Наука і практика, якісна підготовка водіїв — під постійним контролем Буковинської автоінспекції. На території області функціонує 49 навчальних закладів, які здійснюють підготовку, перепідготовку та підвищення кваліфікації водіїв транспортних засобів.
З якими знаннями та навиками вони сядуть за кермо своїх автомобілів? Чи готові вони не теоретично, а на практиці проявляти толерантність за кермом, неухильно дотримуватись правил дорожнього руху, адекватно реагувати на дорожньо-транспортні ситуації, уникати можливих ризиків, сприяти безпеці у дорожньому русі?
Відповіді на ці питання багато в чому залежать від якості викладання науки безпеки дорожнього руху в автошколах, застосування сучасної методики, зрештою, від сумління викладача та учня.
Про це йшла мова за круглим столом з участю працівників відділу кадрового забезпечення та профілактичної роботи УДАІ УМВС — інспектора Ігор Пастуха та спеціаліста Івана Добровольського, курсантів, викладачі автошколи Чернівецької обласної організації спілки автомобілістів.
Майбутні водії отримали інформацію про дорожньо-транспортну ситуацію, аналітичні дані ДТП, причини їх виникнення. На конкретних прикладах з життя фахівці проілюстрували наслідки ДТП з потерпілими, розповіли про заходи, які вживає обласне управління автоінспекції, аби зменшити кількість травмованих і загиблих на дорогах, звести цей показник до мінімуму.
Курсантська аудиторія виявила жваву зацікавленість до теми. Гості відповіли на численні запитання про застосування адміністративних санкцій до порушників правил дорожнього руху, зокрема, за відповідальність за використання водіями мобільного зв’язку, перебування за кермом у нетверезому стані, за створення аварійних ситуацій. Окремо йшлося про безпеку пішохідного руху, особливості керування мототранспортом, інші аспекти безпеки руху.
Звернуто було також увагу на методику викладання теорії безпеки руху. Тут автошкола продемонструвала сучасні підходи з використанням комп’ютерної техніки, відеоматеріалів. Гості позитивно оцінили фаховий рівень викладачів і якість навчального процесу в цій установі. Багато позитивних моментів було взято на замітку з тим, аби поширювати педагогічний, інструкторський досвід в інших навчальних закладах.