Адвокаты по наследственным делам
Отзывы о нас
Здравствуйте!. Совершенно случайно набрел на этот интернет портал, чему сильно рад и доволен! С большим удовольствием размещу ссылку на своей страничке в интернете!

Огромное спасибо за этот большущий труд, который Вы делаете каждый день для всех нас. Молодцы!!!

Огромное количество полезной информации.
Наши услуги

Вопрос к юристу по наследству:

Статьи
Право власності на спадок

Право власності на спадок Визнання прав власності на спадок (зразок судової справи), позовна заява про спадщину

Наследство по завещанию: раскрываем юридические ...

Наследство по завещанию: раскрываем юридические секреты Завещание необязательно гарантирует выполнение воли наследодателя, ведь в некоторых случаях можно признать завещание недействительным

Час платити за рахунками

    Час платити за рахунками

    Щоб підвищити соціальні виплати, на чому акцентує глава держави, експерти пропонують відмінити податкові пільги й активніше боротися з тіньовою економікою

    Президент України готовий переглянути головний фінансовий документ країни і наполягає на тому, щоб на друге півріччя в нього були внесені корективи — бажано в бік збільшення, оскільки від цього залежить, якими надалі будуть соціальні виплати. Водночас більшість експертів стверджують, що зробити це буде украй складно з цілком об’єктивних причин, і правильніше було б на деякий час затягнути паски, паралельно підшукуючи альтернативні джерела наповнення державної скарбниці. Інакше можливий повний колапс економіки — особливо якщо буде посилено податковий тиск на бізнес, що завжди трапляється, коли виникають проблеми з наповненням бюджету.

    Не можна доїти голодну корову

    Дефіцит державного бюджету України в січні-травні 2013 року порівняно із січнем-травнем 2012 року зріс у 5,05 раза — до 18,488 мільярда гривень, повідомляється на сайті Міністерства фінансів. Згідно з повідомленням, дефіцит зведеного бюджету за січень-травень поточного року становив 21,712 мільярда гривень, що в 4,5 раза більше за показник січня-травня минулого року. Загальний фонд державного бюджету за звітний період виконано з дефіцитом у розмірі 20,06 мільярда гривень, що в 9,3 раза більше за показник аналогічного періоду 2012 року, але водночас на 10,978 мільярда гривень менше за розпис на січень-травень 2013 року.

    «Показники, закладені до бюджету, давно нереальні, — вважає голова секретаріату Ради підприємців при Кабінеті Міністрів Андрій Забловський. — Їх уже давно слід було переглянути. Той же міністр фінансів на міжнародній конференції «ABC: Ukraine & Partners» говорив, що при нинішніх темпах нашого розвитку зростання ВВП становитиме від 1% до 1,5%. І дай Боже, щоб ми вийшли хоча б на такий показник. Міжнародні експерти пророкують зовсім інше: або ми підемо в мінус, або вийдемо в нуль. Тому збільшення показників дохідної частини бюджету може бути досягнуто тільки шляхом фіскального тиску. При падаючій економіці інакше реалізувати план збору по платежах не вдасться. Безумовно, є певні резерви, які можна задіяти. Приміром, та ж тіньова економіка. Та щоб про це говорити, в першу чергу потрібно побороти корупцію. А зробити це за місяць-два точно не вийде».

    За його словами, до бюджету потрібно підходити з реалістичної позиції, тим більше, що влада намагається реалізувати податкову реформу, яка передбачає не тільки детінізацію економіки, а й зниження податкового навантаження. «Міністерство доходів і зборів виступає з різними ініціативами, які повинні допомогти знизити податкове навантаження і вивести частину доходів з тіні, — пояснює він. — Але це неможливо поєднувати із завищеними плановими показниками з наповнення бюджету. Наприклад, підготовлений законопроект про зменшення податкового навантаження на фонд заробітної плати шляхом зниження базової ставки єдиного соціального внеску з 34,7% до 18,1%. І одночасно, щоб перекрити випадання цієї суми доходів Пенсійного фонду, пропонують ввести податок з обороту».

