Адвокаты по наследственным делам
Отзывы о нас
Огромное спасибо от кого зависит разработка этого портала.

Привет!. Сегодня совершенно случайно набрел на этот сайт, чему очень рад и доволен! С большим удовольствием сошлюсь на Вас на своей страничке в блоге!

Этот интернет портал просто обалденный. Действительно нужный и в тоже время функциональный ресурс.
Наши услуги

Вопрос к юристу по наследству:

Статьи
Право власності на спадок

Право власності на спадок Визнання прав власності на спадок (зразок судової справи), позовна заява про спадщину

Наследство по завещанию: раскрываем юридические ...

Наследство по завещанию: раскрываем юридические секреты Завещание необязательно гарантирует выполнение воли наследодателя, ведь в некоторых случаях можно признать завещание недействительным

Про схвалення техніко-економічного обґрунтування “Ліквідація та екологічна реабілітація території впливу гірничих робіт державного підприємства “Солотвинський солерудник” Тячівського району Закарпатської області” та надання Міністерству аграрної політики та продовольства права на затвердження проекту будівництва, Кабінет Міністрів УкраїниКАБІНЕТ МІНІСТРІВ УКРАЇНИ РОЗПОРЯДЖЕННЯ

від 3 жовтня 2012 р. № 829-р Київ

    Про схвалення техніко-економічного обґрунтування "Ліквідація та екологічна реабілітація території впливу гірничих робіт державного підприємства "Солотвинський солерудник" Тячівського району Закарпатської області" та надання Міністерству аграрної політики та продовольства права на затвердження проекту будівництва

    1. Схвалити подане Міністерством аграрної політики та продовольства техніко-економічне обґрунтування "Ліквідація та екологічна реабілітація території впливу гірничих робіт державного підприємства "Солотвинський солерудник" Тячівського району Закарпатської області", розроблене товариством з додатковою відповідальністю "Інститут гірничо-хімічної промисловості" (м. Львів) та рекомендоване до схвалення державним підприємством "Укрдержбудекспертиза" Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства, з такими основними техніко-економічними показниками:

  1. перенесення кладовища із зони зсуву, гектарів
  2. - 2,9679

  3. винесення повітряної лінії електропередачі (ПЛ-6 кВ) з небезпечної зони на шахту № 8, кілометрів
  4. - 3,8

  5. перенесення центральної розподільної підстанції (ЦРП) шахти № 8, комплектів
  6. - 1

  7. відновлення водовідливних штолень, одиниць
  8. - 4

  9. відновлення шурфів, одиниць
  10. - 5

  11. ліквідація шурфів, одиниць
  12. - 5

  13. улаштування самопливної системи подачі вод штольні "Тиса-штольня" в камери шахти № 8, кілометрів
  14. - 1,5

  15. чистка русел потічків "Глод", "Ізвор", "Млинський", кілометрів
  16. - 7,2

  17. улаштування залізобетонних лотків, кілометрів
  18. - 2,6

  19. ліквідація карстових воронок, тис. куб. метрів
  20. - 970

  21. улаштування підпірних призм, тис. куб. метрів
  22. - 320

  23. терасування схилів карстових провалів, тис. куб. метрів
  24. - 515

  25. ліквідація стволів, одиниць
  26. - 5

  27. технічна рекультивація земель, гектарів
  28. - 150

  29. біологічна рекультивація земель, гектарів
  30. - 150

  31. ліквідація аварійних поверхневих будівель та споруд, одиниць
  32. - 51

  33. буріння гідроспостережних свердловин, одиниць
  34. - 13

  35. будівництво підстанції ТП-110/35/6 кВ з двома трансформаторами, одиниць
  36. - 1

  37. будівництво повітряної лінії електропередачі (ПЛ-110 кВ двоколова), кілометрів
  38. - 6,8

  39. будівництво повітряної лінії електропередачі (ПЛ-35 кВ), кілометрів
  40. - 2,5

  41. будівництво повітряної лінії електропередачі (ПЛ-6 кВ), кілометрів
  42. - 16

  43. будівництво підстанції КТП2 — 400 6/0,4, одиниць
  44. - 6

  45. будівництво підстанції 2КТПГС — 400 6/0,4, одиниць
  46. - 1

  47. будівництво повітряної лінії електропередачі (ПЛ-0,4 кВ), кілометрів
  48. - 16,2

