Адвокаты по наследственным делам
Отзывы о нас
Этот интернет проект - увлекательный.

Этот портал просто удивительный.

Благодарим всех за качественную работу. Этот интернет проект -,действительно, сейчас - неповторимый в своем роде. Как здорово, что есть такие так необходимые всем интернет порталы. Интернет портал достаточно многофункционален в использовании. На нем здорово проводить свободное время - просто и быстро.
Наши услуги

Вопрос к юристу по наследству:

Статьи
Право власності на спадок

Право власності на спадок Визнання прав власності на спадок (зразок судової справи), позовна заява про спадщину

Наследство по завещанию: раскрываем юридические ...

Наследство по завещанию: раскрываем юридические секреты Завещание необязательно гарантирует выполнение воли наследодателя, ведь в некоторых случаях можно признать завещание недействительным

Про деякі питання здійснення контролю за експортними та імпортними операціями, Національний банк УкраїниНАЦІОНАЛЬНИЙ БАНК УКРАЇНИ Департамент контролю, методології та ліцензування валютних операцій

ЛИСТ

  1. 20.11.2012  № 28-311/5781-10948
  2. Головним управлінням Національного банку України в Автономній Республіці Крим та по м. Києву і Київській області, територіальним управлінням Національного банку України, Операційному управлінню Національного банку України, Асоціації українських банків, банкам України

    Про деякі питання здійснення контролю за експортними та імпортними операціями

    У зв'язку з численними запитами банків, їх клієнтів та органів державної влади щодо здійснення уповноваженими банками контролю за експортними та імпортними операціями резидентів, що передбачають переміщення (пересилання) товару через митний кордон України у міжнародних поштових та експрес-відправленнях, Національний банк України для використання в роботі роз'яснює наступне.

    Питання здійснення уповноваженими банками контролю за експортними та імпортними операціями резидентів, що передбачають переміщення (пересилання) товару через митний кордон України у міжнародних поштових та експрес-відправленнях врегульовані законодавством України, у тому числі:

    - Митним кодексом України( 4495-17 );

    - Законом України "Про порядок здійснення розрахунків в іноземній валюті"( 185/94-ВР );

    - Положенням про митні декларації( 450-2012-п )-1;

    - Інструкцією з організації митного контролю та митного оформлення міжнародних експрес-відправлень, що переміщуються (пересилаються) через митний кордон України( z1081-07 )-2;

    - Інструкцією про порядок здійснення контролю за експортними, імпортними операціями( z0338-99 )-3 (далі — Інструкція № 136).

    __________ -1 Затверджене постановою Кабінету Міністрів України від 21.05.2012 № 450( 450-2012-п ). -2 Затверджена наказом Державної митної служби України від 03.09.2007 № 728( z1081-07 ) (зі змінами). -3 Затверджена постановою Правління Національного банку України від 24.03.99 № 136( z0338-99 ) (зі змінами).

    При цьому вважаємо за необхідне звернути увагу на наступне.

    Відповідно до частини першої статті 234 Митного кодексу України ( 4495б-17 ) товари (за винятком підакцизних), що переміщуються (пересилаються) на адресу одного одержувача (юридичної або фізичної особи) в одній депеші від одного відправника у міжнародних поштових відправленнях, на адресу одного одержувача (юридичної або фізичної особи) протягом однієї доби у міжнародних експрес-відправленнях, якщо їх сумарна фактурна вартість не перевищує еквівалент 300 євро, не є об'єктом оподаткування митними платежами.

    Згідно з частиною першою статті 236 Митного кодексу України ( 4495б-17 ) декларування товарів, що переміщуються (пересилаються) через митний кордон України у міжнародних поштових та експрес-відправленнях, здійснюється оператором поштового зв'язку, експрес-перевізником чи декларантом або уповноваженою ним особою. При цьому товари, які не є об'єктом оподаткування митними платежами, а також кореспонденція, поштові листи та листівки, література для сліпих, друковані матеріали, міжнародні експрес-відправлення документарного характеру декларуються в усній формі на підставі товаросупровідних документів. Інші товари, що переміщуються (пересилаються) через митний кордон України у міжнародних поштових та експрес-відправленнях, підлягають письмовому декларуванню.

    Таким чином, законодавством України передбачено, що товари, які переміщуються (пересилаються) через митний кордон України у міжнародних поштових та експрес-відправленнях, якщо їх сумарна фактурна вартість не перевищує еквівалент 300 євро, декларуються в усній формі на підставі товаросупровідних документів.

