Адвокаты по наследственным делам
Отзывы о нас
Сайт - отпад. Благодарю. Чрезвычайно полезный и удобный интернет сайт.

Ваш интернет сайт не только лучший друг - этот ресурс, - родственник для всех, кто сегодня живёт новыми идеями!

Этот сайт просто класс очень много чего тут интересного и нужного. Хочу пожелать так держать и всего самого... Не снижайте планку!
Наши услуги

Вопрос к юристу по наследству:

Статьи
Право власності на спадок

Право власності на спадок Визнання прав власності на спадок (зразок судової справи), позовна заява про спадщину

Наследство по завещанию: раскрываем юридические ...

Наследство по завещанию: раскрываем юридические секреты Завещание необязательно гарантирует выполнение воли наследодателя, ведь в некоторых случаях можно признать завещание недействительным

Про постійно діючу робочу групу з питань інновацій, Державна судова адміністрація УкраїниДЕРЖАВНА СУДОВА АДМІНІСТРАЦІЯ УКРАЇНИ

НАКАЗ

  1. 21.06.2013  № 91
  2. Про постійно діючу робочу групу з питань інновацій

    З метою ефективної координації заходів, оперативного вирішення завдань постійно діючої робочої групи з питань інновацій, керуючись частиною п'ятою статті 147 Закону України "Про судоустрій і статус суддів" ( 2453-17 ), НАКАЗУЮ:

    1. Затвердити новий склад постійно діючої робочої групи з питань інновацій (далі — робоча група), що додається.

    2. Визначити, що основним завданням робочої групи є удосконалення роботи органів судової влади України шляхом застосування інноваційних моделей організаційного забезпечення роботи суду та новітніх інформаційних технологій.

    3. Перед робочою групою поставити такі стратегічні завдання:

    - розробити план реалізації Стратегічного плану розвитку судової влади України на 2013 — 2015 роки;

    - створити концепцію онлайн-опитування працівників та відвідувачів суду з метою внутрішньої та зовнішньої оцінки роботи суду, в тому числі з використанням карток громадянського звітування;

    - розробити концепцію удосконалення форм статистичної звітності;

    - визначити показники ефективності роботи суду, розробити та впровадити стандарти функціонування суду;

    - розробити, провести апробацію та запровадити навчальну програму для судових адміністраторів;

    - розробити та впровадити Концепцію єдиної інформаційної політики судової влади України; зокрема, розробити концепцію створення та функціонування прес-центру судової влади України;

    - розробити концепцію запровадження сучасних методів справляння судового збору.

    4. Визначити такі напрями виконання робочою групою стратегічних завдань:

    - проведення дослідження сучасних концепцій організації роботи судів на базі вітчизняного та міжнародного досвіду;

    - вивчення потреби, способів формування та використання інформації щодо діяльності судів;

    - реорганізація судової статистики;

    - уніфікація форми діловодства для операційних потреб "ЄСІС України";

    - реорганізація діловодства і документообігу;

    - створення системи стандартів, відповідно до якої можливо в подальшому визначати потребу в ресурсах, здійснювати розподіл навантаження та оцінювати результати діяльності суду;

    - реорганізація управління в суді;

    - здійснення типізації судів, залежно від обсягу навантаження, юрисдикції та інстанції;

    - визначення особливості організаційних моделей відповідно до типу судів;

    - створення й затвердження концепції та технічного завдання по "ЄІСІСУ".

    5. Утворити в складі робочої групи:

    5.1. підгрупу з впровадження Стратегічного плану розвитку судової влади України на 2013 — 2015 роки;

    5.2. підгрупу зі створення та впровадження концепції автоматизації судової влади, питань оптимізації ЄДРСР та питань оновлення функціоналу КП "ДЗС";

    5.3. підгрупу з вдосконалення системи статистики, діловодства, документообігу та архівної роботи;

    5.4. підгрупу з розробки та впровадження стандартів функціонування суду;

    5.5. підгрупу з питань професійного розвитку і навчання в судовій сфері;