  49. улаштування постійних доріг, кілометрів
  50. - 3,3

  51. огородження карстонебезпечної зони, кілометрів
  52. - 4

  53. винесення ліній зв’язку, кілометрів
  54. - 3,7

  55. улаштування мереж водопостачання, метрів
  56. - 1204

  57. улаштування мереж водовідведення, метрів
  58. - 2817

  59. загальна кошторисна вартість будівництва, тис. гривень
  60. - 338889,905

  61. у тому числі:
  62. будівельно-монтажних робіт
  63. - 203056,781

  64. устатковання
  65. - 29531,848

  66. пусконалагоджувальних робіт
  67. - 197,028

    інші витрати

    - 106104,248

  68. тривалість будівництва, місяців
  69. - 84

  70. у тому числі:
  71. перша черга
  72. перенесення кладовища із зони зсуву, гектарів
  73. - 2,9679

  74. винесення повітряної лінії електропередачі (ПЛ-6 кВ) з небезпечної зони на шахту № 8, кілометрів
  75. - 3,8

  76. перенесення центральної розподільної підстанції (ЦРП) шахти № 8, комплектів
  77. - 1

  78. відновлення водовідливних штолень, одиниць
  79. - 4

  80. відновлення шурфів, одиниць
  81. - 5

  82. ліквідація шурфів, одиниць
  83. - 5

  84. улаштування самопливної системи подачі вод штольні "Тиса-штольня" в камери шахти № 8, кілометрів
  85. - 1,5

  86. чистка русел потічків "Глод", "Ізвор", "Млинський", кілометрів
  87. - 7,2

  88. ліквідація карстових воронок, тис. куб. метрів
  89. - 370

  90. ліквідація стволів, одиниць
  91. - 3

  92. ліквідація аварійних поверхневих будівель та споруд, одиниць
  93. - 20

  94. буріння гідроспостережних свердловин, одиниць
  95. - 13

  96. улаштування постійних доріг, кілометрів
  97. - 0,5

  98. огородження карстонебезпечної зони, кілометрів
  99. - 4

    із загальної кошторисної вартості будівництва, тис. гривень

    - 96818,147

  100. у тому числі:
  101. будівельно-монтажних робіт
  102. - 59876,087

  103. устатковання
  104. - 1782,509

    інші витрати

    - 35159,551

  105. друга черга
  106. ліквідація карстових воронок, тис. куб. метрів
  107. - 430

  108. улаштування підпірних призм, тис. куб. метрів
  109. - 200

  110. терасування схилів карстових провалів, тис. куб. метрів
  111. - 300

  112. ліквідація стволів, одиниць
  113. - 2

  114. ліквідація аварійних поверхневих будівель та споруд, одиниць
  115. - 31

  116. улаштування постійних доріг, кілометрів
  117. - 1,5

  118. винесення ліній зв’язку, кілометрів
  119. - 3,7

    із загальної кошторисної вартості будівництва, тис. гривень

    - 84 539,519

  120. у тому числі:
  121. будівельно-монтажних робіт
  122. - 56317,287

  123. устатковання
  124. - 909,92

    інші витрати

    - 27312,312

  125. третя черга
  126. улаштування залізобетонних лотків, кілометрів
  127. - 2,6

  128. ліквідація карстових воронок, тис. куб. метрів
  129. - 170

  130. улаштування підпірних призм, тис. куб. метрів
  131. - 120

  132. терасування схилів карстових провалів, тис. куб. метрів
  133. - 215

  134. технічна рекультивація земель, гектарів
  135. - 150

  136. біологічна рекультивація земель, гектарів
  137. - 150

  138. будівництво підстанції ТП-110/35/6 кВ з двома трансформаторами, одиниць
  139. - 1

  140. будівництво повітряної лінії електропередачі (ПЛ-110 кВ двоколова), кілометрів
  141. - 6,8

  142. будівництво повітряної лінії електропередачі (ПЛ-35 кВ), кілометрів
  143. - 2,5

  144. будівництво повітряної лінії електропередачі (ПЛ-6 кВ), кілометрів
  145. - 16

  146. будівництво підстанції КТП2 — 400 6/0,4, одиниць
  147. - 6

  148. будівництво підстанції 2КТПГС — 400 6/0,4, одиниць
  149. - 1

  150. будівництво повітряної лінії електропередачі (ПЛ-0,4 кВ), кілометрів
  151. - 16,2

  152. улаштування постійних доріг, кілометрів
  153. - 1,3

  154. улаштування мереж водопостачання, метрів
  155. - 1204

  156. улаштування мереж водовідведення, метрів
  157. - 2817

    із загальної кошторисної вартості будівництва, тис. гривень

    - 157532,239

  158. у тому числі:
  159. будівельно-монтажних робіт
  160. - 86863,407

  161. устатковання
  162. - 26839,419

  163. пусконалагоджувальних робіт
  164. - 197,028

    інші витрати

    - 43632,385

    2. Надати Міністерству аграрної політики та продовольства право на затвердження проекту будівництва.

