Адвокаты по наследственным делам
Отзывы о нас
Привет!

Этот сайт классный! работал на нем очень чуть ли не по три раза на день. Этот портал ожидает светлое будущее. Желаю удачи. Хотелося б видеться с Вашими трудами чаще! Действуйте!

Огромнейшее спасибо. Очень благодарны! Ребята - умнички.
Наши услуги

Вопрос к юристу по наследству:

Статьи
Право власності на спадок

Право власності на спадок Визнання прав власності на спадок (зразок судової справи), позовна заява про спадщину

Наследство по завещанию: раскрываем юридические ...

Наследство по завещанию: раскрываем юридические секреты Завещание необязательно гарантирует выполнение воли наследодателя, ведь в некоторых случаях можно признать завещание недействительным

про визнання протиправних дій та зобовязання здійснити перерахунок і виплату щорічної допомоги на оздоровлення - Дарницький районний суд міста Києва - Колесник О. М.

  1. ПОСТАНОВА

Справа № 2а-8287/11

ПОСТАНОВА

іменем України

"28" листопада 2012 р. Дарницький районний суд м. Києва у складі головуючого судді Колесника О.М. розглянувши у відкритому судовому засіданні в м. Києві справу за адміністративним позовом ОСОБА_1 до Управління Пенсійного фонду України в Голосіївському районім. Києва, Управління праці та соціального захисту населення Дарницького району в м. Києві, Київського міського центру по нарахуванню та здійсненню соціальних виплат про визнання протиправних дій та зобовязання здійснити перерахунок і виплату щорічної допомоги на оздоровлення,

ВСТАНОВИВ:

Позивач звернувся до суду з позовом до Управління Пенсійного фонду України в Голосіївському районім. Києва, Управління праці та соціального захисту населення Дарницького району в м. Києві, Київського міського центру по нарахуванню та здійсненню соціальних виплат - про визнання дій неправомірними та зобовязання здійснити перерахунок і виплату додатково пенсії за шкоду, заподіяну здоровю особи, яка постраждала внаслідок Чорнобильської катастрофи, та допомоги на оздоровлення, в чому просить:

- визнати протиправними дії Управління Пенсійного фонду України в Голосіївському районім. Києва щодо нарахування та виплати позивачу додаткової пенсії за шкоду, заподіяну здоровю, та дії Управління праці та соціального захисту населення Дарницького району в м. Києві, Київського міського центру по нарахуванню та здійсненню соціальних виплат щодо виплати щорічної допомоги на оздоровлення з порушенням вимог Закону України «Про статус і соціальний захист громадян, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи».

- зобов'язати Управління Пенсійного фонду України в Голосіївському районім. Києва провести перерахунок та виплату, як постраждалому внаслідок Чорнобильської катастрофи 1 категорії (ІІ групи інвалідності), основної пенсії згідно ст.. 49, 50, 54 Закону України «Про статус і соціальний захист громадян, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи»з розрахунку не нижче 8 мінімальних пенсій за віком, додаткову пенсію за шкоду, заподіяну здоров»ю, яка повинна становити 75 % мінімальної пенсії за віком, встановленої ч.1 ст.28 Закону України «Про загальнообовязкове державне пенсійне страхування» з урахуванням встановленого законодавством прожиткового мінімуму для осіб, які втратили працездатність, з 08.05.1996 року по момент винесеннярішення;

- зобовязати Управління праці та соціального захисту населення Дарницького району в м. Києві усунути порушення та провести перерахунок, а Київський міський центр по нарахуванню та здійсненню соціальних виплат - виплатити щорічну допомогу на оздоровлення у розмірі 5 мінімальних заробітних;

Ухвалою судді від 14.10.2011 року провадження поданій справі в частині позовних вимог за період часу до 11.04.2011року залишено без розгляду.

Представники відповідачів Управління Пенсійного фонду України в Голосіївському районім. Києва, Управління праці та соціального захисту населення Дарницького району в м. Києві, Київського міського центру по нарахуванню та здійсненню соціальних виплат подали до суду заперечення на позов, в яких просили відмовити в задоволенні позовних вимог у зв»язку з необгрунтованістю.

Вивчивши матеріали справи, суд вважає встановленими наступні обставини та відповідні їм правовідносини.

