Адвокаты по наследственным делам
Отзывы о нас
Друзья класс!!! Все что делаете для пользователей необходимо!!!

Довольно уникальный, интересный и продуманный портал! Я хочу поддержать Вас финансово. Как это можно организовать?

Для меня это была огромная находка! Третью неделю разбираюсь развлекаюсь учусь на ресурсе и валить отсюда не собираюсь. Интересно, здорово!
Наши услуги

Вопрос к юристу по наследству:

Статьи
Право власності на спадок

Право власності на спадок Визнання прав власності на спадок (зразок судової справи), позовна заява про спадщину

Наследство по завещанию: раскрываем юридические ...

Наследство по завещанию: раскрываем юридические секреты Завещание необязательно гарантирует выполнение воли наследодателя, ведь в некоторых случаях можно признать завещание недействительным

Про накладення штрафу на Державне територіально-галузеве об'єднання НАЦІОНАЛЬНА КОМІСІЯ, ЩО ЗДІЙСНЮЄ ДЕРЖАВНЕ РЕГУЛЮВАННЯ У СФЕРІ КОМУНАЛЬНИХ ПОСЛУГ

ПОСТАНОВА

  1. 09.08.2013 № 114
  2. Про накладення штрафу на Державне територіально-галузеве об'єднання "Львівська залізниця" за порушення Ліцензійних умов провадження господарської діяльності з централізованого водопостачання та водовідведення

    Національною комісією, що здійснює державне регулювання у сфері комунальних послуг (далі — Комісія), у результаті розгляду 26.07.2013 на відкритому засіданні Акта планової перевірки ліцензованої діяльності Державного територіально-галузевого об'єднання "Львівська залізниця" (далі — ДТГО "Львівська залізниця") від 02.02.2013 № 52, проведеної на підставі наказу Комісії від 20.06.2013 № 83, установлено, що ДТГО "Львівська залізниця" (79007, м. Львів, вул. Гоголя, буд. 1, код ЄДРПОУ 01059900, р/р 2600600004605 у ЛФ АБ "Експрес-банк", МФО 325956, ліцензія серія АГ № 500056, начальник — Піх Богдан Петрович) порушило Ліцензійні умови провадження господарської діяльності з централізованого водопостачання та водовідведення( z1468-12 ), затверджені постановою Комісії від 10.08.2012 № 279, зареєстровані в Міністерстві юстиції України 31.08.2012 за № 1468/21780 (далі — Ліцензійні умови), а саме:

    пункт 3.5.1 Ліцензійних умов ( z1468-12 ) у частині повідомлення органу ліцензування про всі зміни даних, зазначених у документах, що додавалися до заяви про видачу ліцензії;

    пункт 2.2.8 Ліцензійних умов ( z1468-12 ) у частині наявності у власності або користуванні мереж, споруд та інших об'єктів, необхідних для провадження відповідного виду господарської діяльності;

    пункт 2.2.6 Ліцензійних умов ( z1468-12 ) у частині наявності технологічних регламентів експлуатації об'єктів водопостачання та водовідведення;

    абзац дев'ятий пункту 3.4.3 ( z1468-12 ) та абзац сьомий пункту 3.4.4 Ліцензійних умов ( z1468-12 ) у частині здійснення виробництва та транспортування води із застосуванням приладів обліку;

    пункт 2.2.7 Ліцензійних умов ( z1468-12 ) у частині наявності встановлених приладів обліку для провадження відповідного виду господарської діяльності;

    абзац дев'ятий пункту 3.4.5 ( z1468-12 ) та абзац дев'ятий пункту 3.4.6 Ліцензійних умов ( z1468-12 ) у частині відведення стічних вод із застосуванням приладів обліку на етапах транспортування стічних вод на очисні споруди та їх скиду після очищення та здійснення очищення стічних вод із застосуванням приладів обліку;

    пункт 3.6 Ліцензійних умов ( z1468-12 ) у частині здійснення централізованого водопостачання та водовідведення за тарифами, установленими Комісією та органами місцевого самоврядування в межах повноважень, визначених законодавством;

