Адвокаты по наследственным делам
Отзывы о нас
Для меня это была просто большая находка! Вторую неделю сижу здесь на интернет портале и валить отсюда не собираюсь.

С огромной благодарностью отзываемся о всех, кто принимал участие в создании сайта. Ваш интернет сайт - на данный момент - неповторимый в своем роде. Здорово, что есть такие так необходимые всем сайты. Этот портал весьма прост в пользовании. На нем удобно проводить отдых - просто, удобно,быстро.

Как много необходимой информации.
Наши услуги

Вопрос к юристу по наследству:

Статьи
Право власності на спадок

Право власності на спадок Визнання прав власності на спадок (зразок судової справи), позовна заява про спадщину

Наследство по завещанию: раскрываем юридические ...

Наследство по завещанию: раскрываем юридические секреты Завещание необязательно гарантирует выполнение воли наследодателя, ведь в некоторых случаях можно признать завещание недействительным

Про затвердження Вимог до перевірки конструкції та технічного стану колісного транспортного засобу, методів такої перевірки, Міністерство інфраструктури УкраїниМІНІСТЕРСТВО ІНФРАСТРУКТУРИ УКРАЇНИ

НАКАЗ

  1. 26.11.2012  № 710
  2. Зареєстровано в Міністерстві юстиції України 25 грудня 2012 р. за № 2169/22481

    Про затвердження Вимог до перевірки конструкції та технічного стану колісного транспортного засобу, методів такої перевірки

    Відповідно до статей 22 та 23 Закону України "Про автомобільний транспорт"( 2344-14 ), підпункту 4.8.49 підпункту 4.8 пункту 4 Положення про Міністерство інфраструктури України( 581/2011 ), затвердженого Указом Президента України від 12 травня 2011 року № 581, постанови Кабінету Міністрів України від 22 грудня 2010 року № 1166( 1166-2010-п ) "Про єдині вимоги до конструкції та технічного стану колісних транспортних засобів, що експлуатуються" НАКАЗУЮ:

    1. Затвердити Вимоги до перевірки конструкції та технічного стану колісного транспортного засобу, методи такої перевірки, що додаються.

    2. Департаменту автомобільного транспорту (Петухов Д. В.) подати цей наказ в установленому порядку на державну реєстрацію до Міністерства юстиції України.

    3. Цей наказ набирає чинності з дня його офіційного опублікування.

    4. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою.

    В. о. Міністра

    К. Єфименко

    ЗАТВЕРДЖЕНО Наказ Міністерства інфраструктури України 26.11.2012  № 710

    Зареєстровано в Міністерстві юстиції України 25 грудня 2012 р. за № 2169/22481

    ВИМОГИ до перевірки конструкції та технічного стану колісного транспортного засобу, методи такої перевірки

    I. Загальні положення

    1.1. Ці Вимоги розроблено відповідно до міжнародних договорів України, Закону України "Про автомобільний транспорт"( 2344-14 ), постанов Кабінету Міністрів України від 22 грудня 2010 року № 1166( 1166-2010-п ) "Про єдині вимоги до конструкції та технічного стану колісних транспортних засобів, що експлуатуються", від 30 січня 2012 року № 137( 137-2012-п ) "Про затвердження Порядку проведення обов'язкового технічного контролю та обсягів перевірки технічного стану транспортних засобів, технічного опису та зразка протоколу перевірки технічного стану транспортного засобу".

    1.2. Ці Вимоги застосовуються під час перевірки технічного стану колісних транспортних засобів (далі — ТЗ) суб'єктами проведення обов'язкового технічного контролю, а також автомобільними перевізниками, суб'єктами господарювання, які надають послуги з технічного обслуговування, ремонту ТЗ (далі — виконавці).

    1.3. Для ідентифікації ТЗ, визначення вимог і методів для його перевірки застосовують такі нормативно-технічні документи:

    1.3.1. Національні стандарти:

    ДСТУ 3525-97 "Засоби транспортні дорожні. Маркування";

    ДСТУ 3649:2010 "Колісні транспортні засоби. Вимоги щодо безпечності технічного стану та методи контролювання";

    ДСТУ 4276:2004 "Система стандартів у галузі охорони навколишнього природного середовища та раціонального використання ресурсів. Атмосфера. Норми і методи вимірювання димності відпрацьованих газів автомобілів з дизелями або газодизелями";

    ДСТУ 4277:2004 "Система стандартів у галузі охорони навколишнього природного середовища та раціонального використання ресурсів. Атмосфера. Норми і методи вимірювання вмісту оксиду вуглецю та вуглеводнів у відпрацьованих газах автомобілів з двигунами, що працюють на бензині або газовому паливі";

    ДСТУ 7013:2009 "Автобуси спеціалізовані для перевезення школярів. Технічні вимоги";

    ДСТУ 7032:2009 "Колісні транспортні засоби. Автомобілі швидкої медичної допомоги та їхнє устатковання. Технічні вимоги та методи випробування (EN 1789:2007, MOD)";

    ДСТУ ГОСТ ИСО 4100:2005 "Дорожній транспорт. Міжнародний ідентифікаційний код виробника деталей (WPMI-код) (ГОСТ ИСО 4100-2005, IDT)";

    ДСТУ ГОСТ 30478:2006 "Автобуси для перевезення інвалідів. Загальні технічні вимоги (ГОСТ 30478-96, IDT)".

    1.3.2. Міждержавні стандарти:

    ГОСТ 5727-88 "Стекло безопасное для наземного транспорта. Общие технические условия" ("Скло безпечне для наземного транспорту. Загальні технічні умови");

    ГОСТ 27578-87 "Газы углеводородные сжиженные для автомобильного транспорта. Технические условия" ("Гази вуглеводневі зріджені для автомобільного транспорту. Технічні умови").

    1.3.3. Галузевий стандарт ГСТУ 60.2-00017584-011-2001 "Засоби транспортні дорожні. Технічні вимоги до безпечності конструкції автобусів загального призначення, які знаходяться в експлуатації".

    1.4. У цих Вимогах терміни вживаються в таких значеннях:

    акти законодавства ЄС — регламенти, директиви, рішення Європейського Союзу з питань технічного регулювання відповідно до Угоди про прийняття єдиних технічних приписів для колісних транспортних засобів, предметів обладнання і частин, які можуть бути встановлені та/або використані на колісних транспортних засобах, і про умови взаємного визнання офіційних затверджень, виданих на основі цих приписів( 995_343 ) 1958 року з поправками 1995 року;

    з'єднина — сполука складових частин транспортного засобу або транспортних засобів, визначена заданими виробником їхнім відносним положенням і видом зв'язку між ними, що позбавляє ці частини певної кількості ступенів вільності переміщення;

  3. колесо — обертовий несівний елемент, розташований між шиною і маточиною осі ТЗ;
  4. колесо пневматичне — колесо з установленою на ньому пневматичною шиною;
  5. колесо пневматичне запасне — запасне пневматичне колесо, в якому познака розміру колеса і шини, виліт колеса, індекс несівної здатності і символ категорії швидкості шини відповідають мінімальним вимогам безпеки виробника ТЗ щодо пневматичних коліс, установлюваних на маточині відповідної осі ТЗ;

    колесо пневматичне запасне тимчасового використовування — пневматичне колесо, передбачене для тимчасового використовування виробником ТЗ згідно з Правилами ЄЕК ООН № 64;

    колесо ходове — пневматичне колесо, що за познакою розміру колеса і шини, вильотом, індексом несівної здатності і символом категорії швидкості шини відповідає мінімальним вимогам безпеки виробника ТЗ до пневматичного колеса, установлюваного виробником на маточині відповідної осі ТЗ;

    контакт пневматичної шини і засобу вимірювання сили гальмування сухий — контакт, який утворюється внаслідок безпосередньої взаємодії елемента засобу вимірювання гальмової сили (барабан, рухома площадка тощо) з протектором пневматичної шини, на якому немає слідів води, які видно органами зору;

    контроль органолептичний — перевірка технічного стану транспортного засобу органами зору, дотику, слуху, нюху кваліфікованим виконавцем із застосуванням у разі потреби інформації засобів сигналізації (індикації), що вмонтовані в транспортний засіб, але без застосування засобів вимірювальної техніки;

  6. марковання — нанесені на виріб знаки, які характеризують цей виріб;
  7. методика виконання випробувань — сукупність процедур і правил, виконання яких забезпечує одержання результатів вимірювань із гарантованою точністю;

    неробочий хід двигуна — режим функціонування двигуна, за якого на будь-якій частоті обертання він виробляє механічну енергію, достатню лише для подолання внутрішнього опору, але недостатню для виконання корисної роботи;

