Адвокаты по наследственным делам
Отзывы о нас
Огромное количество необходимой информации.

Этот портал классный! работал на нем очень чуть ли не по три раза на день. Этот сайт ждет хорошее будущее. Желаю удачи. Хотелося б видеться с Вашими работами чаще! Дерзайте!

Очень оригинальный, интересный и полностью отличающийся от всех остальных сайт! Хочется поддержать Вас денежкой. Как это можно организовать?
Наши услуги

Вопрос к юристу по наследству:

Статьи
Право власності на спадок

Право власності на спадок Визнання прав власності на спадок (зразок судової справи), позовна заява про спадщину

Наследство по завещанию: раскрываем юридические ...

Наследство по завещанию: раскрываем юридические секреты Завещание необязательно гарантирует выполнение воли наследодателя, ведь в некоторых случаях можно признать завещание недействительным

Про затвердження Інструкції з розрахунку оптимального ліжкового фонду спеціалізованих протитуберкульозних закладів, що надають стаціонарну медичну допомогу хворим на туберкульоз, Міністерство охорони здоров'я УкраїниМІНІСТЕРСТВО ОХОРОНИ ЗДОРОВ’Я УКРАЇНИ

НАКАЗ

  1. 10.07.2013  № 584
  2. Зареєстровано в Міністерстві юстиції України 10 вересня 2013 р. за № 1561/24093

    Про затвердження Інструкції з розрахунку оптимального ліжкового фонду спеціалізованих протитуберкульозних закладів, що надають стаціонарну медичну допомогу хворим на туберкульоз

    Відповідно до підпункту 6.10 підпункту 6 пункту 4 Положення про Міністерство охорони здоров’я України( 467/2011 ), затвердженого Указом Президента України від 13 квітня 2011 року № 467, НАКАЗУЮ:

    1. Затвердити Інструкцію з розрахунку оптимального ліжкового фонду спеціалізованих протитуберкульозних закладів, що надають стаціонарну медичну допомогу хворим на туберкульоз, що додається.

    2. Міністру охорони здоров’я Автономної Республіки Крим, керівникам структурних підрозділів з питань охорони здоров’я обласних, Київської та Севастопольської міських державних адміністрацій забезпечити використання Інструкції для впровадження заходів з оптимізації ліжкового фонду спеціалізованих протитуберкульозних закладів, що надають стаціонарну медичну допомогу хворим на туберкульоз, затвердженої цим наказом.

    3. Департаменту реформ та розвитку медичної допомоги (М. Хобзей) забезпечити подання цього наказу на державну реєстрацію до Міністерства юстиції України.

    4. Контроль за виконанням цього наказу покласти на заступника Міністра О. Толстанова.

    5. Цей наказ набирає чинності з 01 січня 2014 року.

    Міністр

    Р. Богатирьова

    ЗАТВЕРДЖЕНО Наказ Міністерства охорони здоров’я України 10.07.2013  № 584

    Зареєстровано в Міністерстві юстиції України 10 вересня 2013 р. за № 1561/24093

    ІНСТРУКЦІЯ з розрахунку оптимального ліжкового фонду спеціалізованих протитуберкульозних закладів, що надають стаціонарну медичну допомогу хворим на туберкульоз

    I. Загальні положення

    1.1. Ця Інструкція визначає механізм розрахунку оптимального ліжкового фонду спеціалізованих протитуберкульозних закладів, що надають стаціонарну медичну допомогу хворим на туберкульоз.

    1.2. Результати розрахунків оптимального ліжкового фонду спеціалізованих протитуберкульозних закладів, що надають стаціонарну медичну допомогу хворим на туберкульоз, враховуються при проведенні заходів щодо оптимізації ліжкового фонду спеціалізованих протитуберкульозних закладів, що надають стаціонарну медичну допомогу хворим на туберкульоз.

    1.3. Ця Інструкція не визначає потребу у спеціалізованих протитуберкульозних ліжках денного перебування та стаціонарах на дому.

