Адвокаты по наследственным делам
Отзывы о нас
Этот интернет проект - увлекательный.

Этот интернет проект - класс очень много чего тут интересного и необходимого. Хочу пожелать вам держаться высоко и всего самого... в Вашей работе!

Большое спасибо за этот огромный труд, который Вы делаете постоянно для пользователей. Умнички!!!
Наши услуги

Вопрос к юристу по наследству:

Статьи
Право власності на спадок

Право власності на спадок Визнання прав власності на спадок (зразок судової справи), позовна заява про спадщину

Наследство по завещанию: раскрываем юридические ...

Наследство по завещанию: раскрываем юридические секреты Завещание необязательно гарантирует выполнение воли наследодателя, ведь в некоторых случаях можно признать завещание недействительным

Про затвердження Порядку списання безнадійного податкового боргу платників податків, Міністерство доходів і зборів УкраїниМІНІСТЕРСТВО ДОХОДІВ І ЗБОРІВ УКРАЇНИ

НАКАЗ

  1. 10.10.2013  № 577
  2. Зареєстровано в Міністерстві юстиції України 31 жовтня 2013 р. за № 1844/24376

    Про затвердження Порядку списання безнадійного податкового боргу платників податків

    Відповідно до статті 101 глави 9 розділу II Податкового кодексу України( 2755-17 ) та пункту 9 Положення про Міністерство доходів і зборів України( 141/2013 ), затвердженого Указом Президента України від 18 березня 2013 року № 141, НАКАЗУЮ:

    1. Затвердити Порядок списання безнадійного податкового боргу платників податків, що додається.

    2. Департаменту обслуговування платників податків Міністерства доходів і зборів України (Мальцева В. В.) у встановленому порядку забезпечити:

  3. подання цього наказу на державну реєстрацію до Міністерства юстиції України;
  4. оприлюднення цього наказу.
  5. 3. Цей наказ набирає чинності з дня його офіційного опублікування.

    4. Контроль за виконанням цього наказу покласти на заступника Міністра Ігнатова А. П.

    Міністр

    О. В. Клименко

    ЗАТВЕРДЖЕНО Наказ Міністерства доходів і зборів України 10.10.2013  № 577

    Зареєстровано в Міністерстві юстиції України 31 жовтня 2013 р. за № 1844/24376

    ПОРЯДОК списання безнадійного податкового боргу платників податків

    I. Загальні положення

    1.1. Цей Порядок, розроблений відповідно до статті 101 глави 9 розділу II Податкового кодексу України( 2755-17 ) (далі — Кодекс), визначає механізм списання безнадійного податкового боргу.

    1.2. Дія цього Порядку поширюється на фізичних осіб (резидентів і нерезидентів), юридичних осіб (резидентів і нерезидентів) та їх відокремлені підрозділи, які мають, одержують (передають) об'єкти оподаткування або провадять діяльність (операції), що є об'єктом оподаткування згідно з Кодексом( 2755-17 ) або податковими законами і на яких покладено обов'язок сплати податків та зборів згідно з Кодексом.

    Норми цього Порядку не поширюються на податковий борг, що залишився непогашеним після ліквідації платника податків, не пов'язаної з банкрутством.

    1.3. У цьому Порядку терміни вживаються у значеннях, наведених у Кодексі( 2755-17 ).

    II. Випадки визначення податкового боргу "безнадійним"

    2.1. Під терміном "безнадійний податковий борг" слід розуміти:

    1) податковий борг платника податків, визнаного в установленому порядку банкрутом, вимоги щодо якого не були задоволені у зв'язку з недостатністю майна банкрута;

    2) податковий борг фізичної особи, яка:

    визнана в судовому порядку недієздатною, безвісно відсутньою або оголошена померлою, у разі недостатності майна, на яке може бути звернуто стягнення згідно із законом;

  6. померла, у разі недостатності майна, на яке може бути звернуто стягнення згідно із законом;
  7. понад 720 днів перебуває у розшуку;
  8. 3) податковий борг платника податків, стосовно якого минув строк давності, встановлений статтею 102 глави 9 розділу II Кодексу( 2755-17 );

    4) податковий борг платника податків, що виник унаслідок обставин непереборної сили (форс-мажорних обставин).

