Адвокаты по наследственным делам
Отзывы о нас
Огромное спасибо от кого зависит разработка этого портала.

Для меня это просто большая находка! Третью неделю зависаю здесь на интернет сайте и уходить отсюда совсем не собираюсь.

Огромное спасибо создателям этого портала!!! Он действительно - большая находка! Всё просто отлично!!!
Наши услуги

Вопрос к юристу по наследству:

Статьи
Право власності на спадок

Право власності на спадок Визнання прав власності на спадок (зразок судової справи), позовна заява про спадщину

Наследство по завещанию: раскрываем юридические ...

Наследство по завещанию: раскрываем юридические секреты Завещание необязательно гарантирует выполнение воли наследодателя, ведь в некоторых случаях можно признать завещание недействительным

Про затвердження Інструкції з оформлення матеріалів про адміністративні правопорушення, Міністерство економічного розвитку і торгівлі УкраїниМІНІСТЕРСТВО ЕКОНОМІЧНОГО РОЗВИТКУ І ТОРГІВЛІ УКРАЇНИ

НАКАЗ

  1. 22.05.2012  № 601
  2. Зареєстровано в Міністерстві юстиції України 13 липня 2012 р. за № 1188/21500

    Про затвердження Інструкції з оформлення матеріалів про адміністративні правопорушення

    Відповідно до пункту 12 частини першої статті 26 Закону України "Про захист прав споживачів"( 1023-12 ), статті 20 Закону України "Про заходи щодо попередження та зменшення вживання тютюнових виробів і їх шкідливого впливу на здоров'я населення" ( 2899-15 ), пункту 6 частини першої статті 15 Закону України "Про державний ринковий нагляд і контроль нехарчової продукції"( 2735-17 ), підпунктів 21 і 22 пункту 6 Положення про Державну інспекцію України з питань захисту прав споживачів( 465/2011 ), затвердженого Указом Президента України від 13 квітня 2011 року № 465, статей 244-4 і 244-19 Кодексу України про адміністративні правопорушення ( 80732-10 ) та з метою забезпечення дотримання уповноваженими посадовими особами Державної інспекції України з питань захисту прав споживачів та її територіальних органів законодавства при оформленні ними матеріалів про адміністративні правопорушення НАКАЗУЮ:

    1. Затвердити Інструкцію з оформлення матеріалів про адміністративні правопорушення, що додається.

    2. Департаменту розвитку торгівлі подати в установленому порядку цей наказ на державну реєстрацію до Міністерства юстиції України.

    3. Цей наказ набирає чинності з дня його офіційного опублікування.

    4. Контроль за виконанням цього наказу покласти на першого заступника Голови Державної інспекції України з питань захисту прав споживачів Пшеничку О. В.

    Міністр економічного розвитку і торгівлі України

    П. О. Порошенко

    ПОГОДЖЕНО: Голова Державної інспекції України з питань захисту прав споживачів

    С. М. Орєхов

    ЗАТВЕРДЖЕНО Наказ Міністерства економічного розвитку і торгівлі України 22.05.2012  № 601

    Зареєстровано в Міністерстві юстиції України 13 липня 2012 р. за № 1188/21500

    ІНСТРУКЦІЯ з оформлення матеріалів про адміністративні правопорушення

    І. Загальні положення

    1.1. Ця Інструкція встановлює порядок оформлення матеріалів та розгляду справ про адміністративні правопорушення посадовими особами Державної інспекції України з питань захисту прав споживачів та її територіальних органів (далі — органи з питань захисту прав споживачів), пов'язані з порушенням законодавства про захист прав споживачів, попередження та зменшення вживання тютюнових виробів і їх шкідливого впливу на здоров'я населення та державний ринковий нагляд в межах сфери своєї відповідальності.

    1.2. При вчиненні особами адміністративних правопорушень уповноважена на те посадова особа органу з питань захисту прав споживачів (далі — уповноважена посадова особа) відповідно до статті 255 Кодексу України про адміністративні правопорушення( 80732-10 ) (далі — Кодекс) складає протокол про адміністративне правопорушення (додаток 1), якщо ці порушення за своїм характером не тягнуть за собою відповідно до закону кримінальної відповідальності.

    1.3. Якщо правопорушення вчинено кількома особами, протокол про адміністративне правопорушення складається на кожну особу окремо.