    5.6. підгрупу з розробки та впровадження єдиної інформаційної політики судової влади;

    5.7. підгрупу з питань бюджету та фінансування судів;

    6. Встановити, що:

    6.1. керівник та секретар робочої групи, в межах компетенції, відповідають за організацію діяльності робочої групи та ведення діловодства;

    6.2. діяльність робочої групи здійснюється відповідно до затверджених на її засіданнях планів;

    6.3. затвердження результатів кожного етапу діяльності робочої групи здійснюється на підставі звітів керівників підгруп та за результатами обговорення;

    6.4. для виконання завдань робочої групи її керівник, керівники підгруп та секретар мають право отримувати від структурних підрозділів Державної судової адміністрації України, її територіальних управлінь і судів необхідну інформацію в усному та письмовому вигляді;

    6.5. для виконання завдань робочої групи, при необхідності, можуть залучатися експерти та спеціалісти;

    6.6. листування з приводу діяльності робочої групи з державними органами, юридичними та фізичними особами здійснюється за підписом Голови Державної судової адміністрації України, першого заступника Голови Державної судової адміністрації України або заступників Голови Державної судової адміністрації України;

    6.7. оприлюднення інформації про діяльність робочої групи здійснюється відповідно до чинного законодавства України на офіційному веб-порталі судової влади України.

    7. Визнати такими, що втратили чинність, накази Державної судової адміністрації України:

    - від 15 червня 2011 року № 100( v0100750-11 ) "Про утворення робочої групи з питань інновацій";

    - від 29 вересня 2011 року № 142 "Про внесення змін у додаток до наказу Державної судової адміністрації України від 15 червня 2011 року № 100";

    - від 11 жовтня 2011 року № 151 "Про внесення змін у додаток до наказу Державної судової адміністрації України від 15 червня 2011 року № 100";

    - від 21 грудня 2011 року № 171 "Про внесення змін у додаток до наказу Державної судової адміністрації України від 15 червня 2011 року № 100";

    - від 12 січня 2012 року № 3( v0003750-12 ) "Про внесення змін у додаток до наказу Державної судової адміністрації України від 15 червня 2011 року № 100";

    - від 19 квітня 2012 року № 42( v0042750-12 ) "Про внесення змін до наказу Державної судової адміністрації України від 15 червня 2011 року № 100";

    - від 10 жовтня 2012 року № 120 "Про внесення змін до складу робочої групи з питань інновацій".

    8. Управлінню організаційного забезпечення діяльності Державної судової адміністрації України довести цей наказ до відома членів робочої групи та керівників структурних підрозділів Державної судової адміністрації України.

    9. Відділу з питань інформаційних технологій управління з питань судового діловодства забезпечити оприлюднення тексту цього наказу на офіційному веб-порталі судової влади України.

    Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою.

    Голова

    Р. Кирилюк

    Додаток до наказу Державної судової адміністрації України 21.06.2013 № 91

    СКЛАД постійно діючої робочої групи з питань інновацій

    1.

    Кирилюк Р.І.

    -

    Голова Державної судової адміністрації України, керівник робочої групи

    2.

    Богданов Л. В.

    -

    генеральний директор державного підприємства "Інформаційні судові системи", заступник керівника робочої групи (за згодою)

    3.

    Седик Ю. А.

    -

    радник Голови Державної судової адміністрації України на громадських засадах, експерт з питань адміністрування суду, заступник керівника робочої групи (за згодою)

    4.

    Шукліна Н. Г.

    -

    т. в.о. ректора Національної школи суддів України, заступник керівника робочої групи (за згодою)

    5.

    Макаренко С. В.

    -

  3. начальник управління інформаційних ресурсів та технологій Верховного Суду України (за згодою)
  4. 6.

    Вознюк І. А.

    -

    заступник начальника управління — начальник відділу програмного забезпечення управління інформаційних технологій та автоматизованого документообігу Вищого спеціалізованого суду України з розгляду цивільних і кримінальних справ (за згодою)

    7.

    Постол Т. М.