    спалини — забруднювальні речовини, інші продукти, утворені внаслідок згоряння моторного палива в двигуні транспортного засобу, які надходять через його випускну систему до атмосферного повітря, зокрема після перетворення, знешкодження, очищення спеціальним обладнанням випускної системи (нейтралізатор, фільтр тощо), якщо таке обладнання передбачив виробник;

    технічний стан колісного транспортного засобу — відповідність колісного транспортного засобу його конструкції на дату першої реєстрації та сукупність фактичних експлуатаційних характеристик колісного транспортного засобу на дату перевірки;

    технологічна операція — закінчена частина технологічного процесу, яку виконують на одному робочому місці;

    технологічний процес — частина виробничого процесу, а саме дії, спрямовані на перевірку технічного стану транспортного засобу в обсязі, визначеному законодавством;

  8. шина пневматична відновлена — шина, відремонтована методом заміни зношеного протектора новим.
  9. 1.5. У цих Вимогах скорочення вживаються в таких значеннях:

    1.5.1. Умовні скорочення літерами української абетки:

    Євро-0, -1, -2, -3, -4, -5, -6, EEV — познаки рівнів європейських екологічних норм ТЗ категорій M, N згідно з додатком 2 до Порядку затвердження конструкції транспортних засобів, їх частин та обладнання( z1586-12 ), затвердженого наказом Міністерства інфраструктури України від 17 серпня 2012 року № 521, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 14 вересня 2012 року за № 1586/21898;

    ЗНГ — зріджений нафтовий газ;

    ІЗВ — інформаційне забезпечення від виробника ТЗ;

    КВТ ЄЕК ООН — Комітет внутрішнього транспорту Європейської економічної комісії ООН;

    СПГ — стиснений природний газ.

    1.5.2. Умовні скорочення літерами латинської, грецької абетки:

    CO — умовна познака оксиду вуглецю;

    CnHm — умовна познака вуглеводнів;

    l — "лямбда" — безрозмірна величина, що характеризує ефективність згоряння у двигуні через співвідношення повітря та палива, визначене з урахуванням складу газових викидів, яку розраховують за стандартною формулою;

    DOT — абревіатура Департаменту автомобільного транспорту США;

    EOBD — стандарти OBD виробників, які поставляють ТЗ на європейський автомобільний ринок;

    OBD — система самодіагностування ТЗ;

    OBD-I, OBD-II — стандарти OBD виробників, які поставляють ТЗ на американський автомобільний ринок.

    1.6. Перевірка конструкції та технічного стану ТЗ здійснюється відповідно до цих Вимог, а також даних марковання ТЗ, що передбачене міжнародними договорами України, законодавством з питань затвердження конструкції ТЗ, вимогами документації з питань переобладнання ТЗ.

    1.7. Спеціальний і спеціалізований ТЗ, на шасі яких встановлено устатковання для виконання спеціальних робочих функцій, повинні відповідати вимогам до ТЗ, на базі яких їх виконано. Масу такого устатковання враховують як масу закріпленого на ТЗ вантажу. Перевірці технічного стану підлягають лише елементи закріплення такого устатковання на шасі та у транспортному положенні.

    1.8. Конструкція ТЗ має відповідати ідентифікаційним даним, зазначеним у реєстраційних документах ТЗ.

    Вимоги щодо перевірки конструкції та технічного стану колісного транспортного засобу, його складників наведено в додатку 1 до цих Вимог. У цьому додатку наведено вимоги: Правил Європейської економічної комісії ООН з поправками (далі — Правила ЄЕК ООН), що додаються до Угоди про прийняття єдиних технічних приписів для колісних транспортних засобів, предметів обладнання і частин, які можуть бути встановлені та/або використані на колісних транспортних засобах, і про умови взаємного визнання офіційних затверджень, виданих на основі цих приписів ( 995_343 ) 1958 року з поправками 1995 року (далі — Женевська угода 1958 року); Регламентів, Директив, Рішень ЄС щодо затвердження конструкції ТЗ, за якими визначають еквівалентними Правила ЄЕК ООН; Зведеної резолюції стосовно конструкції транспортних засобів (CP.3) — (ECE/TRANS/WP.29/78/Rev.2 від 30 червня 2011 року) — документ Європейської економічної комісії ООН (далі — Зведена резолюція); стандартів законодавчо регульованої сфери. Ці вимоги застосовують не вище рівня, який був чинним на дату реєстрації ТЗ.

    Правила ЄЕК ООН та акти законодавства ЄС, які містять дані про марковання стосовно перевірки технічного стану ТЗ, наведено в додатку 2 до цих Вимог.

    Вимоги до колісних транспортних засобів категорії N, пристосованих для перевезення пасажирів, наведено в додатку 3 до цих Вимог.

    Вимоги до технологічного убезпечення методів перевірки технічного стану ТЗ наведено в додатку 4 до цих Вимог.

    II. Ідентифікація конструкції ТЗ та норм щодо перевірки його технічного стану

    2.1. ТЗ ідентифікують, беручи до уваги вимоги стосовно конструкції та технічних характеристик, наведених у його реєстраційних документах, зокрема реєстраційних документах інших держав, у маркованні, в експлуатаційній та (або) ремонтній документації, іншому інформаційному забезпеченні виробника, документах з питань переобладнання, які були чинними на дату реєстрації (перереєстрації), та відповідно до законодавства.

    2.2. Ідентифікацію виробника, категорії, моделі, дати виготовлення завершеного ТЗ, його призначення, типу двигуна, окремих технічних характеристик здійснюють за даними:

  10. міжнародного ідентифікаційного номера (VIN — Vehicle Identification Number);
  11. марковання стосовно затвердження типу або конструкції ТЗ;
  12. марковання складників (систем, технічних вузлів, компонентів);
  13. документів з експлуатації та ремонту ТЗ;
  14. сертифіката відповідності;
  15. нормативних документів на виготовлення, зокрема технічних умов;
  16. документів з питань затвердження типу або конструкції ТЗ;
  17. іншого інформаційного забезпечення від виробника;

  18. документів щодо переобладнання;
  19. класифікаційних ознак ТЗ.
  20. До уваги береться ідентифікаційний номер, виконаний виробником завершеного ТЗ. У разі потреби детальнішого ідентифікування виконують відповідне товарознавче дослідження, як передбачено законодавством.

    Для ідентифікації ТЗ національного виробника застосовують національні стандарти ДСТУ 3525, ДСТУ ГОСТ ИСО 4100, а у разі потреби:

    вимоги розділу VI Методики товарознавчої експертизи та оцінки колісних транспортних засобів( z1074-03 ), затвердженої наказом Міністерства юстиції України, Фонду державного майна України від 24 листопада 2003 року № 142/5/2092 (у редакції наказу Міністерства юстиції України, Фонду державного майна України від 24 липня 2009 року № 1335/5/1159), зареєстрованої в Міністерстві юстиції України 24 листопада 2003 року за № 1074/8395 (далі — Методика);

    вимоги пунктів 7 та 8 Правил митного контролю та митного оформлення транспортних засобів, що переміщуються громадянами через митний кордон України ( z1428-05 ), затверджених наказом Державної митної служби України від 17 листопада 2005 року № 1118, зареєстрованих у Міністерстві юстиції України 25 листопада 2005 року за № 1428/11708.

    ІЗВ, технічні характеристики, необхідні для ідентифікації і перевірки технічного стану ТЗ та його складників, що виготовлені за кордоном, надає офіційне представництво виробника ТЗ, його складників в Україні.

    2.3. ТЗ, що виготовлені не відповідно до Женевської угоди 1958 року( 995_343 ), ідентифікують з урахуванням норм відповідних стандартів, наведених у пункті 1.3 розділу I цих Вимог.

    Наявність у маркованні абревіатури "DOT" з нанесеним поряд персональним номером виробника означає, що він відповідає стандартам законодавчо регульованої сфери з питань технічного регулювання як США, так і України, за винятком зовнішніх світлових приладів, стекол та тягово-зчіпних пристроїв, для технічного контролю яких необхідно застосовувати норми відповідних Правил ЄЕК ООН чи актів законодавства ЄС.

    Якщо даних марковання виробника ТЗ недостатньо для необхідної ідентифікації і визначення вимог стосовно перевірки його технічного стану, ураховують інформацію марковання складників ТЗ, яку співставляють з даними ІЗВ, зокрема комп'ютерних баз даних, з програмним забезпеченням, наведеним у Методиці( z1074-03 ), а також у каталогах запасних частин, з метою ідентифікації ТЗ за його окремими технічними вузлами, компонентами, технічними характеристиками його складників.