Позивач ОСОБА_1, ІНФОРМАЦІЯ_1 року народження, є особою яка постраждала внаслідок Чорнобильської катастрофи, категорії 1, є інвалідом ІІ групи, що підтверджується посвідченням особи, яка постраждала внаслідок Чорнобильської катастрофи і довідкою Київської міської спеціалізованої МСЕК

Статтею 49 Закону України «Про статус і соціальний захист громадян, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи»передбачено, пенсії особам, віднесеним до категорій 1, 2, 3, 4, встановлюються у вигляді: а) державної пенсії; б) додаткової пенсії за шкоду, заподіяну здоров'ю, яка призначається після виникнення права на державну пенсію.

Статтею 50 Закону України «Про статус і соціальний захист громадян, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи»передбачено, що особам, віднесеним до категорії 1, призначається щомісячна додаткова пенсія за шкоду, заподіяну здоровю, у відповідних розмірах, зокрема інвалідам ІІ групи 75 % мінімальної пенсії за віком. Як передбачено ст..53 Закону виплата додаткової пенсії виплачуються повністю незалежно від заробітку, пенсії чи іншого доходу.

Згідно вимог ч. 4 ст. 54 цього Закону в усіх випадках розмір пенсій для інвалідів ІІ групи, щодо яких встановлено звязок з Чорнобильською катастрофою, не може бути нижчим 8 мінімальних пенсії за віком.

При цьому, пунктом 28 розділу 2 Закону України «Про Державний бюджет України на 2008 рік та про внесення змін до деяких законодавчих актів України» від 28.12.2007 року вказані норми закону були змінені.

Однак, зміни від 28.12.2007 року були визнані неконституційними рішенням Конституційного Суду України від 22.05.2008р. 10-пр/2008. тим самим відновлена чинність первинної редакції ст..50,54 Закону.

Постановою Кабінету Міністрів України від 28.05.2008 року №530 «Деякі питання соціального захисту окремих категорій громадян»встановлено, особам, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи, щомісячна додаткова пенсія за шкоду, заподіяну здоровю, відповідно до Закону України “Про статус і соціальний захист громадян, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи ” виплачується у таких розмірах до прожиткового мінімуму, встановленого законом для осіб, які втратили працездатність: тим, що належать до категорії 1: інвалідам I групи 30 відсотків; інвалідам II групи 20 відсотків;.

Таким чином, виходячи із засад пріоритету законів над підзаконними актами при проведені перерахунку пенсії застосуванню підлягають ст..50,54 Закону України «Про статус і соціальний захист громадян, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи»а не Постанова Кабінету Міністрів України № 530 від 28.05.2008р, яка істотно звужує обсяг встановлених законом прав позивача.

Крім того, твердження відповідача про те, що статтю 28 ЗУ «Про загальнообовязкове державне пенсійне страхування», якою визначається нарахування пенсії залежне від прожиткового мінімуму, і яку не можна застосовувати при обчисленні розміру пенсії, встановлених іншим законами крім Цього, суд також вважає безпідставними, оскільки інших нормативно правових актів, які б регулювали дане обчислення не існує, а відтак слід керуватись ч. 7 ст. 9 КАС України, якою визначено, що у разі відсутності закону, що регулює відповідні правовідносини, суд застосовує закон, що регулює подібні правовідносини (аналогія закону), а за відсутності такого закону суд виходить із конституційних принципів і загальних засад права (аналогія права).

Тому необхідно позов у цій частині задовольнити , зобов'язати Управління Пенсійного фонду України в Голосіївському районім. Києва провести перерахунок та виплату позивачу основної та додаткової пенсії у розмірі, встановленому ст.ст. 50, 54 Закону України «Про статус і соціальний захист громадян, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи», з 12.04.2011 року

Статтею 48 Закону України «Про статус і соціальний захист громадян, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи»( в редакції до внесення змін Законом від 28.12.2007 року) передбачено , що учасникам ліквідації наслідків ЧАЕС 1 категорії інвалідам 2 групи , виплачується щорічна допомога на оздоровлення в розмірі пяти мінімальних заробітних плат.

Проте виплата позивачу проводилась в розмірах, встановлених постановою Кабінету Міністрів України № 562 від 12.07.2005 року «Про щорічну допомогу на оздоровлення громадянам, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи»у розмірі 100 гривень, оскільки ст..70 Закону України «Про Державний бюджет України на 2010 рік»надано право Кабінету Міністрів України встановлювати розміри соціальних виплат.