    пункт 3.5.3 Ліцензійних умов ( z1468-12 ) у частині надання органу ліцензування інформації про результати провадження (намір щодо провадження) інших видів діяльності;

    пункт 2.2.1 Ліцензійних умов ( z1468-12 ) у частині наявності у ліцензіата договорів (попередніх договорів) зі споживачами відповідно до чинного законодавства;

    пункт 2.3.3 Ліцензійних умов ( z1468-12 ) у частині надання до органу ліцензування статистичної звітності в обсязі, порядку і строки, визначені законодавством;

    пункт 2.1 Ліцензійних умов ( z1468-12 ) у частині дотримання актів законодавства, якими регулюється діяльність у сфері природних монополій і сфері централізованого водопостачання та водовідведення, зокрема:

    абзацу п'ятого статті 16 Закону України "Про питну воду та питне водопостачання"( 2918-14 ) щодо провадження діяльності на підставі державних актів на право постійного користування або на право власності на землю;

    пункту 5.1.7 Правил технічної експлуатації систем водопостачання та каналізації населених пунктів України( z0231-95 ), затверджених наказом Державного комітету України по житлово-комунальному господарству від 05.07.95 № 30 (далі — Правил), щодо наявності паспортів на водозабірні споруди і встановлене обладнання;

    пункту 3.10 Державних санітарних норм та правил "Гігієнічні вимоги до води питної, призначеної для споживання людиною"( z0452-10 ), затверджених наказом Міністерства охорони здоров'я України від 12.05.2010 № 400 (далі — ДСанПіН 2.2.4-171-10), щодо виробництва питної води за нормативно-технічним документом та відповідно до технологічного регламенту або іншого документа з описом технологічного процесу виробництва питної води, що пройшли державну санітарно-епідеміологічну експертизу та отримали позитивний висновок;

    пунктів 4.2 та 4.5 ДСанПіН 2.2.4-171-10( z0452-10 ) щодо проведення виробничого контролю згідно з робочою програмою, що є складовою технологічного регламенту або іншого документа з описом технологічного процесу виробництва питної води, в якій повинно бути відображено: перелік показників, що потребують контролю, та порядок його здійснення, місця та календарні графіки відбору проб води для лабораторних досліджень;

    абзацу п'ятого статті 17 Закону України "Про питну воду та питне водопостачання"( 2918-14 ) щодо одержання згідно з законом дозволу на користування надрами у разі використання підземних вод для питного водопостачання;

    абзацу другого пункту 12.4.1 Правил( z0231-95 ) щодо створення на підприємстві інспекції промислового водовідведення;

    абзацу п'ятого частини першої статті 10 Закону України "Про природні монополії"( 1682-14 ) щодо надання органам, які регулюють їх діяльність, документів та інформації, необхідної для виконання цими органами своїх повноважень, в обсягах та у строки, встановлені відповідними органами;

    пункту 12 Порядку розроблення та затвердження технологічних нормативів використання питної води( z1556-04 ), затвердженого наказом Держжитлокомунгоспу України від 15.11.2004 № 205 (далі — Порядку);

    інструкцій по заповненню обов'язкових форм звітності, затверджених постановою Національної комісії регулювання електроенергетики від 14.04.2011 № 606( z0588-11 ) "Про затвердження форм звітності НКРЕ у сфері теплопостачання і централізованого водопостачання та водовідведення".

    Згідно з повноваженнями, наданими Указом Президента України від 23.11.2011 № 1073( 1073/2011 ) "Про Національну комісію, що здійснює державне регулювання у сфері комунальних послуг", відповідно до статті 17 Закону України "Про природні монополії" ( 1682-14 ) Комісія ПОСТАНОВЛЯЄ:

    1. Накласти штраф у розмірі 85000 (вісімдесят п'ять тисяч) гривень на Державне територіально-галузеве об'єднання "Львівська залізниця" за порушення:

    пункту 3.5.1 Ліцензійних умов ( z1468-12 ) у частині повідомлення органу ліцензування про всі зміни даних, зазначених у документах, що додавалися до заяви про видачу ліцензії;

    пункту 2.2.8 Ліцензійних умов ( z1468-12 ) у частині наявності у власності або користуванні мереж, споруд та інших об'єктів, необхідних для провадження відповідного виду господарської діяльності;