    2.4. Керуючись міжнародним ідентифікаційним кодом виробника та розширеним ідентифікаційний кодом виробника, визначають дату реєстрації, модель, тип ТЗ. Таку інформацію отримують також в уповноважених міжнародною організацією зі стандартизації компетентних органах держав, на території яких зареєстровано виробника ТЗ.

    2.5. Технічні норми, необхідні для перевірки технічного стану ТЗ, визначають відповідно до категорії, типу ТЗ або його складника згідно з Правилами ЄЕК ООН, Зведеною резолюцією, актами законодавства ЄС. Необхідна для перевірки технічного стану ТЗ інформація береться з експлуатаційної, супровідної документації на ТЗ та (або) його складники, з марковання, що містять інформацію про відповідність Правилам ЄЕК ООН, актам законодавства ЄС в частині вимог, що стосуються перевірки технічного стану транспортних засобів, які були чинними на дату реєстрації ТЗ.

    2.6. ТЗ, що був зареєстрований в ЄС, його складники ідентифікують за інформацією про їх відповідність Правилам ЄЕК ООН або актам законодавства ЄС, наведеною в реєстраційних документах ТЗ держави — члена ЄС, зокрема за даними, зазначеними такими кодами:

    (К) — номер затвердження типу (у разі наявності);

    (S.1) — кількість пасажирських місць, враховуючи місце водія;

    (S.2) — кількість місць для перевезення пасажирів стоячи;

    (J) — категорія транспортного засобу;

    (U.1) — рівень акустичного шуму нерухомого ТЗ з двигуном, що діє в режимі неробочого ходу, дБ(А);

    (V.6) — скоригований коефіцієнт поглинання спалинами дизелів, м--1;

    (V.9) — познака категорії забруднення довкілля згідно із законодавством з питань затвердження конструкції або типу ТЗ в ЄС.

    2.7. Переобладнані ТЗ ідентифікують за інформацією документів з питань переобладнання, з оцінки відповідності переобладнаного транспортного засобу, виданих відповідно до Порядку переобладнання транспортних засобів ( 607-2010-п ), затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 21 липня 2010 року № 607.

    2.8. Для ідентифікації ураховують інформацію марковання таких складників і систем ТЗ:

  21. автомобільні стекла (норми Правил ЄЕК ООН № 43, еквівалентні акти законодавства ЄС);
  22. пневматичні шини (норми Правил ЄЕК ООН № 30, № 54, № 64, № 75, № 88, № 108, № 109, № 117, норми DOT та еквівалентних актів законодавства ЄС);

    гальмові колодки, якщо вони доступні для огляду, гальмові системи (норми Правил ЄЕК ООН № 13, № 13H, № 90, норми DOT та еквівалентні акти законодавства ЄС);

    системи і складники ТЗ, пов'язані з роботою двигуна, щодо концентрації забруднювальних речовин у спалинах, димності спалин, акустичного шуму (норми Правил ЄЕК ООН № 9, № 24, № 83, № 40, № 41, № 47, № 49, № 51, № 59, № 67, № 83, № 85, № 101, № 103, № 110, № 115, норми DOT та Директив ЄС);

    фари, інші зовнішні світлові прилади, прилади для контролю за робочими процесами (режимами) використання ТЗ (норми Правил ЄЕК ООН № 1 — № 8, № 19, № 20, № 23, № 31, № 38, № 39, № 48, № 50, № 68, № 72, № 76, № 77, № 82, № 87, № 89, № 91, № 112, № 113, № 119, № 123, а також еквівалентні акти законодавства ЄС).

    Інші складники ідентифікують у разі потреби для визначення технічних характеристик ТЗ.

    2.9. Марковання типових складників та завершених ТЗ, що виготовлені відповідно до вимог Женевської угоди 1958 року( 995_343 ), законодавства ЄС, національного законодавства держави — члена ЄС, зокрема які вперше зареєстровані за кордоном та ввезені в Україну як такі, що були в користуванні, містять інформацію про затвердження типу їх конструкції. Їх ідентифікують за допомогою додатка 2 до цих Вимог, використовуючи інформацію відповідного марковання залежно від предмета технічного регулювання, номера відповідного акта законодавства ЄС.

    Особливості розшифровки типового марковання складників та завершених ТЗ, конструкцію яких затверджено відповідно до Женевської угоди 1958 року або відповідних актів законодавства ЄС, національного законодавства держави — члена ЄС, наведено в додатку 5 до цих Вимог.

    2.10. Норми вмісту забруднювальних речовин у спалинах, димності спалин ТЗ наведено в додатку 6 до цих Вимог.

    Директор Департаменту автомобільного транспорту

    Д. В. Петухов

    Додаток 1 до Вимог до перевірки конструкції та технічного стану колісного транспортного засобу, методів такої перевірки

    ВИМОГИ щодо перевірки конструкції та технічного стану колісного транспортного засобу, його складників

    Об'єкт і предмет перевірки

    Метод перевірки

    Вимоги до конструкції та технічного стану

    1

    2

    3

    1. Загальні характеристики технічного стану ТЗ та його складників

    1.1. Пасажировмісність (кількість пасажирських місць для сидіння, загальна)

    Органолептичний контроль

    КТЗ має бути укомплектований усіма пасажирськими сидіннями, що передбачені виробником, та відповідати вимогам Європейської угоди ( 994_866 )-1, Закону України( 1448-14 )-2, відповідних Правил ЄЕК ООН № 36, № 52, № 107, доданих до Угоди( 995_343 )-3, або актів законодавства ЄС, наведених у додатку 3 до Вимог до перевірки конструкції та технічного стану колісного транспортного засобу, методів такої перевірки ( z2169-12 ), затверджених наказом Міністерства інфраструктури України від 26 листопада 2012 року № 710 (далі — Вимоги), ПДР ( 1306-2001-п )-4, документів з питань переобладнання відповідно до Порядку переобладнання( 607-2010-п )-5 з урахуванням вимог пункту 6.8.9 ДСТУ 3649:2010. КТЗ, що переобладнані в автобуси та зареєстровані до 01 квітня 2008 року, мають відповідати вимогам документів з питань переобладнання згідно з пунктом 3 постанови Кабінету Міністрів України "Деякі питання допуску автобусів до експлуатації" ( 524-2009-п )-6. Пасажировмісність і кількість місць для сидіння повинні бути зазначені на відповідних інформаційних табличках у пасажирському салоні автобуса. Пасажировмісність ТЗ категорій N, пристосованих для перевезення пасажирів, визначають з урахуванням положень додатка 3 до Вимог

    1.2. Розміщення, стан конструкції, закріплення сидінь (водія та пасажирів)

    Органолептичний контроль

    Розміщення, стан конструкції, закріплення сидінь мають відповідати документації виробника, вимогам Європейської угоди ( 994_866 ), Правил ЄЕК ООН № 36, № 52, № 80, № 107, доданих до Угоди( 995_343 )-2, або актів законодавства ЄС, наведених у додатку 3 до Вимог, документів з питань переобладнання відповідно до Порядку переобладнання( 607-2010-п )-5. Розміщення, конструкція, закріплення сидінь мають відповідати вимогам до ТЗ категорій N, пристосованих для перевезення пасажирів, згідно з додатком 3 до Вимог

    1.3. Аварійні виходи автобусів (кількість та стан конструкції)

    Органолептичний контроль

    Кількість, доступність для пасажира, стан конструкції, функціонування, технічний стан засобів відкривання аварійних виходів мають відповідати вимогам виробника, Правил ЄЕК ООН № 36, № 52, № 107, доданих до Угоди( 995_343 )-2, або актів законодавства ЄС, наведених у додатку 3 до Вимог, ГСТУ 60.2-00017584-011-2001, документів з питань переобладнання відповідно до Порядку переобладнання( 607-2010-п )-5 з урахуванням вимог пунктів 6.8.8, 6.8.9 ДСТУ 3649:2010. Аварійні виходи ТЗ, що переобладнані в автобуси та зареєстровані до 01 квітня 2008 року, мають відповідати вимогам документів з питань переобладнання згідно з пунктом 3 постанови Кабінету Міністрів України "Деякі питання допуску автобусів до експлуатації"( 524-2009-п )-6. Аварійні виходи повинні бути позначені зсередини та зовні пасажирського салону і мати відповідні символи та інструкційні таблички для користувачів. Додаткове обладнання, встановлене в салоні автобуса, не повинно перешкоджати вільному доступу до аварійних виходів

    1.4. Ремені безпеки водія та пасажира (пасажирів)

