Адвокаты по наследственным делам
Отзывы о нас
С огромной благодарностью отзываемся о всех, кто принимал участие в создании сайта. Ваш портал на сегодняшний день - уникальный в своем роде. Как здорово, что есть такие полезные интернет проекты. Этот портал весьма прост в пользовании. На нем здорово проводить свободное время - просто, удобно,быстро.

Этот портал классный! работал на нем очень чуть ли не по три раза на день. Этот сайт ждет хорошее будущее. Желаю удачи. Хотелося б видеться с Вашими работами чаще! Дерзайте!

Благодарим всех за качественную работу. Ваш сайт - без всякого сомнения на сегодняшний день - единственный в своем роде. Здорово, что есть такие нужные интернет проекты. Сайт достаточно многообразен в пользовании. На нем удобно проводить отдых - просто и быстро.
Наши услуги

Вопрос к юристу по наследству:

Статьи
Право власності на спадок

Право власності на спадок Визнання прав власності на спадок (зразок судової справи), позовна заява про спадщину

Наследство по завещанию: раскрываем юридические ...

Наследство по завещанию: раскрываем юридические секреты Завещание необязательно гарантирует выполнение воли наследодателя, ведь в некоторых случаях можно признать завещание недействительным

Про внесення змін до деяких законодавчих актів України з питань біженців та осіб, які потребують додаткового або тимчасового захисту, Верховна Рада України

Про внесення змін до деяких законодавчих актів України з питань біженців та осіб, які потребують додаткового або тимчасового захисту

    Верховна Рада України постановляє:

    I. Внести зміни до таких законодавчих актів України:

    1. У статті 466 Кримінально-процесуального кодексу України ( 1003-05 ):

    1) частину другу викласти в такій редакції:

    "Біженець чи особа, яка потребує додаткового захисту або якій надано тимчасовий захист, не може бути видана іноземній державі, де її життю або свободі загрожує небезпека за ознаками раси, віросповідання, національності, громадянства (підданства), належності до певної соціальної групи або політичних переконань, або іноземній державі, з якої вона може бути вислана або примусово повернута до таких іноземних держав, а також іноземній державі, де вона може зазнати катувань чи інших жорстоких, нелюдських або таких, що принижують гідність, видів поводження і покарання";

    2) у частині третій слова "наявності статусу біженця" замінити словами "з підстав, передбачених частиною другою цієї статті".

    2. У частині третій статті 132-1 Житлового кодексу Української РСР( 5464-10 ) (Відомості Верховної Ради УРСР, 1983 р., додаток до № 28, ст. 573) слово "біженцям" замінити словами "особам, яких визнано біженцями чи особами, які потребують додаткового захисту".

    3. У Кодексі України про адміністративні правопорушення ( 80731-10 ) (Відомості Верховної Ради УРСР, 1984 р., додаток до № 51, ст. 1122):

    1) частину третю статті 203( 80731-10 ) викласти в такій редакції:

    "Дія цієї статті не поширюється на випадки, коли іноземці чи особи без громадянства з наміром отримати притулок чи бути визнаними в Україні біженцями або особами, які потребують додаткового або тимчасового захисту, під час в’їзду в Україну незаконно перетнули державний кордон України і перебувають на території України протягом часу, необхідного для звернення із заявою про надання притулку чи заявою про визнання біженцем або особою, яка потребує додаткового захисту, відповідно до Закону України "Про біженців та осіб, які потребують додаткового або тимчасового захисту"( 3671-17 );

    2) у частині третій статті 204( 80731-10 )-1( 80731-10 ) слова "з метою отримання притулку або набуття статусу біженця, якщо вони в установлений законом термін звернулися до відповідних органів державної влади щодо надання їм притулку чи статусу біженця" замінити словами "з наміром отримати притулок чи бути визнаними в Україні біженцями або особами, які потребують додаткового захисту, якщо вони звернулися із заявою про надання притулку чи заявою про визнання біженцем або особою, яка потребує додаткового захисту, відповідно до Закону України "Про біженців та осіб, які потребують додаткового або тимчасового захисту"( 3671-17 ).