    Порядок здійснення уповноваженими банками контролю за дотриманням резидентами встановлених законодавством України строків розрахунків за експортними, імпортними операціями регламентується Інструкцією № 136( z0338-99 ).

    Зокрема, відповідно до пункту 2.2 розділу 2 Інструкції № 136 ( z0338-99 ) відлік законодавчо встановленого строку розрахунків за експортною операцією банк починає з наступного календарного дня після дня оформлення митної декларації( z0374-12 ) (далі — МД) або підписання акта (іншого документа).

    Крім того, відповідно до вимог пункту 3.3 розділу 3 Інструкції № 136( z0338-99 ) банк знімає з контролю операцію резидента в разі імпорту продукції з увезенням її на територію України, якщо така продукція згідно із законодавством України підлягає митному оформленню, на підставі інформації про цю операцію в реєстрі МД( z0374-12 ) (типу ІМ-40 "Імпорт", ІМ-41 "Реімпорт", ІМ-72 "Магазин безмитної торгівлі", ІМ-75 "Відмова на користь держави", ІМ-76 "Знищення або руйнування"), а в інших випадках — після пред'явлення резидентом документа, який згідно з умовами договору засвідчує здійснення нерезидентом поставки продукції, виконання робіт, надання послуг.

    Згідно з пунктом 4.2 розділу 4 Інструкції № 136( z0338-99 ) банки зобов'язані у разі перерахування резидентом коштів на користь нерезидента, надходження від нерезидента коштів на користь резидента або, якщо резидент зазначений у реєстрі вивізних МД( z0374-12 ), вимагати від останнього (залежно від виду операції) копії: договору з нерезидентом, актів та інших документів, що підтверджують здійснення експорту (імпорту) продукції, виконання робіт (надання або отримання послуг), здійснення експорту прав інтелектуальної власності, та інших документів, що необхідні банку для здійснення контролю за своєчасністю розрахунків за експортними, імпортними операціями його клієнтів.

    Оскільки за експортними, імпортними операціями резидентів, що передбачають переміщення (пересилання) товарів через митний кордон України у міжнародних поштових та експрес-відправленнях у випадках, коли їх сумарна фактурна вартість не перевищує еквівалент 300 євро, МД( z0374-12 ) не оформлюються, то банки здійснюють контроль за експортними, імпортними операціями резидентів в указаних випадках (без урахування реєстрів МД) на підставі пред'явлених резидентами (з наданням копій):

  3. експортних, імпортних договорів;
  4. товаросупровідних документів;
  5. документів, які згідно з умовами експортних (імпортних) договорів засвідчують здійснення резидентами (нерезидентами) поставки продукції нерезидентам (резидентам).

    Заступник Голови Національного банку України

    І. В. Соркін

    WEB MD Office "НПО Поверхность", www.master-d.com.ua

    Юридичний портал Справедливість

    Рейтинг: 4.6/5, основан на 25 голосах.

    Вам будет интересно:

    Щодо зупинення внесення змін до системи реєстру власників іменних цінних паперів та до системи депозитарного обліку цінних паперів, випущених ВАТ «ЗАКРИТИЙ НЕДИВЕРСИФІКОВАНИЙ КОРПОРАТИВНИЙ ІНВЕСТИЦІЙНИЙ ФОНД «ІНВЕСТ-ДНІПРО», Національна комісія з цінних паперів та фондового ринку

    Щодо зупинення внесення змін до системи реєстру власників іменних цінних паперів та до системи депозитарного обліку цінних паперів, випущених ВАТ «ЗАКРИТИЙ НЕДИВЕРСИФІКОВАНИЙ КОРПОРАТИВНИЙ ІНВЕСТИЦІЙНИЙ ФОНД «ІНВЕСТ-ДНІПРО»

    Про відмову в реєстрації кандидата у народні депутати України Волошина В.Ю., Центральна виборча комісія

    Про відмову в реєстрації кандидата у народні депутати України Волошина В. Ю. До Центральної виборчої комісії 6 серпня 2012 року надійшла заява разом з іншими документами Волошина Володимира Юрійовича щодо реєстрації його кандидатом у народні депутати України в одномандатному виборчому окрузі № 38 у порядку самовисування.