    Органолептичний контроль

    Кількість, стан конструкції ременів та елементів їх закріплення, система натягу ременів мають відповідати вимогам виробника, якщо застосування цих ременів ним передбачено, Європейської угоди( 994_866 ), Правил ЄЕК ООН № 14, № 16, доданих до Угоди( 995_343 )-2, або актів законодавства ЄС, наведених у додатку 3 до Вимог, документів з питань переобладнання відповідно до Порядку переобладнання( 607-2010-п )-5. Технічний стан — відповідно до пункту 6.8.19 ДСТУ 3649:2010

    1.5. Замок кабіни, кузова

    Органолептичний контроль

    Кількість, стан конструкції, функціонування мають відповідати вимогам виробника, Правил ЄЕК ООН № 11, доданих до Угоди( 995_343 )-2, або актів законодавства ЄС, наведених у додатку 2 до Вимог, документів з питань переобладнання відповідно до Порядку переобладнання( 607-2010-п )-5. Технічний стан — відповідно до пункту 6.8.8 ДСТУ 3649:2010

    1.6. Протизасліпний пристрій водія (козирок, штора), пристрої обігріву (обдуву) вітрового скла

    Органолептичний контроль з перевіркою відповідності функціонування пристроїв обігріву (обдуву) вітрового скла

    Наявність, стан конструкції, кількість, функціонування, технічний стан мають відповідати вимогам виробника, Європейської угоди( 994_866 )-1, Правил ЄЕК ООН № 122, доданих до Угоди( 995_343 )-2, або актів законодавства ЄС, наведених у додатку 2 до Вимог, ПДР( 1306-2001-п ), документів з питань переобладнання відповідно до Порядку переобладнання( 607-2010-п )-5, пункту 6.8.6 ДСТУ 3649:2010

    1.7. Пристрої перешкоджання викиданню з-під пневматичних коліс твердих предметів, бруду

    Органолептичний контроль, вимірювання геометричних розмірів лінійкою між висками або кутниками, встановленими на опорній поверхні ТЗ та дотичними до крайніх зовнішніх точок шин

    Бризковики, грязезахисні фартухи у передбачених виробником або документами з питань переобладнання відповідно до Порядку переобладнання ( 607-2010-п )-5 випадках мають відповідати вимогам пункту 6.8.13 ДСТУ 3649:2010. У випадку здвоєних шин ширина бризковиків має бути не меншою ніж відстань між крайніми зовнішніми точками цих шин

    1.8. Передній та задній бампери

    Органолептичний контроль, вимірювання геометричних розмірів лінійками, глибиномірами тощо та, у разі необхідності, за допомогою шаблонів

    Кількість, стан конструкції та елементів її закріплення мають відповідати вимогам Правил ЄЕК ООН № 42, доданих до Угоди( 995_343 )-2, або актів законодавства ЄС, наведених у додатку 2 до Вимог, документів з питань переобладнання відповідно до Порядку переобладнання( 607-2010-п )-5, вимогам пункту 6.8.1 ДСТУ 3649:2010. Деформації більше 10 мм для легкових автомобілів та 50 мм для інших транспортних засобів, додатково встановлені не передбачені виробником елементи конструкції передніх і задніх бамперів, елементи, що виступають назовні, за винятком неметалевих еластичних деталей, не допускаються

    1.9. Складники, що не передбачені виробником

    Органолептичний контроль

    Не допускається застосування, якщо не дотримано вимог статті 32 Закону України "Про дорожній рух" ( 3353-12 )

    2. Пневматичні шини

    2.1. Кількість і стан конструкції пневматичних шин

    Органолептичний контроль

    Кількість, стан конструкції мають відповідати вимогам виробника, Європейської угоди( 994_866 )-1, Правил ЄЕК ООН № 30, № 54, № 64, № 75, № 88, № 108, № 109, доданих до Угоди( 995_343 )-2, або актів законодавства ЄС, наведених у додатку 2 до Вимог, документам з питань переобладнання відповідно до Порядку переобладнання( 607-2010-п )-5, вимогам пункту 6.3.1 ДСТУ 3649:2010

    2.2. Технічний стан пневматичних шин

    Органолептичний контроль з підняттям осі колеса на оглядовій канаві або з перекочуванням КТЗ; пункт 7.3 ДСТУ 3649:2010; перевірка міцності пневматичних шин під час випробування гальмових систем; вимірювання висоти рисунка глибиноміром або штангенциркулем, за допомогою шаблонів

    Технічний стан — відповідно до ПДР( 1306-2001-п ), пунктів 6.3.2-6.3.6 ДСТУ 3649:2010 стосовно ТЗ категорій L, M, N, O. Пункт 6.3.6 ДСТУ 3649:2010 не стосується шин, відновлених за Правилами ЄЕК ООН № 108, № 109. Не допускається знос протектора шини до хоча б одного індикатора зносу у разі рівномірного зносу, за якого різниця висот рисунка протектора не більше 2 мм, та до двох індикаторів у разі нерівномірного зносу. Пневматичні шини повинні витримувати випробування гальмових систем без пошкоджень відповідно до вимог пункту 11 цього додатка

    Органолептичний контроль

    На тягових пневматичних колесах КТЗ, що мають контрольний пристрій (тахограф), відповідно до підпункту "а" пункту 3 розділу VI Додатка — Додатка 1 до ЄУТР( 994_016 )-7 не допускається застосування шин, які мають дату відновлення або поглиблення рисунка протектора пізнішу, ніж дата установки (заміни) або інспекційних випробувань тахографа

    3. Колеса

    3.1. Кількість і стан конструкції коліс

    Органолептичний контроль, пункт 7.3.4 ДСТУ 3649:2010

    Кількість, стан конструкції ходових коліс мають відповідати вимогам виробника, Європейської угоди( 994_866 )-1, Правил ЄЕК ООН № 124, доданих до Угоди( 995_343 )-2, або актів законодавства ЄС, наведених у додатку 2 до Вимог, ПДР( 1306-2001-п )-4, документів з питань переобладнання відповідно до Порядку переобладнання( 607-2010-п )-5, вимогам пункту 6.3.8 ДСТУ 3649:2010. Шпиці коліс повинні бути у повному складі. Застосування вигнутих шпиць не допускається

    3.2. Технічний стан

    Органолептичний контроль відповідно до норм пункту 7.3.3 ДСТУ 3649:2010, вимірювання лінійкою. Наявність натягу шпиць перевіряють легкими похитуваннями їх пальцями руки — шпиці та деталі їх закріплення не повинні зміщатися в межах зазору відповідних з'єднин

    Технічний стан — відповідно до ПДР( 1306-2001-п )-4, пунктів 6.3.1, 6.3.7 ДСТУ 3649:2010 для ТЗ категорій M, N, O. Колеса, у конструкції яких передбачено шпиці, повинні бути встановлені з відповідними вимогам виробника натягом, довжиною, розміщенням. Не допускається застосування шпиць більшої, ніж передбачено виробником довжини, а також сторонніх предметів, установлених на шпиці або між шпицями

    4. Захисні пристрої

    4.1. Наявність і стан конструкції

    Органолептичний контроль

    Вимоги ПДР( 1306-2001-п )-4, пункт 6.8.12 ДСТУ 3649:2010, вимоги документів з питань переобладнання відповідно до Порядку переобладнання( 607-2010-п )-5

    4.2. Технічний стан

    Органолептичний контроль відповідно до норм пункту 7.8.1 ДСТУ 3649:2010, вимірювання лінійками

    Захисні пристрої мають бути без вигинів з відхилом від прямолінійності більше як 50 мм внаслідок пошкоджень, тріщин, розривів, без додатково встановлених деталей (для підвищення несівної здатності), закріплені відповідно до вимог виробника

    5. Стекла

    5.1. Відповідність конструкції стекол вимогам законодавства, їх маркованню

    Органолептичний контроль

    Стан конструкції і технічні характеристики матеріалу мають відповідати вимогам виробника, Європейської угоди( 994_866 ), Правил ЄЕК ООН № 43, доданих до Угоди( 995_343 )-2, вимогам стандартів DOT, за інформацією їх марковання, а також ПДР( 1306-2001-п ), вимогам пунктів 6.8.5, 6.8.6 ДСТУ 3649:2010. Застосування незамаркованих стекол ТЗ, що зареєстровані після 01 січня 1996 року, заміна стекол іншими, зокрема непрозорими деталями, які перешкоджають огляду з місця водія, не допускаються

    5.2. Технічний стан

    Органолептичний контроль, пункт 7.8.3 ДСТУ 3649:2010, вимірювання світлопропускання

    Технічний стан — відповідно до вимог ПДР( 1306-2001-п )-4, пункту 6.8.7 ДСТУ 3649:2010 для ТЗ категорій M, N

