Адвокаты по наследственным делам
Отзывы о нас
Просто замечательный! Хорошенький сайтик! Очень здорово. Всё очень удобно и просто. Спасибочки за профессиональный интернет портал!

Сайт - отпад. Благодарю. Чрезвычайно полезный и удобный интернет сайт.

Доброй ночи!
Наши услуги

Вопрос к юристу по наследству:

Статьи
Право власності на спадок

Право власності на спадок Визнання прав власності на спадок (зразок судової справи), позовна заява про спадщину

Наследство по завещанию: раскрываем юридические ...

Наследство по завещанию: раскрываем юридические секреты Завещание необязательно гарантирует выполнение воли наследодателя, ведь в некоторых случаях можно признать завещание недействительным

рівнів акредитації та форм власності, Міністерство освіти і науки, молоді та спорту УкраїниМІНІСТЕРСТВО ОСВІТИ І НАУКИ, МОЛОДІ ТА СПОРТУ УКРАЇНИ

НАКАЗ

  1. 19.11.2012  № 1288
  2. Про затвердження галузевої програми забезпечення пожежної безпеки на 2012 — 2015 роки для навчальних закладів усіх типів, рівнів акредитації та форм власності

    На виконання постанови Кабінету Міністрів України від 27 червня 2012 р. № 590( 590-2012-п ) "Про затвердження Державної цільової соціальної програми забезпечення пожежної безпеки на 2012 — 2015 роки" та з метою підвищення рівня протипожежного захисту об'єктів з масовим перебуванням людей і створення сприятливих умов для реалізації державної політики у сфері пожежної безпеки НАКАЗУЮ:

    1. Затвердити галузеву програму забезпечення пожежної безпеки для навчальних закладів усіх типів, рівнів акредитації та форм власності на 2012 — 2015 роки, що додається.

    2. Міністерству освіти і науки, молоді та спорту Автономної Республіки Крим, начальникам головних управлінь, управлінь освіти і науки обласних, Київської та Севастопольської міських державних адміністрацій, ректорам (директорам) вищих навчальних закладів:

    2.1. Привести регіональні програми забезпечення пожежної безпеки на 2012 — 2015 роки для навчальних закладів усіх типів, рівнів акредитації та форм власності у відповідність до Державної цільової соціальної програми забезпечення пожежної безпеки на 2012 — 2015 роки( 590-2012-п ), затвердженої постановою Кабінету Міністрів України від 27 червня 2012 р. № 590, та вимог галузевої програми забезпечення пожежної безпеки для навчальних закладів усіх типів, рівнів акредитації та форм власності на 2012 — 2015 роки, затвердженої зазначеним наказом;

    2.2. Щорічно до 01 лютого подавати інформацію про стан виконання програм, зазначених у пункті 2 цього наказу, для її узагальнення та подання до 10 лютого Міністерству надзвичайних ситуацій України.

    3. Контроль за виконанням цього наказу покласти на заступника Міністра — керівника апарату Кулікова П. М.

    Міністр

    Д. В. Табачник

    ЗАТВЕРДЖЕНО Наказ Міністерства освіти і науки, молоді та спорту України 19.11.2012  № 1288

    ГАЛУЗЕВА ПРОГРАМА забезпечення пожежної безпеки на 2012 — 2015 роки для навчальних закладів усіх типів, рівнів акредитації та форм власності

    Мета Програми

    Метою Програми є забезпечення захисту населення, навколишнього природного середовища і небезпечних об'єктів, об'єктів підвищеної небезпеки, об'єктів з масовим перебуванням людей (далі — об'єкти) та населених пунктів від пожеж, підвищення рівня протипожежного захисту та створення сприятливих умов для реалізації державної політики у сфері пожежної безпеки.

    Шляхи і способи розв'язання проблеми

    Розв'язання проблеми забезпечення пожежної безпеки полягає у комплексному поетапному вирішенні проблемних питань у сфері пожежної безпеки шляхом впровадження організаційних засад функціонування системи протипожежного захисту на всіх рівнях, підвищення ефективності управління з боку органів державної влади та органів місцевого самоврядування з питань забезпечення пожежної безпеки, удосконалення законодавчої, науково-технічної і ресурсної бази, що сприятиме підвищенню рівня пожежної безпеки в населених пунктах та на об'єктах.

