкуренти — 20—65 дол. за 1 МВт/год. Оскільки вартість електроенергії становить половину собівартості феросплавної продукції, про якісь змагання із конкурентами годі й говорити. Йдеться про елементарне виживання. Саме тому в середині серпня представники галузі анонсували зупинку ЗЗФ та СЗФ з 15 жовтня цього року. Більш потужний НЗФ мав би дотягнути до кінця поточного року.

    Лід так і не скреснув

    Нарешті після неодноразових звернень представників галузі почули «нагорі». 1 жовтня, на виконання доручення Президента, Кабінет Міністрів України видав постанову № 912 «Деякі питання забезпечення стабілізації роботи електрометалургійних підприємств». Згідно з нею до 1 березня 2013 року феросплавні заводи отримуватимуть електроенергію за оптовою ціною енергетичного ринку без урахування дотацій для компенсації втрат, пов’язаних з доставкою електроенергії за регульованим тарифом. Ринкова ціна для галузі мала б коливатися в межах 62—67 доларів за МВт/год., що є цілком прийнятним для наших феросплавних заводів, які почали плекати плани з відновлення виробництва.

    Але збутися цим планам не судилося. Виконання постанови уряду одразу ж почало пробуксовувати через нескінченні процедури «узгоджень». Запровадження прийнятної ціни на електроенергію чиновники різних відомств погодили з підписанням «Меморандуму взаєморозуміння», хоча сама постанова жодних подібних документів не передбачала. Термін і так тимчасового (всього на кілька місяців) запровадження ринкових тарифів на електроенергію вже давно розпочався, а різноманітні державні органи все продовжували узгоджувати текст меморандуму. Нарешті, коли проект документа був готовий, з’ясувалося, що деякі умови запровадження справедливих тарифів виконати просто неможливо. Наприклад, учасниками меморандуму могли стати лише ті підприємства, які щорічно(!) мали б зменшувати питому вагу витрат на електроенергію чи то на 20 %, чи то на 10 %. Той, хто знайомий із специфікою феросплавного виробництва, знає, що це з галузі ненаукової фантастики.

    Зрештою, закінчилося тим, що з 1 грудня ЗЗФ і СЗФ розпочали процес повної зупинки своїх потужностей (ЗЗФ вже зупинився). Через це працівники феросплавного підприємства із Запоріжжя цього тижня приїхали до Києва. Вимагають від новообраного парламенту призначити такий уряд, який не лише прийматиме рішення, а й домагатиметься їх (власних рішень) виконання.

    А тим часом унаслідок вимушеного простою ЗЗФ енергетичний ринок у наступному році недоотримає 785 млн 361 тис. грн, втрати від зупинки СЗФ становитимуть 947 млн 724 тис. грн. Слід зазначити, що можливі прибутки втратить не абстрактний енергоринок, а держава.

    Урядовий Кур'єр

    Рейтинг: 4.7/5, основан на 25 голосах.

    Вам будет интересно:

    Про внесення змін до постанови НКРЕ від 23.02.2012 № 135, Національна комісія, що здійснює державне регулювання у сфері енергетики

    Про внесення змін до постанови НКРЕ від 23.02.2012 № 135 Відповідно до Законів України "Про електроенергетику"( 575/97-ВР ) та "Про теплопостачання"( 2633-15 ), Указу Президента України від 23.11.2011 № 1059( 1059/2011 ) "Про Національну комісію, що здійснює державне регулювання у сфері енергетики", постанови НКРЕ від 12.10.2005 № 898( v0898227-05 ) "Про затвердження Процедури перегляду та затвердження тарифів для ліцензіатів з виробництва електричної та теплової енергії" Національна комісія, що здійснює державне регулювання у сфері енергетики, ПОСТАНОВЛЯЄ:

    Вугілля хоче стати газом

    За підсумками 9 місяців гірники Луганщини підняли на-гора чорного золота на 640 тис. тонн менше, ніж торік. Зниження виробничих показників повязано з низкою причин. Передусім із тим, що в державних ...