    II. Основні вимоги щодо проведення аналізу

    2.1. Розрахунок потреби в ліжковому фонді спеціалізованих протитуберкульозних закладів, що надають медичну допомогу в стаціонарних умовах, на рівні адміністративно-територіальних одиниць здійснюється за такими критеріями:

    рівень і структура захворюваності та поширеності туберкульозу, середньорічна кількість хворих на туберкульоз;

  3. рівень смертності серед хворих на туберкульоз від туберкульозу та з інших причин;
  4. показники діяльності спеціалізованих протитуберкульозних закладів охорони здоров’я (кількість пролікованих хворих на туберкульоз на стаціонарному та амбулаторному етапі, середній строк перебування пацієнтів в стаціонарі на етапі інтенсивного та підтримуючого лікування в розрізі категорій, показники обороту та роботи ліжка тощо);

    тенденції та особливості розвитку епідемічного процесу туберкульозу в адміністративно-територіальній одиниці (динаміка захворюваності, показників поширеності туберкульозу, рівнів смертності тощо);

    вимоги Уніфікованого клінічного протоколу первинної, вторинної (спеціалізованої) та третинної (високоспеціалізованої) медичної допомоги «Туберкульоз», затвердженого наказом Міністерства охорони здоров’я України від 21 грудня 2012 року № 1091 (далі — УКПМД «Туберкульоз»), щодо показань та тривалості стаціонарного лікування згідно з категоріями;

    наявні потужності та інфраструктурні можливості адміністративно-територіальних одиниць у забезпеченні безперервного контрольованого лікування хворих на туберкульоз на амбулаторному та стаціонарному етапах;

    перспективи соціально-економічного розвитку адміністративно-територіальних одиниць, плани реорганізації та перепрофілювання закладів охорони здоров’я.

    2.2. Для розрахунку потреби в ліжковому фонді спеціалізованих протитуберкульозних закладів охорони здоров’я, що надають стаціонарну медичну допомогу, розраховується прогнозована кількість випадків захворювання на туберкульоз, що потребуватимуть стаціонарного та амбулаторно-поліклінічного лікування, виходячи з особливостей епідемічної ситуації в адміністративно-територіальній одиниці, рівня і структури захворюваності та поширеності туберкульозу.

    Прогнозована кількість випадків туберкульозу для розрахунку потреби у стаціонарній медичній допомозі розраховується згідно з вимогами УКПМД «Туберкульоз» відповідно до категорій:

  5. хворі на туберкульоз 1-2 категорій;
  6. хворі на туберкульоз 2 категорії;
  7. хворі на туберкульоз 4 категорії, у тому числі категорій 4.1-4.3 (підгрупа А) для проходження основного курсу лікування та 4.1-4.3 (підгрупа Б), які потребують паліативної допомоги.

    Для розрахунку кількості хворих за різними категоріями використовуються форма звітності № 4 «Звіт про загальну кількість випадків туберкульозу І, ІІ та ІІІ категорій хворих (за даними бактеріоскопії і/або культурального дослідження) ТБ 07» (квартальна)»( z1078-09 ), затверджена наказом Міністерства охорони здоров’я України від 02 вересня 2009 року № 657( z1069-09 ), зареєстрованим в Міністерстві юстиції України 16 листопада 2009 року за № 1069/17085 (далі — форма № 4/ТБ 07), форма звітності № 4-2 «Звіт про кількість випадків хіміорезистентного туберкульозу, підтверджених та/або за якими розпочато лікування за категоріями 4.1 — 4.3 протягом звітного кварталу (ТБ 07-МР ТБ), за _______ квартал 20__ року» (квартальна)( z0468-13 ), затверджена наказом Міністерства охорони здоров’я України від 07 березня 2013 року № 188( z0465-13 ), зареєстрованим в Міністерстві юстиції України 22 березня 2013 року за № 465/22997 (далі -форма № 4-2/ТБ 07-МРТБ).

    2.3. За результатом розрахунку потреби в ліжковому фонді спеціалізованих протитуберкульозних закладів охорони здоров’я, що надають медичну допомогу в стаціонарних умовах, на рівні адміністративно-територіально одиниць проводиться співставлення з існуючими ліжковими фондами спеціалізованих протитуберкульозних закладів та приймається рішення щодо подальших кроків їх оптимізації.