    Впровадження програмного підходу до формування політики у сфері пожежної безпеки на середньострокову перспективу, що дасть змогу:

    залучити до розв'язання проблеми пожежної безпеки додаткові джерела фінансування, не заборонені законодавством;

    збільшити кількість підрозділів державної, місцевої, відомчої та добровільної пожежної охорони в населених пунктах, що сприятиме створенню з урахуванням досвіду європейських держав умов для розширення у майбутньому зон (територій) обслуговування добровільними протипожежними формуваннями та зменшенню фінансового навантаження на національну економіку;

  3. підвищити рівень захисту від пожеж об'єктів та населених пунктів.
  4. У рамках виконання Програми передбачається здійснити заходи за такими основними напрямами:

    підвищення ефективності управління та внесення змін до відповідних законодавчих та інших нормативно-правових актів у сфері пожежної безпеки;

    постійне оновлення основної і спеціальної пожежної техніки та обладнання у підрозділах державної, місцевої, відомчої та добровільної пожежної охорони;

    технічне переоснащення виробничого комплексу шляхом впровадження новітніх наукових досягнень, оснащення небезпечних виробництв сучасними автоматичними системами протипожежного захисту, заміни застарілих електричних мереж, особливо атомних електростанцій, хімічно небезпечних і пожежовибухонебезпечних об'єктів і підземних споруд.

    Завдання і заходи

    Завдання і заходи з визначенням обсягів та джерел фінансування виконання Програми, що наведені в додатку 1, спрямовані на підвищення ефективності державного управління та діяльності із запобігання виникненню пожеж та організації пожежогасіння.

    Очікувані результати, ефективність Програми

    Виконання Програми дасть змогу:

    створити ефективну багаторівневу систему управління діяльністю суб'єктів господарювання щодо забезпечення пожежної безпеки;

    привести протипожежний стан об'єктів та населених пунктів у відповідність з вимогами законодавчих та інших нормативно-правових актів у сфері пожежної безпеки;

    забезпечити високий рівень протипожежного захисту сільських населених пунктів, територій і об'єктів природно-заповідного фонду;

    знизити ризик виникнення пожеж та загроз, пов'язаних з пожежами, створити сприятливі соціальні умови життєдіяльності населення, зменшити вплив небезпечних факторів пожеж на навколишнє природне середовище;

  5. зменшити кількість пожеж, загиблих і травмованих людей, економічних втрат та матеріальних збитків;
  6. своєчасно виявляти осередки загорянь, оповіщувати про них населення та підрозділи пожежної охорони, видаляти продукти горіння із застосуванням систем протипожежного захисту;

    забезпечити мінімальний час прибуття пожежних підрозділів до місця імовірної пожежі за рахунок оптимальної їх дислокації у містах та сільській місцевості;

    забезпечити вогнегасні речовини в обсязі, необхідному для локалізації та ліквідації пожеж, і подачу води до осередків пожеж від пожежних гідрантів, внутрішніх протипожежних водогонів, природних і штучних водоймищ, інших інженерних споруд водопостачання.

    Обсяги та джерела фінансування

    Фінансування Програми здійснюється за рахунок коштів державного та місцевих бюджетів, а також інших джерел, передбачених законом.

    Обсяг фінансування Програми уточнюється щороку під час складання проекту Державного бюджету України та місцевих бюджетів на відповідний рік.

    Завідувач сектору безпеки життєдіяльності

    А. М. Старик

    Додаток 1 до галузевої програми (розділ "Завдання і заходи")

    ЗАВДАННЯ І ЗАХОДИ з виконання галузевої програми забезпечення для навчальних закладів усіх типів, рівнів акредитації та форм власності з пожежної безпеки на 2012 — 2015 роки

    Найменування завдання

    Строки виконання

    Найменування заходу

    Відповідальні за виконання

    Джерела фінансування

    1. Організаційне забезпечення пожежної безпеки

  7. щомісячно
  8. 1) проведення аналізу стану забезпечення пожежної безпеки в навчальних закладах усіх типів, рівнів акредитації та форм власності в регіоні, розроблення за результатами такого аналізу комплексного плану заходів із запобігання пожежам та загибелі у них людей

    Міністерство освіти і науки, молоді та спорту Автономної Республіки Крим, начальники головних управлінь, управлінь освіти і науки обласних, Київської та Севастопольської міських державних адміністрацій, ректори (директори) вищих навчальних закладів