    За словами Андрія Забловського, сьогодні дуже багато питань уряду необхідно вирішувати за умов, коли зовнішні фінансові ринки стають закритими з огляду на те, що з’являється все більше негативних сигналів з боку федеральної резервної системи, світових центробанків. «Менше ліквідність систем, і нам буде не так просто розміщувати єврооблігації. Тому зовнішніх джерел залучення додаткових коштів залишається все менше, — каже він. — І доведеться вдаватися хіба що до внутрішніх резервів у вигляді посилення тиску на бізнес та інших неприємних моментів. Але не можна постійно доїти голодну корову. Вона повинна бувати на пасовищі — тільки тоді дасть молоко. Те ж саме відбувається з економікою. Ресурси зменшуються, обороти вимиваються, рецесія економіки спостерігається вже четвертий квартал, відповідно платити більше в скарбницю держави в таких умовах бізнес не може. На жаль, підстав говорити про те, що в другому півріччі ситуація радикально зміниться, немає».

    Де б заробити копійчину? Фото Володимира ЗAЇКИ

    Гроші треба пошукати в «тіні»

    На думку першого заступника голови парламентського Комітету з питань податкової та митної політики Оксани Продан, збільшення дохідної частини бюджету можливе або через посилення тиску на бізнес, або через стимулювання розвитку бізнесу. При цьому збільшення тиску на бізнес посилюватиме стагнацію, а наповнення бюджету буде дуже короткочасним. «З часом це призведе до кардинального зниження доходів бюджету та краху державної машини», — зазначила політик.

    За словами депутата, якщо влада хоче наповнювати бюджет у майбутньому і, відповідно, виконувати соціальні зобов’язання держави, вона просто вимушена забезпечити бізнесу комфортні та привабливі умови легальної діяльності, а також гарантувати захист права власності в країні.

    У тому, що уряд не піде шляхом посилення податкового тиску на бізнес, а справді шукатиме можливість вивести економіку з тіні і тим самим забезпечить додаткові надходження до бюджету, переконаний виконавчий директор Міжнародного фонду Блейзера Олег Устенко. «Йдеться про додаткові збори за рахунок виведення частини економіки з тіні. Ще одним джерелом стануть зміни в трансферному ціноутворенні, завдяки яким спробують відійти від «тіньових схем» або хоча б їх мінімізувати. Але для того, щоб усі ці компенсатори спрацювали, потрібен час. Такі завдання повинні розв’язуватися в довгостроковій перспективі, скажімо, два роки або навіть більше.

    Переглянути планові показники в бік збільшення доходів, не пропонуючи жодних компенсаторів, безумовно, можна. Але наслідки для економіки країни, на думку експерта, будуть дуже плачевними.

    «Дефіцит державного бюджету минулого року перевищив 5% ВВП. Було б непогано, якби в цьому році вдалося його знизити до 3—3,5%, — каже Олег Устенко. — Тому підвищувати дохідну частину бюджету, щоб, наприклад, знайти додаткові гроші для соціальних програм, буде вкрай складно. Збільшення соціальних виплат без підкріплювального імпульсу для розвитку реального сектору економіки буде погіршувати і без того вже існуючі торгові дисбаланси».

    Преференції для «своїх» слід скасувати

    Про боротьбу з тіньовою економікою говорять і самі бізнесмени, які прозоро сплачують податки і розраховують, що уряд забезпечить для всіх рівні умови. «Сьогодні не всі підприємства платять податок на прибуток — є багато тіньових схем, які дають змогу його уникати, — каже генеральний директор ТОВ «Чернівецький машинобудівний завод» Віктор Сідляр. — Наприклад, ми це відчули, коли зіткнулися з такою процедурою, як автоматичне відшкодування ПДВ. Щоб отримати ПДВ, я повинен перевірити своїх контрагентів. Коли я починаю це робити, з’ясовується, що більшість з них — люди з офшорів. Дуже важко знайти виробників, які не підпадають під категорію «сумнівних». Тому необхідно закривати схеми з оптимізації оподаткування і створювати рівні умови для всіх підприємств. Гадаю, що уряд піде саме таким шляхом, а не чинитиме тиск на легальний бізнес, який прозоро платить податки».