    1.4. Уповноважені посадові особи складають протоколи про адміністративні правопорушення у випадках:

    порушення законодавства про захист прав громадян-споживачів (статті 155( 80731-10 ), 155( 80731-10 )-2( 80731-10 ), частина друга статті 156( 80731-10 ), статті 156 ( 80731-10 )-1( 80731-10 ), 156( 80731-10 )-2( 80731-10 ), 167 Кодексу( 80731-10 ) — стосовно правопорушень під час реалізації продукції промисловими підприємствами громадянам — споживачам (крім правопорушень щодо лікарських засобів та порушень санітарно-гігієнічних і санітарно-протиепідемічних правил і норм), стаття 168( 80731-10 )-1( 80731-10 ) Кодексу( 80731-10 ) (крім правопорушень щодо лікарських засобів та порушень санітарно-гігієнічних і санітарно-протиепідемічних правил і норм), статті 168( 80731-10 )-2( 80731-10 ), 170 Кодексу( 80731-10 ) — стосовно правопорушень під час транспортування, зберігання і використання продукції, призначеної для реалізації громадянам-споживачам (крім правопорушень щодо лікарських засобів та порушень санітарно-гігієнічних і санітарно-протиепідемічних правил і норм), стаття 170( 80731-10 )-1( 80731-10 ) Кодексу( 80731-10 ) — щодо правопорушень під час реалізації товарів, виконання робіт, надання послуг громадянам — споживачам, стаття 172 Кодексу( 80731-10 ) — стосовно порушень на підприємствах (в організаціях) торгівлі, громадського харчування, сфери послуг і громадянами, які займаються підприємницькою діяльністю, стаття 188( 80731-10 )-2( 80731-10 ) Кодексу( 80731-10 ));

    порушення законодавства про ринковий нагляд і загальну безпечність продукції (стаття 188( 80731-10 )-37( 80731-10 ) Кодексу( 80731-10 )).

    ІІ. Оформлення матеріалів про адміністративне правопорушення

    2.1. Протокол про адміністративне правопорушення складається українською мовою. Не допускаються закреслення чи виправлення відомостей, що заносяться до протоколу, а також унесення додаткових записів після того, як протокол підписаний особою, щодо якої він складений. Складені протоколи про адміністративні правопорушення протягом доби реєструються в журналі обліку справ про адміністративні правопорушення (додаток 2).

    2.2. У протоколі про адміністративне правопорушення при його складанні обов'язково вказується частина відповідної статті Кодексу ( 80731-10 ), згідно з якою настає адміністративна відповідальність.

    2.3. При викладенні обставин правопорушення у протоколі вказуються місце та час вчинення правопорушення, його суть, які саме протиправні дії чи бездіяльність вчинила особа, щодо якої складається протокол про адміністративне правопорушення, та які положення законодавства порушено.

    2.4. Якщо є свідки правопорушення та потерпілі, до протоколу вносяться їх прізвища, імена та по батькові, а також адреси місць проживання.

    2.5. У протоколі зазначаються дата, час, найменування органу з питань захисту прав споживачів та його місцезнаходження, де буде розглядатися справа про адміністративне правопорушення.

    Уповноважена посадова особа зобов'язана ознайомити особу, щодо якої складається протокол про адміністративне правопорушення, з її правами та обов'язками, передбаченими статтею 268 Кодексу( 80732-10 ), та змістом статті 63 Конституції України( 254к/96-ВР ).

    Про обізнаність із вищевказаним особа, щодо якої складається протокол про адміністративне правопорушення, ставить у протоколі свій підпис, а в разі відмови поставити підпис про це робиться відповідний запис у протоколі, який засвідчується підписом уповноваженої посадової особи.

    2.6. Особі, щодо якої складається протокол про адміністративне правопорушення, пропонується надати письмове пояснення за суттю вчиненого правопорушення, яке вноситься до протоколу і засвідчується підписом зазначеної особи. Пояснення може додаватися до протоколу окремо, про що робиться запис у протоколі.

    У разі відмови особи, щодо якої складається протокол про адміністративне правопорушення, від надання пояснень за суттю вчиненого правопорушення уповноважена посадова особа вносить до протоколу відповідний запис.

