Адвокаты по наследственным делам
Отзывы о нас
Этот интернет проект суперовый! работал на нем очень часто. Думаю, что этот интернет проект ожидает светлое будущее. Желаю удачи. Хотелося б встречаться с Вашими новыми работами чаще! Действуйте!

Этот сайт просто класс очень много чего тут интересного и нужного. Хочу пожелать так держать и всего самого... Не снижайте планку!

Чувствуется такая редкая на сегодня забота о пользователях. Благодаря интересному сайту, наконец, надумался обзавестись безлимитом.
Наши услуги

Вопрос к юристу по наследству:

Статьи
Право власності на спадок

Право власності на спадок Визнання прав власності на спадок (зразок судової справи), позовна заява про спадщину

Наследство по завещанию: раскрываем юридические ...

Наследство по завещанию: раскрываем юридические секреты Завещание необязательно гарантирует выполнение воли наследодателя, ведь в некоторых случаях можно признать завещание недействительным

Висновок уповноваженого органу за результатами здійснення моніторингу державних закупівель, Міністерство економічного розвитку і торгівлі УкраїниМІНІСТЕРСТВО ЕКОНОМІЧНОГО РОЗВИТКУ І ТОРГІВЛІ УКРАЇНИ

ЛИСТ

  1. 17.10.2012  № 3304-04/39008-12
  2. Державній установі "Інститут терапії імені Л. Т. Малої Національної академії медичних наук України" просп. Постишева, 2-а, м. Харків, 61039

    Державній казначейській службі України вул. Бастіонна, 6, м. Київ, 01601

    Антимонопольному комітету України вул. Урицького, 45, м. Київ, 03035

    Висновок уповноваженого органу за результатами здійснення моніторингу державних закупівель

    Міністерством економічного розвитку і торгівлі України (далі — Мінекономрозвитку), керуючись пунктами 3, 3-1, 4, 5 частини другої статті 8 Закону України "Про здійснення державних закупівель"( 2289-17 ) (зі змінами) (далі — Закон) та Порядком здійснення моніторингу державних закупівель( z1377-11 ), затвердженим наказом Мінекономрозвитку від 19.10.2011 № 155, зареєстрованим в Міністерстві юстиції України 01.12.2011 за № 1377/20115 (далі — Порядок), здійснено моніторинг закупівлі препаратів лікарських (оголошення про проведення процедури відкритих торгів № 56269 в інформаційному бюлетені "Вісник державних закупівель" від 24.12.2010 № 55/1 (443/1)), проведеної Державною установою "Інститут терапії імені Л. Т. Малої Національної академії медичних наук України" (далі — Замовник) за процедурою "відкриті торги".

    I. Підстава здійснення моніторингу: абзац третій пункту 1.4 Порядку ( z1377-11 ) (лист-повідомлення щодо здійснення уповноваженим органом моніторингу державних закупівель за власною ініціативою від 12.09.2012 № 3304-04/34685-12).

    II. Дата початку здійснення моніторингу: 12.09.2012.

    III. Вид моніторингу: за ініціативою Мінекономрозвитку.

    IV. Питання, за якими здійснювався моніторинг: згідно абзаців четвертого та п'ятого пункту 1.5 Порядку( z1377-11 ).

    V. Результати здійснення моніторингу:

    На підставі наданих Замовником копій матеріалів для здійснення моніторингу встановлено наступне.

    Копію річного плану державних закупівель на 2010 рік всупереч вимозі пункту 3.7 Порядку( z1377-11 ) Замовником до Мінекономрозвитку не надано.

    Рішення про вибір процедури закупівлі "відкриті торги" та затвердження документації конкурсних торгів на закупівлю препаратів лікарських оформлено протоколом засідання комітету з конкурсних торгів Замовника від 22.12.2010 № 31.

    У пункті 2 частини другої статті 22 Закону( 2289-17 ) та пункті 6 "Кваліфікаційні критерії до учасників" розділу III "Підготовка пропозиції конкурсних торгів" стандартної документації конкурсних торгів для процедури закупівлі — відкриті торги( z0653-10 ), затвердженої наказом Мінекономіки від 26.07.2010 № 919, зареєстрованим в Мін'юсті 10.08.2010 за № 653/17948 (далі — стандартна документація конкурсних торгів) передбачено, що документація конкурсних торгів повинна містити, зокрема, вимоги, встановлені статтею 17 цього Закону, та інформацію про спосіб документального підтвердження відповідності учасників встановленим вимогам згідно із законодавством.

    Разом з тим, у документації конкурсних торгів не встановлено способу документального підтвердження відсутності підстав для відмови учаснику в участі у процедурі закупівлі, передбачених пунктом 2, 5 та 8 частини першої статті 17 Закону( 2289-17 ).

