Адвокаты по наследственным делам
Отзывы о нас
Как много необходимой информации. Огромнейшее Вам спасибо. Очень благодарны! Ребята - Вы просто умнички.

Для меня это была просто большая находка! Вторую неделю сижу здесь на интернет портале и валить отсюда не собираюсь.

Этот интернет сайт - увлекательный.
Наши услуги

Вопрос к юристу по наследству:

Статьи
Право власності на спадок

Право власності на спадок Визнання прав власності на спадок (зразок судової справи), позовна заява про спадщину

Наследство по завещанию: раскрываем юридические ...

Наследство по завещанию: раскрываем юридические секреты Завещание необязательно гарантирует выполнение воли наследодателя, ведь в некоторых случаях можно признать завещание недействительным

Ан-70 негоди не боїться

    Ан-70 негоди не боїться

    Українські літаки в Ле Бурже довели свою здатність дивувати конкурентів

    Галина ІЩЕНКО спеціально з Парижа, «Урядовий кур’єр»

    Перший день 50-го ювілейного Міжнародного авіасалону Le Bourget у передмісті Парижа розпочався зі зливи. Зранку лило як з відра, били блискавки, а місцями навіть випав град розміром з невеличкі монетки. Погода зробила літакам та їх пілотам свого роду виклик — показати свою маневреність та витривалість і працювати за складних погодних умов.

    — Польоти Анів будуть за будь-якої погоди, — запевнив кореспондента «УК» президент — генеральний конструктор ДП «Антонов» Дмитро Ківа. — Українські Ан-70 і Ан-148 готові працювати за складних погодних умов.

    Та перевіряти літаки на міцність так і не довелося: до обіду випогодилось. А поки тривала негода, делегація з України на чолі з Прем’єр-міністром Миколою Азаровим та міністром промислової політики Михайлом Короленком мала нагоду налагодити ділові зв’язки й ознайомитися з останніми моделями літаків, вертольотів, пускових установок, космічних апаратів, авіаційних і ракетних двигунів, авіаційною і протиповітряною бойовою технікою, керованими ракетами, бортовим та наземним навігаційним обладнанням, аеропортовим устаткуванням і системами керування повітряним рухом.

    Згодом гості авіасалону на власні очі побачили зустріч конкурентів. Зокрема в перший день у небі зустрілися український середній військово-транспортник Ан-70 і європейський А400М. Останній, як зауважують експерти, значно поступається нашому літаку. Зокрема за вантажопідйомністю (37 тонн проти 47), місткістю вантажної кабіни, ціною (147 мільйонів євро проти 67 мільйонів доларів). А після торішньої глибокої модернізації систем наш Ан-70 не поступається А400М й за технічними характеристиками.

    Не без цікавості гості спостерігали й за польотом серійного Ан-158, який ДП «Антонов» активно просуває на міжнародні ринки. Останній, як відомо, є прямим конкурентом російсько-європейського літака Sukhoi Superjet 100, який завдяки значній політичній підтримці експортував уже 16 літаків. Тут треба повчитися у східної сусідки, яка створює умови для розвитку внутрішнього ринку своїх літаків шляхом закупівлі за державним замовленням та різними лізинговими програмами.

    Під час українсько-французької конференції виробників авіаційної та космічної галузі Прем’єр-міністр Микола Азаров наголосив, що авіабудування в Україні стабільно розвивається, незважаючи на кризу у світі. Значною мірою це відбувається завдяки державній підтримці. Адже галузі значне місце відведено в Державній програмі активізації розвитку економіки, повідомляє департамент інформації та комунікацій з громадськістю Секретаріату КМУ.

    Підтвердженням цього стала зустріч глави уряду з представниками однієї з турецьких авіакомпаній. «У мене була плідна розмова. Вони зацікавлені організувати спільне виробництво: складання їхнє, а поставка наша», — зазначив Микола Азаров, підкресливши, що турецький ринок перспективний для реалізації літаків Ан.

    Щодо літаків сімейства Ан-148/158, то на сьогодні 18 їх працюють у складі восьми авіакомпаній чотирьох країн світу. Вони вже опанували понад 70 внутрішніх маршрутів, виконують польоти в понад 40 країн світу. Місячний наліт окремих Ан-148 перевищив рекордний показник у 400 годин, середньомісячний наліт літака досяг 320 годин, добовий — 18 годин. Перевезено понад 1,5 мільйона пасажирів. Сьогодні портфель замовлень на літаки сімейства Ан-148/158 оцінюють у понад 130 літаків, а потреба ринку в літаках до 2025 року — 400 (!) машин.

    Під час українсько-французької зустрічі іноземці відзначили високий рівень співпраці з ДП «Антонов» за різними проектами, який розпочався у 2008 році. Та, як зауважив Микола Азаров, товарообіг у 2,5 мільярда доларів між такими великими країнами, як Україна і Франція, замалий. Тому у грудні планується провести в Києві засідання спільної міжурядової українсько-французької комісії, де буде обговорено широкий спектр питань, зокрема співпраці в авіапромі.

