Адвокаты по наследственным делам
Отзывы о нас
Этот интернет проект - увлекательный.

Влюбилась в Ваш сайт!!! Какие же Вы умнички!!! Очень хочется пожелать Вам творческих успехов, динамичного развития и материального благополучия!

Этот интернет портал не просто лучший друг - ваш портал, - родственник для всех, кто живёт взглядами!
Наши услуги

Вопрос к юристу по наследству:

Статьи
Право власності на спадок

Право власності на спадок Визнання прав власності на спадок (зразок судової справи), позовна заява про спадщину

Наследство по завещанию: раскрываем юридические ...

Наследство по завещанию: раскрываем юридические секреты Завещание необязательно гарантирует выполнение воли наследодателя, ведь в некоторых случаях можно признать завещание недействительным

Податок на нерухомість: запитань більше, ніж відповідей

    Податок на нерухомість: запитань більше, ніж відповідей

    У будь-якому нововведенні вистачає білих плям, які потребують урегулювання

    На Житомирщині прогнозують, що завдяки оподаткуванню об’єктів житлової нерухомості місцеві бюджети додатково поповняться майже 2 мільйонами гривень. На перший погляд сума чимала, але це лише 0,1% обсягу їхніх нинішніх власних надходжень. Тим часом, наприклад, у Канаді податок на нерухомість забезпечує 38% надходжень місцевих бюджетів, у Франції — 33%, у США — приблизно 30%. Дивуватися такій диспропорції не варто, бо коли у Франції середній рівень забезпеченості житлом становить 40 кв. м на одну особу, то у Житомирі, який мало чим відрізняється від інших українських міст, — лише 7,5 кв. м на кожну людину.

    «Золоті» дачі у селі

    Отож, здавалось би, більшості наших співвітчизників нововведення, що декларували як податок на розкіш, стосуватися не має. Та на ділі все з точністю до навпаки.

    Як роз’яснили податківці, закон справді звільняє від оподаткування об’єкти нерухомості за умови, що житлова площа будинку не перевищує 250 кв. м, а квартири — 120 кв. м. Однак ця пільга стосується лише одного об’єкта нерухомості. Тим часом багатьом вихідцям із сіл, які нині є городянами, перейшли у спадок батьківські обійстя на малій батьківщині. В результаті аж ніяк не багатіям, про яких нам розповідали, «проштовхуючи» новий податок, тепер доведеться вибирати, за що їм платити — за квартиру в місті чи зазвичай «не першої молодості» хатинку в селі.

    Можна скільки завгодно обурюватися, що вкотре хотіли зробити як краще, а вийшло як завжди, однак закон є закон. Та недаремно кажуть, що немає лиха без добра. В усякому разі, серед опитаних мною сільських голів більшість нововведенню раді. Зрозуміти їх нескладно, бо коли з кожних трьох-п’яти будинків у селах лише один має постійних мешканців, а решта використовуються як «дачі на літо», то наповнювати місцевий бюджет украй проблематично, а утримувати розраховану лише на зареєстрованих жителів соціальну інфраструктуру населеного пункту складно.

    Утім, прагматичні селяни добре розуміють, що краще синиця у жмені, ніж журавель у небі. Тож на сесіях сільських рад, які вже затвердили нормативи оподаткування об’єктів житлової нерухомості, здебільшого відмовилися від максимальних ставок податку за кожен квадратний метр житлової площі в розмірі 1% або 2,7% мінімального розміру заробітної плати. Як вважають депутати, намагання здерти якнайбільше лише додасть у селах пусток, які доведеться зносити за комунальний кошт, тимчасом як ставки від 0,1—0,3% не будуть обтяжливими для міських земляків і принесуть користь їхній малій батьківщині.

    Ще одним головним болем для сільських громад у багатьох районах області залишаються не переоформлені у БТІ будинки, бо клопоти і витрати спадкоємців на узаконення прав на житло часто неспівмірні з ефемерною користю від його продажу чи використання. Тим більше, що інколи йдеться про будівлі, споруджені ще… до революції 1917 року!