    Відповідно до реєстру отриманих пропозицій конкурсних торгів ( z0641-10 ) та протоколу розкриття пропозицій конкурсних торгів Замовника від 14.01.2010 № 4 до участі у процедурі закупівлі запропоновано пропозиції конкурсних торгів наступних учасників:

    № п/п

    Назва учасника

    Ціна пропозиції, грн., без ПДВ

    1

    ТОВ "Людмила-Фарм"

  3. 280436,52
  4. 2

    ТОВ "Три-центральний аптечний склад"

  5. 304555,50
  6. Формою реєстру отриманих пропозицій конкурсних торгів ( z0641-10 ), затвердженою наказом Мінекономіки від 26.07.2010 № 922 ( z0624-10 ), зареєстрованим в Мін'юсті від 06.08.2010 за № 624/17919, передбачено, що у пункті 5 (колонка 2) реєстру отриманих пропозицій конкурсних торгів Замовник повинен зазначати інформацію про спосіб отримання пропозиції конкурсних торгів (особисто або поштою).

    Водночас у реєстрі отриманих пропозицій конкурсних торгів ( z0641-10 ) Замовника не указано спосіб подання учасниками пропозицій конкурсних торгів.

    Згідно з протоколом оцінки пропозицій конкурсних торгів від 20.01.2011 № 8 до оцінки допущено пропозиції конкурсних торгів ТОВ "Людмила-Фарм" та ТОВ "Три-центральний аптечний склад", а переможцем конкурсних торгів відповідно до пункту 1 "Перелік критеріїв та методика оцінки пропозиції конкурсних торгів із зазначенням питомої ваги критерію" розділу V "Оцінка пропозицій конкурсних торгів та визначення переможця" документації конкурсних торгів( z0653-10 ) та додатка 3 до документації конкурсних торгів Замовника визначено ТОВ "Людмила-Фарм", з яким укладено договір від 01.02.2011 № 11/11/51.

    Підпунктом 5 пункту 2 "Зміст пропозиції конкурсних торгів учасника" розділу III "Підготовка пропозицій конкурсних торгів" (далі — пункт 2 розділу III) документації конкурсних торгів( z0653-10 ) передбачено, що учасники у пропозиції конкурсних торгів, зокрема, надають документальне підтвердження відповідності учасника встановленим кваліфікаційним критеріям відповідно додатка 1 до цієї документації, та документи, передбачені ст. 6 розділу II цієї документації конкурсних торгів.

    При цьому, розділ II "Порядок внесення змін та надання роз'яснень до документації конкурсних торгів" документації конкурсних торгів( z0653-10 ) не містить інформації щодо надання документів учасниками.

    Підпунктом 1 пункту 6 "Кваліфікаційні критерії до учасників" розділу III "Підготовка пропозицій конкурсних торгів" документації конкурсних торгів( z0653-10 ) передбачено, що учасники повинні відповідати кваліфікаційним критеріям, визначеним у додатку 1 "Кваліфікаційні критерії" (далі — Додаток 1) до документації. Оцінка відповідності учасників встановленим кваліфікаційним критеріям здійснюється на підставі письмових документів, наданих учасниками у складі комерційної частини пропозиції. Перелік документів, необхідних для оцінки відповідності учасників кваліфікаційним критеріям наведений у Додатку 1 цієї документації. У разі, якщо пропозиція учасника не містить документів, зазначених у Додатку 1 до цієї документації, Замовник вважатиме, що учасник не відповідає кваліфікаційним критеріям.

    Пунктом 3 Додатка 1 до документації конкурсних торгів( z0653-10 ) встановлено, що учасники для підтвердження, зокрема, кваліфікаційного критерію "наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічних договорів" повинні надати таблицю у довільній формі, завірену підписом уповноваженої особи учасника та печаткою з переліком основних договорів (не менше трьох) з лікувальними закладами України на поставку товарів медичного призначення за останні два роки (вказати номер, дату, суму, замовника, предмет закупівлі).

    При цьому, у складі пропозиції конкурсних торгів ТОВ "Три-центральний аптечний склад" надано таблицю, яка не містить інформації про номер та дату, указаних у таблиці договорів, а у складі пропозиції конкурсних торгів ТОВ "Людмила-Фарм" надано таблицю, яка не містить інформації про предмет закупівлі, що не відповідає вимогам пункту 3 Додатка 1 до документації конкурсних торгів.

    Пунктом 4 Додатка 1 до документації конкурсних торгів( z0653-10 ) передбачено, що учасники для підтвердження кваліфікаційного критерію "наявність фінансової спроможності" повинні надати, зокрема, копію балансу, звіту про фінансові результати та звіту про рух грошових коштів за останній звітній період.

