Адвокаты по наследственным делам
Отзывы о нас
Этот портал просто удивительный.

Этот портал классный! работал на нем очень чуть ли не по три раза на день. Этот сайт ждет хорошее будущее. Желаю удачи. Хотелося б видеться с Вашими работами чаще! Дерзайте!

Этот ресурс просто супер так много чего здесь любопытного и нужного. Желаю держаться так же высоко и дальше и всего самого... наилучшего во всем.
Наши услуги

Вопрос к юристу по наследству:

Статьи
Право власності на спадок

Право власності на спадок Визнання прав власності на спадок (зразок судової справи), позовна заява про спадщину

Наследство по завещанию: раскрываем юридические ...

Наследство по завещанию: раскрываем юридические секреты Завещание необязательно гарантирует выполнение воли наследодателя, ведь в некоторых случаях можно признать завещание недействительным

Ан-70 негоди не боїться

    Ан-70 негоди не боїться

    Українські літаки в Ле Бурже довели свою здатність дивувати конкурентів

    Галина ІЩЕНКО спеціально з Парижа, «Урядовий кур’єр»

    Перший день 50-го ювілейного Міжнародного авіасалону Le Bourget у передмісті Парижа розпочався зі зливи. Зранку лило як з відра, били блискавки, а місцями навіть випав град розміром з невеличкі монетки. Погода зробила літакам та їх пілотам свого роду виклик — показати свою маневреність та витривалість і працювати за складних погодних умов.

    — Польоти Анів будуть за будь-якої погоди, — запевнив кореспондента «УК» президент — генеральний конструктор ДП «Антонов» Дмитро Ківа. — Українські Ан-70 і Ан-148 готові працювати за складних погодних умов.

    Та перевіряти літаки на міцність так і не довелося: до обіду випогодилось. А поки тривала негода, делегація з України на чолі з Прем’єр-міністром Миколою Азаровим та міністром промислової політики Михайлом Короленком мала нагоду налагодити ділові зв’язки й ознайомитися з останніми моделями літаків, вертольотів, пускових установок, космічних апаратів, авіаційних і ракетних двигунів, авіаційною і протиповітряною бойовою технікою, керованими ракетами, бортовим та наземним навігаційним обладнанням, аеропортовим устаткуванням і системами керування повітряним рухом.

    Згодом гості авіасалону на власні очі побачили зустріч конкурентів. Зокрема в перший день у небі зустрілися український середній військово-транспортник Ан-70 і європейський А400М. Останній, як зауважують експерти, значно поступається нашому літаку. Зокрема за вантажопідйомністю (37 тонн проти 47), місткістю вантажної кабіни, ціною (147 мільйонів євро проти 67 мільйонів доларів). А після торішньої глибокої модернізації систем наш Ан-70 не поступається А400М й за технічними характеристиками.

    Не без цікавості гості спостерігали й за польотом серійного Ан-158, який ДП «Антонов» активно просуває на міжнародні ринки. Останній, як відомо, є прямим конкурентом російсько-європейського літака Sukhoi Superjet 100, який завдяки значній політичній підтримці експортував уже 16 літаків. Тут треба повчитися у східної сусідки, яка створює умови для розвитку внутрішнього ринку своїх літаків шляхом закупівлі за державним замовленням та різними лізинговими програмами.

    Під час українсько-французької конференції виробників авіаційної та космічної галузі Прем’єр-міністр Микола Азаров наголосив, що авіабудування в Україні стабільно розвивається, незважаючи на кризу у світі. Значною мірою це відбувається завдяки державній підтримці. Адже галузі значне місце відведено в Державній програмі активізації розвитку економіки, повідомляє департамент інформації та комунікацій з громадськістю Секретаріату КМУ.

    Підтвердженням цього стала зустріч глави уряду з представниками однієї з турецьких авіакомпаній. «У мене була плідна розмова. Вони зацікавлені організувати спільне виробництво: складання їхнє, а поставка наша», — зазначив Микола Азаров, підкресливши, що турецький ринок перспективний для реалізації літаків Ан.

    Щодо літаків сімейства Ан-148/158, то на сьогодні 18 їх працюють у складі восьми авіакомпаній чотирьох країн світу. Вони вже опанували понад 70 внутрішніх маршрутів, виконують польоти в понад 40 країн світу. Місячний наліт окремих Ан-148 перевищив рекордний показник у 400 годин, середньомісячний наліт літака досяг 320 годин, добовий — 18 годин. Перевезено понад 1,5 мільйона пасажирів. Сьогодні портфель замовлень на літаки сімейства Ан-148/158 оцінюють у понад 130 літаків, а потреба ринку в літаках до 2025 року — 400 (!) машин.

    Під час українсько-французької зустрічі іноземці відзначили високий рівень співпраці з ДП «Антонов» за різними проектами, який розпочався у 2008 році. Та, як зауважив Микола Азаров, товарообіг у 2,5 мільярда доларів між такими великими країнами, як Україна і Франція, замалий. Тому у грудні планується провести в Києві засідання спільної міжурядової українсько-французької комісії, де буде обговорено широкий спектр питань, зокрема співпраці в авіапромі.

    Сенсаційну заяву під час зустрічі зробив Філіп Адвані, віце-президент Global Sourcing Network — компанії, що здійснює закупівлі обладнання для групи EADS (Європейська аерокосмічна оборонна агенція). «Ми потребуємо хороших інженерів та сучасних матеріалів, а також хочемо мінімізувати грошові й геополітичні ризики, тому плануємо до 2020 року 9 мільярдів євро спрямувати з загальноєвропейського на інші ринки. Ми спілкувалися з деякими французькими компаніями, які задоволенні співпрацею з Україною, зокрема компанією Антонов, і готові приїхати в Україну, аби ознайомитися з потенціалом українських підприємств, — підсумував він. — Але тут важливо, аби наші постачальники були спроможними відповідати можливостям наших філіалів, зокрема Аербасу.