    Варто нагадати, що у селах оформлення прав спадщини на житло за відсутності майнових спорів свого часу здійснювали через сільраду без жодних БТІ (на Поліссі воно зазвичай одне на кілька районів) чи навіть нотаріусів. Зрозуміло, що нинішні сільські голови не претендують на повернення «привілеїв» попередників, однак цілком резонно запитують: що робити з юридично не узаконеним, але від того не менш реальним житлом, якщо воно підлягає оподаткуванню як об’єкт житлової нерухомості?

    Виходом із патової ситуації могло б стати доповнення до закону, за яким житлові будинки у сільській місцевості за умови їх введення в експлуатацію до, наприклад, 1991 року (коли, як відомо, розкішних котеджів навіть у містах ще не будували) та відсутності їх у державному реєстрі нерухомості обкладаються податком з розрахунку усередненої для місцевості житлової площі.

    Скільки грошей попросить податкова за такі «хороми»? Фото з сайту nnm.ru

    «Квартирне» питання

    Ще один підводний камінь виникає під час самостійного поліпшення громадянами житлових умов, коли, наприклад, на сільському обійсті відразу два житлові будинки (старий і новий) або городянин купує квартиру в кредит. За словами одного з фахівців, виступ якого на прес-конференції у Києві цитують ЗМІ, «допоки нерухомість у кредиті і права власності у покупця немає, податок сплачує той, хто володіє нею, — юрособа. Це може бути і банк».

    Однак за цією логікою по?даток із власників транспортних засобів за умови придбання автомобіля у кредит теж мав би сплачувати кредитодавець. Утім, навіть якщо за оподаткування житла справді розплачуватиметься банк, це призведе лише до збільшення відсоткових ставок, які й без того в Україні за європейськими мірками захмарні.

    Отож цей нюанс теж потребує чіткої регламентації з посиланнями на конкретні норми закону, бо інакше власника кімнатки у «малосімейці» і новопридбаного житла, яке навіть у новобудові ще потребує ремонту, прирівняють до багатіїв і обкладуть податком «на розкіш».

    Не менш спірне питання — юридичний статус неприватизованого житла у житлово-будівельних кооперативах. Номінально ці квартири з моменту повної виплати їхньої вартості переходили у власність родини члена кооперативу. Однак із початком масової приватизації господарі цих помешкань нарівні з квартиронаймачами комунального житлового фонду оформлювали державні акти про приватну власність. Отож хто відповість на нібито просте запитання: чи має ЖБК як юридична особа платити податок за неприватизовані квартири, про які, на відміну від комунального житлового фонду і гуртожитків, у законі жодного слова?

    Насамкінець уже суто теоретичне запитання про рівність усіх форм власності перед законом, за яким об’єкти житлової нерухомості державної й комунальної власності не оподатковуються, а відомче житло нині вже майже суціль приватних підприємств і закладів прирівняне до розкішних котеджів і пентхауcів «нових українців»? Навряд чи варто пояснювати, що скромна службова квартира для викладача університету, вкрай потрібного на виробництві фахівця чи інженера, лікаря на селі, якого поселяють у збудований місцевим КСП будинок, — зовсім не розкіш.

    Урядовий Кур'єр

    Рейтинг: 4.7/5, основан на 25 голосах.

    Вам будет интересно:

    Варіації на теми дружби від російського Мін’юсту

    Минулої пятниці суддя Верховного суду РФ Микола Романенков ухвалив рішення про ліквідацію останньої загальноросійської громадської організації Обєднання українців Росії (ОУР). Служитель Феміди ...

    ДАІ Полтавщини навчала маленьких пішоходів як себе поводити під час туману на вулиці

    Саме на цю тему відбулася зустріч представників Державтоінспекції Полтавської області з вихованцями 3-го класу спеціалізованої школи № 3 міста Полтава.