    6. Дзеркала, інші засоби заднього огляду

    6.1. Наявність, стан конструкції, функціональні можливості

    Органолептичний контроль

    Стан конструкції має відповідати вимогам виробника, Європейської угоди( 994_866 )-1, Правил ЄЕК ООН № 46, доданих до Угоди( 995_343 )-2, ПДР ( 1306-2001-п )-4, вимогам пункту 6.8.1 ДСТУ 3649:2010

    6.2. Технічний стан

    Органолептичний контроль, перевірка відповідності вимогам виробника опробуванням на функціонування

    Технічний стан — відповідно до вимог ПДР( 1306-2001-п )-4, пункту 6.8.1 ДСТУ 3649:2010 для ТЗ категорій M, N. Технічний стан та функціонування засобів заднього огляду, інших ніж дзеркала, має бути відповідним вимогам виробника КТЗ

    7. Склоочисник та склозмивач

    7.1. Наявність, стан конструкції, функціональні можливості

    Органолептичний контроль

    Стан конструкції має відповідати вимогам виробника, Європейської угоди( 994_866 )-1, Правил ЄЕК ООН № 45, доданих до Угоди( 995_343 )-2, ПДР ( 1306-2001-п )-4, вимогам пунктів 6.5.1, 6.5.2, ДСТУ 3649:2010

    7.2. Технічний стан

    Органолептичний контроль, перевірка на функціонування та вимірювання згідно з пунктом 7.5 ДСТУ 3649:2010

    Технічний стан — відповідно до вимог ПДР( 1306-2001-п )-4, пунктів 6.5.3-6.5.5 ДСТУ 3649:2010

    8. Зовнішні світлові прилади

    8.1. Наявність, стан конструкції, функціональні можливості

    Органолептичний контроль

    Зовнішні світлові прилади та сигналізатори їх вмикання мають відповідати вимогам виробника КТЗ, Європейської угоди( 994_866 )-1, відповідних Правил ЄЕК ООН № 48, доданих до Угоди( 995_343 )-2, ПДР ( 1306-2001-п )-4, документів з питань переобладнання відповідно до Порядку переобладнання( 607-2010-п )-5

    8.2. Технічний стан

    Органолептичний контроль, вимірювання згідно з пунктом 7.1 ДСТУ 3649:2010

    Технічний стан зовнішніх світлових приладів ТЗ категорій M, N, O має відповідати вимогам виробника, Європейської угоди( 994_866 )-1, Правил ЄЕК ООН № 48, доданих до Угоди( 995_343 )-2, ПДР ( 1306-2001-п )-5, вимогам пункту 6.1 ДСТУ 3649:2010

    9. Двигун та його системи

    9.1. Стан конструкції, функціональні можливості

    Органолептичний контроль, зіставлення даних марковання і ознак конструкції з відповідною інформацією експлуатаційної документації

    Стан конструкції системи живлення паливом та її складники не повинні бути зміненими, мати додаткові елементи. Кількість, місця розміщення, закріплення складників випускної системи мають відповідати вимогам виробника

    9.2. Технічний стан

    Органолептичний контроль, перевірка функціонування

    Підтікання палива, підсмоктування повітря не допускаються. Деталі складових частин механізмів управління паливоподачею не повинні бути здеформовані, повинні переміщатися без затинання у всьому діапазоні можливих переміщень. Вимоги пункту 6.6.5 ДСТУ 3649:2010. Неущільнені з'єднини, прогари складників випускної системи, які пропускають спалини, не допускаються. Технічний стан має відповідати вимогам виробника, Європейської угоди( 994_866 )-1, ПДР( 1306-2001-п )-4, документів з питань переобладнання відповідно до Порядку переобладнання( 607-2010-п )-5

    Методи контролювання згідно з пунктом 7.7 ДСТУ 3649:2010

    Вимоги пункту 6.7 ДСТУ 3649:2010 стосовно газобалонного обладнання

    Органолептичний контроль. У разі наявності на ТЗ OBD, OBD-I, OBD-II, EOBD та відповідних засобів перевірки в пам'яті цієї системи виявляють невідповідності технічного стану із числа визначених цими Вимогами та методами перевірки, керуючись нормами експлуатаційної документації ТЗ

    Усі органи контролю OBD, OBD-I, OBDII, EOBD та їх засобів індикації повинні функціонувати, жоден давач або інший елемент системи діагностування не повинен бути заблокованим від виконання функцій за призначенням. Пункти 6.6.5-6.6.8, пункт 6.7 ДСТУ 3649:2010, вимоги експлуатаційної документації КТЗ, документів з питань переобладнання відповідно до Порядку переобладнання( 607-2010-п )-5

  23. 10. Чинники, характеристики негативного впливу на навколишнє природне середовище
  24. 10.1. Вміст у спалинах оксиду вуглецю, вуглеводнів та димність спалин
  25. Вимірюють димність спалин дизелів, газодизелів згідно з ДСТУ 4276:2004

    Димність спалин має відповідати нормам документів з питань переобладнання відповідно до Порядку переобладнання( 607-2010-п )-5 та додатка 6 до Вимог

    Вимірюють концентрацію оксиду вуглецю, вуглеводнів у спалинах ТЗ з двигунами, що живляться бензином або газовим паливом, згідно з ДСТУ 4277:2004. Дотримуються також таких вимог: орган управління подачею палива повинен бути нерухомим; система живлення двигуна повітрям повинна бути в робочому стані згідно з інструкціями виробника; під час вимірювання отвір у піддоні для контролю рівня оливи повинен бути заблокований. Зонд для відбору проб потрібно заводити на мінімальну глибину 300 мм у випускну трубу. Якщо форма випускної труби не дозволяє занурити зонд таким чином, застосовують подовжувач випускної труби. Якщо колісний транспортний засіб має декілька випускних труб, їх потрібно з'єднати для утворення одного випускного отвору, якщо інше не визначено виробником. З'єднувач випускних труб не повинен спричинювати зміни частоти обертання двигуна. Якщо таку з'єднину неможливо виконати, вираховують середнє арифметичне значень концентрації газів кожної з випускних труб

    Концентрація оксиду вуглецю, вуглеводнів у спалинах має відповідати нормам документів з питань переобладнання відповідно до Порядку переобладнання( 607-2010-п ) та додатка 6 до Вимог. Якщо технічний стан ТЗ відповідає положенням підпункту 9.2 пункту 9 цього додатка, допускається виконувати альтернативний технічний контроль на підвищених частотах обертання неробочого ходу двигуна, прогрітого впродовж не менш як 5 хвилин. Такі ТЗ, вперше зареєстровані в Україні після 01 квітня 2009 року, що за реєстраційними документами повинні відповідати екологічним стандартам: "Євро 2", — повинні мати значення l=1±0,3; "Євро 3" — "Євро 6", "EEV", — не повинні мати за протоколом OBD визначених кодами виробника недоліків систем подачі палива, нейтралізації (очищення) забруднювальних речовин

  26. 10.2. Витоки експлуатаційних рідин
  27. Органолептичний контроль, контроль за падінням крапель під час перебування ТЗ на пункті контролю технічного стану, зокрема за допомогою виконаного зі світлого тону матеріалу екрана (наприклад, папір, картон тощо), який установлюється в зоні можливого падіння крапель експлуатаційних рідин

    Підтікання експлуатаційних рідин (моторні та трансмісійні оливи, охолодні рідини, паливо; робочі рідини гідросистем, гідропідсилювача керма, урухомника зчеплення, механізмів спеціального устатковання; електроліт акумуляторних батарей) не допускається. Допускаються сліди олив без краплепадіння в зоні вхідних, вихідних валів редукторів з манжетним ущільненням

  28. 11. Гальмові системи
  29. 11.1. Функціонування гальмових систем та ефективність їхньої дії
  30. Положення пункту 7.4 ДСТУ 3649:2010 для сухого контакту шини. Метод дорожніх випробувань та вимірювань (пункт 5.8 ДСТУ 3649:2010) застосовують із забезпеченням сухого контакту пневматичних шин лише у разі, коли неможливо застосувати метод стендових випробувань

    Норми пункту 6.4 ДСТУ 3649:2010, документів з питань переобладнання відповідно до Порядку переобладнання( 607-2010-п )-5

  31. 11.2. Марковання, технічний стан складників
  32. Органолептичний контроль

    Вимоги пунктів 6.4.1-6.4.5 ДСТУ 3649:2010

  33. 12. Система керування
  34. 12.1. Стан конструкції
  35. Органолептичний контроль

    Стан конструкції складників системи керування має відповідати вимогам експлуатаційної документації виробника КТЗ, документів з питань переобладнання відповідно до Порядку переобладнання( 607-2010-п )-5