    Такий факт непереборної сили підтверджується:

    Торгово-промисловою палатою України — про настання обставин непереборної сили чи стихійного лиха на території України;

    уповноваженими органами іншої держави, які легалізовані консульськими установами України, — у разі настання обставин непереборної сили чи стихійного лиха на території такої держави;

    рішеннями Президента України про запровадження надзвичайної екологічної ситуації в окремих місцевостях України, затвердженими Верховною Радою України, або рішеннями Кабінету Міністрів України про визнання окремих місцевостей України потерпілими від повені, посухи, пожежі та інших видів стихійного лиха, у тому числі рішеннями щодо визначення окремих місцевостей потерпілими від несприятливих погодних умов, які спричинили втрату врожаю сільськогосподарських культур в обсягах, що перевищують 30 відсотків середнього врожаю за попередні п'ять календарних років;

    рішеннями Верховної Ради Автономної Республіки Крим, обласних рад — у випадках, встановлених Кодексом( 2755-17 );

    висновками інших органів, уповноважених згідно із законодавством засвідчувати форс-мажорні обставини;

    5) податковий борг платника податків, щодо якого до Державного реєстру внесено запис про його припинення на підставі рішення суду, а для банків — на підставі рішення Фонду гарантування вкладів фізичних осіб про затвердження звіту про завершення ліквідації банку або рішення Національного банку України про затвердження ліквідаційного балансу, ухвалення остаточного звіту ліквідатора і завершення ліквідаційної процедури.

    2.2. Якщо фізична особа, яка в судовому порядку визнана безвісно відсутньою або оголошена померлою, з'являється або якщо фізичну особу, яка перебувала в розшуку понад 720 днів, розшукано, то списана заборгованість таких осіб підлягає відновленню та стягненню в загальному порядку з дотриманням строків давності, починаючи з дня відновлення такого податкового боргу.

    III. Визначення сум безнадійного податкового боргу, що підлягає списанню

    3.1. Визначення сум безнадійного податкового боргу, що підлягає списанню органами доходів і зборів, здійснюється на підставі даних інформаційних систем органів доходів і зборів (далі — ІС) станом на день виникнення безнадійного податкового боргу.

    3.2. Днем виникнення безнадійного податкового боргу вважається:

    у випадках, визначених у підпункті 1 та абзаці другому підпункту 2 пункту 2.1 розділу II цього Порядку, — дата набрання чинності відповідним рішенням суду;

    у випадку, визначеному в абзаці третьому підпункту 2 пункту 2.1 розділу II цього Порядку, — дата підписання акта опису спадкового майна;

    у випадку, визначеному в абзаці четвертому підпункту 2 пункту 2.1 розділу II цього Порядку, — дата, визначена в даних відповідних органів;

    у випадку, визначеному в підпункті 3 пункту 2.1 розділу II цього Порядку, — дата прийняття рішення керівника органу доходів і зборів;

    у випадку, визначеному в підпункті 4 пункту 2.1 розділу II цього Порядку, — день, що настає за граничним терміном погашення грошових зобов'язань за період, на який припадає дата, зазначена в документі, що засвідчує факт непереборної сили;

    у випадку, визначеному в підпункті 5 пункту 2.1 розділу II цього Порядку, — дата припинення, зазначена у відповідному повідомленні державного реєстратора.

    3.3. Списанню підлягає також розстрочений (відстрочений) податковий борг (у тому числі нараховані на такий податковий борг проценти), який визнано безнадійним відповідно до Кодексу( 2755-17 ).

    Рішення про списання розстроченого (відстроченого) податкового боргу, який визнано безнадійним у повному обсязі, є підставою для прийняття рішення про скасування розстрочення (відстрочення) та дострокового розірвання договору, укладеного з таким платником податків.

    Якщо списанню підлягає лише частина визнаного безнадійним розстроченого (відстроченого) податкового боргу, то відповідні зміни вносяться в установленому законодавством порядку до договору про розстрочення (відстрочення).

    3.4. Списанню підлягає податковий борг із фіксованого сільськогосподарського податку, плати за землю за період з дня настання обставин непереборної сили (форс-мажорних обставин) і до закінчення термінів його сплати за календарний рік, у якому такі обставини виникли.

    В аналогічному порядку здійснюється списання безнадійного податкового боргу з єдиного податку — до закінчення термінів його сплати за відповідний звітний квартал.

    IV. Прийняття рішення про списання безнадійного податкового боргу

    4.1. У випадках, передбачених підпунктом 4 пункту 2.1 розділу II цього Порядку, платник податків звертається до органу доходів і зборів за місцем обліку безнадійного податкового боргу та/або за місцем обліку такого платника з письмовою заявою, в якій зазначаються суми податків та зборів, що підлягають списанню.

    До заяви обов’язково додаються документи, зазначені в підпункті 4 пункту 2.1 розділу II цього Порядку, які підтверджують, що податковий борг вважається безнадійним.

    4.2. За результатами розгляду документів, наданих платником податків, керівник (його заступник) органу доходів і зборів за наявності підстав приймає рішення про списання безнадійного податкового боргу, яке оформляється на бланку за формою згідно з додатком 1 до цього Порядку.

    Рішення про списання безнадійного податкового боргу складається у двох примірниках: перший — для платника податків, другий — для органу доходів і зборів.

    4.3. В інших випадках, передбачених підпунктами 1 ( z1844-13 ), 2, 3, 5 пункту 2.1 розділу II цього Порядку, орган доходів і зборів здійснює процедури щодо проведення списання безнадійного податкового боргу відповідно до вимог пункту 4.2 цього розділу.