    Про затвердження величини інвестиційної складової тарифу ПАТ "ДТЕК Західенерго", Національна комісія, що здійснює державне регулювання у сфері енергетики

    Про затвердження величини інвестиційної складової тарифу ПАТ "ДТЕК Західенерго" Відповідно до Закону України "Про електроенергетику" ( 575/97-ВР ), Указу Президента України від 23.11.2011 № 1059 ( 1059/2011 ) "Про Національну комісію, що здійснює державне регулювання у сфері енергетики", розпорядження Кабінету Міністрів України від 08.09.2004 № 648-р( 648-2004-р ) "Про заходи щодо реконструкції та модернізації теплоелектростанцій та теплоелектроцентралей у період до 2020 року" (зі змінами, унесеними розпорядженням Кабінету Міністрів України від 18.06.2008 № 850-р), наказу Міністерства палива та енергетики України від 24.05.2006 № 183( z0701-06 ) "Про затвердження Порядку підготовки та фінансування проектів з метою реалізації плану реконструкції та модернізації теплових електростанцій", зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 13.06.2006 за № 701/12575, ураховуючи наказ Міністерства енергетики та вугільної промисловості України від 20.04.2012 № 253 "Про внесення змін у додаток до наказу Міністерства палива та енергетики від 09.10.2008 № 499", розпорядження Кабінету Міністрів України від 24.10.2012 № 807-р( 807-2012-р ) "Про схвалення техніко-економічного обґрунтування "Реконструкція енергоблока № 4 Ладижинської теплової електричної станції публічного акціонерного товариства "Західенерго", Національна комісія, що здійснює державне регулювання у сфері енергетики, ПОСТАНОВЛЯЄ:

    Щодо набрання чинності міжнародним договором, Міністерство закордонних справ України

    Копія: Міністерство юстиції України Апарат Верховної Ради України Секретаріат Кабінету Міністрів України Державна міграційна служба України Адміністраця Державної прикордонної служби України Посольство України в Республіці Казахстан





    Юридическая практика:
    Про стягнення витрат на поховання

    Про стягнення витрат на поховання До юристів по спадковим справам звернулася громадянка за допомогою у справі про стягнення витрат на поховання через суд

    Про усунення від права спадкування

    Про усунення від права спадкування За правовою допомогою до наших юристів звернувся громадянин, який просив правової допомоги у справі про усунення від права ...

    Про визнання дій нотаріуса неправомірними та зобов'язання ...

    Про визнання дій нотаріуса неправомірними та зобов'язання вчинення дій Нотаріусам заборонено безпідставно вводити людей в паніку відмовляючи у вчиненні нотаріальних дій


    Консультации по наследству:
    Оформлення прав на спадщину земельної ділянки (паю)

    Користуюся Вашими порадами вже не вперше і, чесно кажучи, вони мені сильно допомагають, коли справа доходить до судового розгляду. ...

    Оформлення спадщини після смерті батька

    У нашій родині сталося величезне горе. Крім того, що помер батько, так і ще почалися розборки з приводу спадщини батька. З'явилися ...

    Порядок вступу та відмова від спадщини

    У мене склалася дуже складна ситуація, тому всі свої надії я покладаю на Вас, шановні адвокати по спадкових справах, адже ...


    Новости наследственных дел:
    На сегодняшнем заседании правительства планируется ...

    На сегодняшнем заседании правительства планируется рассмотреть план мероприятий по выполнению СА с ЕС Кабинет министров Украины на сегодняшнем заседании рассмотрит план мероприятий по выполнению соглашения об ассоциации с Евросоюзом. Об этом говорится в повестке дня заседания на сайте правительства.

    Судья не может считаться независимым от политического .

    Судья не может считаться независимым от политического влияния, если его карьера зависит от изменчивого политического вектора, - Я.Романюк 22 декабря во время заключительного заседания Наблюдательного Комитета проекта Совета Европы «Усиление независимости, эффективности и профессионализма судебной власти на Украине» Председатель Верховного Суда Украины Ярослав Романюк заявил, что «одним из самых опасных с точки зрения формирования независимой судебной системы на современном этапе факторов является политическая составляющая».

    Прокурор Донецкой области пытается в суде оспорить ...

    Прокурор Донецкой области пытается в суде оспорить его люстрацию Руководителю прокуратуры Донецкой области Николаю Франтовскому не удалось с первого раза обжаловать свое увольнение с должности через люстрацию, сообщает «Первая инстанция».


    Рекомендации пользователей:
    1676b6902a1c6c119988b3b7eb617bca