Адвокаты по наследственным делам
Отзывы о нас
Всем большое спасибо. Ваш сайт,без всякого сомнения, сейчас - неповторимый в своем роде. Здорово, что есть такие так необходимые всем интернет порталы. Портал весьма многофункционален в использовании. На нем полезно проводить отдых - просто, удобно,быстро.

Этот портал классный! работал на нем очень чуть ли не по три раза на день. Этот сайт ждет хорошее будущее. Желаю удачи. Хотелося б видеться с Вашими работами чаще! Дерзайте!

Этот интернет проект - класс очень много чего тут интересного и необходимого. Хочу пожелать вам держаться высоко и всего самого... в Вашей работе!
Наши услуги

Вопрос к юристу по наследству:

Статьи
Право власності на спадок

Право власності на спадок Визнання прав власності на спадок (зразок судової справи), позовна заява про спадщину

Наследство по завещанию: раскрываем юридические ...

Наследство по завещанию: раскрываем юридические секреты Завещание необязательно гарантирует выполнение воли наследодателя, ведь в некоторых случаях можно признать завещание недействительным

Про деякі питання здійснення контролю за експортними та імпортними операціями, Національний банк УкраїниНАЦІОНАЛЬНИЙ БАНК УКРАЇНИ Департамент контролю, методології та ліцензування валютних операцій

ЛИСТ

  1. 20.11.2012  № 28-311/5781-10948
  2. Головним управлінням Національного банку України в Автономній Республіці Крим та по м. Києву і Київській області, територіальним управлінням Національного банку України, Операційному управлінню Національного банку України, Асоціації українських банків, банкам України

    Про деякі питання здійснення контролю за експортними та імпортними операціями

    У зв'язку з численними запитами банків, їх клієнтів та органів державної влади щодо здійснення уповноваженими банками контролю за експортними та імпортними операціями резидентів, що передбачають переміщення (пересилання) товару через митний кордон України у міжнародних поштових та експрес-відправленнях, Національний банк України для використання в роботі роз'яснює наступне.

    Питання здійснення уповноваженими банками контролю за експортними та імпортними операціями резидентів, що передбачають переміщення (пересилання) товару через митний кордон України у міжнародних поштових та експрес-відправленнях врегульовані законодавством України, у тому числі:

    - Митним кодексом України( 4495-17 );

    - Законом України "Про порядок здійснення розрахунків в іноземній валюті"( 185/94-ВР );

    - Положенням про митні декларації( 450-2012-п )-1;

    - Інструкцією з організації митного контролю та митного оформлення міжнародних експрес-відправлень, що переміщуються (пересилаються) через митний кордон України( z1081-07 )-2;

    - Інструкцією про порядок здійснення контролю за експортними, імпортними операціями( z0338-99 )-3 (далі — Інструкція № 136).

    __________ -1 Затверджене постановою Кабінету Міністрів України від 21.05.2012 № 450( 450-2012-п ). -2 Затверджена наказом Державної митної служби України від 03.09.2007 № 728( z1081-07 ) (зі змінами). -3 Затверджена постановою Правління Національного банку України від 24.03.99 № 136( z0338-99 ) (зі змінами).

    При цьому вважаємо за необхідне звернути увагу на наступне.

    Відповідно до частини першої статті 234 Митного кодексу України ( 4495б-17 ) товари (за винятком підакцизних), що переміщуються (пересилаються) на адресу одного одержувача (юридичної або фізичної особи) в одній депеші від одного відправника у міжнародних поштових відправленнях, на адресу одного одержувача (юридичної або фізичної особи) протягом однієї доби у міжнародних експрес-відправленнях, якщо їх сумарна фактурна вартість не перевищує еквівалент 300 євро, не є об'єктом оподаткування митними платежами.

    Згідно з частиною першою статті 236 Митного кодексу України ( 4495б-17 ) декларування товарів, що переміщуються (пересилаються) через митний кордон України у міжнародних поштових та експрес-відправленнях, здійснюється оператором поштового зв'язку, експрес-перевізником чи декларантом або уповноваженою ним особою. При цьому товари, які не є об'єктом оподаткування митними платежами, а також кореспонденція, поштові листи та листівки, література для сліпих, друковані матеріали, міжнародні експрес-відправлення документарного характеру декларуються в усній формі на підставі товаросупровідних документів. Інші товари, що переміщуються (пересилаються) через митний кордон України у міжнародних поштових та експрес-відправленнях, підлягають письмовому декларуванню.