    Про реєстрацію народних депутатів України, обраних на виборах народних депутатів України 28 жовтня 2012 року в одномандатних виборчих округах, Центральна виборча комісія

    Про реєстрацію народних депутатів України, обраних на виборах народних депутатів України 28 жовтня 2012 року в одномандатних виборчих округах Відповідно до статті 78 Конституції України( 254к/96-ВР ), частин першої( 4061-17 ), третьої ( 4061-17 ), шостої( 4061-17 ), сьомої статті 101 Закону України( 4061-17 ) "Про вибори народних депутатів України", на підставі відповідних протоколів Центральної виборчої комісії про результати виборів народних депутатів України в одномандатних виборчих округах, керуючись статтями 11-13( 1932-15 ), пунктами 13( 1932-15 ), 15 статті 19 Закону України( 1932-15 ) "Про Центральну виборчу комісію", Центральна виборча комісія постановляє:

    Щодо набрання чинності міжнародним договором для України, Міністерство закордонних справ України

    Копія: Міністерству юстиції України Апарату Верховної Ради України Секретаріату Кабінету Міністрів України Міністерству регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України





    Юридическая практика:
    Про поділ спадкового майна, визнання права власності ...

    Про поділ спадкового майна, визнання права власності на спадкове майно Частки спадщини між спадкоємцями можуть бути, як рівними, так і не рівними, виходячи з декількох факторів, таких як заповіт ...

    Про усунення від права спадкування

    Про усунення від права спадкування За правовою допомогою до наших юристів звернувся громадянин, який просив правової допомоги у справі про усунення від права ...

    Про визнання права власності на спадкове майно ...

    Про визнання права власності на спадкове майно за заповітом При необхідності у визнанні права власності на спадкове майно за заповітом слід звертатись до юристів по спадковим справам. ...


    Консультации по наследству:
    Консультація адвоката з оформлення спадщини

    Добрий день! Не так давно, всього близько 2 місяців тому, у мене помер дідусь, який мав власну квартиру. Саме з цієї причини ...

    Чи можна оформити заповіт не на родича?

    Доброго дня, адвокати із питань спадщини! Мене цікавить питання про те, як скласти правильно заповіт не на родича? Мені вже ...

    Оскарження і вступ у права спадкування через суд

    Здрастуйте. Звертаюся до Вас не в перший раз, спасибі, допомогли з питанням про бездіяльність нотаріуса та прийняття спадщини ...


    Новости наследственных дел:
    На сегодняшнем заседании правительства планируется ...

    На сегодняшнем заседании правительства планируется рассмотреть план мероприятий по выполнению СА с ЕС Кабинет министров Украины на сегодняшнем заседании рассмотрит план мероприятий по выполнению соглашения об ассоциации с Евросоюзом. Об этом говорится в повестке дня заседания на сайте правительства.

    Судья не может считаться независимым от политического .

    Судья не может считаться независимым от политического влияния, если его карьера зависит от изменчивого политического вектора, - Я.Романюк 22 декабря во время заключительного заседания Наблюдательного Комитета проекта Совета Европы «Усиление независимости, эффективности и профессионализма судебной власти на Украине» Председатель Верховного Суда Украины Ярослав Романюк заявил, что «одним из самых опасных с точки зрения формирования независимой судебной системы на современном этапе факторов является политическая составляющая».

    Прокурор Донецкой области пытается в суде оспорить ...

    Прокурор Донецкой области пытается в суде оспорить его люстрацию Руководителю прокуратуры Донецкой области Николаю Франтовскому не удалось с первого раза обжаловать свое увольнение с должности через люстрацию, сообщает «Первая инстанция».


    Рекомендации пользователей:
    1676b6902a1c6c119988b3b7eb617bca