    4. У підпункті "б" пункту 9 частини першої статті 87 Бюджетного кодексу України( 2456-17 ) (Відомості Верховної Ради України, 2010 р., № 50-51, ст. 572) слово "біженцям" замінити словами "особам, яких визнано біженцями або особами, які потребують додаткового захисту, та особам, яким надано тимчасовий захист".

    5. У Законі України "Про зайнятість населення"( 803-12 ) (Відомості Верховної Ради УРСР, 1991 р., № 14, ст. 170; Відомості Верховної Ради України, 1998 р., № 11-12, ст. 44):

    1) у першому реченні абзацу другого частини другої статті 1 слово "України" виключити;

    2) частину четверту статті 2 доповнити реченням такого змісту: "Реєстрація біженців та осіб, які потребують додаткового або тимчасового захисту, проводиться за умови пред’явлення документів, що видаються відповідно до Закону України "Про біженців та осіб, які потребують додаткового або тимчасового захисту"( 3671-17 ).

    6. Статтю 12 Закону України "Про державний кордон України"( 1777-12 ) (Відомості Верховної Ради України, 1992 р., № 2, ст. 5; 2003 р., № 27, ст. 209; 2010 р., № 6, ст. 46) доповнити частиною другою такого змісту:

    "Пропуск осіб, які незаконно перетинають державний кордон України з наміром бути визнаними біженцями чи особами, які потребують додаткового або тимчасового захисту, і у яких відсутні документи, що посвідчують особу, або якщо такі документи є фальшивими, здійснюється без таких документів".

    7. Частину першу статті 11 Основ законодавства України про охорону здоров’я ( 2801-12 ) (Відомості Верховної Ради України, 1993 р., № 4, ст. 19) після слів "на території України" доповнити словами "особи, яких визнано біженцями або особами, які потребують додаткового захисту".

    8. Частину першу статті 11-2 Закону України "Про органи і служби у справах дітей та спеціальні установи для дітей"( 20/95-ВР ) (Відомості Верховної Ради України, 1995 р., № 6, ст. 35; 2007 р., № 15, ст. 194) після слів і цифр "до 18 років" доповнити словами "дітей, розлучених із сім’єю".

    9. Статтю 3 Закону України "Про освіту"( 1060-12 ) (Відомості Верховної Ради України, 1996 р., № 21, ст. 84) доповнити частиною п’ятою такого змісту:

    "5. Особа, яку визнано біженцем або особою, яка потребує додаткового захисту, має рівне з громадянами України право на освіту".

    10. У пункті 7 статті 25 Закону України "Про місцеві державні адміністрації"( 586-14 ) (Відомості Верховної Ради України, 1999 р., № 20-21, ст. 190) слово "біженців" замінити словами "осіб, яких визнано в Україні біженцями або особами, які потребують додаткового захисту".

    11. У частині другій статті 1 Закону України "Про державну допомогу сім’ям з дітьми"( 2811-12 ) (Відомості Верховної Ради України, 2001 р., № 20, ст. 102; 2002 р., № 46, ст. 347) слова "яким надано статус біженця в Україні" замінити словами "яких визнано в Україні біженцями або особами, які потребують додаткового захисту".

    12. У Законі України "Про охорону дитинства" ( 2402-14 ) (Відомості Верховної Ради України, 2001 р., № 30, ст. 142; 2002 р., № 46, ст. 347; 2009 р., № 41, ст. 596; 2012 р., № 4, ст. 20):

    1) у статті 1:

    абзац шостий після слів "а також" доповнити словами "діти, розлучені із сім’єю";

  1. після абзацу шостого доповнити новим абзацом такого змісту:
  2. "дитина, розлучена із сім’єю, — дитина, яка прибуває чи прибула на територію України без супроводу батьків чи одного з них, діда чи баби, повнолітніх брата чи сестри або опікуна чи піклувальника, призначених відповідно до законодавства країни походження, або інших повнолітніх осіб, які до прибуття в Україну добровільно чи в силу звичаю країни походження взяли на себе відповідальність за виховання дитини".