Згідно з положеннями частини четвертої статті 9 КАС України у разі невідповідності нормативно-правового акта Конституції України, закону України, міжнародному договору, згода на обов'язковість якого надана Верховною Радою України, або іншому правовому акту суд застосовує правовий акт, який має вищу юридичну силу.

Виходячи із загальних засад пріоритетності законів над підзаконними нормативними актами при вирішенні даного спору, застосуванню підлягає саме стаття 48 Закону України «Про статус і соціальний захист громадян, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи»та Закон України «Про Державний бюджет України на 2010рік»щодо розміру мінімальної заробітної плати на 2010 рік , а не Постанова Кабінету Міністрів України № 562 від 12.07.2005 року.

Тому суд приходить до висновку про обґрунтованість позовних вимог та необхідність зобовязати Управління праці та соціального захисту населення Дарницької районної в м. Києві державної адміністрації та Київський міський центр по нарахуванню та здійсненню соціальних виплат провести позивачу перерахунок щорічної допомоги на оздоровлення, передбаченої ст. 48 Закону України «Про статус і соціальний захист громадян, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи», виходячи з розміру пяти мінімальних заробітних плат , з урахуванням проведених виплат.

Разом з тим вимоги позивача про відшкодування йому витрат на правову допомогу в розмірі 500 грн. - задоволенню не підлягають .

Так, відповідно до ст. 87 КАС України, до витрат пов'язаних з розглядом справи належать, зокрема, витрати на правову допомогу.

У довідці ТОВ «Надія» зазначає, що на надання правової допомоги позивачу було витрачено 4 години, проте якими доказами підтверджується витрата такої кількості годин на правову допомогу - не зазначено.

Крім того, у довідці про витрату робочого часу на надання правової допомоги вказано на те, що проводився збір необхідних документів, однак , крім документів, які знаходяться у самого ж позивача , до позовної заяви інших документів не додано. Роз'яснення режиму роботи суду та того, що позивач має право, написавши заяву, не з'являтися до суду, з урахуванням , що справа розглядається без виклику сторін у скороченому провадженні , а також надання реквізитів для сплати державного мита, тоді як дана інформація є відкритою та загальнодоступною , взагалі не може вважатись правовою допомогою. За таких обставин вимоги про стягнення витрат на правову допомогу задоволенню не підлягають.

На підставі викладеного, ст. 1,3,6,8,17,19, 21, 22, 24,56, 113, 152 Конституції України, ст. 48-67 Закону України «Про статус і соціальний захист громадян, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи», ст. 28 Закону України «Про загальнообовязкове державне пенсійне страхування», Рішення Конституційного Суду України № 10-рп /2008 від 22.05.2008 року , керуючись ст. 9, 11,70, 71, 99, 100, 159, 160, 163 , 164, 183-2 , ч. 1 ст. 256 КАС України, -

ПОСТАНОВИВ:

Позов задовольнити частково.

Визнати дії Управління Пенсійного фонду України в Голосіївському районім. Києва щодо відмови ОСОБА_1 у здійсненні перерахунку та виплати пенсії відповідно до статей 50, 54 Закону України «Про статус і соціальний захист громадян, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи»неправомірними.

Зобовязати Управління Пенсійного фонду України в Голосіївському районім. Києва здійснити перерахунок та виплату пенсії ОСОБА_1 відповідно до статей 50, 54, 67 Закону України «Про статус і соціальний захист громадян, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи»виходячи із розрахунку 8 мінімальних пенсій за віком та розміру додаткової пенсії, за шкоду заподіяну здоровю в розмірі 75 % від мінімальної пенсії за віком, встановленої ч.1 ст. 28 Закону України «Про загальнообовязкове державне пенсійне страхування»у розмірі прожиткового мінімуму для осіб, які втратили працездатність, визначеного законом з 12.04.2011 р., з урахуванням проведених виплат.

Визнати дії Управління праці та соціального захисту населення Дарницької районної в м. Києві державної адміністрації щодо нарахування та виплати ОСОБА_1 щорічної допомоги на оздоровлення за 2010 рік - неправомірними.

Зобовязати Управління праці та соціального захисту населення Дарницької районної в м. Києві державної адміністрації провести ОСОБА_1 перерахунок щорічної допомоги на оздоровлення за 2010 рік відповідно до положень ст. 48 Закону України «Про статус та соціальний захист громадян, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи»у розмірі пяти мінімальних заробітних плат, з урахуванням раніше проведених виплат.

