Адвокаты по наследственным делам
Отзывы о нас
Благодарим всех, от кого зависит существование интернет портала.

Этот интернет проект классный! Пользовался довольно часто. Думаю, что этот интернет сайт ожидает хорошее будущее. Удачи Вам, ребята. Хотелося б встречаться с Вашими новыми работами чаще!

Большое Вам спасибо. С Вами приятно работать! Ребята - просто молодцы.
Наши услуги

Вопрос к юристу по наследству:

Статьи
Право власності на спадок

Право власності на спадок Визнання прав власності на спадок (зразок судової справи), позовна заява про спадщину

Наследство по завещанию: раскрываем юридические ...

Наследство по завещанию: раскрываем юридические секреты Завещание необязательно гарантирует выполнение воли наследодателя, ведь в некоторых случаях можно признать завещание недействительным

Щодо правомірності трактування як незаконні витрати оплати установами охорони здоров'я за спожиті комунальні послуги кафедрами вищих медичних закладів, Державна фінансова інспекція УкраїниДЕРЖАВНА ФІНАНСОВА ІНСПЕКЦІЯ УКРАЇНИ

ЛИСТ

  1. 14.08.2012  № 04-18/1154
  2. Щодо правомірності трактування як незаконні витрати оплати установами охорони здоров'я за спожиті комунальні послуги кафедрами вищих медичних закладів

    Державна фінансова інспекція України за результатами розгляду листа <...> про надання роз'яснення щодо правомірності трактування сплачених установами охорони здоров'я коштів за спожиті комунальні послуги кафедрами вищих медичних закладів як незаконні витрати та заходів, які необхідно вживати для усунення вказаного порушення, повідомляє.

    Враховуючи, що <...> державний університет є вищим навчальним закладом, який фінансується з державного бюджету, а фінансування лікувальних закладів, на базі яких розміщені кафедри даного університету, проводиться з місцевого бюджету, здійснення витрат на утримання матеріально-технічної бази кафедр за рахунок коштів лікувально-профілактичних закладів суперечить статті 85 Бюджетного кодексу України( 2456-17 ), якою забороняється здійснювати впродовж бюджетного періоду видатки на функціонування бюджетних установ одночасно з різних бюджетів, крім випадків, коли такі видатки здійснюються за рішенням відповідної місцевої ради за рахунок вільного залишку бюджетних коштів або перевиконання дохідної частини загального фонду місцевого бюджету за умови відсутності заборгованості такого бюджету за захищеними статтями видатків протягом року на будь-яку дату.

    Крім цього, відповідно до п. 20 Порядку складання, розгляду, затвердження та основних вимог до виконання кошторисів бюджетних установ( 228-2002-п ), затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 28.02.2002 р. № 228 (далі — Постанова № 228), під час визначення обсягів видатків бюджету розпорядників нижчого рівня головні розпорядники повинні враховувати об'єктивну потребу в коштах кожної установи, виходячи з її основних виробничих показників і контингентів, які встановлюються для установ, обсягу виконуваної роботи, штатної чисельності, необхідності погашення дебіторської і кредиторської заборгованості та реалізації окремих програм і намічених заходів щодо скорочення витрат у плановому періоді. Тому лікувально-профілактичні заклади охорони здоров'я не мають підстав для планування та здійснення видатків на утримання матеріально-технічної бази клінічних кафедр.

    Також зазначаємо, що ч. 2 ст. 4 Бюджетного кодексу України ( 2456-17 ) визначено, що бюджетна система України і Державний бюджет України встановлюються виключно даним Кодексом та законом про Державний бюджет України. Якщо іншим нормативно-правовим актом бюджетні відносини визначаються інакше, ніж у даному Кодексі, застосовуються відповідні норми цього Кодексу.

    Отже, згідно з діючим законодавством України норми Бюджетного кодексу України( 2456-17 ) у сфері правового регулювання бюджетних відносин мають пріоритетний характер.

    У листі Держфінінспекції у <...> області <...> зазначаються документи, які були видані до набрання чинності Бюджетним кодексом України( 2456-17 ) і в певній частині суперечать йому. Отже, ці документи можуть бути застосовані тільки в тій частині, що не суперечать Бюджетному кодексу України.

    Крім цього, в листі від 23.03.2012 р. № 10.03.68/783 Міністерство охорони здоров'я України підтвердило те, що п. 1.5 Положення про клінічний лікувально-профілактичний заклад охорони здоров'я( z0245-97 ), затвердженого наказом МОЗ України від 05.06.97 р. № 174 (далі — Наказ № 174), суперечить вимогам п. 2 ст. 85 Бюджетного кодексу України( 2456-17 ), який введено в дію з 01.01.2011 р. і який має вищу юридичну силу.

    Згідно з даним листом МОЗ України на виконання підпункту 2 пункту 8 розпорядження Кабінету Міністрів України від 19.01.2011 р. № 148-р ( 148-2011-р ) "Питання зміцнення фінансово-бюджетної дисципліни" стосовно приведення у відповідність до вимог Бюджетного кодексу України( 2456-17 ) Наказу № 174( z0245-97 ), підготовлено та внесено на розгляд до Комітету Верховної Ради України з питань охорони здоров'я законопроект "Про внесення змін до ст. 85 Бюджетного кодексу України" (щодо фінансування вищих медичних навчальних закладів, закладів післядипломної освіти)" в частині заборони здійснення видатків на фінансування бюджетних установ з двох бюджетів, установивши виключення для вищих медичних навчальних закладів та закладів післядипломної освіти.

