Адвокаты по наследственным делам
Отзывы о нас
Как много нужной информации.

С огромной благодарностью отзываемся о всех, кто принимал участие в создании сайта. Этот сайт,действительно, на данный момент - единственный в своем роде. Хорошо, что есть такие нужные интернет порталы. Этот интернет проект достаточно прост в пользовании. На нем удобно отдыхать - просто и быстро.

Этот ресурс просто удивительный.
Наши услуги

Вопрос к юристу по наследству:

Статьи
Право власності на спадок

Право власності на спадок Визнання прав власності на спадок (зразок судової справи), позовна заява про спадщину

Наследство по завещанию: раскрываем юридические ...

Наследство по завещанию: раскрываем юридические секреты Завещание необязательно гарантирует выполнение воли наследодателя, ведь в некоторых случаях можно признать завещание недействительным

Два плюс два на дорозі не завжди чотири

    Два плюс два на дорозі не завжди чотири

    Державтоінспекція переконана, що дорожню грамоту треба опановувати змалечку

    Олександр БІТТНЕР, Олександр ЛЕПЕТУХА (фото), «Урядовий кур’єр»

    Хоч би скільки траплялося дорожньо-транспортних пригод на наших автошляхах, аварії, в яких потерпають діти, завжди позначені особливим трагізмом і якоюсь вселенською несправедливістю. Бо вони однозначно свідчать про величезну долю вини нас, дорослих: ми, просто кажучи, їх не вберегли, з різних причин чогось не навчили, не застерегли, не виховали… Іноді здається, що, «сплавивши» всі проблемні питання на плечі Державтоінспекції, ми лише жахаємося, коли десь трапляється нещастя. Саме тому тема дитячого травматизму у всіх його виявах має непокоїти суспільство не лише тоді, коли оприлюднюється страшна статистика, а повсякчас.

    З інструктором за кермом надійніше

    Торік тільки на столичних дорогах сталося 186 дорожньо-транспортних пригод, у яких так чи інакше фігурували діти. Травми різної тяжкості дістали 188 неповнолітніх, шестеро загинули. Зверніть увагу: здебільшого через наїзд на дітвору (зокрема й на пішохідних переходах!), а також внаслідок порушень Правил дорожнього руху під час перевезення дітей в автомобілях. Останнє вражає найбільше: за даними ДАІ, віднедавна підростаюче покоління частіше стало потрапляти в аварії саме як пасажири. Тобто діти отримують каліцтва і травми внаслідок злочинної безтурботності дорослих, зокрема через те, що батьки не використовують ремені безпеки або спеціальні крісла для перевезення малюків.

    Правила дорожнього руху. Що нового?

    Судячи з небагатьох «круглих столів», конференцій та інших заходів, присвячених безпеці дорожнього руху, проблемами профілактики дитячого травматизму теоретично займаються багато відомств і організацій. Практичний же бік справи майже повністю за ДАІ. Скажімо, впродовж останніх років у столичної автоінспекції склалися добрі взаємини з багатьма школами та іншими дитячими закладами. Форми такої роботи найрізноманітніші, оскільки дорослі насамперед дбають, щоб пізнавати дорожню грамоту було принаймні цікаво. У цьому зв’язку важко переоцінити роль, яку відіграють створені в деяких навчальних закладах загони юних інспекторів дорожнього руху (ЮІР). Окрім поглибленого вивчення Правил руху, діти, можна сказати, пропагують культуру поведінки на дорозі серед однолітків, разом із ДАІ чергують поблизу шкіл, беруть участь у різноманітних розважально-просвітницьких акціях.

    Продемонстрували гарні знання і настрій — відповідний

    Днями працівники Державтоінспекції Києва запросили членів одного з кращих загонів ЮІР міста — школярів старших класів загальноосвітньої школи №190 Деснянського району — відвідати реєстраційно-екзаменаційний відділ столичної ДАІ, добре відомий усім київським автомобілістам ВРЕР №2. Господарі розповіли своїм юним колегам про структуру і особливості роботи підрозділу, показали екзаменаційні класи, автодром, станцію діагностики та інші відділи. Діти на власні очі побачили, як складають іспити на водійське посвідчення, реєструють автомобілі тощо. Під керівництвом одного з кращих регулювальників полку ДПС вправлялися у так званій пластиці регулювання, з допомогою інструктора пізнавали секрети водійської майстерності, а наостанок навіть перевірили свої знання Правил дорожнього руху за дорослою, сказати б, програмою. І хоч із завданнями повністю впоралися не всі, працівники ВРЕР високо оцінили рівень їхньої підготовки.