    Таким чином, законодавством України передбачено, що товари, які переміщуються (пересилаються) через митний кордон України у міжнародних поштових та експрес-відправленнях, якщо їх сумарна фактурна вартість не перевищує еквівалент 300 євро, декларуються в усній формі на підставі товаросупровідних документів.

    Порядок здійснення уповноваженими банками контролю за дотриманням резидентами встановлених законодавством України строків розрахунків за експортними, імпортними операціями регламентується Інструкцією № 136( z0338-99 ).

    Зокрема, відповідно до пункту 2.2 розділу 2 Інструкції № 136 ( z0338-99 ) відлік законодавчо встановленого строку розрахунків за експортною операцією банк починає з наступного календарного дня після дня оформлення митної декларації( z0374-12 ) (далі — МД) або підписання акта (іншого документа).

    Крім того, відповідно до вимог пункту 3.3 розділу 3 Інструкції № 136( z0338-99 ) банк знімає з контролю операцію резидента в разі імпорту продукції з увезенням її на територію України, якщо така продукція згідно із законодавством України підлягає митному оформленню, на підставі інформації про цю операцію в реєстрі МД( z0374-12 ) (типу ІМ-40 "Імпорт", ІМ-41 "Реімпорт", ІМ-72 "Магазин безмитної торгівлі", ІМ-75 "Відмова на користь держави", ІМ-76 "Знищення або руйнування"), а в інших випадках — після пред'явлення резидентом документа, який згідно з умовами договору засвідчує здійснення нерезидентом поставки продукції, виконання робіт, надання послуг.

    Згідно з пунктом 4.2 розділу 4 Інструкції № 136( z0338-99 ) банки зобов'язані у разі перерахування резидентом коштів на користь нерезидента, надходження від нерезидента коштів на користь резидента або, якщо резидент зазначений у реєстрі вивізних МД( z0374-12 ), вимагати від останнього (залежно від виду операції) копії: договору з нерезидентом, актів та інших документів, що підтверджують здійснення експорту (імпорту) продукції, виконання робіт (надання або отримання послуг), здійснення експорту прав інтелектуальної власності, та інших документів, що необхідні банку для здійснення контролю за своєчасністю розрахунків за експортними, імпортними операціями його клієнтів.

    Оскільки за експортними, імпортними операціями резидентів, що передбачають переміщення (пересилання) товарів через митний кордон України у міжнародних поштових та експрес-відправленнях у випадках, коли їх сумарна фактурна вартість не перевищує еквівалент 300 євро, МД( z0374-12 ) не оформлюються, то банки здійснюють контроль за експортними, імпортними операціями резидентів в указаних випадках (без урахування реєстрів МД) на підставі пред'явлених резидентами (з наданням копій):

  3. експортних, імпортних договорів;
  4. товаросупровідних документів;
  5. документів, які згідно з умовами експортних (імпортних) договорів засвідчують здійснення резидентами (нерезидентами) поставки продукції нерезидентам (резидентам).

    Заступник Голови Національного банку України

    І. В. Соркін

    WEB MD Office "НПО Поверхность", www.master-d.com.ua

    Юридичний портал Справедливість

    Рейтинг: 4.6/5, основан на 25 голосах.

    Вам будет интересно:

    Про відзначення 180-річчя Київського національного університету імені Тараса Шевченка, Президент України

    Указ  Президента України З нагоди відзначення у 2014 році 180-річчя Київського національного університету імені Тараса Шевченка та ураховуючи його важливу роль як головного навчально-наукового центру держави у підготовці науково-педагогічних та наукових кадрів вищої кваліфікації, формуванні національної еліти, розвитку духовності Українського народу, постановляю:

    У листопаді спеціальний загін ДПС здійснює нагляд за дорожнім рухом у Києві

    Одним із основних завдань особового складу спеціального загону дорожньо-патрульної служби особливого призначення при МВС України є участь у проведенні спеціальних оперативно-профілактичних та ...