    У зв’язку з цим абзаци сьомий — чотирнадцятий вважати відповідно абзацами восьмим — п’ятнадцятим;

  3. після абзацу десятого доповнити двома новими абзацами такого змісту:
  4. "дитина, яка потребує додаткового захисту, — дитина, яка не є біженцем відповідно до Конвенції про статус біженців 1951 року ( 995_011 ) і Протоколу щодо статусу біженців 1967 року ( 995_363 ) та Закону України "Про біженців та осіб, які потребують додаткового або тимчасового захисту"( 3671-17 ), але потребує захисту, оскільки вона була змушена прибути в Україну або залишитися в Україні внаслідок виникнення загрози її життю, безпеці чи свободі в країні походження, через побоювання застосування щодо неї смертної кари або виконання вироку про смертну кару чи тортур, нелюдського або такого, що принижує гідність, поводження чи покарання;

    діти, які потребують тимчасового захисту, — діти, які є іноземцями та особами без громадянства, які постійно проживають на території країни, що має спільний кордон з Україною, які масово вимушені шукати захисту в Україні внаслідок зовнішньої агресії, іноземної окупації, громадянської війни, зіткнень на етнічній основі, природних чи техногенних катастроф або інших подій, що порушують громадський порядок у певній частині або на всій території країни походження".

    У зв’язку з цим абзаци одинадцятий — п’ятнадцятий вважати відповідно абзацами тринадцятим — сімнадцятим;

    2) статтю 31 викласти в такій редакції:

    "Стаття 31. Захист дітей-біженців та дітей, які потребують додаткового або тимчасового захисту

    Держава через уповноважені органи вживає необхідних заходів щодо забезпечення захисту дітей-біженців та дітей, які потребують додаткового або тимчасового захисту на території України.

    Органи міграційної служби сприяють розшуку батьків або інших законних представників дітей-біженців та дітей, які потребують додаткового або тимчасового захисту, розлучених із сім’ями, влаштуванню таких дітей у відповідні дитячі заклади або сім’ї.

    Органи опіки та піклування вживають заходів щодо тимчасового влаштування у відповідні дитячі заклади або сім’ї дітей-біженців та дітей, які потребують додаткового або тимчасового захисту, розлучених із сім’ями, встановлення опіки чи піклування над такими дітьми, сприяють дітям-біженцям та дітям, які потребують додаткового або тимчасового захисту, розлученим із сім’ями, у реалізації їхніх прав".

    13. У частині першій статті 19 Закону України "Про протидію захворюванню на туберкульоз"( 2586-14 ) (в редакції Закону України від 22 березня 2012 року) слова "яким надано статус біженця в Україні" замінити словами "яких визнано біженцями або особами, які потребують додаткового захисту".

    14. У частині третій статті 1 Закону України "Про відповідальність перевізників під час здійснення міжнародних пасажирських перевезень" ( 2920-14 ) (Відомості Верховної Ради України, 2002 р., № 16, ст. 113; 2011 р., № 18, ст. 128) слова "надання статусу біженця" замінити словами "визнання біженцем або особою, яка потребує додаткового захисту".

    15. Статтю 4 Закону України "Про вищу освіту" ( 2984-14 ) (Відомості Верховної Ради України, 2002 р., № 20, ст. 134) доповнити частиною третьою такого змісту:

    "3. Особа, яку визнано біженцем або особою, яка потребує додаткового захисту, має рівне з громадянами України право на здобуття вищої освіти".

    16. У статті 19 Закону України "Про Державну прикордонну службу України"( 661-15 ) (Відомості Верховної Ради України, 2003 р., № 27, ст. 208):

  5. пункт 12 викласти в такій редакції:
  6. "12) прийняття заяв про визнання осіб біженцями або особами, які потребують додаткового захисту, у порядку, визначеному Законом України "Про біженців та осіб, які потребують додаткового або тимчасового захисту"( 3671-17 );

    пункт 16 після слів "а також біженцями" доповнити словами "особами, які потребують додаткового захисту".

