Адвокаты по наследственным делам
Отзывы о нас
Друзья супер!!! Все что вы делаете для всех нас вне всякого сомнения- необходимо!!!

Этот ресурс просто удивительный.

Просто отличный сайт! Хорошенький ресурсик! Классно! Всё очень удобно и просто. Спасибочки за профессиональный сервис!
Наши услуги

Вопрос к юристу по наследству:

Статьи
Право власності на спадок

Право власності на спадок Визнання прав власності на спадок (зразок судової справи), позовна заява про спадщину

Наследство по завещанию: раскрываем юридические ...

Наследство по завещанию: раскрываем юридические секреты Завещание необязательно гарантирует выполнение воли наследодателя, ведь в некоторых случаях можно признать завещание недействительным

Щодо правомірності трактування як незаконні витрати оплати установами охорони здоров'я за спожиті комунальні послуги кафедрами вищих медичних закладів, Державна фінансова інспекція УкраїниДЕРЖАВНА ФІНАНСОВА ІНСПЕКЦІЯ УКРАЇНИ

ЛИСТ

  1. 14.08.2012  № 04-18/1154
  2. Щодо правомірності трактування як незаконні витрати оплати установами охорони здоров'я за спожиті комунальні послуги кафедрами вищих медичних закладів

    Державна фінансова інспекція України за результатами розгляду листа <...> про надання роз'яснення щодо правомірності трактування сплачених установами охорони здоров'я коштів за спожиті комунальні послуги кафедрами вищих медичних закладів як незаконні витрати та заходів, які необхідно вживати для усунення вказаного порушення, повідомляє.

    Враховуючи, що <...> державний університет є вищим навчальним закладом, який фінансується з державного бюджету, а фінансування лікувальних закладів, на базі яких розміщені кафедри даного університету, проводиться з місцевого бюджету, здійснення витрат на утримання матеріально-технічної бази кафедр за рахунок коштів лікувально-профілактичних закладів суперечить статті 85 Бюджетного кодексу України( 2456-17 ), якою забороняється здійснювати впродовж бюджетного періоду видатки на функціонування бюджетних установ одночасно з різних бюджетів, крім випадків, коли такі видатки здійснюються за рішенням відповідної місцевої ради за рахунок вільного залишку бюджетних коштів або перевиконання дохідної частини загального фонду місцевого бюджету за умови відсутності заборгованості такого бюджету за захищеними статтями видатків протягом року на будь-яку дату.

    Крім цього, відповідно до п. 20 Порядку складання, розгляду, затвердження та основних вимог до виконання кошторисів бюджетних установ( 228-2002-п ), затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 28.02.2002 р. № 228 (далі — Постанова № 228), під час визначення обсягів видатків бюджету розпорядників нижчого рівня головні розпорядники повинні враховувати об'єктивну потребу в коштах кожної установи, виходячи з її основних виробничих показників і контингентів, які встановлюються для установ, обсягу виконуваної роботи, штатної чисельності, необхідності погашення дебіторської і кредиторської заборгованості та реалізації окремих програм і намічених заходів щодо скорочення витрат у плановому періоді. Тому лікувально-профілактичні заклади охорони здоров'я не мають підстав для планування та здійснення видатків на утримання матеріально-технічної бази клінічних кафедр.

    Також зазначаємо, що ч. 2 ст. 4 Бюджетного кодексу України ( 2456-17 ) визначено, що бюджетна система України і Державний бюджет України встановлюються виключно даним Кодексом та законом про Державний бюджет України. Якщо іншим нормативно-правовим актом бюджетні відносини визначаються інакше, ніж у даному Кодексі, застосовуються відповідні норми цього Кодексу.

    Отже, згідно з діючим законодавством України норми Бюджетного кодексу України( 2456-17 ) у сфері правового регулювання бюджетних відносин мають пріоритетний характер.

    У листі Держфінінспекції у <...> області <...> зазначаються документи, які були видані до набрання чинності Бюджетним кодексом України( 2456-17 ) і в певній частині суперечать йому. Отже, ці документи можуть бути застосовані тільки в тій частині, що не суперечать Бюджетному кодексу України.

    Крім цього, в листі від 23.03.2012 р. № 10.03.68/783 Міністерство охорони здоров'я України підтвердило те, що п. 1.5 Положення про клінічний лікувально-профілактичний заклад охорони здоров'я( z0245-97 ), затвердженого наказом МОЗ України від 05.06.97 р. № 174 (далі — Наказ № 174), суперечить вимогам п. 2 ст. 85 Бюджетного кодексу України( 2456-17 ), який введено в дію з 01.01.2011 р. і який має вищу юридичну силу.

    Згідно з даним листом МОЗ України на виконання підпункту 2 пункту 8 розпорядження Кабінету Міністрів України від 19.01.2011 р. № 148-р ( 148-2011-р ) "Питання зміцнення фінансово-бюджетної дисципліни" стосовно приведення у відповідність до вимог Бюджетного кодексу України( 2456-17 ) Наказу № 174( z0245-97 ), підготовлено та внесено на розгляд до Комітету Верховної Ради України з питань охорони здоров'я законопроект "Про внесення змін до ст. 85 Бюджетного кодексу України" (щодо фінансування вищих медичних навчальних закладів, закладів післядипломної освіти)" в частині заборони здійснення видатків на фінансування бюджетних установ з двох бюджетів, установивши виключення для вищих медичних навчальних закладів та закладів післядипломної освіти.