  36. 12.2. Технічний стан
  37. Норми пункту 7.2 ДСТУ 3649:2010 з вимірюванням сумарного кутового проміжку в повороті керма спеціальним приладом. Систему керування, що обладнана електро- або гідроелектропідсилювачем керма, зінтегрованим з іншими бортовими системами ТЗ, перевіряють оглядом на відповідність таких функцій: автоматичне повернення керма у вихідне положення, забезпечення руху по прямій, відсутність вібрацій керма, відповідність індикації процесів

    Вимоги пункту 6.2 ДСТУ 3649:2010, вимоги експлуатаційної документації виробника

  38. 13. Рама, кузов, інші несівні елементи
  39. 13.1. Стан конструкції
  40. Органолептичний контроль

    Стан конструкції рами, кузова, інших несівних елементів має відповідати вимогам експлуатаційної документації виробника КТЗ, документів з питань переобладнання відповідно до Порядку переобладнання( 607-2010-п )-5

  41. 13.2. Технічний стан
  42. Органолептичний контроль

    Додатково встановлені елементи для підвищення жорсткості лонжеронів, з'єднини поперечин і лонжеронів зварювальними швами замість з'єднин, що передбачені виробником, тріщини та інші деформації, що знижують несівну здатність елементів рами, зміна місць закріплення на рамі кузова складників силової передачі, а також зміна конструкції або відсутність кріпильних деталей не допускаються

  43. 14. Сідельно-зчіпний пристрій, шворінь напівпричепа
  44. 14.1. Стан конструкції
  45. Органолептичний контроль

    Стан конструкції сідельно-зчіпного пристрою, шворня напівпричепа має відповідати вимогам експлуатаційної документації виробника КТЗ, документів з питань переобладнання відповідно до Порядку переобладнання( 607-2010-п )-5, Правилам ЄЕК ООН № 55, вимогам пункту 6.8.17 ДСТУ 3649:2010

  46. 14.2. Технічний стан
  47. Органолептичний контроль, вимірювання геометричних розмірів. Методи перевірки: відповідність розмірів елементів тягово-зчіпних пристроїв перевіряють із застосуванням засобів вимірювань лінійних величин (штангенциркулів, мікрометричних скоб, мікрометрів або відповідних калібрів) після роз'єднання тягача і причепа (напівпричепа). Вимірюють у найбільш зношених місцях

    Мають відповідати вимогам пунктів 6.8.15, 6.8.16 ДСТУ 3649:2010, вимогам виробника щодо затягу і наявності усіх кріпильних деталей, забезпечення функцій за призначенням замковиих пристроїв та щодо ступеня зносу робочих поверхонь несівних елементів, пар тертя. Розміри складників тягово-зчіпних, сідельно-зчіпних пристроїв тягача, причепа (напівпричепа), якщо інше не визначено виробником, мають відповідати даним, наведеним у таблиці.

    Тип зчіпного пристрою напівпричепа

    Складник

    Номінальний розмір, мм

    Допустима величина поперечного перерізу, не менше, мм

    Сідельно-зчіпний з дозволеною максимальною масою до 40 тонн

  48. шворінь
  49. Æ 50,9

  50. 48,3
  51. елемент зіву
  52. Æ 50,8

  53. 50,3
  54. Клиноподібний замок для напівпричепа з дозволеною максимальною масою, тонн:

  55. до 55
  56. шворінь
  57. Æ 50,0

  58. 49,0
  59. більше ніж 55
  60. шворінь
  61. Æ 89,1

  62. 87,5
  63. 15. Передній, задній буксирувальні пристрої
  64. 15.1. Стан конструкції
  65. Органолептичний контроль

    Стан конструкції буксирувального пристрою має відповідати вимогам експлуатаційної документації виробника КТЗ, документів з питань переобладнання відповідно до Порядку переобладнання( 607-2010-п )-5, вимогам пункту 6.8.17 ДСТУ 3649:2010, Правилам ЄЕК ООН № 55

  66. 15.2. Технічний стан
  67. Органолептичний контроль, вимірювання геометричних розмірів. Методи перевірки: відповідність розмірів елементів тягово-зчіпних пристроїв перевіряють із застосуванням засобів вимірювань лінійних величин (штангенциркулів або відповідних калібрів), елементи системи "гак — петля" контролюють також із застосуванням спеціальних шаблонів (скоб), виготовлених за даними ІЗВ. Вимірюють у найбільш зношеному місці і порівнюють із середнім значенням трьох вимірів у відповідних неробочих (незношених) перерізах

    Мають відповідати вимогам пунктів 6.8.15, 6.8.16 ДСТУ 3649:2010, вимогам виробника щодо затягу і наявності усіх кріпильних деталей, забезпечення функцій за призначенням замковиих пристроїв та щодо ступеня зносу робочих поверхонь несівних елементів, пар тертя. Розміри складників буксирувальних пристроїв, якщо інше не визначено виробником, мають відповідати даним, наведеним у таблиці.

    Тип зчіпного пристрою

    Складник

    Допустима величина зносу, мм

  68. тягово-зчіпна система "гак — петля"
  69. гак
  70. 1,5
  71. зчіпна петля
  72. 2,0
  73. зів із циліндричними отворами для шворня
  74. елемент з отвором
  75. 0,5
  76. шворінь
  77. 0,8 (діаметра)
  78. кулястий
  79. сферичний елемент тягача
  80. 0,3
  81. сферична головка
  82. контролю не підлягає
  83. зі сферичним шарніром
  84. внутрішня сферична втулка
  85. 0,3
  86. зовнішня сферична втулка
  87. контролю не підлягає
  88. 16. Вантажна платформа, вантажний кузов
  89. 16.1. Стан конструкції
  90. Органолептичний контроль

    Стан конструкції вантажної платформи, вантажного кузова має відповідати вимогам експлуатаційної документації виробника КТЗ, документів з питань переобладнання відповідно до Порядку переобладнання( 607-2010-п )-5

  91. 16.2. Технічний стан
  92. Органолептичний контроль

    Платформа, кузов мають бути закріплені кріпильними елементами у місцях, передбачених виробником; днище, стінки, несівні елементи не повинні мати наскрізних пошкоджень, зокрема корозії; каркас, тент, замки, бокові відбійні бруси не повинні бути пошкоджені з порушенням їх цілісності, не повинні мати гострих крайок; замок відкидного борта має забезпечувати його фіксацію, блокування або стопоріння; пристрій управління замком борта самоскида має діяти автоматично або відповідно до вимог; має бути упор проти довільного опускання піднятого кузова самоскида; навантажувально-розвантажувальні пристрої мають бути закріплені, їх урухомник має бути роботоздатним, електроживлення урухомника повинно бути низької (безпечної) напруги

  93. 17. Пасажирський кузов, кабіна
  94. 17.1. Стан конструкції
  95. Органолептичний контроль

    Стан конструкції пасажирського салону, кабіни має відповідати вимогам експлуатаційної документації виробника КТЗ, документів з питань переобладнання відповідно до Порядку переобладнання( 607-2010-п )-5

  96. 17.2. Технічний стан
  97. Органолептичний контроль

    Кузов має бути закріплений; днище, стінки, кожух пневматичного колеса, елементи зовнішньої обшивки, несівні елементи не повинні мати наскрізних пошкоджень, зокрема корозійних; мають бути замарковані, роботоздатні елементи механізмів аварійного відкриття (відчинення) аварійних дверей, люків; багажне відділення має освітлюватися, двері зачинятися; засоби обігріву мають бути роботоздатними; механізм підіймання-опускання перекидної кабіни має фіксувати її в робочому та (або) транспортному положеннях, має бути обмежувач кута нахилу кабіни, елементи підвіски; аварійний люк має бути не заблокованим для відкривання; на аварійному люкові мають бути механізми фіксації, рукоятки; капот має зафіксовуватися в транспортному положенні; засоби вилучення скла вікон в аварійній ситуації мають бути закріплені у передбачених виробником місцях; мають відповідати вимогам законодавства написи або інформаційні таблички для користувача аварійним виходом

  98. 18. Запасне пневматичне колесо
  99. 18.1. Стан конструкції
  100. Органолептичний контроль

    Стан конструкції запасного пневматичного колеса має відповідати вимогам експлуатаційної документації виробника КТЗ, документів з питань переобладнання відповідно до Порядку переобладнання( 607-2010-п )-5

  101. 18.2. Технічний стан
  102. Органолептичний контроль

    Вимоги пункту 6.8.22 ДСТУ 3649:2010, засоби механізації підіймання-опускання пневматичного колеса мають бути роботоздатні

  103. 19. Силова передача і її механізми управління
  104. 19.1. Стан конструкції
  105. Органолептичний контроль

