Адвокаты по наследственным делам
Отзывы о нас
Доброй ночи!

Большое Вам спасибо. С Вами приятно работать! Ребята - просто молодцы.

Спасибо Вам за тот величайший труд, который Вы делаете ежедневно для нас.
Наши услуги

Вопрос к юристу по наследству:

Статьи
Право власності на спадок

Право власності на спадок Визнання прав власності на спадок (зразок судової справи), позовна заява про спадщину

Наследство по завещанию: раскрываем юридические ...

Наследство по завещанию: раскрываем юридические секреты Завещание необязательно гарантирует выполнение воли наследодателя, ведь в некоторых случаях можно признать завещание недействительным

Про внесення змін у додаток до наказу Міністерства аграрної політики та продовольства України від 26 червня 2013 року № 394, Міністерство аграрної політики та продовольства УкраїниМІНІСТЕРСТВО АГРАРНОЇ ПОЛІТИКИ ТА ПРОДОВОЛЬСТВА УКРАЇНИ

НАКАЗ

  1. 26.09.2013  № 576
  2. Зареєстровано в Міністерстві юстиції України 10 жовтня 2013 р. за № 1736/24268

    Про внесення змін у додаток до наказу Міністерства аграрної політики та продовольства України від 26 червня 2013 року № 394

    Відповідно до Закону України "Про державну підтримку сільського господарства України"( 1877-15 ), Методики визначення мінімальної та максимальної інтервенційної ціни об'єкта державного цінового регулювання( 159-2010-п ), затвердженої постановою Кабінету Міністрів України від 11 лютого 2010 року № 159, та постанови Кабінету Міністрів України від 4 березня 2013 року № 181( 181-2013-п ) "Про затвердження переліку об’єктів державного цінового регулювання з визначенням періодів такого регулювання у 2013-2014 роках" НАКАЗУЮ:

    1. Внести зміни в додаток( z1135-13 ) до наказу Міністерства аграрної політики та продовольства України від 26 червня 2013 року № 394 "Питання діяльності Аграрного фонду на організованому аграрному ринку у 2013/2014 маркетинговому періоді", зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 8 липня 2013 року за № 1135/23667, виклавши його у новій редакції, що додається.

    2. Департаменту економічного розвитку аграрного ринку (Саблук В. П.) забезпечити подання цього наказу на державну реєстрацію до Міністерства юстиції України.

    3. Цей наказ набирає чинності з дня його офіційного опублікування.

    4. Контроль за виконанням наказу покласти на заступника Міністра Давиденка В. М.

    Перший заступник Міністра

    І. Ю. Бісюк

    Додаток до наказу Міністерства аграрної політики та продовольства України 26.06.2013 № 394 (в редакції наказу Міністерства аграрної політики та продовольства України від 26.09.2013 № 576 )

    МІНІМАЛЬНІ ТА МАКСИМАЛЬНІ ІНТЕРВЕНЦІЙНІ ЦІНИ на об’єкти державного цінового регулювання у 2013/2014 маркетинговому періоді

    (у гривнях за 1 тонну)

    Об'єкт державного цінового регулювання

    Мінімальна інтервенційна ціна (з урахуванням податку на додану вартість)

    Максимальна інтервенційна ціна (з урахуванням податку на додану вартість)

    Пшениця м'яка групи "А":

     

     

  3. 1 класу
  4. 2021,00
  5. 2470,00
  6. 2 класу
  7. 1841,00
  8. 2250,00
  9. 3 класу
  10. 1736,00
  11. 2122,00
  12. Пшениця м'яка групи "Б":

  13. 4 класу
  14. 1667,00
  15. 2037,00
  16. 5 класу
  17. 1480,00
  18. 1809,00
  19. Пшениця м'яка 6 класу

  20. 1437,00
  21. 1756,00
  22. Пшениця тверда:

  23. 1 класу
  24. 2181,00
  25. 2688,00
  26. 2 класу
  27. 1925,00
  28. 2371,00
  29. 3 класу
  30. 1813,00
  31. 2232,00
  32. 4 класу
  33. 1786,00
  34. 2199,00
  35. 5 класу
  36. 1529,00
  37. 1880,00
  38. Жито:

  39. 1 класу
  40. 1601,00
  41. 1957,00
  42. 2 класу
  43. 1525,00
  44. 1864,00
  45. 3 класу
  46. 1453,00
  47. 1776,00
  48. Ячмінь:

     

     

  49. 1 класу (для продовольчих цілей)
  50. 1725,00
  51. 2108,00
  52. 2 класу (для виробництва солоду у спиртовому виробництві)
  53. 1600,00
  54. 1955,00
  55. 3 класу (для кормових цілей)
  56. 1567,00
  57. 1916,00
  58. Кукурудза:

  59. для продуктів дитячого харчування
  60. 1406,20
  61. 1718,90
  62. для харчових концентратів і продуктів
  63. 1325,50
  64. 1620,30
  65. для виробництва крупи і борошна
  66. 1280,30
  67. 1565,00
  68. для виробництва крохмалю і патоки
  69. для кормових потреб
  70. 1234,20
  71. 1509,00
  72. Гречка

  73. 3450,00
  74. 4217,00
  75. Цукор-пісок (буряковий)

  76. 5613,00
  77. 7735,00
  78. Молоко сухе

  79. 20000,00
  80. 25344,00
  81. Масло вершкове

  82. 35000,00
  83. 44310,00
  84. Горох:

     

     

  85. 1 класу
  86. 3156,00
  87. 3858,00
  88. 2 класу
  89. 2888,00
  90. 3530,00
  91. 3 класу
  92. 2620,00
  93. 3203,00
  94. Овес:

  95. 1 класу
  96. 2640,00
  97. 3227,00
  98. 2 класу
  99. 2420,00
  100. 2958,00
  101. 3 класу
  102. 2200,00
  103. 2689,00
  104. Просо:

  105. 1 класу
  106. 2750,00
  107. 3362,00
  108. 2 класу
  109. 2500,00
  110. 3056,00
  111. 3 класу
  112. 2250,00
  113. 2751,00
  114. Борошно пшеничне:

  115. вищого ґатунку
  116. 2615,80
  117. 3198,80
  118. першого ґатунку
  119. 2494,10
  120. 3050,00
  121. другого ґатунку
  122. 2190,00
  123. 2678,00
  124. Борошно житнє

  125. 2111,20
  126. 2560,90
  127. Директор Департаменту економічного розвитку аграрного ринку

    В. П. Саблук

    Юридичний портал Справедливість

    Рейтинг: 4.6/5, основан на 25 голосах.

    Вам будет интересно:

    Про накладення штрафу на ПрАТ «Білоцерківська ТЕЦ» за ухилення від виконання рішення НКРЕ, Національна комісія, що здійснює державне регулювання у сфері енергетики

    Про накладення штрафу на ПрАТ «Білоцерківська ТЕЦ» за ухилення від виконання рішення НКРЕ Національною комісією, що здійснює державне регулювання у сфері енергетики, у результаті розгляду 18.10.2013 на засіданні, яке проводилось у формі відкритого слухання, актів планових перевірок дотримання ПрАТ «Білоцерківська ТЕЦ» ліцензійних умов від 11.10.2013 № 112 та № 113, проведеної управлінням НКРЕ у м. Києві та Київській області відповідно до Плану заходів із здійснення державного нагляду (контролю) ліцензіатів, які здійснюють діяльність з виробництва, передачі, постачання електроенергії, виробництва теплової енергії( vn814862-12 ), що виробляється на теплоелектроцентралях, когенераційних установках та установках з використанням нетрадиційних або поновлюваних джерел енергії, комбінованого виробництва теплової і електричної енергії, на 2013 рік, затвердженого наказом НКРЕ від 28.11.2012 № 814 (зі змінами), та на підставі наказів НКРЕ від 06.09.2013 № 501 та № 502, установлено, що ПрАТ «Білоцерківська ТЕЦ» (м. Біла Церква, вул. П. Запорожця, буд. 361, р/р № 26000011262980 у філії «Центральне РУ» АТ «Банк Фінанси та Кредит», МФО 300937, ЄДРПОУ 30664834, директор — Кривенко В. В., ліцензія на право провадження діяльності з виробництва електричної енергії АГ № 579655 та ліцензія на право провадження діяльності з виробництва теплової енергії на теплоелектроцентралях та установках з використанням нетрадиційних або поновлюваних джерел енергії АГ № 578441) не виконало рішення НКРЕ, а саме пункт 3 постанови НКРЕ від 23.02.2012 № 125( v0125862-12 ) (зі змінами) «Про встановлення тарифів на відпуск електричної енергії та виробництво теплової енергії ПрАТ «Білоцерківська ТЕЦ», яка діяла у перевіряємому періоді, щодо виконання Інвестиційної програми 2012 року.