    III. Розрахунок потреби у ліжковому фонді спеціалізованих протитуберкульозних закладів, що надають стаціонарну медичну допомогу

    3.1. Потреба в ліжковому фонді спеціалізованих протитуберкульозних закладів охорони здоров’я, що надають стаціонарну медичну допомогу, розраховується на середньорічну (з урахуванням тенденції останніх трьох років) кількість хворих, які відповідно до УКПМД «Туберкульоз» потребують стаціонарного лікування з урахуванням його рекомендованої тривалості (за окремими категоріями хворих), за формулою

    Пзаг=Пкат1-3+Пкат4А+Пх+Ппал,

  8. де
  9. Пкат1-3

    -

  10. загальна потреба в ліжках для стаціонарного лікування хворих на туберкульоз 1-3 категорій;
  11. Пкат4А

    -

    загальна потреба в ліжках для стаціонарного лікування хворих на хіміорезистентний туберкульоз 4.1 — 4.3 категорій (підгрупа А);

    Пх

    -

  12. загальна потреба в ліжках хірургічного профілю для стаціонарного лікування хворих на туберкульоз;
  13. Ппал

    -

    загальна потреба в ліжках для надання паліативної допомоги хворим на хіміорезистентний туберкульоз туберкульоз 4 категорії (підгрупа Б).

    3.2. Загальна потреба в ліжках для стаціонарного лікування хворих на туберкульоз 1-3 категорій розраховується, виходячи з потреби у стаціонарних ліжках для лікування хворих на туберкульоз 1-3 категорій в інтенсивній фазі та в деяких випадках ліжках для стаціонарного лікування на підтримуючій фазі для хворих на туберкульоз 1-3 категорій:

  14. де
  15. Пс1-3

    -

    потреба в ліжках для стаціонарного лікування хворих на туберкульоз 1-3 категорій для лікування в інтенсивній фазі;

    Ппф1-3

    -

    потреба в ліжках для стаціонарного лікування хворих на туберкульоз 1-3 категорій, які потребують стаціонарного лікування в підтримуючій фазі;

    Крл

    -

    коефіцієнт роботи ліжка. Для розрахунків доцільно використовувати значення Крл на рівні 0,85-0,95.

    3.2.1. Для розрахунку потреби в ліжках для стаціонарного лікування хворих на туберкульоз 1-3 категорій для лікування в інтенсивній фазі використовується формула

  16. де
  17. Кх1-2

    -

    кількість хворих на туберкульоз 1-2 категорій за чотири квартали, що передують розрахунковому періоду;

    Кг1-2

    -

    коефіцієнт госпіталізації — середньорічна частка хворих, що потребують госпіталізації. Для хворих на туберкульоз 1-2 категорії цей коефіцієнт становить максимум 0,75;

    Кх3

    -

    кількість хворих на туберкульоз 3 категорії за чотири квартали, що передують розрахунковому періоду;

    К3

    -

    коефіцієнт госпіталізації — середньорічна частка хворих, що потребують госпіталізації. Для хворих на туберкульоз 3 категорії цей коефіцієнт становить максимум 0,15;

    Кц

    -

  18. кількість циклів лікування хворих на туберкульоз на одне ліжко протягом року:
  19. де
  20. Тсл

    -

    середній строк стаціонарного лікування. Для хворих на туберкульоз 1-3 категорій Тсл дорівнює 2 місяці.

    3.2.2. Для розрахунку потреби в ліжках для стаціонарного лікування хворих на туберкульоз 1-3 категорій, які потребують стаціонарного лікування в підтримуючій фазі, використовується формула

  21. де
  22. Кгпф

    -

    коефіцієнт госпіталізації — середньорічна частка хворих на туберкульоз, що потребують госпіталізації в підтримуючій фазі (у разі неможливості забезпечення безперервного лікування на амбулаторному етапі). Для хворих на туберкульоз 1-3 категорій Кгпф дорівнює максимум 0,15;

    Кцпф

    -

  23. кількість циклів лікування хворих на туберкульоз у підтримуючій фазі на одне ліжко на рік:
  24. де
  25. Тслпф

    -

    середній строк стаціонарного лікування. Для хворих на туберкульоз 1-3 категорій Тслпф дорівнює 4 місяці.

    3.3. Загальна потреба в протитуберкульозних ліжках для стаціонарного лікування хворих на хіміорезистентний туберкульоз 4.1-4.3 категорій для проходження основного курсу лікування (підгрупа А) складається з потреби в ліжках для стаціонарного лікування хворих на хіміорезистентний туберкульоз в інтенсивній фазі та у деяких випадках ліжках для стаціонарного лікування у підтримуючій фазі розраховується за формулою

  26. де
  27. Пс4

    -

    потреба в ліжках для стаціонарного лікування хворих на хіміорезистентний туберкульоз 4.1-4.3 категорій (підгрупа А);