    Скасувати податкові преференції і створити відносно рівні умови для всіх пропонує і генеральний директор AYA Капітал Юрій Вітренко. «Можна створювати особливі умови для «своїх», які не платитимуть ні копійки, використовуючи податкові преференції, і таким чином позбавляти бюджет істотної частини доходів. Відповідно, перекладати цей тягар на всіх інших, що в принципі створює нерівні умови і перешкоджає конкуренції, погіршує діловий клімат тощо. А можна скасувати ці податкові пільги і отримати цілком цивілізовані способи наповнення бюджету », — каже він.

    ПРЯМА МОВА

    Ганна ДЕРЕВ’ЯНКО, виконавчий директор Європейської бізнес-асоціації:

    — На сьогоднішній день, на жаль, економічна активність усередині країни не демонструє яскраво-позитивних тенденцій розвитку, що не дає бізнесу можливості бути впевненим у стабільному та сталому зростанні. Купівельна спроможність не є високою, експортні ринки теж не дають прогресивної динаміки у певній низці товарів. Можливо, за таких складних для бізнесу умов варто подумати про те, аби переглянути бюджет саме в бік зменшення показників і планів наповнення, зробивши їх, так би мовити, більш скромними. Іншими словами, потрібно дати бізнесу можливість зітхнути вільніше — це стимулюватиме його розвиток.

    З іншого боку, прагнення переглянути показники бюджету в бік збільшення є зрозумілими, адже це дасть можливість виділити більше фінансування з державної скарбниці, підвищивши соціальну захищеність та добробут населення. Головне — вирішити, чи потрібно робити цей крок зараз, коли бізнесу складно наповнювати бюджет, або повернутися до нього згодом, коли бізнес відчуватиме себе більш захищено, зможе платити більше податків до бюджету, вкладати кошти у розвиток соціальної інфраструктури тощо.

    Мені здається, що найбільш природний варіант — насамперед зростання економічної активності бізнесу, яке забезпечує фінансування зростаючих потреб держави. Який шлях буде обрано керманичами держави — питання. Але ще раз наголошу на тому, що в умовах, коли ділова активність не демонструє стрімких темпів зростання, фінансувати статті бюджету буде набагато складніше. Абсолютно очевидним є те, що навантаження на бізнес в таких умовах буде зростати.

    Дуже складно спрогнозувати, як швидко зможе розкрутитися маховик економіки. Але реформи потрібно продовжувати зараз — для того, щоб дати свободу і рівні можливості розвитку для бізнесу.

    Беззаперечно, необхідно створити умови, при яких би судова система працювала як годинник, що забезпечить довіру бізнесу до регулятора.

    Скільки це може зайняти часу? Очевидно, тільки на те, щоб побудувати об’єктивну судову систему, потрібно буде кілька років.

    Сьогодні ми бачимо, що уряд робить багато для того, щоб поліпшити ситуацію, проводячи реформи у фіскальній політиці. Для результату потрібен час, впродовж якого, на мій погляд, потрібно не допускати появи політичних обіцянок. Чесна і прозора комунікація з боку уряду, ефективне використання бюджетних коштів, рівні можливості їх розподілу сприятимуть тому, що маховик економіки поступово запрацює у правильному напрямку і дасть позитивний результат.

    Урядовий Кур'єр

    Рейтинг: 4.9/5, основан на 25 голосах.

    Вам будет интересно:

    За дев’ять років — дев’ять тисяч шлюбних договорів

    ротягом девяти років дії Сімейного кодексу, який визначив поняття, зміст та правила укладання шлюбного договору, цією можливістю в Україні скористалося лише трохи більше 9 тисяч подружніх пар.