    Прем'єр-міністр України

    М. АЗАРОВ

    Інд. 70

    Юридичний портал Справедливість

    Рейтинг: 4.7/5, основан на 25 голосах.

    Вам будет интересно:

    Про призначення позачергових виборів Банюнинського сільського голови (Банюнинська сільська рада Кам’янка-Бузького району Львівської області), Верховна Рада України

    ПОСТАНОВА  Верховної Ради України У зв’язку з достроковим припиненням повноважень Банюнинського сільського голови Костюка М.І. (Банюнинська сільська рада Кам’янка-Бузького району Львівської області) та відповідно до пункту 30 частини першої статті 85 Конституції України( 254к/96-ВР ), частини третьої статті 14( 2487-17 ), частин першої( 2487-17 ) та п’ятої статті 15( 2487-17 ), статей 60( 2487-17 ), 61 Закону України( 2487-17 ) "Про вибори депутатів Верховної Ради Автономної Республіки Крим, місцевих рад та сільських, селищних, міських голів" Верховна Рада України постановляє:

    Про затвердження Порядку розслідування та ведення обліку нещасних випадків, що сталися з особами рядового і начальницького складу Державної служби спеціального зв’язку та захисту інформації України, Адміністрація Державної служби спеціального зв'язку та захисту інформації України

    Зареєстровано в Міністерстві юстиції України 30 вересня 2013 р. за № 1681/24213 Про затвердження Порядку розслідування та ведення обліку нещасних випадків, що сталися з особами рядового і начальницького складу Державної служби спеціального зв’язку та захисту інформації України

    Парламент упростил процедуру призыва на военную службу при мобилизации

    Верховный Совет Украины принял закон «О внесении изменений в законы Украины «О воинской обязанности и военной службе» и «Об основах предотвращения и противодействия коррупции» (относительно призыва ...

    Про схвалення Концепції реформування державної політики в інноваційній сфері, Кабінет Міністрів України

    Про схвалення Концепції реформування державної політики в інноваційній сфері 1. Схвалити Концепцію реформування державної політики в інноваційній сфері, що додається.





    Юридическая практика:
    Про усунення від права на спадкування та надання ...

    Про усунення від права на спадкування та надання права на спадкування Особа може позбутися права успадковувати спадкове майно за законом, якщо довести, що дана особа відмовилась у наданні догляду ...

    Розподіл спадкового майна

    Розподіл спадкового майна Юрист професійно надала допомогу в розподілі спадку громадян, що звернулися до неї

    Про поділ спадкового майна

    Про поділ спадкового майна Юристами було складено судовий позов в якому від суду вимагалося прийняти рішення про визнання права власності на частину ...


    Консультации по наследству:
    Оформлення прав на спадщину земельної ділянки (паю)

    Користуюся Вашими порадами вже не вперше і, чесно кажучи, вони мені сильно допомагають, коли справа доходить до судового розгляду. ...

    Консультація про те, як подати позов до суду про прийняття спадщини

    Здрастуйте! Бачила не раз, що Ви допомагаєте у вирішенні юридичних проблем по спадку різного роду. Перейду відразу до своєї ...

    Розцінки на прийняття спадщини та послуги адвоката

    Добрий день, консультанти сайту. Насамперед, мене цікавить вартість юридичних послуг на спадщину в Києві. Моє питання банальне ...


    Новости наследственных дел:
    На сегодняшнем заседании правительства планируется ...

    На сегодняшнем заседании правительства планируется рассмотреть план мероприятий по выполнению СА с ЕС Кабинет министров Украины на сегодняшнем заседании рассмотрит план мероприятий по выполнению соглашения об ассоциации с Евросоюзом. Об этом говорится в повестке дня заседания на сайте правительства.

    Судья не может считаться независимым от политического .

    Судья не может считаться независимым от политического влияния, если его карьера зависит от изменчивого политического вектора, - Я.Романюк 22 декабря во время заключительного заседания Наблюдательного Комитета проекта Совета Европы «Усиление независимости, эффективности и профессионализма судебной власти на Украине» Председатель Верховного Суда Украины Ярослав Романюк заявил, что «одним из самых опасных с точки зрения формирования независимой судебной системы на современном этапе факторов является политическая составляющая».

    Прокурор Донецкой области пытается в суде оспорить ...

    Прокурор Донецкой области пытается в суде оспорить его люстрацию Руководителю прокуратуры Донецкой области Николаю Франтовскому не удалось с первого раза обжаловать свое увольнение с должности через люстрацию, сообщает «Первая инстанция».


    Рекомендации пользователей:
    1676b6902a1c6c119988b3b7eb617bca