    Стан конструкції силової передачі і її механізми управління мають відповідати вимогам експлуатаційної документації виробника КТЗ, документів з питань переобладнання відповідно до Порядку переобладнання( 607-2010-п )-5

  106. 19.2. Технічний стан
  107. Органолептичний контроль

    Мають бути установлені усі елементи підвіски складових частин (редуктор, карданна або бортова передача, варіатор), захисні щитки, що відповідають вимогам

  108. 20. Мости, осі
  109. 20.1. Стан конструкції
  110. Органолептичний контроль

    Стан конструкції мостів, осей має відповідати вимогам експлуатаційної документації виробника КТЗ, документів з питань переобладнання відповідно до Порядку переобладнання( 607-2010-п )-5

  111. 20.2. Технічний стан
  112. Органолептичний контроль

    Балка осі (моста) не повинна мати тріщин, надмірних згинів, заварених (запаяних) тріщин; несівні елементи підвіски не повинні бути зламані, мати тріщин, надмірних залишкових деформацій; елементи поворотної цапфи не повинні мати зламів, тріщин, надмірних залишкових деформацій, тугого ходу; пневморесори мають бути непошкоджені, незаблоковані, установлені відповідно до вимог; гасник коливань має бути непошкоджений, без витоку робочих рідин

  113. 21. Засоби фіксації, утримання зчіпних пристроїв у разі їх аварійного роз'єднання
  114. 21.1. Стан конструкції
  115. Органолептичний контроль

    Стан конструкції, засобів фіксації, утримання зчіпних пристроїв у разі їх аварійного роз'єднання має відповідати вимогам експлуатаційної документації виробника КТЗ, документів з питань переобладнання відповідно до Порядку переобладнання( 607-2010-п )-5

  116. 21.2. Технічний стан
  117. Органолептичний контроль

    Мають відповідати вимогам засоби фіксації опори дишла причепа, утримання зчіпних пристроїв у разі їх аварійного роз'єднання (страхувальні троси, ланцюги або аналогічні конструкції, елементи їх закріплення); мають бути роботоздатними та відповідати вимогам засоби фіксації механізму повороту передньої осі причепа; виносна або висувна опора в транспортному положенні має фіксуватися; відокремлювана від ТЗ додаткова опора (підкладка) для виносної опори має фіксуватися (закріплюватися) у транспортному положенні або механізм її фіксації відповідати вимогам; рухомі елементи устатковання (поворотні платформи, стріли, вантажопідіймальні пристрої, інші робочі органи) мають фіксуватися в транспортному положенні згідно з вимогами; має бути та фіксуватися у транспортному положенні опорне обладнання напівпричепа

  118. 22. Прилади
  119. 22.1. Стан конструкції
  120. Органолептичний контроль

    Стан конструкції має відповідати вимогам експлуатаційної документації виробника цих приладів і законодавства

  121. 22.2. Технічний стан
  122. Органолептичний контроль

    Мають бути роботоздатними і опломбованими (якщо елементи для установки пломби передбачено виробником): тахограф, спідометр. Вимоги пункту 6.8.10 ДСТУ 3649:2010

  123. 23. Устатковання
  124. 23.1. Стан конструкції
  125. Органолептичний контроль

    Комплект устатковання має відповідати вимогам законодавства

  126. 23.2. Технічний стан
  127. Органолептичний контроль

    Мають бути: непошкоджені противідкотні упори; роботоздатний звуковий сигнал, сирена або горн, аптечка, вогнегасник, що відповідають вимогам

  128. 24. Додаткові перевірки ТЗ категорій M2, M3 (автобуси)
  129. 24.1. Стан конструкції, марковання
  130. Органолептичний контроль

    Вимоги Правил ЄЕК ООН № 36, № 52, № 80, № 107, пункту 6.8.9 ДСТУ 3649:2010

  131. 24.2. Технічний стан
  132. Органолептичний контроль

    Пасажирські, аварійні двері мають відчинятися зсередини і ззовні пристроєм включення-виключення дверей та (або) дистанційного управління; мають бути роботоздатними захисні пристрої механізмів дверей, контролю за зачиненням дверей, захисні пристрої механізмів дверей; аварійний вихід, доступ до нього мають відповідати вимогам виробника; покриття підлоги має відповідати вимогам (не створювати небезпеки спіткнутися, посковзнутися); відділення для водія, сидіння для пасажирів, членів екіпажу, кількість поручнів, їхнє розташування мають відповідати вимогам виробника; світлосигнальна, акустична та (або) відео- системи спілкування з водієм, засоби внутрішнього освітлення повинні функціонувати

  133. 25. Додаткові перевірки автобуса, спеціалізованого до перевезення школярів
  134. 25.1. Стан конструкції
  135. Органолептичний контроль

    Вимоги ДСТУ 7013:2009

  136. 25.2. Технічний стан
  137. Органолептичний контроль

    Підлога автобуса повинна бути рівна, без сходинок у проході між сидіннями; усі пасажирські сидіння повинні бути обладнані зінтегрованими підголовниками згідно з Правилами ЄЕК ООН № 25; усі пасажирські сидіння повинні бути обладнані поясовими ременями безпеки згідно з вимогами Правил ЄЕК ООН № 16 та місцями кріплення для них згідно з вимогами Правил ЄЕК ООН № 14; автобуси для пасажирів з обмеженою здатністю до пересування (виконання 4) мають відповідати вимогам ДСТУ ГОСТ 30478 та пункту 4.14 ДСТУ 7013; автобус повинен бути обладнаний пристроєм обмеження швидкості; робоче місце водія повинне бути обладнане звуковою і світловою сигналізацією про перевищення швидкості руху. Кузов автобуса повинен бути пофарбований у жовтий колір, спереду та ззаду на кузові автобуса повинні бути нанесені розпізнавальні знаки: "Діти", "Обмеження максимальної швидкості" — 70 км/год; автобус повинен мати напис "Шкільний автобус". Простір для перевезення пасажирів на колясках має бути замаркований, мають бути роботоздатними засоби закріплення колясок, засоби для закріплення крісел-колясок у розкладеному та (або) складеному стані, пристрої для підіймання школяра в кріслі-колясці, забезпечено доступ для завантаження/розвантаження коляски. Мають бути справними внутрішні дзеркала спостереження за пасажирами з місця водія, з місця особи, що супроводжує пасажирів, якщо передбачено виробником, засоби зв'язку для сигналізації водієві з місця пасажира чи особи, що супроводжує пасажирів, про вимогу щодо зупинки

  138. 26. Додаткові перевірки автобуса, спеціалізованого до перевезення інвалідів
  139. 26.1. Стан конструкції
  140. Органолептичний контроль

    Вимоги Правил ЄЕК ООН № 36, № 52, № 80, № 107, ДСТУ ГОСТ 30478:2006

  141. 26.2. Технічний стан
  142. Органолептичний контроль

    Мають бути закріплені горизонтальні поручні вздовж стінок кузова біля місця установки крісла-коляски; закріплені і відповідні вимогам засоби закріплення крісла-коляски в транспортному положенні; має бути забезпечено блокування руху в разі, коли засоби підіймання-опускання, переміщення крісла-коляски не встановлено у транспортне положення, а пасажирські двері не зачинено; має бути роботоздатною сигналізація на робочому місці водія про місце перебування засобів підіймання-опускання, крісла-коляски, про вимогу зупинки; має відповідати вимогам транспортна коляска для переміщення інваліда в автобусі і коляска, суміщена з установленим унітазом туалету, в автобусах II і III класів; мають відповідати вимогам опори сидінь крісел-колясок для стоп, гомілок інвалідів, спинка сидіння має фіксуватися у нахиленому положенні і повертатися у вихідне положення, покриття подушок і спинок має бути непошкодженим. Має відповідати вимогам пристрій для закріплення складеної коляски у транспортному положенні; мають бути інструкції щодо перевезення пасажирів-інвалідів

  143. 27. Додаткові перевірки транспортних засобів — таксі категорії M1
  144. 27.1. Стан конструкції
  145. Органолептичний контроль

    Вимоги, відповідно до законодавства

  146. 27.2. Технічний стан
  147. Органолептичний контроль

    Мають бути роботоздатними ліхтар "таксі", сигнальні ліхтарі з світлофільтрами червоного і зеленого кольорів, таксометр, інформаційні таблички про водія, якщо таке передбачено законодавством; таксометр і сигнальні ліхтарі мають вмикатися-вимикатися з робочого місця водія; ліхтар "таксі" не повинен вмикатися, коли таксометр вимкнено, та залежно від увімкнення інших світлових приладів

  148. 28. Додаткові перевірки автомобіля швидкої медичної допомоги
  149. 28.1. Стан конструкції
  150. Органолептичний контроль