    Московский суд перенес рассмотрение дела Н.Савченко на 13 октября

    Заседание по жалобе украинской летчицы Надежды Савченко на проведение принудительной психиатрической экспертизы, которое должно было состояться в пятницу, 26 сентября, Басманный суд Москвы перенес ...

    Про затвердження складу Центрального формулярного комітету Міністерства охорони здоров'я України, Міністерство охорони здоров'я України

    Про затвердження складу Центрального формулярного комітету Міністерства охорони здоров'я України Відповідно до п. 2 Положення про Центральний формулярний комітет Міністерства охорони здоров'я України( z1007-09 ), затвердженого наказом МОЗ України від 22 липня 2009 року № 529 "Про створення формулярної системи забезпечення лікарськими засобами закладів охорони здоров'я", зареєстрованим у Міністерстві юстиції України 29 жовтня 2009 року за № 1003/17019, з метою подальшого розвитку і впровадження формулярної системи забезпечення лікарськими засобами як основи раціональної фармакотерапії на принципах доказової медицини і відповідних стандартів лікування, забезпечення оптимального використання наявних ресурсів для досягнення високої якості медичної допомоги НАКАЗУЮ:





    Юридическая практика:
    Про визнання права власності на 1,8 частку спадкового ...

    Про визнання права власності на 1,8 частку спадкового майна Тільки в суді виноситься рішення про розділ спадкового майна або рішення про визнання прав власності на таке майно

    Про визнання права на спадкове майно в порядку ...

    Про визнання права на спадкове майно в порядку спадкової трансмісії Якщо спадкоємець майна за заповітом помер і не встиг її прийняти, не зміг провести нотаріальне оформлення після відкриття ...

    Про усунення від права на спадкування

    Про усунення від права на спадкування Нещодавно до юристів по питанням спадщини звернулася громадянка, яка бажає усунути від права на спадкування свою сестру


    Консультации по наследству:
    Порядок вступу та відмова від спадщини

    У мене склалася дуже складна ситуація, тому всі свої надії я покладаю на Вас, шановні адвокати по спадкових справах, адже ...

    Відновлюємо термін вступу в спадщину

    Добрий день, консультанти. Мені дуже потрібна допомога адвоката у спадкових питаннях. Справа в тому, що звертаюся до Вас не ...

    Як виграти суд про спадщину?

    Здрастуйте! Допоможіть виграти суд у спадковій справі! Для мене, я так розумію, треба знайти хорошого юриста по спадковим ...


    Новости наследственных дел:
    На сегодняшнем заседании правительства планируется ...

    На сегодняшнем заседании правительства планируется рассмотреть план мероприятий по выполнению СА с ЕС Кабинет министров Украины на сегодняшнем заседании рассмотрит план мероприятий по выполнению соглашения об ассоциации с Евросоюзом. Об этом говорится в повестке дня заседания на сайте правительства.

    Судья не может считаться независимым от политического .

    Судья не может считаться независимым от политического влияния, если его карьера зависит от изменчивого политического вектора, - Я.Романюк 22 декабря во время заключительного заседания Наблюдательного Комитета проекта Совета Европы «Усиление независимости, эффективности и профессионализма судебной власти на Украине» Председатель Верховного Суда Украины Ярослав Романюк заявил, что «одним из самых опасных с точки зрения формирования независимой судебной системы на современном этапе факторов является политическая составляющая».

    Прокурор Донецкой области пытается в суде оспорить ...

    Прокурор Донецкой области пытается в суде оспорить его люстрацию Руководителю прокуратуры Донецкой области Николаю Франтовскому не удалось с первого раза обжаловать свое увольнение с должности через люстрацию, сообщает «Первая инстанция».


    Рекомендации пользователей:
    1676b6902a1c6c119988b3b7eb617bca