Зобовязати Київський міський центр по нарахуванню та здійсненню соціальних виплат забезпечити ОСОБА_1 виплату щорічної допомоги на оздоровлення за 2010 рік відповідно до положень ст. 48 Закону України «Про статус та соціальний захист громадян, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи»у розмірі пяти мінімальних заробітних плат, з урахуванням раніше проведених виплат.

В решті позову відмовити.

Постанова може бути оскаржена до Адміністративного апеляційного суду м. Києва через Дарницький районний суд м. Києва. протягом десяти днів.

Постанова підлягає негайному виконанню за один місяць

СУДДЯ: Колесник О.М.

Рейтинг: 4.5/5, основан на 25 голосах.

Вам будет интересно:

Про затвердження Плану виступів працівників структурних підрозділів центрального апарату Міністерства юстиції, його підвідомчих установ, діяльність яких спрямовується та координується через Міністра юстиції, у засобах масової інформації у I півріччі 2013 року, Міністерство юстиції України

Про затвердження Плану виступів працівників структурних підрозділів центрального апарату Міністерства юстиції, його підвідомчих установ, центральних органів виконавчої влади, діяльність яких спрямовується та координується через Міністра юстиції, у засобах масової інформації у I півріччі 2013 року

Отказ в выдаче наследства

Если нотариус отказывается выдавать наследство, разумно обратиться за консультацией наследственного адвоката — он что-нибудь посоветует.

Пожежу в резиденції президента Латвії названо національним лихом

Президент Латвії Андріс Берзіньш назвав масштабну пожежу минулої ночі в резиденції очільника держави в центрі столиці Ризькому замку національним лихом.

На Одещині у ДТП загинуло двоє молодих людей, ще троє отримали травми

17 лютого, о 5 годині, в селі Випасне Б-Дністровського району Одеської області сталася дорожньо-транспортна пригода з тяжкими наслідками.





Юридическая практика:
Про визнання заповіту недійсним та усунення від ...

Про визнання заповіту недійсним та усунення від права на спадкування У своїй юридичній практиці адвокати по спадковим питанням зіткнулися із такою цікавою справою, коли клієнт просив допомогти ...

Про усунення перешкод у здійсненні права на спадкування ...

Про усунення перешкод у здійсненні права на спадкування та визнання права власності в порядку спадкування за заповітом Починаючи процес нотаріального оформлення спадкового майна, громадяни часто зіштовхуються із перешкодами, які можна вирішити ...

Про усунення від права на спадкування

Про усунення від права на спадкування У житті бувають такі ситуації, коли при розподілі спадщини, на її частину бажають претендувати ті спадкоємці, які хочуть ...


Консультации по наследству:
Якщо викликають до суду за спадковою справою

Доброго часу доби. Моя проблема пов'язана зі спадком. Ми з дружиною живемо в Київській області. А батько дружини жив в Єврейській ...

Розцінки на прийняття спадщини та послуги адвоката

Добрий день, консультанти сайту. Насамперед, мене цікавить вартість юридичних послуг на спадщину в Києві. Моє питання банальне ...

Як отримати спадщину в Україні і які потрібні документи у спадок?

Мій батько недавно помер і залишив після себе велику спадщину, але я не можу її отримати, оскільки мені заважає його цивільна ...


Новости наследственных дел:
На сегодняшнем заседании правительства планируется ...

На сегодняшнем заседании правительства планируется рассмотреть план мероприятий по выполнению СА с ЕС Кабинет министров Украины на сегодняшнем заседании рассмотрит план мероприятий по выполнению соглашения об ассоциации с Евросоюзом. Об этом говорится в повестке дня заседания на сайте правительства.

Судья не может считаться независимым от политического .

Судья не может считаться независимым от политического влияния, если его карьера зависит от изменчивого политического вектора, - Я.Романюк 22 декабря во время заключительного заседания Наблюдательного Комитета проекта Совета Европы «Усиление независимости, эффективности и профессионализма судебной власти на Украине» Председатель Верховного Суда Украины Ярослав Романюк заявил, что «одним из самых опасных с точки зрения формирования независимой судебной системы на современном этапе факторов является политическая составляющая».

Прокурор Донецкой области пытается в суде оспорить ...

Прокурор Донецкой области пытается в суде оспорить его люстрацию Руководителю прокуратуры Донецкой области Николаю Франтовскому не удалось с первого раза обжаловать свое увольнение с должности через люстрацию, сообщает «Первая инстанция».


Рекомендации пользователей:
1676b6902a1c6c119988b3b7eb617bca