    абзацу дев'ятого пункту 3.4.3 ( z1468-12 ) та абзацу сьомого пункту 3.4.4 Ліцензійних умов ( z1468-12 ) у частині здійснення виробництва та транспортування води із застосуванням приладів обліку;

    абзацу дев'ятого пункту 3.4.5 ( z1468-12 ) та абзацу дев'ятого пункту 3.4.6 Ліцензійних умов ( z1468-12 ) у частині відведення стічних вод із застосуванням приладів обліку на етапах транспортування стічних вод на очисні споруди та їх скиду після очищення та здійснення очищення стічних вод із застосуванням приладів обліку;

    пункту 3.6 Ліцензійних умов ( z1468-12 ) у частині здійснення централізованого водопостачання та водовідведення за тарифами, установленими Комісією та органами місцевого самоврядування в межах повноважень, визначених законодавством;

    пункту 2.1 Ліцензійних умов ( z1468-12 ) у частині дотримання актів законодавства, якими регулюється діяльність у сфері природних монополій і сфері централізованого водопостачання та водовідведення, зокрема:

    абзацу п'ятого статті 16 Закону України "Про питну воду та питне водопостачання"( 2918-14 ) щодо провадження діяльності на підставі державних актів на право постійного користування або на право власності на землю;

    пункту 3.10 ДСанПіН 2.2.4-171-10( z0452-10 ) щодо виробництва питної води за нормативно-технічним документом та відповідно до технологічного регламенту або іншого документа з описом технологічного процесу виробництва питної води, що пройшли державну санітарно-епідеміологічну експертизу та отримали позитивний висновок;

    пунктів 4.2 та 4.5 ДСанПіН 2.2.4-171-10( z0452-10 ) щодо проведення виробничого контролю згідно з робочою програмою, що є складовою технологічного регламенту або іншого документа з описом технологічного процесу виробництва питної води, в якій повинно бути відображено: перелік показників, що потребують контролю, та порядок його здійснення, місця та календарні графіки відбору проб води для лабораторних досліджень;

    абзацу п'ятого статті 17 Закону України "Про питну воду та питне водопостачання"( 2918-14 ) щодо одержання згідно з законом дозволу на користування надрами у разі використання підземних вод для питного водопостачання;

    абзацу п'ятого частини першої статті 10 Закону України "Про природні монополії"( 1682-14 ) щодо надання органам, які регулюють їх діяльність, документів та інформації, необхідної для виконання цими органами своїх повноважень, в обсягах та у строки, встановлені відповідними органами.

    Зазначена сума штрафу має бути сплачена до Державного бюджету України протягом 30 днів з дня отримання постанови (код бюджетної класифікації 21081100 "Адміністративні штрафи та інші санкції"( v0011201-11 )).

    2. Зобов'язати ДТГО "Львівська залізниця":

    до 19.09.2013 усунути порушення пункту 3.5.3 Ліцензійних умов ( z1468-12 ) у частині надання органу ліцензування інформації про результати провадження (намір щодо провадження) інших видів діяльності;

  3. до 01.10.2013 усунути порушення:
  4. пункту 3.5.1 Ліцензійних умов ( z1468-12 ) у частині повідомлення органу ліцензування про всі зміни даних, зазначених у документах, що додавалися до заяви про видачу ліцензії;

    пункту 2.1 Ліцензійних умов ( z1468-12 ) у частині дотримання актів законодавства, якими регулюється діяльність у сфері природних монополій і сфері централізованого водопостачання та водовідведення, зокрема:

    пунктів 4.2 та 4.5 ДСанПіН 2.2.4-171-10( z0452-10 ) щодо проведення виробничого контролю згідно з робочою програмою, що є складовою технологічного регламенту або іншого документа з описом технологічного процесу виробництва питної води, в якій повинно бути відображено: перелік показників, що потребують контролю, та порядок його здійснення, місця та календарні графіки відбору проб води для лабораторних досліджень;