    Вимоги ДСТУ 7032

  151. 28.2. Технічний стан
  152. Органолептичний контроль, зокрема марковання електричних апаратів

    Спеціальне устатковання повинно відповідати вимогам щодо його закріплення в транспортному положенні; має бути роботоздатним вимикач додаткової акумуляторної батареї, перетворювач постійного струму базового автомобіля в змінний струм напругою 220 В, частотою 50 Гц; має бути унеможливленим пуск двигуна і рух у випадку, коли спеціальне устатковання живить зовнішнє джерело енергії; додаткові електричні системи живлення спеціального устатковання мають мати окремі запобіжники або відповідні електронні пристрої; кузов, елементи шасі не повинні використовуватися як "заземлення" додаткових електричних систем; двері медичного салону мають зафіксовуватися у відчиненому положенні; аудіо- та (або) візуальний сигнал має попереджати водія про відчинення дверей медичного салону; у систему вентилювання-обігрівання салону не повинні потрапляти спалини

  153. 29. Додаткові перевірки великогабаритного, великовагового транспортного засобу
  154. 29.1. Стан конструкції
  155. Органолептичний контроль

    Правила проїзду великогабаритних та великовагових транспортних засобів автомобільними дорогами, вулицями та залізничними переїздами( 30-2001-п )-8

  156. 29.2. Технічний стан
  157. Органолептичний контроль

    Має бути комплект противідкотних упорів, попереджувальних конусів, знаків об'їзду, протиковзких ланцюгів пневматичних шин автомобіля-тягача та причепів; мають відповідати вимогам жорсткий буксир, миготливий ліхтар червоного кольору або знак аварійної зупинки, жилет оранжевого кольору зі світловідбивними елементами, розпізнавальний знак обмеження швидкості, передній та задній сигнальні щитки "Негабаритний вантаж"; мають бути в достатній кількості роботоздатні ліхтарі переднього білого та заднього червоного кольорів для установлення на крайніх габаритних частинах негабаритного вантажу; мають відповідати вимогам знак "Довгомірний транспортний засіб" та ліхтарі білого, червоного й оранжевого кольорів, або вони та ТЗ мають бути пристосовані для установлення відповідно попереду, позаду і з боків ТЗ; мають відповідати вимогам конструкція та установка дзеркала заднього виду і кольорографічне марковання ТЗ

    30. Додаткові перевірки ТЗ категорій FL, OX, AT, EX/II, EX/III, які призначено або пристосовано для перевезення небезпечних вантажів

  158. 30.1. Стан конструкції
  159. Органолептичний контроль

    ДОПНВ( 994_217 )-9, Правила перевезення небезпечних вантажів( z1040-04 )-10

  160. 30.2. Технічний стан
  161. Органолептичний контроль

    Характеристики спеціального обладнання ТЗ для перевезення небезпечних вантажів мають бути підтверджені офіційними документами відповідно до законодавства; інформаційні таблички про небезпечні вантажі за кількісним та якісним складом, розмірами та місцем установлення мають відповідати вимогам; комплект спеціального обладнання (противідкотні упори, засоби пожежогасіння, конуси зі світловідбивною поверхнею, миготливі ліхтарі жовтого кольору з автономним живленням, знаки аварійної зупинки, жилети зі світловідбивними елементами, переносні ліхтарі) має відповідати вимогам; мають відповідати вимогам: складники електромережі за конструкцією, виконанням і місцем установки, гальмові системи (робоча, стоянкова, тривалої дії ("зносотривка"), аварійна), пристрої обмеження швидкості. ТЗ категорій EX/II та EX/III мають відповідати вимогам щодо місця установки опалювального пристрою та функціонування його вимикача, виконання електрообладнання. ТЗ закритого типу категорії EX/II має відповідати вимогам щодо дверей, вікон, кришок. ТЗ незакритого типу категорії EX/III має відповідати вимогам щодо дверей та їхніх запірних пристроїв. ТЗ категорій FL, OX та AT мають відповідати вимогам щодо технічного стану елементів закріплення спеціальних засобів, призначених для розміщення вантажу, заднього захисного пристрою, вимикача нагрівального пристрою. ТЗ, який призначено для перевезення самореактивних речовин класу небезпеки 4.1 та органічних пероксидів класу небезпеки 5.2, має відповідати вимогам щодо регулювання і контролю за температурою вантажу, пропуску парів вантажу в кабіну водія, технічного стану вентиляційних отворів та відповідних клапанів вантажного відділення

  162. 31. Додаткові перевірки ТЗ, які призначено для перевезення швидкопсувних харчових продуктів
  163. 31.1. Стан конструкції
  164. Органолептичний контроль

    Доповнення 1 додатка 1 до УПШ( 995_b68 )-11

  165. 31.2. Технічний стан
  166. Органолептичний контроль

    Термін дії документів, що підтверджують характеристики спеціального обладнання ТЗ, який перевозить швидкопсувні харчові продукти відповідно до законодавства, повинен бути не вичерпаний; марковання ТЗ повинно відповідати вимога

    Юридичний портал Справедливість

    Рейтинг: 4.6/5, основан на 25 голосах.

    Вам будет интересно:

    Вступление в наследство, сроки принятия наследства, оформление права на наследство

    Вопросы, связанные с наследством достаточно часто встречаются в практике юриста и адвоката по наследственным делам

    куповану на Оптовому ринку електроенергії України, Національна комісія, що здійснює державне регулювання у сфері енергетики

    Щодо затвердження на серпень 2013 року сум коригування платежів ліцензіатів з постачання електроенергії за регульованим тарифом за електричну енергію, куповану на Оптовому ринку електроенергії України

    Процедуру госрегистрации прав аренды и ипотеки упростят

    Новая редакция Постановления Кабинета Министров Украины Относительно порядка регистрации вещных прав на недвижимое имущество предусматривает упрощение регистрации прав, производных от права собственности ...

    Экс-президента Франции Н.Саркози допросят по делу о незаконном финансировании выборов

    Следователи допросят бывшего президента Франции Николя Саркози по «делу Беттанкур» о якобы незаконном финансировании избирательной кампании в 2007 году.





    Юридическая практика:
    Про усунення від права на спадкування

    Про усунення від права на спадкування Нещодавно до юристів по питанням спадщини звернулася громадянка, яка бажає усунути від права на спадкування свою сестру

    Про визнання права власності на половину частини ...

    Про визнання права власності на половину частини спадкового будинку У юридичній практиці часто бувають такі випадки, коли в питаннях оформлення спадщини, законні спадкоємці або спадкоємці за ...

    Про усунення від права спадкування

    Про усунення від права спадкування За правовою допомогою до наших юристів звернувся громадянин, який просив правової допомоги у справі про усунення від права ...


    Консультации по наследству:
    Послуги з оформлення спадщини за дорученням

    Добрий день, шановні юристи по спадкових справах! Так вже вийшло, що я проживаю зараз в Росії, хоча народилася в Україні. ...

    Оформлення прав на спадщину земельної ділянки (паю)

    Користуюся Вашими порадами вже не вперше і, чесно кажучи, вони мені сильно допомагають, коли справа доходить до судового розгляду. ...

    Розділ спадщини між спадкоємцями за заповітом

    Доброго дня, адвокати та юристи сайту! Я вже користувався вашою адвокатською допомогою і Ви завжди давали мені грамотні юридичні ...


    Новости наследственных дел:
    На сегодняшнем заседании правительства планируется ...

    На сегодняшнем заседании правительства планируется рассмотреть план мероприятий по выполнению СА с ЕС Кабинет министров Украины на сегодняшнем заседании рассмотрит план мероприятий по выполнению соглашения об ассоциации с Евросоюзом. Об этом говорится в повестке дня заседания на сайте правительства.

    Судья не может считаться независимым от политического .

    Судья не может считаться независимым от политического влияния, если его карьера зависит от изменчивого политического вектора, - Я.Романюк 22 декабря во время заключительного заседания Наблюдательного Комитета проекта Совета Европы «Усиление независимости, эффективности и профессионализма судебной власти на Украине» Председатель Верховного Суда Украины Ярослав Романюк заявил, что «одним из самых опасных с точки зрения формирования независимой судебной системы на современном этапе факторов является политическая составляющая».

    Прокурор Донецкой области пытается в суде оспорить ...

    Прокурор Донецкой области пытается в суде оспорить его люстрацию Руководителю прокуратуры Донецкой области Николаю Франтовскому не удалось с первого раза обжаловать свое увольнение с должности через люстрацию, сообщает «Первая инстанция».


    Рекомендации пользователей:
    1676b6902a1c6c119988b3b7eb617bca