    Сенсаційну заяву під час зустрічі зробив Філіп Адвані, віце-президент Global Sourcing Network — компанії, що здійснює закупівлі обладнання для групи EADS (Європейська аерокосмічна оборонна агенція). «Ми потребуємо хороших інженерів та сучасних матеріалів, а також хочемо мінімізувати грошові й геополітичні ризики, тому плануємо до 2020 року 9 мільярдів євро спрямувати з загальноєвропейського на інші ринки. Ми спілкувалися з деякими французькими компаніями, які задоволенні співпрацею з Україною, зокрема компанією Антонов, і готові приїхати в Україну, аби ознайомитися з потенціалом українських підприємств, — підсумував він. — Але тут важливо, аби наші постачальники були спроможними відповідати можливостям наших філіалів, зокрема Аербасу.

    Вітчизняні авіабудівники готові запропонувати партнерам цілий пакет домовленостей. Фото Oлега МAРКЕВИЧA

    ПРЯМА МОВА

    Микола АЗАРОВ, Прем’єр-міністр України:

    — Якщо кілька років тому в когось виникали питання стосовно того, наскільки міцно наша авіаційна галузь стоїть на ногах, то, думаю, після демонстраційного польоту Ан-70 сумнівів у тому, що міцно, ні в кого не виникає. Елегантний політ Ан-158 показав, що наші авіабудівники мають гарний авіаційний смак, вміють проектувати і будувати хороші літаки, а хороший літак завжди викликає відчуття надійності і впевненості.

    Україна, попри кризу, має стійкі плани розвитку авіапрому та космічної промисловості. Наші підприємства мають високий технологічний рівень і виробляють конкурентну продукцію. Крім того, розвиваючи їх, є можливість паралельно розвивати суміжні галузі виробництва. Адже таке високотехнологічне виробництво, як космічна та авіаційна техніка, потребує колосальної кількості розробок у різних галузях. Це й нові матеріали, і локація.

    Урядовий Кур'єр

    Рейтинг: 4.5/5, основан на 25 голосах.

    Вам будет интересно:

    У легковому авто кіровоградець перевозив 5 кг коноплі

    Увагу екіпажу ДАІ, який в ніч з 1 на 2 грудня здійснював патрулювання спальних районів Кіровограду привернув своїми діями водій легковика. Незважаючи на пізню пору у авто були включені лише габаритні ...

    Оформлення прав на спадщину земельної ділянки (паю)

    Рекомендації про те, як успадкувати земельну ділянку (пай) і оформити свої права на неї за законодавством України.

    США та ЄС заклали торговельний фундамент в Атлантиці

    США та Євросоюз закінчили перший раунд переговорів про створення Трансатлантичної зони вільної торгівлі. Обидві сторони заявили: фундамент закладено, наступний етап перемовин заплановано на жовтень ...





    Юридическая практика:
    Про усунення від права на спадкування

    Про усунення від права на спадкування Нещодавно до юристів по питанням спадщини звернулася громадянка, яка бажає усунути від права на спадкування свою сестру

    Про визнання права власності на спадкове майно ...

    Про визнання права власності на спадкове майно за законом Громадянка звернулася до юриста по спадковим справам з метою отримати допомогу у вирішенні питання про визнання права власності ...

    Про визнання права власності на житловий будинок ...

    Про визнання права власності на житловий будинок в порядку спадкування Юрист по спадщині надала допомогу у судовій справі про визнання права власності на житловий будинок в порядку спадкування


    Консультации по наследству:
    Послуги з оформлення спадщини за дорученням

    Добрий день, шановні юристи по спадкових справах! Так вже вийшло, що я проживаю зараз в Росії, хоча народилася в Україні. ...

    Розцінки на прийняття спадщини та послуги адвоката

    Добрий день, консультанти сайту. Насамперед, мене цікавить вартість юридичних послуг на спадщину в Києві. Моє питання банальне ...

    Як отримати автомобіль в спадщину за заповітом

    Живу в цілком забезпеченій сім'ї з батьками. У нас є будинок, ділянка і машина. Як правильно скласти моїм батькам заповіт ...


    Новости наследственных дел:
    На сегодняшнем заседании правительства планируется ...

    На сегодняшнем заседании правительства планируется рассмотреть план мероприятий по выполнению СА с ЕС Кабинет министров Украины на сегодняшнем заседании рассмотрит план мероприятий по выполнению соглашения об ассоциации с Евросоюзом. Об этом говорится в повестке дня заседания на сайте правительства.

    Судья не может считаться независимым от политического .

    Судья не может считаться независимым от политического влияния, если его карьера зависит от изменчивого политического вектора, - Я.Романюк 22 декабря во время заключительного заседания Наблюдательного Комитета проекта Совета Европы «Усиление независимости, эффективности и профессионализма судебной власти на Украине» Председатель Верховного Суда Украины Ярослав Романюк заявил, что «одним из самых опасных с точки зрения формирования независимой судебной системы на современном этапе факторов является политическая составляющая».

    Прокурор Донецкой области пытается в суде оспорить ...

    Прокурор Донецкой области пытается в суде оспорить его люстрацию Руководителю прокуратуры Донецкой области Николаю Франтовскому не удалось с первого раза обжаловать свое увольнение с должности через люстрацию, сообщает «Первая инстанция».


    Рекомендации пользователей:
    1676b6902a1c6c119988b3b7eb617bca