Адвокаты по наследственным делам
Отзывы о нас
Этот сайт - обалденный. Thanky! Несомненно полезный и удобный портал.

Ваш интернет проект не только друг - этот портал, практически, - родственник для всех, кто живёт интересными видеоидеями!

Просто замечательный! Хорошенький сайтик! Очень здорово. Всё очень удобно и просто. Спасибочки за профессиональный интернет портал!
Наши услуги

Вопрос к юристу по наследству:

Статьи
Право власності на спадок

Право власності на спадок Визнання прав власності на спадок (зразок судової справи), позовна заява про спадщину

Наследство по завещанию: раскрываем юридические ...

Наследство по завещанию: раскрываем юридические секреты Завещание необязательно гарантирует выполнение воли наследодателя, ведь в некоторых случаях можно признать завещание недействительным

Україна братиме участь у Кіото-2

    Україна братиме участь у Кіото-2

    Наша держава стала світовим лідером з продажу квот з викидів парникового газу в рамкахпершого періоду Кіотського протоколу

    Цьогоріч завершується перший період дії зобов’язань країн за Кіотським протоколом. Чимало з них не надто задоволені підсумками участі в Кіото-1 і піддали сумніву свою участь у другому періоді (2013—2020 рр.). Зокрема це Австралія, Нова Зеландія і Росія. Про те, чому так сталося і яка позиція України у цьому питанні, досліджував «УК».

    У середині жовтня прем’єр-міністр нашої північно-східної сусідки Дмитро Медведєв досить красномовно і критично зауважив: «Якихось особливих вигод від Кіотського протоколу ми не отримали в комерційному плані, не змогли скористатися як належить. А тому чи доцільно продовжувати в ньому участь?». На відміну від Росії, участь якої ще не визначена, від Кіото-2 уже відмовилися США, Японія і Канада. Аргументом став незначний вплив на припинення зростання глобальної температури. Та, як зазначають фахівці, справжні причини інші. США відмовляється від участі, бо посідає друге місце за викидами парникових газів і не хоче брати на себе ніяких зобов’язань. Канада відмовилася виконувати їх у повному обсязі ще в першому періоді, а Японія виступає за двосторонній формат співпраці.

    Про те, що й Україна може відмовитись від участі в Кіото-2, якщо квоти з продажу викидів парникових газів з першого періоду не буде перенесено на другий, «УК» дізнався з вуст фахівців Національного екологічного центру України (НЕЦУ), яким нібито потрапило до рук листування між представниками українських владних кабінетів.

    За словами координатора програм зі зміни клімату НЕЦУ Марії Сторчило, по-перше, не лише вихід із Кіотського протоколу, а й перенесення квот небезпечне для подальшої боротьби зі змінами клімату. Чому? Бо пропозиція на цьому ринку значно перевищує попит, а тому вартість квот щоразу знижується (з 10 євро на початку Кіото-1 до менш ніж 1 євро за тонну СО2 у 2012-му. — Авт.). За її даними, лише за період Кіото-1 Україна спромоглася продати близько 2% квот. Крім неї на перенесення квот претендують Росія, Білорусь тощо. Уже на сьогодні нараховано майже 4 гігатонни надлишкових квот. А це вчетверо вище від викидів Європи за рік. Якщо ці обсяги таки перенесуть на Кіото-2, то країнам просто буде невигідно скорочувати викиди всередині країни, їм легше буде купити задешево квоти в інших. А це фактично нівелює ідею Кіотського протоколу.

    За її прогнозами, до країн, які розвиваються низьковуглецевим шляхом і що вийдуть із Кіото, ЄС застосовуватиме додаткові податки на товари, в яких не обраховуватимуться викиди парникових газів при виробництві і які йтимуть на експорт. Першим відголоском цього стали проблеми іноземних авіакомпаній, що роблять рейси в ЄС, які оподатковуватимуться податками на викиди. Це будуть механізми, які вирівнюють умови ведення бізнесу на різних континентах, пояснила вона.