    Якщо не все зрозуміло — допоможуть і роз’яснять більш досвідчені

    — Одна річ вчити дорожню грамоту теоретично, інша — побачити все, так би мовити, на практиці, — ділиться враженнями одинадцятикласниця Дарина Сагайдак. — Здавалося б, добре знаємо Правила руху, але, як з’ясувалося, треба ще багато вчитися. Мені, наприклад, дуже подобається керувати автомобілем, тому найцікавіше було спілкуватися з досвідченим інструктором за кермом навчального «ланоса». Втім, складати екзамени за дорослою програмою було не менш цікаво. Виявляється, на дорозі 2+2 не завжди означає чотири.

    Урядовий Кур'єр

    Рейтинг: 4.8/5, основан на 25 голосах.

    Вам будет интересно:

    У ДТП на Черкащині травмовано шістнадцятеро людей

    27 вересня, о 12 годині 40 хвилин, на 167 км автодороги Золотоноша - Черкаси - Сміла - Умань, поблизу с. Гуляйка, водій автобуса Богдан А-091 з невідомих причин виїхав на узбіччя та зіткнувся ...

    Про затвердження Вимог до перевірки конструкції та технічного стану колісного транспортного засобу, методів такої перевірки, Міністерство інфраструктури України

    Зареєстровано в Міністерстві юстиції України 25 грудня 2012 р. за № 2169/22481 Про затвердження Вимог до перевірки конструкції та технічного стану колісного транспортного засобу, методів такої перевірки

    КГГА хочет заменить маршрутки на автобусы и троллейбусы

    Столичная власть начала эксперимент по замене малогабаритных маршрутных такси на 7 дорожных участках на транспорт обычного режима движения, то есть автобусы и троллейбусы.

    Про встановлення вимог щодо провадження інших, видів діяльності Національному аерокосмічному університету ім. М. Є. Жуковського "Харківський авіаційний інститут", Національна комісія, що здійснює державне регулювання у сфері комунальних послуг

    Про встановлення вимог щодо провадження інших, крім ліцензованих, видів діяльності Національному аерокосмічному університету ім. М. Є. Жуковського "Харківський авіаційний інститут"





    Юридическая практика:
    Про визнання права власності на половину частини ...

    Про визнання права власності на половину частини спадкового будинку У юридичній практиці часто бувають такі випадки, коли в питаннях оформлення спадщини, законні спадкоємці або спадкоємці за ...

    Про визнання права власності на спадкове майно ...

    Про визнання права власності на спадкове майно за заповітом При необхідності у визнанні права власності на спадкове майно за заповітом слід звертатись до юристів по спадковим справам. ...

    Про визнання права власності на спадкове майно ...

    Про визнання права власності на спадкове майно за законом Громадянка звернулася до юриста по спадковим справам з метою отримати допомогу у вирішенні питання про визнання права власності ...


    Консультации по наследству:
    Як усунути від спадщини неугодного спадкоємця

    Будь ласка, вирішіть мою проблему в усуненні від спадкування недостойного спадкоємця. Такими справами не всі кваліфіковані ...

    Обов'язкова частка у спадщині та вступ у права за заповітом

    Оскільки я вже пенсіонерка і маю повнолітніх дітей, але не маю можливості купити їм квартири, хочу від Вас отримати пораду ...

    Як виграти суд про спадщину?

    Здрастуйте! Допоможіть виграти суд у спадковій справі! Для мене, я так розумію, треба знайти хорошого юриста по спадковим ...


    Новости наследственных дел:
    На сегодняшнем заседании правительства планируется ...

    На сегодняшнем заседании правительства планируется рассмотреть план мероприятий по выполнению СА с ЕС Кабинет министров Украины на сегодняшнем заседании рассмотрит план мероприятий по выполнению соглашения об ассоциации с Евросоюзом. Об этом говорится в повестке дня заседания на сайте правительства.

    Судья не может считаться независимым от политического .

    Судья не может считаться независимым от политического влияния, если его карьера зависит от изменчивого политического вектора, - Я.Романюк 22 декабря во время заключительного заседания Наблюдательного Комитета проекта Совета Европы «Усиление независимости, эффективности и профессионализма судебной власти на Украине» Председатель Верховного Суда Украины Ярослав Романюк заявил, что «одним из самых опасных с точки зрения формирования независимой судебной системы на современном этапе факторов является политическая составляющая».

    Прокурор Донецкой области пытается в суде оспорить ...

    Прокурор Донецкой области пытается в суде оспорить его люстрацию Руководителю прокуратуры Донецкой области Николаю Франтовскому не удалось с первого раза обжаловать свое увольнение с должности через люстрацию, сообщает «Первая инстанция».


    Рекомендации пользователей:
    1676b6902a1c6c119988b3b7eb617bca