    Відповідно до статті 13 Закону України "Про бухгалтерський облік та фінансову звітність в Україні"( 996-14 ) звітним періодом для складання звітності є календарний рік.

    При цьому, у складі пропозицій конкурсних торгів ТОВ "Людмила-Фарм" надано копію балансу станом на 30.09.2010, копію звіту про фінансові результати за 9 місяців 2010 року та звіту про рух грошових коштів за 4 квартал 2009 року, а ТОВ "Три-Центральний аптечний склад" копію балансу станом на 30.09.2010, що не відповідає вимогам пункту 4 Додатка 1 до документації конкурсних торгів.

    Крім того, пропозиція конкурсних торгів ТОВ "Три-Центральний аптечний склад" не містить копії звіту про фінансові результати.

    Таким чином, ТОВ "Три-центральний аптечний склад" та ТОВ "Людмила-Фарм" не надано підтвердження кваліфікаційних критеріїв "наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічних договорів" та "наявність фінансової спроможності" у спосіб, встановлений пунктом 3 та 4 Додатка 1 до документації конкурсних торгів.

    Підпунктом 7 пункту 2 розділу III "Підготовка пропозицій конкурсних торгів" встановлено, що технічна частина тендерної пропозиції повинна містити інформацію про відповідність запропонованого товару встановленим вимогам, згідно частини 7 та Додатка 5 цієї документації.

    Пунктом 7 "Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі" розділу III "Підготовка пропозицій конкурсних торгів" (далі — пункт 7 розділу III) документації конкурсних торгів( z0653-10 ) встановлено, що учасники повинні надати в складі пропозиції конкурсних торгів документи, які підтверджують відповідність пропозиції конкурсних торгів учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, встановленим замовником, а саме: з метою запобігання закупівлі фальсифікатів та отримання гарантій на своєчасне постачання товару у кількості, якості та зі строками придатності, яких вимагає ця документація, учасник надає оригінал гарантійного листа виробника (представництва, філії виробника, якщо їх відповідні повноваження поширюються на територію України), яким підтверджується можливість поставки товару, який є предметом закупівлі цих торгів, у кількості, зі строками придатності та в терміни, визначені цією документацією та пропозицією учасника торгів. Гарантійний лист виробника повинен включати: повну назву учасника, назву предмету закупівлі згідно оголошення, міжнародну назву позиції, кількість згідно Додатка 5.

    При цьому, у складі пропозицій конкурсних торгів ТОВ "Три-центральний аптечний склад" та ТОВ "Людмила-Фарм" надано гарантійні листи Boehringer Ingelheim RCV GmbH & Co KG від 24.12.2010 (препарат "Актилізе"), які не містять інформації про підтвердження можливості поставки товару, який є предметом закупівлі цих торгів, у кількості, зі строками придатності та в терміни, визначені цією документацією.

    Крім того, у складі пропозицій конкурсних торгів ТОВ "Людмила-Фарм" надано гарантійний лист ТОВ "Сев'є Україна" б/д б/н (препарат "Кораксан"), який не містить інформації про підтвердження можливості поставки товару, який є предметом закупівлі цих торгів, у кількості, зі строками придатності та в терміни, визначені цією документацією, та гарантійний лист Представництва компанії "АстраЗенека ЮК Лімітетд" від 21.12.2010 № 412-10 (препарат "Езомепразол" та "Розувастадин"), який не містить назву предмету закупівлі, згідно оголошення.

    Таким чином, ТОВ "Три-центральний аптечний склад" та ТОВ "Людмила-Фарм" надано гарантійні листи вищезазначених організацій, які не відповідають вимогам пункту 7 розділу III документації конкурсних торгів( z0653-10 ).

    Згідно з абзацом другим пункту 1 та пунктом 3 частини першої статті 29 Закону( 2289-17 ) у разі якщо учасник не відповідає кваліфікаційним критеріям, встановленим статтею 16 Закону, а також пропозиція конкурсних торгів не відповідає умовам документації конкурсних торгів( z0653-10 ), замовник відхиляє таку пропозицію.

    Частинами четвертою та п'ятою статті 28 Закону( 2289-17 ) встановлено, що замовник проводить оцінку пропозицій конкурсних торгів, які не було відхилено згідно з Законом та визначає переможця торгів з числа учасників, пропозиції конкурсних торгів яких не було відхилено.