    2.7. Протокол підписується уповноваженою посадовою особою та особою, щодо якої складається протокол про адміністративне правопорушення, а також може підписуватися свідками та потерпілими за їх наявності.

    У разі відмови особи, щодо якої складається протокол про адміністративне правопорушення, від підписання протоколу уповноважена посадова особа робить про це відповідний запис, який засвідчує своїм підписом та підписами свідків за їх наявності.

    Особа, щодо якої складається протокол про адміністративне правопорушення, має право додати до протоколу пояснення і зауваження щодо змісту протоколу, а також викласти мотиви своєї відмови від його підписання.

    2.8. До протоколу долучаються матеріали, що підтверджують факт вчинення адміністративного правопорушення.

    Кожний документ повинен мати свої реквізити (дату, адресу, назву, підписи тощо), містити достовірну інформацію та відповідати вимогам законодавства.

    2.9. Складений протокол та інші матеріали, що підтверджують факт вчинення адміністративного правопорушення, формуються у справу про адміністративне правопорушення.

    ІІІ. Розгляд справ про адміністративні правопорушення

    3.1. Розглядати справи про адміністративні правопорушення та накладати адміністративні стягнення мають право уповноважені на те посадові особи, які зазначені у статтях 244-4 і 244-19 Кодексу ( 80732-10 ).

    3.2. При розгляді справи про адміністративне правопорушення уповноважена посадова особа зобов'язана суворо дотримуватися вимог статті 38 Кодексу( 80731-10 ), відповідно до якої адміністративне стягнення може бути накладено не пізніш як через два місяці з дня вчинення правопорушення, а при триваючому правопорушенні — не пізніш як через два місяці з дня його виявлення.

    3.3. Справа розглядається в присутності особи, яка притягається до адміністративної відповідальності. Розгляд справи за відсутності правопорушника можливий лише у випадках, коли є підтвердження про належне повідомлення особи, яка притягається до адміністративної відповідальності, про місце і час розгляду справи і якщо від неї не надійшло клопотання про відкладення розгляду справи.

    3.4. Розглянувши справу про адміністративне правопорушення, уповноважена посадова особа відповідно до статті 283 Кодексу ( 80732-10 ) виносить постанову по справі про адміністративне правопорушення (додаток 3).

    3.5. Постанова по справі про адміністративне правопорушення оформляється відповідно до вимог, установлених статтею 283 Кодексу ( 80732-10 ).

    3.6. Оголошення постанови по справі про адміністративне правопорушення і вручення копії постанови здійснюються в порядку, встановленому статтею 285 Кодексу( 80732-10 ).

    У разі якщо копія постанови надсилається поштою, про це робиться відповідна відмітка у справі, до якої долучається корінець поштового повідомлення про її отримання.

    Якщо копія постанови вручається особі, притягнутій до адміністративної відповідальності, особисто, то в постанові вказується дата її вручення і ставиться підпис правопорушника.

    Директор департаменту розвитку торгівлі

    І. М. Гарбарук

    Додаток 1 до Інструкції з оформлення матеріалів про адміністративні правопорушення

    ПРОТОКОЛ ( z1188-12 BF64.doc ) про адміністративне правопорушення

    Додаток 2 до Інструкції з оформлення матеріалів про адміністративні правопорушення

    ЖУРНАЛ обліку справ про адміністративні правопорушення

    __________________________________________________________________ (найменування органу)

    Розпочато "___" ___________ 20__ року Закінчено "___" ___________ 20__ року

    № з/п

    Дата реєстрації

    Серія та номер складеного протоколу

    Прізвище та ініціали посадової особи, яка склала протокол

    Прізвище, ім'я та по батькові особи, яку притягнуто до адміністративної відповідальності

    Дата вчинення правопорушення та його суть

    Прізвище та ініціали посадової особи, яка розглядала справу

    Дата розгляду справи, прийняте рішення

    Відмітка про виконання адміністративного стягнення

    Номер справи, де зберігаються матеріали після виконання постанови, або до якого органу вони надіслані

    1

    2

    3

    4

    5

    6

    7

    8

    9

  3. 10
  4. Юридичний портал Справедливість

    Рейтинг: 4.5/5, основан на 25 голосах.