    4.4. Структурний підрозділ органу доходів і зборів, до функцій якого належить списання безнадійного податкового боргу, здійснює таке списання щокварталу протягом двадцяти календарних днів, наступних за останнім днем граничного строку, передбаченого для подання податкової декларації( z1490-11 ) (розрахунку) за звітний (податковий) квартал.

    4.5. Рішення про списання безнадійного податкового боргу вноситься до ІС не пізніше наступного робочого дня після підписання такого рішення.

    Директор Департаменту обслуговування платників податків

    В. В. Мальцева

    Додаток 1 до Порядку списання безнадійного податкового боргу платників податків (пункт 4.2)

    РІШЕННЯ ( z1844-13 BF67.doc ) про списання безнадійного податкового боргу

    Юридичний портал Справедливість

    Рейтинг: 4.8/5, основан на 25 голосах.

    Вам будет интересно:

    Про затвердження Порядку зупинення дії та анулювання ліцензії на окремі види професійної діяльності на фондовому ринку (ринку цінних паперів), Національна комісія з цінних паперів та фондового ринку

    Зареєстровано в Міністерстві юстиції України 1 червня 2013 р. за № 862/23394 Про затвердження Порядку зупинення дії та анулювання ліцензії на окремі види професійної діяльності на фондовому ринку (ринку цінних паперів)

    Налоговая реформа будет стимулировать привлечение инвестиций в украинскую экономику, - И.Белоус

    Новым стимулом для привлечения инвестиций в украинскую экономику и развития бизнеса станет предложенная правительством налоговая реформа. Об этом заявил Председатель Государственной фискальной ...

    Ассоциация адвокатов Украины объявляет о начале конкурса «Адвокат года – 2014»

    Ассоциация адвокатов Украины объявляет о начале Всеукраинского независимого публичного конкурса «Адвокат года – 2014». Цель проведения Конкурса – выбрать лучших представителей адвокатуры, которые ...

    Про присвоєння рангів державним службовцям

    Відповідно до статті 26 Закону України Про державну службу:Присвоїти третій ранг державного службовця Присвоїти четвертий ранг державного службовця Присвоїти пятий ранг державного службовця





    Юридическая практика:
    Про визнання заповіту недійсним та усунення від ...

    Про визнання заповіту недійсним та усунення від права на спадкування У своїй юридичній практиці адвокати по спадковим питанням зіткнулися із такою цікавою справою, коли клієнт просив допомогти ...

    Про усунення від права на спадкування та надання ...

    Про усунення від права на спадкування та надання права на спадкування Особа може позбутися права успадковувати спадкове майно за законом, якщо довести, що дана особа відмовилась у наданні догляду ...

    Про поділ спадкового майна, визнання права власності ...

    Про поділ спадкового майна, визнання права власності на спадкове майно Частки спадщини між спадкоємцями можуть бути, як рівними, так і не рівними, виходячи з декількох факторів, таких як заповіт ...


    Консультации по наследству:
    Обов'язкова частка у спадщині та вступ у права за заповітом

    Оскільки я вже пенсіонерка і маю повнолітніх дітей, але не маю можливості купити їм квартири, хочу від Вас отримати пораду ...

    Послуги з оформлення спадщини за дорученням

    Добрий день, шановні юристи по спадкових справах! Так вже вийшло, що я проживаю зараз в Росії, хоча народилася в Україні. ...

    Допомога адвоката і консультація за спадковою справою

    Привіт. Мені потрібна допомога адвоката у спадкових справах. Справа в тому, що більше п'яти років тому моя мама померла, залишивши ...


    Новости наследственных дел:
    На сегодняшнем заседании правительства планируется ...

    На сегодняшнем заседании правительства планируется рассмотреть план мероприятий по выполнению СА с ЕС Кабинет министров Украины на сегодняшнем заседании рассмотрит план мероприятий по выполнению соглашения об ассоциации с Евросоюзом. Об этом говорится в повестке дня заседания на сайте правительства.

    Судья не может считаться независимым от политического .

    Судья не может считаться независимым от политического влияния, если его карьера зависит от изменчивого политического вектора, - Я.Романюк 22 декабря во время заключительного заседания Наблюдательного Комитета проекта Совета Европы «Усиление независимости, эффективности и профессионализма судебной власти на Украине» Председатель Верховного Суда Украины Ярослав Романюк заявил, что «одним из самых опасных с точки зрения формирования независимой судебной системы на современном этапе факторов является политическая составляющая».

    Прокурор Донецкой области пытается в суде оспорить ...

    Прокурор Донецкой области пытается в суде оспорить его люстрацию Руководителю прокуратуры Донецкой области Николаю Франтовскому не удалось с первого раза обжаловать свое увольнение с должности через люстрацию, сообщает «Первая инстанция».


    Рекомендации пользователей:
    1676b6902a1c6c119988b3b7eb617bca