    -

    начальник управління кадрової роботи Вищого спеціалізованого суду України з розгляду цивільних і кримінальних справ (за згодою)

    8.

    Сердюк Ю. В.

    -

    начальник управління інформаційних технологій Вищого спеціалізованого суду України з розгляду цивільних і кримінальних справ (за згодою)

    9.

    Мартинюк Н. К.

    -

    керівник прес-служби Вищого спеціалізованого суду України з розгляду цивільних і кримінальних справ (за згодою)

  5. 10.
  6. Волкова І. В.

    -

    начальник управління інформаційного забезпечення Вищого спеціалізованого суду України з розгляду цивільних і кримінальних справ (за згодою)

  7. 11.
  8. Саєнко В. В.

    -

    начальник відділу забезпечення діяльності суду, як юридичної особи Вищого спеціалізованого суду України з розгляду цивільних і кримінальних справ (за згодою)

  9. 12.
  10. Янюк І. А.

    -

  11. начальник управління документального забезпечення Вищого господарського суду України (за згодою)
  12. 13.
  13. Погребняк В. Я.

    -

  14. суддя Вищого господарського суду України (за згодою)
  15. 14.
  16. Олійник Л. О.

    -

    головний консультант відділу міжнародно-правового співробітництва та зв'язків зі ЗМІ Вищого господарського суду України (за згодою);

  17. 15.
  18. Кайдашев Р. П.

    -

  19. начальник управління інформаційних технологій Вищого адміністративного суду України (за згодою)
  20. 16.
  21. Магрело В. Д.

    -

    начальник відділу програмного забезпечення управління інформаційних технологій Вищого адміністративного суду України (за згодою)

  22. 17.
  23. Швенько М. С.

    -

  24. керівник прес-служби Вищого адміністративного суду України (за згодою)
  25. 18.
  26. Верещинська Н. О.

    -

  27. директор Центру суддівських студій (за згодою)
  28. 19.
  29. Малєєв А. Ю.

    -

  30. заступник голови суду, суддя апеляційного суду Івано-Франківської області (за згодою)
  31. 20.
  32. Бабій А. П.

    -

  33. суддя апеляційного суду Одеської області (за згодою)
  34. 21.
  35. Сімановський О. В.

    -

  36. начальник територіального управління Державної судової адміністрації України в місті Києві
  37. 22.
  38. Слоніцький О.Є.

    -

  39. начальник управління з питань судового діловодства Державної судової адміністрації України
  40. 23.
  41. Прохоренко В. Л.

    -

    головний спеціаліст відділу судової статистики та діловодства управління з питань судового діловодства Державної судової адміністрації України, секретар робочої групи

  42. 24.
  43. Ігнатченко О. О.

    -

    завідуюча сектором міжнародного співробітництва та взаємодії з засобами масової інформації Державної судової адміністрації України

  44. 25.
  45. Какауліна О. В.

    -

    головний спеціаліст сектору міжнародного співробітництва та взаємодії з засобами масової інформації Державної судової адміністрації України

  46. 26.
  47. Скрекотень О. В.

    -

    головний спеціаліст відділу з питань ведення кадрової роботи та державної служби управління з питань організації діяльності судів Державної судової адміністрації України

  48. 27.
  49. Живаєв В.І.

    -

    заступник генерального директора державного підприємства "Інформаційні судові системи" (за згодою)

  50. 28.
  51. Мацера Б. С.

    -

    заступник директора департаменту розробки програмного забезпечення, державне підприємство "Інформаційні судові системи" (за згодою)

  52. 29.
  53. Грищенко О. С.

    -

    начальник відділу інформаційних систем та телекомунікаційних технологій апеляційного суду міста Києва (за згодою)

  54. 30.
  55. Москаленко К. О.

    -

  56. заступник керівника апарату Печерського районного суду міста Києва (за згодою)
  57. 31.
  58. Панченко О. О.

    -

  59. суддя Авдіївського міського суду Донецької області (за згодою)
  60. 32.
  61. Арсірій Р. О.

    -

  62. суддя окружного адміністративного суду міста Києва (за згодою)
  63. 33.
  64. Лисенко В. В.