    Також у розпорядженні Кабінету Міністрів України "Деякі питання діяльності вищих медичних навчальних закладів Міністерства освіти і науки, молоді та спорту" від 11.01.2012 р. № 4-р( 4-2012-р ) (далі — розпорядження КМУ № 4) йдеться про питання розміщення кафедр, лабораторій, центрів та інших структурних підрозділів державних вищих навчальних закладів у комунальних і державних закладах охорони здоров'я.

    Пунктом 3 розпорядження КМУ № 4( 4-2012-р ) доручено Міністерству освіти і науки, молоді та спорту разом з Міністерством фінансів і Міністерством охорони здоров'я України опрацювати питання щодо фінансування університетських клінік, які є структурними підрозділами вищих медичних навчальних закладів, у тому числі за рахунок бюджетних коштів, передбачених вищим медичним навчальним закладам для надання спеціалізованої консультативної амбулаторно-поліклінічної та стоматологічної допомоги населенню.

    З огляду на наведене, Держфінінспекція при перевірці питання проведення витрат на утримання матеріально-технічної бази кафедр вищих медичних закладів за рахунок коштів лікувально-профілактичних закладів має керуватись нормами Бюджетного кодексу України( 2456-17 ) та Постанови № 228( 228-2002-п ).

    Також зазначаємо, що тільки після дослідження та встановлення факту порушення статті 85 Бюджетного кодексу України( 2456-17 ) у повному обсязі слід керуватися п. 28 статті 116 і за наслідками встановленого порушення бюджетного законодавства вживати заходів, передбачених статтею 117 Бюджетного кодексу України.

    Перший заступник Голови

    В. Костюшко

    Юридичний портал Справедливість

    Рейтинг: 4.5/5, основан на 25 голосах.

    Вам будет интересно:

    молоді та спорту від 14.02.2012 р. № 164, Міністерство освіти і науки, молоді та спорту України

    Про внесення зміни до наказу Міністерства освіти і науки, молоді та спорту від 14.02.2012 р. № 164 З метою удосконалення процедури подання повідомлень про захист докторських і кандидатських дисертацій, зменшення вартості таких повідомлень НАКАЗУЮ:

    транспортування та постачання теплової енергії Луганському міському комунальному підприємству "Теплокомуненерго", Національна комісія, що здійснює державне регулювання у сфері комунальних послуг

    Про видачу ліцензій з виробництва, транспортування та постачання теплової енергії Луганському міському комунальному підприємству "Теплокомуненерго"

    Про офіційні (облікові) курси банківських металів, Національний банк України

    Національний банк України 16.01.2013 встановлює офіційні (облікові) курси банківських металів Код цифровий Код літерний Кількість унцій Назва Облікові курси





    Юридическая практика:
    Про поділ спадкового майна

    Про поділ спадкового майна Юристами було складено судовий позов в якому від суду вимагалося прийняти рішення про визнання права власності на частину ...

    Про усунення перешкод у здійсненні права на спадкування ...

    Про усунення перешкод у здійсненні права на спадкування та визнання права власності в порядку спадкування за заповітом Починаючи процес нотаріального оформлення спадкового майна, громадяни часто зіштовхуються із перешкодами, які можна вирішити ...

    Про визнання права на спадкове майно в порядку ...

    Про визнання права на спадкове майно в порядку спадкової трансмісії Якщо спадкоємець майна за заповітом помер і не встиг її прийняти, не зміг провести нотаріальне оформлення після відкриття ...


    Консультации по наследству:
    Як отримати автомобіль в спадщину за заповітом

    Живу в цілком забезпеченій сім'ї з батьками. У нас є будинок, ділянка і машина. Як правильно скласти моїм батькам заповіт ...

    Обов'язкова частка у спадщині та вступ у права за заповітом

    Оскільки я вже пенсіонерка і маю повнолітніх дітей, але не маю можливості купити їм квартири, хочу від Вас отримати пораду ...

    Допомога адвоката і консультація за спадковою справою

    Привіт. Мені потрібна допомога адвоката у спадкових справах. Справа в тому, що більше п'яти років тому моя мама померла, залишивши ...


    Новости наследственных дел:
    На сегодняшнем заседании правительства планируется ...

    На сегодняшнем заседании правительства планируется рассмотреть план мероприятий по выполнению СА с ЕС Кабинет министров Украины на сегодняшнем заседании рассмотрит план мероприятий по выполнению соглашения об ассоциации с Евросоюзом. Об этом говорится в повестке дня заседания на сайте правительства.

    Судья не может считаться независимым от политического .

    Судья не может считаться независимым от политического влияния, если его карьера зависит от изменчивого политического вектора, - Я.Романюк 22 декабря во время заключительного заседания Наблюдательного Комитета проекта Совета Европы «Усиление независимости, эффективности и профессионализма судебной власти на Украине» Председатель Верховного Суда Украины Ярослав Романюк заявил, что «одним из самых опасных с точки зрения формирования независимой судебной системы на современном этапе факторов является политическая составляющая».

    Прокурор Донецкой области пытается в суде оспорить ...

    Прокурор Донецкой области пытается в суде оспорить его люстрацию Руководителю прокуратуры Донецкой области Николаю Франтовскому не удалось с первого раза обжаловать свое увольнение с должности через люстрацию, сообщает «Первая инстанция».


    Рекомендации пользователей:
    1676b6902a1c6c119988b3b7eb617bca