    Вітчизняні авіабудівники готові запропонувати партнерам цілий пакет домовленостей. Фото Oлега МAРКЕВИЧA

    ПРЯМА МОВА

    Микола АЗАРОВ, Прем’єр-міністр України:

    — Якщо кілька років тому в когось виникали питання стосовно того, наскільки міцно наша авіаційна галузь стоїть на ногах, то, думаю, після демонстраційного польоту Ан-70 сумнівів у тому, що міцно, ні в кого не виникає. Елегантний політ Ан-158 показав, що наші авіабудівники мають гарний авіаційний смак, вміють проектувати і будувати хороші літаки, а хороший літак завжди викликає відчуття надійності і впевненості.

    Україна, попри кризу, має стійкі плани розвитку авіапрому та космічної промисловості. Наші підприємства мають високий технологічний рівень і виробляють конкурентну продукцію. Крім того, розвиваючи їх, є можливість паралельно розвивати суміжні галузі виробництва. Адже таке високотехнологічне виробництво, як космічна та авіаційна техніка, потребує колосальної кількості розробок у різних галузях. Це й нові матеріали, і локація.

    Урядовий Кур'єр

    Рейтинг: 4.5/5, основан на 25 голосах.

    Вам будет интересно:

    Анатолій ЗАВАЛЬНЮК: «У Леонтовича що не пісня — то частина життя людини, з її настроями, радощами та переживаннями»

    Коротке і трагічне життя, смерть, довгі роки овіяна таємницею, всесвітня слава і водночас складна доля відродження в людській памяті це лише короткий штрих в обрисі постаті Миколи Леонтовича. ...

    На Вінниччині працівники ДАІ затримали нетверезого водія автобуса, в салоні якого знаходилось більше двадцяти пасажирів

    У рамках проведення профілактичних заходів на пасажирському транспорті, що проходять з 20 травня по 20 червня, працівники Державтоінспекції проводяться перевірки суб'єктів, які надають послуги ...

    Про внесення змін до Переліку товарів і послуг, які можуть закуповуватися за рамковими угодами, Міністерство економічного розвитку і торгівлі України

    Зареєстровано в Міністерстві юстиції України 13 серпня 2013 р. за № 1377/23909 Про внесення змін до Переліку товарів і послуг, які можуть закуповуватися за рамковими угодами

    Про затвердження Порядку використання коштів, передбачених у державному бюджеті для впровадження системи захисту транзитних переміщень, Кабінет Міністрів України

    Про затвердження Порядку використання коштів, передбачених у державному бюджеті для впровадження системи захисту транзитних переміщень Відповідно до частини сьомої статті 20 Бюджетного кодексу України( 2456-17 ) Кабінет Міністрів України постановляє:





    Юридическая практика:
    Про стягнення витрат на поховання

    Про стягнення витрат на поховання До юристів по спадковим справам звернулася громадянка за допомогою у справі про стягнення витрат на поховання через суд

    Про визнання права власності на спадкове майно ...

    Про визнання права власності на спадкове майно за заповітом При необхідності у визнанні права власності на спадкове майно за заповітом слід звертатись до юристів по спадковим справам. ...

    Про усунення перешкод у здійсненні права на спадкування ...

    Про усунення перешкод у здійсненні права на спадкування та визнання права власності в порядку спадкування за заповітом Починаючи процес нотаріального оформлення спадкового майна, громадяни часто зіштовхуються із перешкодами, які можна вирішити ...


    Консультации по наследству:
    Розділ спадкової нерухомості після смерті

    Добрий день, шановні юристи по спадкових спорах! У мене виникла ситуація, з якою просто своїми знаннями, незважаючи на те, ...

    Порядок вступу та відмова від спадщини

    У мене склалася дуже складна ситуація, тому всі свої надії я покладаю на Вас, шановні адвокати по спадкових справах, адже ...

    Коли оскаржити заповіт досить просто

    У мене виникла ситуація, коли без допомоги кваліфікованого адвоката зі спадкових питань не обійтися. Вже не раз до Вас звертаюся ...


    Новости наследственных дел:
    На сегодняшнем заседании правительства планируется ...

    На сегодняшнем заседании правительства планируется рассмотреть план мероприятий по выполнению СА с ЕС Кабинет министров Украины на сегодняшнем заседании рассмотрит план мероприятий по выполнению соглашения об ассоциации с Евросоюзом. Об этом говорится в повестке дня заседания на сайте правительства.

    Судья не может считаться независимым от политического .

    Судья не может считаться независимым от политического влияния, если его карьера зависит от изменчивого политического вектора, - Я.Романюк 22 декабря во время заключительного заседания Наблюдательного Комитета проекта Совета Европы «Усиление независимости, эффективности и профессионализма судебной власти на Украине» Председатель Верховного Суда Украины Ярослав Романюк заявил, что «одним из самых опасных с точки зрения формирования независимой судебной системы на современном этапе факторов является политическая составляющая».

    Прокурор Донецкой области пытается в суде оспорить ...

    Прокурор Донецкой области пытается в суде оспорить его люстрацию Руководителю прокуратуры Донецкой области Николаю Франтовскому не удалось с первого раза обжаловать свое увольнение с должности через люстрацию, сообщает «Первая инстанция».


    Рекомендации пользователей:
    1676b6902a1c6c119988b3b7eb617bca