    Ппф4

    -

    потреба в ліжках для стаціонарного лікування хворих на хіміорезистентний туберкульоз 4.1-4.3 категорій (підгрупа А), які потребують стаціонарного лікування в підтримуючій фазі;

    Крл

    -

  28. коефіцієнт роботи ліжка. Для розрахунків доцільно використовувати значення Крл на рівні 0,80.
  29. Для розрахунку потреби в ліжках для стаціонарного лікування хворих на хіміорезистентний туберкульоз 4 категорії використовується формула

  30. де
  31. Кх4

    -

    кількість хворих на хіміорезистентний туберкульоз 4.1-4.3 категорій (підгрупа А) за чотири квартали, що передують розрахунковому періоду;

    Кг

    -

    коефіцієнт госпіталізації — середньорічна частка хворих на туберкульоз, що потребують госпіталізації. Для хворих на хіміорезистентний туберкульоз 4 категорії Кг дорівнює 1,0;

    Кц4

    -

  32. кількість циклів лікування хворих на туберкульоз на одне ліжко протягом року:
  33. де
  34. Тсл4

    -

    середній строк стаціонарного лікування. Для хворих на хіміорезистентний туберкульоз 4 категорії (підгрупа А) Тсл4 дорівнює 8 місяців.

    Для розрахунку потреби в ліжках для стаціонарного лікування хворих на хіміорезистентний туберкульоз 4 категорії, які потребують стаціонарного лікування в підтримуючій фазі, використовується формула

  35. де
  36. Кгпф

    -

    коефіцієнт госпіталізації — середньорічна частка хворих на туберкульоз, які почали лікування протягом року та потребують госпіталізації в підтримуючій фазі. Для хворих на хіміорезистентний туберкульоз 4 категорії (підгрупа А) Кгпф дорівнює 0,15;

    Кцпф

    -

  37. кількість циклів лікування хворих на туберкульоз у підтримуючій фазі на одне ліжко протягом року:
  38. де
  39. Тслпф4

    -

    середній строк стаціонарного лікування. Для хворих на хіміорезистентний туберкульоз 4 категорії (підгрупа А) Тслпф4 дорівнює 12 місяців.

    3.4. Загальна потреба у ліжках хірургічного профілю для стаціонарного лікування хворих на туберкульоз 1-4 категорій розраховується за формулою

  40. де
  41. Кхв

    -

    коефіцієнт випадків захворювань на туберкульоз, що потребують хірургічного втручання. Для хворих на туберкульоз 1-4 категорій значення коефіцієнта становить 0,075-0,12 (15% від хворих на деструктивний туберкульоз та хворих на туберкульоз з ускладненнями туберкульозного процесу);

    Кцх

    -

    кількість циклів лікування хворих на туберкульоз, що потребують хірургічного втручання на одне ліжко протягом року:

  42. де
  43. Тслх

    -

    середній строк перебування хворого на туберкульоз хірургічному ліжку. Для хворих на туберкульоз 1-4 категорій Тслх складає максимум 3 місяці;

    Крл

    -

  44. коефіцієнт роботи ліжка. Для розрахунків доцільно використовувати значення Крл на рівні 0,80.
  45. 3.5. Розрахунок потреби в ліжках для надання паліативної допомоги хворим на хіміорезистентний туберкульоз 4 категорії (підгрупа Б) проводиться за формулою

  46. де
  47. Кп4б

    -

    кількість хворих на хіміорезистентний туберкульоз 4 категорії (підгрупа Б) за чотири квартали, що передують розрахунковому;

    Кпал

    -

    коефіцієнт потреби в паліативній допомозі. Відповідно до рекомендацій ВООЗ значення коефіцієнта береться на рівні 0,80;

    Кцпал

    -

  48. кількість циклів надання паліативної допомоги хворим на туберкульоз на одне ліжко протягом року:
  49. де
  50. Тслпал

    -

    середній строк надання паліативної допомоги. Для хворих на туберкульоз Тслпал дорівнює в середньому 3 місяці;

    Крл

    -

    коефіцієнт роботи ліжка. Для розрахунків доцільно використовувати значення Крл на рівні 0,80-0,95.

    Директор Департаменту реформ та розвитку медичної допомоги

    М. Хобзей

    Юридичний портал Справедливість

    Рейтинг: 4.6/5, основан на 25 голосах.