    Вам будет интересно:

    Про подання на розгляд Кабінету Міністрів України Порядку оплати праці членів комісій всеукраїнського референдуму, Центральна виборча комісія

    Про подання на розгляд Кабінету Міністрів України Порядку оплати праці членів комісій всеукраїнського референдуму Відповідно до частини третьої статті 50( 5475-17 ), частин першої( 5475-17 ), четвертої статті 61 Закону України( 5475-17 ) "Про всеукраїнський референдум", керуючись статтями 11( 1932-15 ), 12( 1932-15 ), пунктом 13 статті 20 Закону України( 1932-15 ) "Про Центральну виборчу комісію", Центральна виборча комісія постановляє:

    Про усунення порушень Умов та Правил здійснення підприємницької діяльності з постачання електричної енергії за нерегульованим тарифом ТОВ «Дніпропетровська паперова фабрика», Національна комісія, що здійснює державне регулювання у сфері енергетики

    Про усунення порушень Умов та Правил здійснення підприємницької діяльності з постачання електричної енергії за нерегульованим тарифом ТОВ «Дніпропетровська паперова фабрика»

    У травні водії України отримають нові посвідчення водія та свідоцтва на реєстрацію авто за значно меншою ціною

    У нової бланкової продукції є істотна перевага коштувати нові документи будуть майже вдвічі дешевше. До цього ціна і посвідчення водія, і свідоцтва про реєстрацію транспортного засобу складала ...

    Киевводоканал разъяснил принцып начислений за услуги водоснабжения и водоотведения в Киеве

    В связи с большим количеством обращений в Общественную приемную по начислениям за услуги водоснабжения и водоотведения жителям частного сектора в Киевводоканале разъяснили принцып начислений ...





    Юридическая практика:
    Про поділ спадкового майна

    Про поділ спадкового майна Юристами було складено судовий позов в якому від суду вимагалося прийняти рішення про визнання права власності на частину ...

    Про визнання права власності на половину частини ...

    Про визнання права власності на половину частини спадкового будинку У юридичній практиці часто бувають такі випадки, коли в питаннях оформлення спадщини, законні спадкоємці або спадкоємці за ...

    Про встановлення факту прийняття спадщини, виділення ...

    Про встановлення факту прийняття спадщини, виділення частини спадкового майна та про визнання права власності на спадкове майно Нотаріальне оформлення спадщини часто заходить у глухий кут через різні перешкоди та фактори. Однією із таких перешкод може ...


    Консультации по наследству:
    Чи можна оформити заповіт не на родича?

    Доброго дня, адвокати із питань спадщини! Мене цікавить питання про те, як скласти правильно заповіт не на родича? Мені вже ...

    Вирішуємо проблеми зі спадщиною

    Поясніть, будь ласка, як проходить успадкування квартири після смерті за заповітом? У квартирі живуть мої батьки, вони там ...

    Допомога в оформленні заповіту на родича

    За допомогою вашого сервісу багато моїх знайомих вирішили всі свої виникаючі проблеми, пов'язані зі спадковим правом. Допоможіть ...


    Новости наследственных дел:
    На сегодняшнем заседании правительства планируется ...

    На сегодняшнем заседании правительства планируется рассмотреть план мероприятий по выполнению СА с ЕС Кабинет министров Украины на сегодняшнем заседании рассмотрит план мероприятий по выполнению соглашения об ассоциации с Евросоюзом. Об этом говорится в повестке дня заседания на сайте правительства.

    Судья не может считаться независимым от политического .

    Судья не может считаться независимым от политического влияния, если его карьера зависит от изменчивого политического вектора, - Я.Романюк 22 декабря во время заключительного заседания Наблюдательного Комитета проекта Совета Европы «Усиление независимости, эффективности и профессионализма судебной власти на Украине» Председатель Верховного Суда Украины Ярослав Романюк заявил, что «одним из самых опасных с точки зрения формирования независимой судебной системы на современном этапе факторов является политическая составляющая».

    Прокурор Донецкой области пытается в суде оспорить ...

    Прокурор Донецкой области пытается в суде оспорить его люстрацию Руководителю прокуратуры Донецкой области Николаю Франтовскому не удалось с первого раза обжаловать свое увольнение с должности через люстрацию, сообщает «Первая инстанция».


    Рекомендации пользователей:
    1676b6902a1c6c119988b3b7eb617bca