    17. У Законі України "Про соціальні послуги" ( 966-15 ) (Відомості Верховної Ради України, 2003 р., № 45, ст. 358; із змінами, внесеними Законом України від 15 березня 2012 року № 4523-VI):

    1) текст статті 6 викласти в такій редакції:

    "Право на отримання соціальних послуг мають громадяни України, а також іноземці та особи без громадянства, які проживають в Україні на законних підставах та перебувають у складних життєвих обставинах, у тому числі особи, на яких поширюється дія Закону України "Про біженців та осіб, які потребують додаткового або тимчасового захисту"( 3671-17 );

    2) в абзаці третьому частини п’ятої статті 7 слова "які є біженцями внаслідок збройних чи міжетнічних конфліктів" замінити словами "особам, яких визнано біженцями або особами, які потребують додаткового захисту".

    18. У частині другій статті 2 Закону України "Про державну соціальну допомогу особам, які не мають права на пенсію, та інвалідам"( 1727-15 ) (Відомості Верховної Ради України, 2004 р., № 33-34, ст. 404) слова "яким надано статус біженця в Україні" замінити словами "яких визнано біженцями або особами, які потребують додаткового захисту".

    19. Абзац третій статті 1 Закону України "Про забезпечення організаційно-правових умов соціального захисту дітей-сиріт та дітей, позбавлених батьківського піклування"( 2342-15 ) (Відомості Верховної Ради України, 2005 р., № 6, ст. 147; 2006 р., № 49, ст. 484; 2009 р., № 38, ст. 535) після слів "а також" доповнити словами "діти, розлучені із сім’єю".

    20. В абзаці четвертому статті 4 Закону України "Про реабілітацію інвалідів в Україні"( 2961-15 ) (Відомості Верховної Ради України, 2006 р., № 2-3, ст. 36; 2007 р., № 27, ст. 366) слова "які набули статусу біженців в Україні" замінити словами "яких визнано біженцями чи особами, які потребують додаткового захисту".

    21. В абзаці другому частини другої статті 8 Закону України "Про прикордонний контроль"( 1710-17 ) (Відомості Верховної Ради України, 2010 р., № 6, ст. 46) слова "або статусу біженця" замінити словами "чи визнання його біженцем або особою, яка потребує додаткового захисту".

    22. У Законі України "Про безоплатну правову допомогу"( 3460-17 ) (Відомості Верховної Ради України, 2011 р., № 51, ст. 577):

    1) частину першу статті 3 після слів "у тому числі біженця" доповнити словами "чи особи, яка потребує додаткового захисту";

    2) пункт 8 частини першої статті 14 викласти в такій редакції:

    "8) особи, на яких поширюється дія Закону України "Про біженців та осіб, які потребують додаткового або тимчасового захисту"( 3671-17 ), — на всі види правових послуг, передбачені частиною другою статті 13 цього Закону, до моменту прийняття рішення про визнання їх біженцями або особами, які потребують додаткового захисту, та у разі, якщо особи оскаржують рішення щодо статусу біженця або особи, яка потребує додаткового захисту".

    23. Частину першу статті 5 Закону України "Про судовий збір" ( 3674-17 ) (Відомості Верховної Ради України, 2012 р., № 14, ст. 87, № 21, ст. 204, № 31, ст. 393; із змінами, внесеними Законом України від 23 лютого 2012 року № 4452-VI) доповнити пунктом 23 такого змісту:

    "23) позивачі — за подання позовів у порядку, визначеному статтею 12 Закону України "Про біженців та осіб, які потребують додаткового або тимчасового захисту"( 3671-17 ).

    24. У пункті 4 частини першої статті 33 Закону України "Про Раду міністрів Автономної Республіки Крим"( 3530-17 ) (Відомості Верховної Ради України, 2012 р., № 2-3, ст. 3) слова "надання їм статусу біженця та яким надано такий статус" замінити словами "визнання їх біженцями або особами, які потребують додаткового захисту, та яких визнано біженцями або особами, які потребують додаткового захисту".