    Щодо усунення порушень законодавства про цінні папери ТОВ ЦСО «КРЦ», Національна комісія з цінних паперів та фондового ринку

    Щодо усунення порушень законодавства про цінні папери ТОВ ЦСО «КРЦ» Відповідно до Закону України «Про державне регулювання ринку цінних паперів в Україні»( 448/96-ВР ), керуючись статтею 108 Цивільного кодексу України( 435-15 ), на підставі листа Центрального територіального департаменту Національної комісії з цінних паперів та фондового ринку (далі — Комісія) у зв’язку з виявленням в діях товариства з обмеженою відповідальністю «Центр сервісного обслуговування «Київський регіональний центр» (код за ЄДРПОУ 24588044) (далі — ТОВ ЦСО «КРЦ»), яке є правонаступником закритого акціонерного товариства «Центр сервісного обслуговування «Київський регіональний центр» (код за ЄДРПОУ 24588044), порушення вимог пункту 3 розділу ІІІ Порядку скасування реєстрації випусків акцій ( z0822-13 ), затвердженого рішенням Національної комісії з цінних паперів та фондового ринку від 23.04.2013 № 737, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 28.05.2013 за № 822/23354 (пункту 3.1 глави 3 розділу ІІІ Порядку скасування реєстрації випусків акцій та анулювання свідоцтв про реєстрацію випуску акцій( z0180-99 ), затвердженого рішенням Державної комісії з цінних паперів та фондового ринку від 30.12.1998 № 222, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 24.03.1999 за № 180/3473) (далі — Порядок), з метою захисту інтересів держави та інвесторів у цінні папери Національна комісія з цінних паперів та фондового ринку ВИРІШИЛА:

    Положення про предметні фахові комісії при Українському центрі оцінювання якості освіти, Міністерство освіти і науки УкраїниЗАТВЕРДЖЕНО

    ЗАТВЕРДЖЕНО Наказ Міністерства освіти і науки України 08.11.2013 № 1573 Зареєстровано в Міністерстві юстиції України 26 листопада 2013 р. за № 2019/24551





    Юридическая практика:
    Про визнання права власності на спадкове майно ...

    Про визнання права власності на спадкове майно за заповітом При необхідності у визнанні права власності на спадкове майно за заповітом слід звертатись до юристів по спадковим справам. ...

    Про усунення від права на спадкування

    Про усунення від права на спадкування У житті бувають такі ситуації, коли при розподілі спадщини, на її частину бажають претендувати ті спадкоємці, які хочуть ...

    Про визнання дій нотаріуса неправомірними та зобов'язання ...

    Про визнання дій нотаріуса неправомірними та зобов'язання вчинення дій Нотаріусам заборонено безпідставно вводити людей в паніку відмовляючи у вчиненні нотаріальних дій


    Консультации по наследству:
    Юридичні послуги за правом представлення у спадщині

    У мене дуже складна ситуація, просто не знаю, що робити і як поступати. До Вас звертаюся в перший раз, але за порадами своїх ...

    Порядок вступу та відмова від спадщини

    У мене склалася дуже складна ситуація, тому всі свої надії я покладаю на Вас, шановні адвокати по спадкових справах, адже ...

    Як оформити квартиру після вступу в спадщину

    Тільки недавно до Вас зверталася за порадою і Ви мені дуже допомогли, залишила свій позитивний відгук на форумі, тепер склалася ...


    Новости наследственных дел:
    На сегодняшнем заседании правительства планируется ...

    На сегодняшнем заседании правительства планируется рассмотреть план мероприятий по выполнению СА с ЕС Кабинет министров Украины на сегодняшнем заседании рассмотрит план мероприятий по выполнению соглашения об ассоциации с Евросоюзом. Об этом говорится в повестке дня заседания на сайте правительства.

    Судья не может считаться независимым от политического .

    Судья не может считаться независимым от политического влияния, если его карьера зависит от изменчивого политического вектора, - Я.Романюк 22 декабря во время заключительного заседания Наблюдательного Комитета проекта Совета Европы «Усиление независимости, эффективности и профессионализма судебной власти на Украине» Председатель Верховного Суда Украины Ярослав Романюк заявил, что «одним из самых опасных с точки зрения формирования независимой судебной системы на современном этапе факторов является политическая составляющая».

    Прокурор Донецкой области пытается в суде оспорить ...

    Прокурор Донецкой области пытается в суде оспорить его люстрацию Руководителю прокуратуры Донецкой области Николаю Франтовскому не удалось с первого раза обжаловать свое увольнение с должности через люстрацию, сообщает «Первая инстанция».


    Рекомендации пользователей:
    1676b6902a1c6c119988b3b7eb617bca