МІНІСТЕРСТВО ЕКОНОМІЧНОГО РОЗВИТКУ І ТОРГІВЛІ УКРАЇНИ
ЛИСТ
Службі автомобільних доріг у Запорізькій області 69095, м. Запоріжжя, вул. Українська, 50 Державній казначейській службі України 01601, м. Київ, вул. Бастіонна, 6
Висновок уповноваженого органу за результатами здійснення моніторингу державних закупівель
Міністерством економічного розвитку і торгівлі України (далі — Мінекономрозвитку) відповідно до пунктів 3, 3-1, 4, 5 частини другої статті 8 Закону України "Про здійснення державних закупівель"( 2289-17 ) (далі — Закон) та Порядку здійснення моніторингу державних закупівель( z1377-11 ), затвердженого наказом Мінекономрозвитку від 19.10.2011 № 155, зареєстрованим в Міністерстві юстиції України 01.12.2011 за № 1377/20115 (далі — Порядок), проведено моніторинг закупівлі за державні кошти робіт щодо здійснення науково-технічного супроводу з питань транспортних споруд та автодорожніх конструкцій (бетонні роботи, болтові з'єднання, підводне обстеження, уточнення гідрологічних умов розміщення руслових опор та таке інше) на етапі будівництва об'єкта: "Будівництво автотранспортної магістралі через р. Дніпро в м. Запоріжжі" (оголошення № 306136 в інформаційному бюлетені "Вісник державних закупівель" від 17.10.2012 № 119/9 (721/9)) Службою автомобільних доріг у Запорізькій області (далі — Замовник) за процедурою закупівлі в одного учасника у державного підприємства "Державний дорожний науково-дослідний інститут імені М. П. Шульгіна".
I. Дата початку здійснення моніторингу: 23.10.2012.
II. Вид моніторингу: за ініціативою Мінекономрозвитку (лист-повідомлення Мінекономрозвитку від 23.10.2012 № 3303-04/39905-08).
III. Питання, за якими здійснювався моніторинг: наявність підстав для застосування Замовником процедури закупівлі в одного учасника відповідно до абзацу третього пункту 1.5 Порядку( z1377-11 ).
IV. Результати здійснення моніторингу:
На підставі наданих Замовником копій матеріалів для здійснення моніторингу встановлено наступне.
Рішення про застосування процедури закупівлі в одного учасника робіт щодо здійснення науково-технічного супроводу з питань транспортних споруд та автодорожніх конструкцій (бетонні роботи, болтові з'єднання, підводне обстеження, уточнення гідрологічних умов розміщення руслових опор та таке інше) на етапі будівництва об'єкту: "Будівництво автотранспортної магістралі через р. Дніпро в м. Запоріжжі" оформлене протоколом засідання комітету з конкурсних торгів Замовника від 25.09.2012 № 1.
У пункті 5 обґрунтування застосування процедури в одного учасника (далі — обґрунтування) вказано, що умовою застосування процедури закупівлі є пункт 2 частини другої статті 39 Закону( 2289-17 ), а саме: відсутності конкуренції (у тому числі з технічних причин) на товари, роботи чи послуги, які можуть бути поставлені, виконані чи надані тільки певним постачальником (виконавцем), за відсутності при цьому альтернативи.
Відповідно до пункту 7 обґрунтування документами, що підтверджують наявність умови застосування процедури закупівлі є ДБН В.1.2-5:2007 "Науково-технічний супровід будівельних об'єктів", який затверджений наказом Мінрегіонбуду України від 05.04.2007 № 119 ( v0119661-07 ), постанова Кабінету Міністрів України від 14.07.2010 № 589( 589-2010-п ) "Про затвердження Положення про базову організацію з науково-технічної діяльності у будівництві", наказ Мінрегіонбуду "Про надання статусу базової організації з науково-технічної діяльності у будівництві" від 03.01.2012 № 4( v0004858-12 ), перелік базових організацій, який оприлюднений на веб-сайті Мінрегіонбудом на 25.09.2012, та відповідні накази Мінрегіонбуду "Про надання статусу базової організації з науково-технічної діяльності у будівництві", лист ДП "Укрдіпродор" від 20.09.2012 № 1547-01 (далі — лист).
Відповідно до п. 1.4 ДБН В.1.2-5:2007 "Науково-технічний супровід будівельних об'єктів" (далі — ДБН) виконувати супровід можуть безпосередньо проектувальники об'єкта або базові організації з науково-технічної діяльності центрального органу виконавчої влади у сферах будівництва, промисловості будівельних матеріалів, архітектури і містобудування, які мають ліцензію на виконання певного виду робіт відповідно до завдань супроводу.
При цьому відповідно до листа генеральний проектувальник — Державне підприємство — Український державний інститут з проектування об'єктів дорожнього господарства "УКРДІПРОДОР" відмовився від виконання науково-технічного супроводу на етапі будівництва об'єкту.
Згідно з переліком базових організацій, який оприлюднений на веб-сайті Мінрегіонбуду на 25.09.2012 року, та наказу Мінрегіонбуду "Про надання статусу базової організації з науково-технічної діяльності у будівництві" від 03.01.2012 № 4( v0004858-12 ), за напрямом, що стосується транспортних споруд, зокрема автошляхів, мостів та естакад, статус базової організації надано тільки Державному підприємству "Державний дорожній науково-дослідний інститут імені М. П. Шульгіна".
V. Висновок за результатами здійснення моніторингу:
За результатами здійсненого моніторингу Мінекономрозвитку вважає, що процедура закупівлі в одного учасника застосована Замовником за наявності умови застосування процедури закупівлі в одного учасника, передбаченої пунктом 2 частини другої статті 39 Закону( 2289-17 ).
Директор департаменту державних закупівель та державного замовлення Міністерства економічного розвитку і торгівлі України
Б. М. Горбанський