    інструкцій по заповненню обов'язкових форм звітності, затверджених постановою Національної комісії регулювання електроенергетики від 14.04.2011 № 606( z0588-11 ) "Про затвердження форм звітності НКРЕ у сфері теплопостачання і централізованого водопостачання та водовідведення";

  5. до 01.11.2013 усунути порушення:
  6. пункту 3.6 Ліцензійних умов ( z1468-12 ) у частині здійснення централізованого водопостачання та водовідведення за тарифами, установленими Комісією та органами місцевого самоврядування в межах повноважень, визначених законодавством, для чого підготувати та подати документи для встановлення Комісією консолідованого тарифу для ДТГО "Львівська залізниця";

    пункту 2.1 Ліцензійних умов ( z1468-12 ) у частині дотримання актів законодавства, якими регулюється діяльність у сфері природних монополій і сфері централізованого водопостачання та водовідведення, зокрема пункту 3.10 ДСанПіН 2.2.4-171-10( z0452-10 ) щодо виробництва питної води за нормативно-технічним документом та відповідно до технологічного регламенту або іншого документа з описом технологічного процесу виробництва питної води, що пройшли державну санітарно-епідеміологічну експертизу та отримали позитивний висновок;

  7. до 01.01.2014 усунути порушення:
  8. абзацу дев'ятого пункту 3.4.3 ( z1468-12 ) та абзацу сьомого пункту 3.4.4 Ліцензійних умов ( z1468-12 ) у частині здійснення виробництва та транспортування води із застосуванням приладів обліку;

    абзацу дев'ятого пункту 3.4.5 ( z1468-12 ) та абзацу дев'ятого пункту 3.4.6 Ліцензійних умов ( z1468-12 ) у частині відведення стічних вод із застосуванням приладів обліку на етапах транспортування стічних вод на очисні споруди та їх скиду після очищення та здійснення очищення стічних вод із застосуванням приладів обліку;

    пункту 2.2.1 Ліцензійних умов ( z1468-12 ) у частині наявності у ліцензіата договорів (попередніх договорів) зі споживачами відповідно до чинного законодавства;

    пункту 2.1 Ліцензійних умов ( z1468-12 ) у частині дотримання актів законодавства, якими регулюється діяльність у сфері природних монополій і сфері централізованого водопостачання та водовідведення, зокрема:

    пункту 5.1.7 Правил( z0231-95 ) щодо наявності паспортів на водозабірні споруди і встановлене обладнання;

    абзацу п'ятого статті 17 Закону України "Про питну воду та питне водопостачання"( 2918-14 ) щодо одержання згідно з законом дозволу на користування надрами у разі використання підземних вод для питного водопостачання;

    пункту 12 Порядку( z1556-04 ) щодо розроблення та затвердження технологічних нормативів використання питної води;

  9. до 01.08.2014 усунути порушення:
  10. пункту 2.2.8 Ліцензійних умов ( z1468-12 ) у частині наявності у власності або користуванні мереж, споруд та інших об'єктів, необхідних для провадження відповідного виду господарської діяльності;

    пункту 2.2.7 Ліцензійних умов ( z1468-12 ) у частині наявності встановлених приладів обліку для провадження відповідного виду господарської діяльності;

    пункту 2.1 Ліцензійних умов ( z1468-12 ) у частині дотримання актів законодавства, якими регулюється діяльність у сфері природних монополій і сфері централізованого водопостачання та водовідведення, зокрема абзацу п'ятого статті 16 Закону України "Про питну воду та питне водопостачання"( 2918-14 ) щодо провадження діяльності на підставі державних актів на право постійного користування або на право власності на землю.

    3. Зобов'язати ДТГО "Львівська залізниця" забезпечити безумовне дотримання пункту 2.3.3 Ліцензійних умов( z1468-12 ) у частині надання до органу ліцензування статистичної звітності в обсязі, порядку і строки, визначені законодавством, та пункту 2.1 Ліцензійних умов ( z1468-12 ) у частині дотримання актів законодавства, якими регулюється діяльність у сфері природних монополій і сфері централізованого водопостачання та водовідведення, зокрема абзацу п'ятого частини першої статті 10 Закону України "Про природні монополії" щодо надання органам, які регулюють їх діяльність, документів та інформації, необхідної для виконання цими органами своїх повноважень, в обсягах та у строки, встановлені відповідними органами.