    Вам будет интересно:

    Про державну реєстрацію (перереєстрацію) лікарських засобів та внесення змін до реєстраційних матеріалів, Міністерство охорони здоров'я України

    Про державну реєстрацію (перереєстрацію) лікарських засобів та внесення змін до реєстраційних матеріалів Відповідно до статті 9 Закону України "Про лікарські засоби" ( 123/96-ВР ), пункту 5 Порядку державної реєстрації (перереєстрації) лікарських засобів( 376-2005-п ), затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 26.05.2005 № 376, на підставі результатів експертизи реєстраційних матеріалів лікарських засобів та контролю якості тих, що подані на державну реєстрацію, проведеної ДП "Державний експертний центр" МОЗ України, висновків щодо ефективності, безпечності та якості лікарського засобу, рекомендації його до державної реєстрації (перереєстрації) та внесення змін до реєстраційних матеріалів НАКАЗУЮ:

    Верховный суд РФ пришел к выводу, что взятки чиновникам нужно передавать в казну

    Предложенная в качестве взятки должностному лицу (в том числе инспектору ГИБДД) сумма должна изыматься в доход федеральной казны. К такому выводу пришел Верховный суд России.

    У десяти областях стали більше народжувати

    Нас уже не 52 мільйони, не 50 і навіть не 46. Ці сумні статистичні дані останніх років є найбільшим болем держави та її громадян, платою за недбалу політику внутрішніх перетворень та несприятливі ...

    Про визнання акта таким, що не підлягає державній реєстрації, Міністерство юстиції України

    Про визнання акта таким, що не підлягає державній реєстрації Відповідно до підпункту "д" пункту 5 Положення про державну реєстрацію нормативно-правових актів міністерств, інших органів виконавчої влади( 731-92-п ), затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 28 грудня 1992 року № 731, НАКАЗУЮ:





    Юридическая практика:
    Про усунення від права на спадкування та надання ...

    Про усунення від права на спадкування та надання права на спадкування Особа може позбутися права успадковувати спадкове майно за законом, якщо довести, що дана особа відмовилась у наданні догляду ...

    Про визнання права власності на 1,8 частку спадкового ...

    Про визнання права власності на 1,8 частку спадкового майна Тільки в суді виноситься рішення про розділ спадкового майна або рішення про визнання прав власності на таке майно

    Про визнання права на спадкове майно в порядку ...

    Про визнання права на спадкове майно в порядку спадкової трансмісії Якщо спадкоємець майна за заповітом помер і не встиг її прийняти, не зміг провести нотаріальне оформлення після відкриття ...


    Консультации по наследству:
    Як отримати автомобіль в спадщину за заповітом

    Живу в цілком забезпеченій сім'ї з батьками. У нас є будинок, ділянка і машина. Як правильно скласти моїм батькам заповіт ...

    Юридичні послуги за правом представлення у спадщині

    У мене дуже складна ситуація, просто не знаю, що робити і як поступати. До Вас звертаюся в перший раз, але за порадами своїх ...

    Допоможемо оскаржити заповіт через суд

    Добрий день, консультанти в питаннях спадкового права. Звертаюся до Вас, оскільки мені здається, ніхто більше не зможе допомогти, ...


    Новости наследственных дел:
    На сегодняшнем заседании правительства планируется ...

    На сегодняшнем заседании правительства планируется рассмотреть план мероприятий по выполнению СА с ЕС Кабинет министров Украины на сегодняшнем заседании рассмотрит план мероприятий по выполнению соглашения об ассоциации с Евросоюзом. Об этом говорится в повестке дня заседания на сайте правительства.

    Судья не может считаться независимым от политического .

    Судья не может считаться независимым от политического влияния, если его карьера зависит от изменчивого политического вектора, - Я.Романюк 22 декабря во время заключительного заседания Наблюдательного Комитета проекта Совета Европы «Усиление независимости, эффективности и профессионализма судебной власти на Украине» Председатель Верховного Суда Украины Ярослав Романюк заявил, что «одним из самых опасных с точки зрения формирования независимой судебной системы на современном этапе факторов является политическая составляющая».

    Прокурор Донецкой области пытается в суде оспорить ...

    Прокурор Донецкой области пытается в суде оспорить его люстрацию Руководителю прокуратуры Донецкой области Николаю Франтовскому не удалось с первого раза обжаловать свое увольнение с должности через люстрацию, сообщает «Первая инстанция».


    Рекомендации пользователей:
    1676b6902a1c6c119988b3b7eb617bca