    -

  65. керівник апарату Харківського окружного адміністративного суду (за згодою)
  66. 34.
  67. Ковтуненко О. В.

    -

  68. голова Орджонікідзевського районного суду міста Маріуполя (за згодою)
  69. 35.
  70. Єрьоміна В. С.

    -

    начальник відділу організаційного забезпечення діяльності судів, судової статистики і звітності територіального управління Державної судової адміністрації України в Донецькій області (за згодою)

  71. 36.
  72. Акбарова І. М.

    -

    начальник відділу організаційно-аналітичної роботи, документообігу та контролю територіального управління Державної судової адміністрації України в Одеській області (за згодою)

  73. 37.
  74. Німас І. Я.

    -

  75. керівник апарату Приморського районного суду міста Одеси (за згодою)
  76. 38.
  77. Сученко С. О.

    -

    спеціаліст з питань права та судового адміністрування Проекту USAID "Справедливе правосуддя" (за згодою)

  78. 39.
  79. Філіпенко Д. О.

    -

    радник з правових питань та громадянського суспільства Проекту USAID "Справедливе правосуддя" (за згодою)

  80. 40.
  81. Філімонов О. П.

    -

  82. заступник керівника апарату господарського суду Івано-Франківської області (за згодою)
  83. 41.
  84. Микитишин А. В.

    -

    правовий експерт Регіонального громадського благодійного фонду "Право і Демократія" (за згодою).

    Начальник управління з питань організації діяльності судів

    О. Іванченко

    {Текст взято з сайту ДСА України http://court.gov.ua}

    Юридичний портал Справедливість

    Рейтинг: 4.9/5, основан на 25 голосах.

    Вам будет интересно:

    Про встановлення річних норм нальоту годин для визначення льотному складу авіації Збройних Сил України тривалості щорічної додаткової відпустки, Міністерство оборони України

    Зареєстровано в Міністерстві юстиції України 11 липня 2013 р. за № 1170/23702 Про встановлення річних норм нальоту годин для визначення льотному складу авіації Збройних Сил України тривалості щорічної додаткової відпустки

    Щодо доопрацювання електронних контрольно-касових апаратів, Міністерство доходів і зборів

    Щодо доопрацювання електронних контрольно-касових апаратів Державна податкова служба України звертає увагу на те, що у зв'язку з прийняттям Порядку передачі електронних копій розрахункових документів і фіскальних звітних чеків реєстраторів розрахункових операцій дротовими або бездротовими каналами зв'язку до органів державної податкової служби( z1744-12 ) та Вимог щодо створення контрольної стрічки в електронній формі у реєстраторах розрахункових операцій та модемів для передачі даних( z1743-12 ), затверджених наказом Міністерства фінансів України 08.10.2012 № 1057, в Державний реєстр реєстраторів розрахункових операцій( v1159837-12 ) наказом Державної податкової служби України 21.12.2012 № 1159 внесені моделі з версіями внутрішнього програмного забезпечення, що відповідають зазначеним вимогам. Такі версії внутрішнього програмного забезпечення в реєстрі позначені "*****". Виробники повинні забезпечувати доопрацювання моделей реєстраторів розрахункових операцій, які знаходяться у користувачів, шляхом заміни версії внутрішнього програмного забезпечення відповідної моделі реєстратора розрахункових операцій на версію, що відповідає вимогам документів, введених наказом Міністерства фінансів України 08.10.2012 № 1057( z1743-12 ). Доопрацювання слід проводити згідно з Порядком доопрацювання електронних контрольно-касових апаратів( z0133-00 ), затвердженим рішенням Державної комісії з питань впровадження електронних систем і засобів контролю та управління товарним і грошовим обігом при Кабінеті Міністрів України від 30 листопада 1999 р. № 11, зареєстрованим в Міністерстві юстиції України 7 березня 2000 р. за № 133/4354. Обов'язково до формуляра (паспорта) реєстратора розрахункових операцій повинна вноситься відмітка про проведене доопрацювання. ДПС України доручає довести цей лист до відома виробників РРО, центрів сервісного обслуговування та користувачів РРО.