    Про переоформлення ліцензії на постачання природного газу, виданої ТОВ «ЕНЕРГОГАЗРЕЗЕРВ», Національна комісія, що здійснює державне регулювання у сфері енергетики

    Про переоформлення ліцензії на постачання природного газу, газу (метану) вугільних родовищ за нерегульованим тарифом, виданої ТОВ «ЕНЕРГОГАЗРЕЗЕРВ»

    Про зняття з реєстрації колективного трудового спору між найманими працівниками комунального підприємства "Уж-енергія" м. Ужгород Закарпатської області та комунальним підприємством "Уж-енергія" м. Ужгород Закарпатської області, Національна служба посередництва і примирення

    Про зняття з реєстрації колективного трудового спору між найманими працівниками комунального підприємства "Уж-енергія" м. Ужгород Закарпатської області та комунальним підприємством "Уж-енергія" м. Ужгород Закарпатської області

    Про внесення змін до персонального складу Громадської ради при МНС України, Міністерство надзвичайних ситуацій України

    (з основної діяльності) м. Київ Про внесення змін до персонального складу Громадської ради при МНС України Відповідно до вимог постанови Кабінету Міністрів України від 3 листопада 2010 року № 996( 996-2010-п ) "Про забезпечення участі громадськості у формуванні та реалізації державної політики" та на підставі протокольних рішень Громадської ради при МНС України від 3 листопада 2011 року № 3/13, від 26 грудня 2011 року № 4/1, від 30 березня 2012 року № 5/1 з метою створення належних умов для ефективної участі громадян та їх об'єднань в управлінні державними справами НАКАЗУЮ:





    Юридическая практика:
    Про визнання права власності на половину частини ...

    Про визнання права власності на половину частини спадкового будинку У юридичній практиці часто бувають такі випадки, коли в питаннях оформлення спадщини, законні спадкоємці або спадкоємці за ...

    Про визнання права власності на житловий будинок ...

    Про визнання права власності на житловий будинок в порядку спадкування Юрист по спадщині надала допомогу у судовій справі про визнання права власності на житловий будинок в порядку спадкування

    Про зміну черговості спадкування та визнання права ...

    Про зміну черговості спадкування та визнання права на спадкування Наш клієнт задоволений рішенням суду за апеляцією, яким виграно справу про зміну черговості спадкування та визнання права ...


    Консультации по наследству:
    Розділ спадщини між спадкоємцями за заповітом

    Доброго дня, адвокати та юристи сайту! Я вже користувався вашою адвокатською допомогою і Ви завжди давали мені грамотні юридичні ...

    Як оформити квартиру після вступу в спадщину

    Тільки недавно до Вас зверталася за порадою і Ви мені дуже допомогли, залишила свій позитивний відгук на форумі, тепер склалася ...

    Розділ спадкової нерухомості після смерті

    Добрий день, шановні юристи по спадкових спорах! У мене виникла ситуація, з якою просто своїми знаннями, незважаючи на те, ...


    Новости наследственных дел:
    На сегодняшнем заседании правительства планируется ...

    На сегодняшнем заседании правительства планируется рассмотреть план мероприятий по выполнению СА с ЕС Кабинет министров Украины на сегодняшнем заседании рассмотрит план мероприятий по выполнению соглашения об ассоциации с Евросоюзом. Об этом говорится в повестке дня заседания на сайте правительства.

    Судья не может считаться независимым от политического .

    Судья не может считаться независимым от политического влияния, если его карьера зависит от изменчивого политического вектора, - Я.Романюк 22 декабря во время заключительного заседания Наблюдательного Комитета проекта Совета Европы «Усиление независимости, эффективности и профессионализма судебной власти на Украине» Председатель Верховного Суда Украины Ярослав Романюк заявил, что «одним из самых опасных с точки зрения формирования независимой судебной системы на современном этапе факторов является политическая составляющая».

    Прокурор Донецкой области пытается в суде оспорить ...

    Прокурор Донецкой области пытается в суде оспорить его люстрацию Руководителю прокуратуры Донецкой области Николаю Франтовскому не удалось с первого раза обжаловать свое увольнение с должности через люстрацию, сообщает «Первая инстанция».


    Рекомендации пользователей:
    1676b6902a1c6c119988b3b7eb617bca