    Про затвердження Інструкції про порядок допуску представників промисловості до військових частин, які перебувають у складі угруповань військ (сил) та ведуть бойові дії, Міністерство оборони України

    Зареєстровано в Міністерстві юстиції України 15 серпня 2013 р. за № 1404/23936 Про затвердження Інструкції про порядок допуску представників промисловості до військових частин, які перебувають у складі угруповань військ (сил) та ведуть бойові дії

    Про делегацію Уряду України для участі у переговорах з делегаціями Урядів інших держав щодо підготовки проектів міжнародних договорів України про уникнення подвійного оподаткування та запобігання податковим ухиленням стосовно податків на доходи і майно та внесення змін до діючих міжнародних договорів України про уникнення подвійного оподаткування та запобігання податковим ухиленням стосовно податків на доходи і майно, Кабінет Міністрів України

    Про делегацію Уряду України для участі у переговорах з делегаціями Урядів інших держав щодо підготовки проектів міжнародних договорів України про уникнення подвійного оподаткування та запобігання податковим ухиленням стосовно податків на доходи і майно та внесення змін до діючих міжнародних договорів України про уникнення подвійного оподаткування та запобігання податковим ухиленням стосовно податків на доходи і майно





    Юридическая практика:
    Про усунення перешкод у здійсненні права на спадкування ...

    Про усунення перешкод у здійсненні права на спадкування та визнання права власності в порядку спадкування за заповітом Починаючи процес нотаріального оформлення спадкового майна, громадяни часто зіштовхуються із перешкодами, які можна вирішити ...

    Про усунення права на спадкування

    Про усунення права на спадкування Адвокату по спадковим правовідносинам потрібно було вирішити спірну ситуацію про усунення від права на спадкування сестер ...

    Про визнання дій нотаріуса неправомірними та зобов'язання ...

    Про визнання дій нотаріуса неправомірними та зобов'язання вчинення дій Нотаріусам заборонено безпідставно вводити людей в паніку відмовляючи у вчиненні нотаріальних дій


    Консультации по наследству:
    Порядок вступу та відмова від спадщини

    У мене склалася дуже складна ситуація, тому всі свої надії я покладаю на Вас, шановні адвокати по спадкових справах, адже ...

    Якщо залишилася квартира після смерті

    Доброго дня, шановні консультанти з юридичних питань! Звертаюся до Вас за порадою, оскільки ви не перший раз мені допомагаєте, ...

    Оформлення прав на спадщину земельної ділянки (паю)

    Користуюся Вашими порадами вже не вперше і, чесно кажучи, вони мені сильно допомагають, коли справа доходить до судового розгляду. ...


    Новости наследственных дел:
    На сегодняшнем заседании правительства планируется ...

    На сегодняшнем заседании правительства планируется рассмотреть план мероприятий по выполнению СА с ЕС Кабинет министров Украины на сегодняшнем заседании рассмотрит план мероприятий по выполнению соглашения об ассоциации с Евросоюзом. Об этом говорится в повестке дня заседания на сайте правительства.

    Судья не может считаться независимым от политического .

    Судья не может считаться независимым от политического влияния, если его карьера зависит от изменчивого политического вектора, - Я.Романюк 22 декабря во время заключительного заседания Наблюдательного Комитета проекта Совета Европы «Усиление независимости, эффективности и профессионализма судебной власти на Украине» Председатель Верховного Суда Украины Ярослав Романюк заявил, что «одним из самых опасных с точки зрения формирования независимой судебной системы на современном этапе факторов является политическая составляющая».

    Прокурор Донецкой области пытается в суде оспорить ...

    Прокурор Донецкой области пытается в суде оспорить его люстрацию Руководителю прокуратуры Донецкой области Николаю Франтовскому не удалось с первого раза обжаловать свое увольнение с должности через люстрацию, сообщает «Первая инстанция».


    Рекомендации пользователей:
    1676b6902a1c6c119988b3b7eb617bca