    До того ж, під час Кіото-1 Україна істотно скоротила викиди (на 60% до показників 1990 року, тоді як брали на себе зобов’язання зберегти їх на тому самому рівні. — Авт.) значною мірою через падіння промвиробництва, а не завдяки спеціальним заходам, наголосив експерт з енергетичних питань НЕЦУ Олексій Пасюк. «Навіть з оновленою енергостратегією до 2020 року, яка передбачає збільшення спалення вугілля, ми навряд чи збільшимо викиди на 20% до рівня 1990 року. Щоб викидати до 2020 року 80% (до рівня 1990 року), про які ми заявляємо, мені навіть важко уявити, що треба зробити, — додав він. — Тож Україна зможе виконати зобов’язання за Кіото-2 і без перенесення квот і навіть взяти на себе амбіційніші цілі зі скорочення викидів».

    Про те, чи братиме участь Україна в Кіото-2, і про позицію України з перенесення непроданих у першому періоді Кіотського протоколу квот «УК» поцікавився у Держекоінвестицій. Саме ця установа є розпорядником коштів зелених інвестицій та проектів спільного впровадження і братиме участь в обговоренні «правил гри» на наступний період під час 18-ї конференції ООН зі зміни клімату (що проходитиме з 26 листопада по 7 грудня у Катарі).

    ДОВІДКА «УК»

    Кіотський протокол прийнятий у грудні 1997 р. як доповнення до Рамкової конвенції ООН зі зміни клімату. Він зобов’язує розвинуті країни і країни з перехідною економікою за перший період (з 1 січня 2008 р. по 31 грудня 2012 р.) скоротити і стабілізувати викиди в атмосферу парникових газів, що спричиняють глобальне потепління. Так, ЄС взяв на себе зобов’язання до кінця 2012 року скоротити викиди на 8%, Японія і Канада — на 6%, країни Східної Європи і Прибалтики — на 8%, Росія і Україна — зберегти їх на рівні 1990 року.

    КОМПЕТЕНТНО

    Владислав ЯКУБОВСЬКИЙ, голова Державного агентства з екологічних інвестицій:

    — Для України участь у Кіото-2 надзвичайно важлива і потрібна. У першому періоді наша держава отримала величезний досвід з реалізації економічних механізмів Кіотського протоколу, особливо проектів спільного впровадження (ПСВ). Станом на 1 листопада наша країна зайняла 50,4% світового ринку одиниць скорочення викидів парникових газів (ОСВ), введених в обіг за підсумками верифікації українських ПСВ. Фактично ми перші у світі за кількістю затверджених ПСВ за національною і міжнародною процедурами.

    У 800 млн євро оцінюється сума інвестицій, отриманих українськими підприємствами від іноземних інвесторів за введені в обіг та передані одиниці установленої кількості (ОУК) викидів парникових газів та ОСВ.

    Крім того, в активній стадії реалізації перебувають проекти за схемою зелених інвестицій, кошти на які, а це близько 470 млн євро, залучені шляхом продажу ОУК японським та іспанським партнерам. Японці вже погодили 551 проект у 24 регіонах України на понад 3,8 млрд грн із очікуваними щорічними скороченнями викидів парникових газів — 119,5 тис. тонн СО2. Тривають переговори з погодження й інших проектів, що реалізовуватимуться за японськими договорами. Іспанці ж відібрали чотири проекти, за якими нині завершується розробка проектної документації.

    Україна має й надалі бути послідовною в напрямку боротьби з глобальною зміною клімату, не допускаючи розриву у зобов’язаннях. Тому участь у Кіотському протоколі для України залишається одним із важливих державних пріоритетів.

    Урядовий Кур'єр

    Рейтинг: 4.5/5, основан на 25 голосах.

