Кабінет Міністрів уважно й ретельно розглянув стан підготовки навчальних закладів до нового навчального року, зокрема це такі аспекти, як поточні та капітальні ремонти, стан готовності опалювальних приладів, котелень, дахів тощо. Про це під час урядового брифінгу повідомив міністр освіти і науки, молоді та спорту Дмитро Табачник.
«Прем’єр-міністр критикував кілька областей і державних адміністрацій за недостовірну інформацію про підготовку навчальних закладів до роботи в зимовий період, і цьому було приділено велику увагу та проведено ретельний аналіз. Ми загалом можемо констатувати, що практично всі навчальні заклади почнуть роботу 1 вересня без затримки», — зазначив міністр.
За його словами, капітально відремонтовано та збудовано понад 2,5 тис. приміщень загальноосвітніх навчальних закладів, а ще в 17 тис. приміщень шкіл проведено поточний ремонт. Також цього року за графіком завершено друк підручників, і до 15 серпня розвезено 4,5 млн навчальних посібників для першого класу та до 22 серпня майже 2 млн примірників для одинадцятого.
Крім того, він повідомив, що за перше півріччя 2012 року побільшало на 117 дошкільних навчальних закладів. «Загалом за два з половиною роки роботи уряду місць у дитячих садках стало більше майже на 200 тис. Черга в дитячі садки скоротилася з 135 тис. до 80 тис.», — поінформував Дмитро Табачник, додавши, що, за інформацією Держстату, 87% дітей віком від 3 до 6 років мають змогу відвідувати дошкільні установи.
Міністр також розповів, що загалом охоплення п’ятирічних дітей дошкільною освітою становить 99,8%, а у 20 регіонах — 100%. «Якщо говорити про загальний рівень охоплення дітей дошкільною освітою — 87% — то цей показник для України непоганий, адже Європейський Союз рекомендує країнам «старої» Європи показник 80—85%», — цитує слова Дмитра Табачника прес-служба міністерства.
При цьому урядовець зауважив, що за дорученням Прем’єра впродовж року слід розробити чіткий план заходів, міністерству внести проект постанови, де передбачити вивільнення приблизно 500 приміщень, які нині займають державні органи влади, місцеві адміністрації в дошкільних навчальних закладах.