    Також у розпорядженні Кабінету Міністрів України "Деякі питання діяльності вищих медичних навчальних закладів Міністерства освіти і науки, молоді та спорту" від 11.01.2012 р. № 4-р( 4-2012-р ) (далі — розпорядження КМУ № 4) йдеться про питання розміщення кафедр, лабораторій, центрів та інших структурних підрозділів державних вищих навчальних закладів у комунальних і державних закладах охорони здоров'я.

    Пунктом 3 розпорядження КМУ № 4( 4-2012-р ) доручено Міністерству освіти і науки, молоді та спорту разом з Міністерством фінансів і Міністерством охорони здоров'я України опрацювати питання щодо фінансування університетських клінік, які є структурними підрозділами вищих медичних навчальних закладів, у тому числі за рахунок бюджетних коштів, передбачених вищим медичним навчальним закладам для надання спеціалізованої консультативної амбулаторно-поліклінічної та стоматологічної допомоги населенню.

    З огляду на наведене, Держфінінспекція при перевірці питання проведення витрат на утримання матеріально-технічної бази кафедр вищих медичних закладів за рахунок коштів лікувально-профілактичних закладів має керуватись нормами Бюджетного кодексу України( 2456-17 ) та Постанови № 228( 228-2002-п ).

    Також зазначаємо, що тільки після дослідження та встановлення факту порушення статті 85 Бюджетного кодексу України( 2456-17 ) у повному обсязі слід керуватися п. 28 статті 116 і за наслідками встановленого порушення бюджетного законодавства вживати заходів, передбачених статтею 117 Бюджетного кодексу України.

    Перший заступник Голови

    В. Костюшко

    Юридичний портал Справедливість

    Рейтинг: 4.5/5, основан на 25 голосах.

    Вам будет интересно:

    Споры об определении состава наследственного имущества

    Само по себе завещание не убережет наследников от проблем.

    Про затвердження Плану виступів працівників структурних підрозділів центрального апарату Міністерства юстиції, його підвідомчих установ, діяльність яких спрямовується та координується через Міністра юстиції, у засобах масової інформації у I півріччі 2013 року, Міністерство юстиції України

    Про затвердження Плану виступів працівників структурних підрозділів центрального апарату Міністерства юстиції, його підвідомчих установ, центральних органів виконавчої влади, діяльність яких спрямовується та координується через Міністра юстиції, у засобах масової інформації у I півріччі 2013 року

    «Динамо» і «Шахтар» заплатить за фанів 350 тисяч гривень

    Київське Динамо та донецький Шахтар мають сплатити штрафи за поведінку своїх уболівальників під час дербі на НСК Олімпійський.

    Председателей местных и апелляционных судов предлагают избирать на выборах

    Не так давно в парламенте был зарегистрирован проект закона (№2161), которым предлагается изменить существующий на сегодня механизм назначения судей на административные должности. Авторы этого ...





    Юридическая практика:
    Про усунення перешкод у здійсненні права на спадкування ...

    Про усунення перешкод у здійсненні права на спадкування та визнання права власності в порядку спадкування за заповітом Починаючи процес нотаріального оформлення спадкового майна, громадяни часто зіштовхуються із перешкодами, які можна вирішити ...

    Про усунення від права на спадкування та надання ...

    Про усунення від права на спадкування та надання права на спадкування Особа може позбутися права успадковувати спадкове майно за законом, якщо довести, що дана особа відмовилась у наданні догляду ...

    Про встановлення факту прийняття спадщини, виділення ...

    Про встановлення факту прийняття спадщини, виділення частини спадкового майна та про визнання права власності на спадкове майно Нотаріальне оформлення спадщини часто заходить у глухий кут через різні перешкоди та фактори. Однією із таких перешкод може ...


    Консультации по наследству:
    Допомога адвоката і консультація за спадковою справою

    Привіт. Мені потрібна допомога адвоката у спадкових справах. Справа в тому, що більше п'яти років тому моя мама померла, залишивши ...

    Юридичні послуги за правом представлення у спадщині

    У мене дуже складна ситуація, просто не знаю, що робити і як поступати. До Вас звертаюся в перший раз, але за порадами своїх ...

    Консультація адвоката з оформлення спадщини

    Добрий день! Не так давно, всього близько 2 місяців тому, у мене помер дідусь, який мав власну квартиру. Саме з цієї причини ...


    Новости наследственных дел:
    На сегодняшнем заседании правительства планируется ...

    На сегодняшнем заседании правительства планируется рассмотреть план мероприятий по выполнению СА с ЕС Кабинет министров Украины на сегодняшнем заседании рассмотрит план мероприятий по выполнению соглашения об ассоциации с Евросоюзом. Об этом говорится в повестке дня заседания на сайте правительства.

    Судья не может считаться независимым от политического .

    Судья не может считаться независимым от политического влияния, если его карьера зависит от изменчивого политического вектора, - Я.Романюк 22 декабря во время заключительного заседания Наблюдательного Комитета проекта Совета Европы «Усиление независимости, эффективности и профессионализма судебной власти на Украине» Председатель Верховного Суда Украины Ярослав Романюк заявил, что «одним из самых опасных с точки зрения формирования независимой судебной системы на современном этапе факторов является политическая составляющая».

    Прокурор Донецкой области пытается в суде оспорить ...

    Прокурор Донецкой области пытается в суде оспорить его люстрацию Руководителю прокуратуры Донецкой области Николаю Франтовскому не удалось с первого раза обжаловать свое увольнение с должности через люстрацию, сообщает «Первая инстанция».


    Рекомендации пользователей:
    1676b6902a1c6c119988b3b7eb617bca