    В. о. Голови Комісії

    Ю. Хіврич

    {Текст взято з сайту НК держрегулювання компослуг http://www.nkp.gov.ua}

    Юридичний портал Справедливість

    Рейтинг: 4.6/5, основан на 25 голосах.

    Вам будет интересно:

    Сервіс для «Барабашово»

    На цьому ринку працюють понад 11 тисяч людей (або 6% від загальної кількості підприємців, зареєстрованих в області), які сплачують до бюджету близько 23,5 млн грн у рік. Наразі це унікальний ...

    За проведение абортов предлагают лишать свободы на срок от 3 до 7 лет

    Народные депутаты от партии «Свобода» предложили Верховному Совету Украины запретить аборты на Украине. Об этом говорится в законопроекте №2646-1 «О внесении изменений в некоторые законодательные ...

    Защита Ю.Тимошенко просит суд в США отклонить иск компании UTICo о взыскании $18,3 млн

    Защита бывшего премьер-министра Украины Юлии Тимошенко подала в нью-йоркский суд ходатайство об отклонении иска, поданного к ней компанией Universal Trading & Investment Co. (UTICo), следует ...

    Залізниця зменшує збитковість

    За три місяці цього року Укрзалізниці вдалося зменшити збитки від перевезення пасажирів порівняно з аналогічним періодом 2012-го. Досягти такого результату вдалося за рахунок ефективнішого використання ...





    Юридическая практика:
    Про усунення від права на спадкування

    Про усунення від права на спадкування У житті бувають такі ситуації, коли при розподілі спадщини, на її частину бажають претендувати ті спадкоємці, які хочуть ...

    Про визнання права власності на житловий будинок ...

    Про визнання права власності на житловий будинок в порядку спадкування Юрист по спадщині надала допомогу у судовій справі про визнання права власності на житловий будинок в порядку спадкування

    Про усунення від права на спадкування та надання ...

    Про усунення від права на спадкування та надання права на спадкування Особа може позбутися права успадковувати спадкове майно за законом, якщо довести, що дана особа відмовилась у наданні догляду ...


    Консультации по наследству:
    Відновлюємо термін вступу в спадщину

    Добрий день, консультанти. Мені дуже потрібна допомога адвоката у спадкових питаннях. Справа в тому, що звертаюся до Вас не ...

    Якщо викликають до суду за спадковою справою

    Доброго часу доби. Моя проблема пов'язана зі спадком. Ми з дружиною живемо в Київській області. А батько дружини жив в Єврейській ...

    Як виграти суд про спадщину?

    Здрастуйте! Допоможіть виграти суд у спадковій справі! Для мене, я так розумію, треба знайти хорошого юриста по спадковим ...


    Новости наследственных дел:
    На сегодняшнем заседании правительства планируется ...

    На сегодняшнем заседании правительства планируется рассмотреть план мероприятий по выполнению СА с ЕС Кабинет министров Украины на сегодняшнем заседании рассмотрит план мероприятий по выполнению соглашения об ассоциации с Евросоюзом. Об этом говорится в повестке дня заседания на сайте правительства.

    Судья не может считаться независимым от политического .

    Судья не может считаться независимым от политического влияния, если его карьера зависит от изменчивого политического вектора, - Я.Романюк 22 декабря во время заключительного заседания Наблюдательного Комитета проекта Совета Европы «Усиление независимости, эффективности и профессионализма судебной власти на Украине» Председатель Верховного Суда Украины Ярослав Романюк заявил, что «одним из самых опасных с точки зрения формирования независимой судебной системы на современном этапе факторов является политическая составляющая».

    Прокурор Донецкой области пытается в суде оспорить ...

    Прокурор Донецкой области пытается в суде оспорить его люстрацию Руководителю прокуратуры Донецкой области Николаю Франтовскому не удалось с первого раза обжаловать свое увольнение с должности через люстрацию, сообщает «Первая инстанция».


    Рекомендации пользователей:
    1676b6902a1c6c119988b3b7eb617bca