    за рахунок коштів, передбачених для утримання МОНмолодьспорту України та місцевих органів виконавчої влади, державний бюджет

  9. щорічно
  10. 2) розроблення з урахуванням Державної цільової соціальної програми забезпечення пожежної безпеки на 2012 — 2015 роки( 590-2012-п ), затвердженої постановою Кабінету Міністрів України від 27 червня 2012 р. № 590, галузевих та регіональних програм, спрямованих на підвищення рівня протипожежного захисту навчальних закладів усіх типів, рівнів акредитації і форм власності та об'єктів, відповідно до вимог чинного законодавства

    Міністерство освіти і науки, молоді та спорту Автономної Республіки Крим, начальники головних управлінь, управлінь освіти і науки обласних, Київської та Севастопольської міських державних адміністрацій, ректори (директори) вищих навчальних закладів

    за рахунок коштів, передбачених для утримання МОНмолодьспорту України та місцевих органів виконавчої влади, державний бюджет

  11. щорічно
  12. 3) забезпечення ведення звітності на підставі адміністративних даних про кількість пожеж та їх наслідки в навчальних закладах усіх типів, рівнів акредитації та форм власності в регіоні

    Міністерство освіти і науки, молоді та спорту Автономної Республіки Крим, начальники головних управлінь, управлінь освіти і науки обласних, Київської та Севастопольської міських державних адміністрацій, ректори (директори) вищих навчальних закладів

  13. державний бюджет
  14. щорічно
  15. 4) утворення та забезпечення функціонування служб пожежної безпеки в міністерствах, інших центральних органах виконавчої влади, в навчальних закладах усіх типів, рівнів акредитації та форм власності в регіоні

    Міністерство освіти і науки, молоді та спорту Автономної Республіки Крим, начальники головних управлінь, управлінь освіти і науки обласних, Київської та Севастопольської міських державних адміністрацій, ректори (директори) вищих навчальних закладів

  16. державний бюджет
  17. постійно
  18. 5) приведення шляхів евакуації, автоматичних систем протипожежного захисту, систем оповіщення населення про пожежу, електрообладнання будівель та споруд в місцевих органах виконавчої влади, навчальних закладах усіх типів, рівнів акредитації та форм власності в регіоні у відповідність з вимогами законодавчих та інших нормативно-правових актів у сфері пожежної безпеки

    Міністерство освіти і науки, молоді та спорту Автономної Республіки Крим, начальники головних управлінь, управлінь освіти і науки обласних, Київської та Севастопольської міських державних адміністрацій, ректори (директори) вищих навчальних закладів

    за рахунок коштів, передбачених для утримання МОНмолодьспорту України та місцевих органів виконавчої влади

  19. постійно
  20. 6) підвищення вогнестійкості будинків та споруд шляхом просочення конструкцій вогнетривкими сумішами

    Міністерство освіти і науки, молоді та спорту Автономної Республіки Крим, начальники головних управлінь, управлінь освіти і науки обласних, Київської та Севастопольської міських державних адміністрацій, ректори (директори) вищих навчальних закладів

    за рахунок коштів, передбачених для утримання МОНмолодьспорту України та місцевих органів виконавчої влади

  21. постійно
  22. 7) оснащення сучасними автоматичними системами пожежного захисту застарілих електричних мереж хімічно небезпечних і пожежовибухонебезпечних об'єктів і підземних споруд

    Міністерство освіти і науки, молоді та спорту Автономної Республіки Крим, начальники головних управлінь, управлінь освіти і науки обласних, Київської та Севастопольської міських державних адміністрацій, ректори (директори) вищих навчальних закладів

    за рахунок коштів, передбачених для утримання МОНмолодьспорту України та місцевих органів виконавчої влади

    2. Інформаційне забезпечення у сфері пожежної безпеки

  23. навчальний рік
  24. організація вивчення в межах навчальних предметів та в позаурочний час учнями загальноосвітніх навчальних закладів правил пожежної безпеки та поведінки під час пожежі

    Міністерство освіти і науки, молоді та спорту Автономної Республіки Крим, начальники головних управлінь, управлінь освіти і науки обласних, Київської та Севастопольської міських державних адміністрацій

  25. державний бюджет
  26. {Текст взято з сайту МОНмолодьспорту України http://www.mon.gov.ua}

    Юридичний портал Справедливість

    Рейтинг: 4.6/5, основан на 25 голосах.