    ДП «Українська залізнична швидкісна компанія» скромно відзначила першу річницю

    Наприкінці лютого державному підприємству Українська залізнична швидкісна компанія виповнився рік. Ні пишного святкування, ні гучних привітань не було. Усі компліменти на свою адресу компанія ...

    Про переоформлення ліцензії на провадження професійної діяльності на фондовому ринку, Національна комісія з цінних паперів та фондового ринку

    Про переоформлення ліцензії на провадження професійної діяльності на фондовому ринку За підсумками розгляду заяви та документів, поданих заявником до Національної комісії з цінних паперів та фондового ринку на переоформлення ліцензії на провадження професійної діяльності на фондовому ринку — депозитарної діяльності, а саме депозитарної діяльності зберігача цінних паперів, у зв'язку зі зміною найменування юридичної особи, відповідно до Порядку та умов видачі ліцензії на провадження окремих видів професійної діяльності на фондовому ринку, переоформлення ліцензії, видачі дубліката та копії ліцензії ( z0890-06 ), затверджених рішенням Державної комісії з цінних паперів та фондового ринку від 26.05.2006 за № 345, зареєстрованих в Міністерстві юстиції України 28.07.2006 за № 890/12764 (із змінами), НАКАЗУЮ:





    Юридическая практика:
    Про визнання права власності на житловий будинок ...

    Про визнання права власності на житловий будинок в порядку спадкування Юрист по спадщині надала допомогу у судовій справі про визнання права власності на житловий будинок в порядку спадкування

    Про поділ спадкового майна

    Про поділ спадкового майна Юристами було складено судовий позов в якому від суду вимагалося прийняти рішення про визнання права власності на частину ...

    Про поділ спадкового майна, визнання права власності ...

    Про поділ спадкового майна, визнання права власності на спадкове майно Частки спадщини між спадкоємцями можуть бути, як рівними, так і не рівними, виходячи з декількох факторів, таких як заповіт ...


    Консультации по наследству:
    Як оформити квартиру після вступу в спадщину

    Тільки недавно до Вас зверталася за порадою і Ви мені дуже допомогли, залишила свій позитивний відгук на форумі, тепер склалася ...

    Нюанси вступу в спадщину на будинок і автомобіль, вклад у банку

    Доброго Вам дня. Звертаюся до Вас з великим проханням допомогти порадою юриста. Знаю, Ви добре розбираєтеся в юридичних питаннях ...

    Допоможемо отримати спадок, який належить за Законом

    Привіт усім! У мене дуже серйозне питання про спадкування майна, а саме житла від бабусі. Справа в тому, що недавно у мене ...


    Новости наследственных дел:
    На сегодняшнем заседании правительства планируется ...

    На сегодняшнем заседании правительства планируется рассмотреть план мероприятий по выполнению СА с ЕС Кабинет министров Украины на сегодняшнем заседании рассмотрит план мероприятий по выполнению соглашения об ассоциации с Евросоюзом. Об этом говорится в повестке дня заседания на сайте правительства.

    Судья не может считаться независимым от политического .

    Судья не может считаться независимым от политического влияния, если его карьера зависит от изменчивого политического вектора, - Я.Романюк 22 декабря во время заключительного заседания Наблюдательного Комитета проекта Совета Европы «Усиление независимости, эффективности и профессионализма судебной власти на Украине» Председатель Верховного Суда Украины Ярослав Романюк заявил, что «одним из самых опасных с точки зрения формирования независимой судебной системы на современном этапе факторов является политическая составляющая».

    Прокурор Донецкой области пытается в суде оспорить ...

    Прокурор Донецкой области пытается в суде оспорить его люстрацию Руководителю прокуратуры Донецкой области Николаю Франтовскому не удалось с первого раза обжаловать свое увольнение с должности через люстрацию, сообщает «Первая инстанция».


    Рекомендации пользователей:
    1676b6902a1c6c119988b3b7eb617bca