    II. Цей Закон набирає чинності з дня, наступного за днем його опублікування.

    Президент України

    В. ЯНУКОВИЧ

    м. Київ 18 вересня 2012 року № 5290-VI

    Юридичний портал Справедливість

    Рейтинг: 4.7/5, основан на 25 голосах.

    Вам будет интересно:

    транспортування та постачання теплової енергії Луганському міському комунальному підприємству "Теплокомуненерго", Національна комісія, що здійснює державне регулювання у сфері комунальних послуг

    Про видачу ліцензій з виробництва, транспортування та постачання теплової енергії Луганському міському комунальному підприємству "Теплокомуненерго"

    Про встановлення роздрібних тарифів на електричну енергію для суб'єктів господарської діяльності, на грудень 2012 року, Національна комісія, що здійснює державне регулювання у сфері енергетики

    Про встановлення роздрібних тарифів на електричну енергію для суб'єктів господарської діяльності, які реалізують інноваційні проекти, на грудень 2012 року

    Про затвердження Порядку відчуження у процедурі санації майна боржника шляхом заміщення активів, Кабінет Міністрів України

    Відчуженню відповідно до цього Порядку можуть підлягати цілісний майновий комплекс боржника або визначена планом санації частина майна боржника з відповідною (пропорційною) частиною його зобов’язань ...

    Про визнання дій нотаріуса неправомірними та зобов'язання вчинення дій

    Нотаріусам заборонено безпідставно вводити людей в паніку відмовляючи у вчиненні нотаріальних дій





    Юридическая практика:
    Про поділ спадкового майна

    Про поділ спадкового майна Юристами було складено судовий позов в якому від суду вимагалося прийняти рішення про визнання права власності на частину ...

    Про визнання права на спадкове майно в порядку ...

    Про визнання права на спадкове майно в порядку спадкової трансмісії Якщо спадкоємець майна за заповітом помер і не встиг її прийняти, не зміг провести нотаріальне оформлення після відкриття ...

    Про визнання дій нотаріуса неправомірними та зобов'язання ...

    Про визнання дій нотаріуса неправомірними та зобов'язання вчинення дій Нотаріусам заборонено безпідставно вводити людей в паніку відмовляючи у вчиненні нотаріальних дій


    Консультации по наследству:
    Відновлюємо термін вступу в спадщину

    Добрий день, консультанти. Мені дуже потрібна допомога адвоката у спадкових питаннях. Справа в тому, що звертаюся до Вас не ...

    Якщо залишилася квартира після смерті

    Доброго дня, шановні консультанти з юридичних питань! Звертаюся до Вас за порадою, оскільки ви не перший раз мені допомагаєте, ...

    Оформлення спадщини після смерті батька

    У нашій родині сталося величезне горе. Крім того, що помер батько, так і ще почалися розборки з приводу спадщини батька. З'явилися ...


    Новости наследственных дел:
    На сегодняшнем заседании правительства планируется ...

    На сегодняшнем заседании правительства планируется рассмотреть план мероприятий по выполнению СА с ЕС Кабинет министров Украины на сегодняшнем заседании рассмотрит план мероприятий по выполнению соглашения об ассоциации с Евросоюзом. Об этом говорится в повестке дня заседания на сайте правительства.

    Судья не может считаться независимым от политического .

    Судья не может считаться независимым от политического влияния, если его карьера зависит от изменчивого политического вектора, - Я.Романюк 22 декабря во время заключительного заседания Наблюдательного Комитета проекта Совета Европы «Усиление независимости, эффективности и профессионализма судебной власти на Украине» Председатель Верховного Суда Украины Ярослав Романюк заявил, что «одним из самых опасных с точки зрения формирования независимой судебной системы на современном этапе факторов является политическая составляющая».

    Прокурор Донецкой области пытается в суде оспорить ...

    Прокурор Донецкой области пытается в суде оспорить его люстрацию Руководителю прокуратуры Донецкой области Николаю Франтовскому не удалось с первого раза обжаловать свое увольнение с должности через люстрацию, сообщает «Первая инстанция».


    Рекомендации пользователей:
    1676b6902a1c6c119988b3b7eb617bca