    Вам будет интересно:

    Південні землі потрібно зрошувати

    Премєр-міністр Микола Азаров наголошує на необхідності відновлення системи зрошувального землеробства. За його словами, протягом найближчих двох років передбаченовідновити зрошення на 1 мільйоні ...

    У пакистанському місті вбиті двоє громадян США

    Двоє американських громадян загинули внаслідок вибуху замінованого автомобіля в місті Пешавар, розташованому на північному заході Пакистану неподалік від кордону з Афганістаном.

    Куди подіти небезпечний непотріб?

    У Черкасах узялися централізовано збирати небезпечні відходи. Йдеться провідпрацьовані батарейки, люмінесцентні лампи, акумулятори від телефонів і фотоапаратів. Прийматимуть їх у спеціальних ...

    Щодо орієнтовних цін на окремі види картонно-паперової продукції, Державна митна служба України

    Начальникам митниць Для використання в роботі при здійсненні контролю правильності визначення митної вартості товарів направляємо орієнтовні ціни на окремі види картонно-паперової продукції, які є актуальними у жовтні 2012 року для продукції, що ввозиться на митну територію України за контрактами, укладеними у вересні п. р., та індекси оптових цін FOEX, які склалися в Європі на міжнародній Гельсінській біржі станом на 25.09.2012, надані Асоціацією українських підприємств целюлозно-паперової галузі "УкрПапір" листом від 25.09.2012 № 848 у відповідності до Меморандуму від 20.04.2012 № 522.





    Юридическая практика:
    Про усунення від права на спадкування

    Про усунення від права на спадкування У житті бувають такі ситуації, коли при розподілі спадщини, на її частину бажають претендувати ті спадкоємці, які хочуть ...

    Про визнання дій нотаріуса неправомірними та зобов'язання ...

    Про визнання дій нотаріуса неправомірними та зобов'язання вчинення дій Нотаріусам заборонено безпідставно вводити людей в паніку відмовляючи у вчиненні нотаріальних дій

    Про встановлення додаткового строку для прийняття ...

    Про встановлення додаткового строку для прийняття спадщини У юридичній практиці юристів по спадковим справам часто зустрічаються справи пов'язані із оформлення спадщини, в яких спадкоємці ...


    Консультации по наследству:
    Допомога в оформленні заповіту на родича

    За допомогою вашого сервісу багато моїх знайомих вирішили всі свої виникаючі проблеми, пов'язані зі спадковим правом. Допоможіть ...

    Допоможемо отримати спадок, який належить за Законом

    Привіт усім! У мене дуже серйозне питання про спадкування майна, а саме житла від бабусі. Справа в тому, що недавно у мене ...

    Оформлення спадщини після смерті батька

    У нашій родині сталося величезне горе. Крім того, що помер батько, так і ще почалися розборки з приводу спадщини батька. З'явилися ...


    Новости наследственных дел:
    На сегодняшнем заседании правительства планируется ...

    На сегодняшнем заседании правительства планируется рассмотреть план мероприятий по выполнению СА с ЕС Кабинет министров Украины на сегодняшнем заседании рассмотрит план мероприятий по выполнению соглашения об ассоциации с Евросоюзом. Об этом говорится в повестке дня заседания на сайте правительства.

    Судья не может считаться независимым от политического .

    Судья не может считаться независимым от политического влияния, если его карьера зависит от изменчивого политического вектора, - Я.Романюк 22 декабря во время заключительного заседания Наблюдательного Комитета проекта Совета Европы «Усиление независимости, эффективности и профессионализма судебной власти на Украине» Председатель Верховного Суда Украины Ярослав Романюк заявил, что «одним из самых опасных с точки зрения формирования независимой судебной системы на современном этапе факторов является политическая составляющая».

    Прокурор Донецкой области пытается в суде оспорить ...

    Прокурор Донецкой области пытается в суде оспорить его люстрацию Руководителю прокуратуры Донецкой области Николаю Франтовскому не удалось с первого раза обжаловать свое увольнение с должности через люстрацию, сообщает «Первая инстанция».


    Рекомендации пользователей:
    1676b6902a1c6c119988b3b7eb617bca