    Вам будет интересно:

    ДАІ Хмельниччини допомагає далекобійникам у складних погодних умовах

    Правоохоронці Хмельниччини працюють у посиленому режимі. В області уже другий день поспіль передають штормові попередження, а весняні дощі буквально за кілька годин змінилися зимовими снігопадами, ...

    «Динамо» і «Шахтар» заплатить за фанів 350 тисяч гривень

    Київське Динамо та донецький Шахтар мають сплатити штрафи за поведінку своїх уболівальників під час дербі на НСК Олімпійський.

    КГГА хочет заменить маршрутки на автобусы и троллейбусы

    Столичная власть начала эксперимент по замене малогабаритных маршрутных такси на 7 дорожных участках на транспорт обычного режима движения, то есть автобусы и троллейбусы.

    Подання про виконання рішень Європейського суду з прав людини, які набули статусу остаточного, Урядовий уповноважений у справах Європейського суду з прав людини

    Кабінету Міністрів України Подання про виконання рішень Європейського суду з прав людини, які набули статусу остаточного Подання надається на виконання статті 14 Закону України "Про виконання рішень та застосування практики Європейського суду з прав людини"( 3477-15 ) та містить стислий виклад проблем, які призводять до визнання Європейським судом з прав людини (далі — Європейський суд) порушень Україною Конвенції про захист прав людини і основоположних свобод( 995_004 ) (далі — Конвенція).





    Юридическая практика:
    Про визнання права власності на 1,8 частку спадкового ...

    Про визнання права власності на 1,8 частку спадкового майна Тільки в суді виноситься рішення про розділ спадкового майна або рішення про визнання прав власності на таке майно

    Про усунення від права на спадкування та надання ...

    Про усунення від права на спадкування та надання права на спадкування Особа може позбутися права успадковувати спадкове майно за законом, якщо довести, що дана особа відмовилась у наданні догляду ...

    Про визнання права власності на житловий будинок ...

    Про визнання права власності на житловий будинок в порядку спадкування Юрист по спадщині надала допомогу у судовій справі про визнання права власності на житловий будинок в порядку спадкування


    Консультации по наследству:
    Консультація адвоката з оформлення спадщини

    Добрий день! Не так давно, всього близько 2 місяців тому, у мене помер дідусь, який мав власну квартиру. Саме з цієї причини ...

    Як діє заповіт після смерті людини

    Не можу розібратися з питанням про спадок. У подруги трапилася біда, у неї померли батьки, і вони не залишили заповіту на ...

    Допоможемо отримати спадок, який належить за Законом

    Привіт усім! У мене дуже серйозне питання про спадкування майна, а саме житла від бабусі. Справа в тому, що недавно у мене ...


    Новости наследственных дел:
    На сегодняшнем заседании правительства планируется ...

    На сегодняшнем заседании правительства планируется рассмотреть план мероприятий по выполнению СА с ЕС Кабинет министров Украины на сегодняшнем заседании рассмотрит план мероприятий по выполнению соглашения об ассоциации с Евросоюзом. Об этом говорится в повестке дня заседания на сайте правительства.

    Судья не может считаться независимым от политического .

    Судья не может считаться независимым от политического влияния, если его карьера зависит от изменчивого политического вектора, - Я.Романюк 22 декабря во время заключительного заседания Наблюдательного Комитета проекта Совета Европы «Усиление независимости, эффективности и профессионализма судебной власти на Украине» Председатель Верховного Суда Украины Ярослав Романюк заявил, что «одним из самых опасных с точки зрения формирования независимой судебной системы на современном этапе факторов является политическая составляющая».

    Прокурор Донецкой области пытается в суде оспорить ...

    Прокурор Донецкой области пытается в суде оспорить его люстрацию Руководителю прокуратуры Донецкой области Николаю Франтовскому не удалось с первого раза обжаловать свое увольнение с должности через люстрацию, сообщает «Первая инстанция».


    Рекомендации пользователей:
    1676b6902a1c6c119988b3b7eb617bca