    Слід звернути увагу, що відхилення пропозиції конкурсних торгів у зв'язку з тим, що учасник не відповідає кваліфікаційним критеріям, встановленим статтею 16 Закону( 2289-17 ), а також пропозиція конкурсних торгів не відповідає документації конкурсних торгів та відміна процедури закупівлі у зв'язку з тим, що до оцінки допущено пропозиції менше ніж двох учасників, є обов'язком Замовника.

    Враховуючи вищевказане, Замовник був зобов'язаний відхилити пропозиції конкурсних торгів ТОВ "Три-центральний аптечний склад" та ТОВ "Людмила-Фарм" на підставі абзацу другого пункту 1 та пункту 3 частини першої статті 29 Закону( 2289-17 ) та відмінити процедуру закупівлі відповідно до абзацу сьомого частини першої статті 30 Закону.

    VI. Висновок за результатами здійснення моніторингу:

    За результатами розгляду матеріалів, наданих Замовником, Мінекономрозвитку вважає, що при проведенні процедури закупівлі препаратів лікарських Замовником не дотримано вимоги абзацу 2 пункту 1 та пункту 3 частини першої статті 29 Закону( 2289-17 ), абзацу сьомого частини першої статті 30 Закону.

    Таким чином, договір про закупівлю від 01.02.2011 № 11/11/51 Замовником укладено за результатами процедури закупівлі, проведеної з порушеннями вимог Закону( 2289-17 ).

    VII. Рекомендації за результатами здійснення моніторингу:

    За результатами здійсненого моніторингу Мінекономрозвитку рекомендує врахувати вищезазначені зауваження та вжити заходів щодо недопущення порушень законодавства у сфері державних закупівель у майбутньому при проведенні процедур закупівель.

    VIII. Додаткова інформація:

    Статтею 43 Закону( 2289-17 ) встановлено, що за порушення вимог, установлених Законом та нормативно-правовими актами, розробленими відповідно до цього Закону, члени комітету з конкурсних торгів замовника несуть відповідальність згідно із законами України.

    Директор департаменту державних закупівель та державного замовлення Мінекономрозвитку

    Б. М. Горбанський

    {Текст взято з сайту Мінекономрозвитку України http://www.me.gov.ua}

    Юридичний портал Справедливість

    Рейтинг: 4.5/5, основан на 25 голосах.

    Вам будет интересно:

    С 3 июля действуют обновленные правила парковки

    С 3 июля 2014 года на Украине заработали обновленные правила парковки, согласно которым водитель может выбрать, каким образом ему оплачивать услуги по пользованию парковку. Об этом сообщает пресс-служба Государственной службы по вопросам регуляторной политики и развития предпринимательства.

    Про внесення зміни до постанови НКРЕ від 21 грудня 2011 р. № 2, Національна комісія, що здійснює державне регулювання у сфері енергетики

    Про внесення зміни до постанови НКРЕ від 21 грудня 2011 р. № 2 Відповідно до Закону України "Про електроенергетику" ( 575/97-ВР ), Указу Президента України від 23 листопада 2011 р. № 1059( 1059/2011 ) "Про Національну комісію, що здійснює державне регулювання у сфері енергетики", ураховуючи звернення ДП "Енергоринок" (лист від 19 серпня 2013 р. № 02/41-7579), Національна комісія, що здійснює державне регулювання у сфері енергетики, ПОСТАНОВЛЯЄ:

    Украинских предпринимателей учат как выйти и работать на рынках ЕС

    В Тернополе прошел семинар для производителей-экспортеров промышленной продукции в страны ЕС. Об этом сообщает пресс-служба Госпредпринимательства.

    Подання про виконання рішень Європейського суду з прав людини, які набули статусу остаточного, Урядовий уповноважений у справах Європейського суду з прав людини

    Кабінету Міністрів України Подання про виконання рішень Європейського суду з прав людини, які набули статусу остаточного Подання надається на виконання статті 14 Закону України "Про виконання рішень та застосування практики Європейського суду з прав людини"( 3477-15 ) та містить стислий виклад проблем, які призводять до визнання Європейським судом з прав людини (далі — Європейський суд) порушень Україною Конвенції про захист прав людини і основоположних свобод( 995_004 ) (далі — Конвенція).





    Юридическая практика:
    Про усунення перешкод у здійсненні права на спадкування ...

    Про усунення перешкод у здійсненні права на спадкування та визнання права власності в порядку спадкування за заповітом Починаючи процес нотаріального оформлення спадкового майна, громадяни часто зіштовхуються із перешкодами, які можна вирішити ...

    Про поділ спадкового майна, визнання права власності ...

    Про поділ спадкового майна, визнання права власності на спадкове майно Частки спадщини між спадкоємцями можуть бути, як рівними, так і не рівними, виходячи з декількох факторів, таких як заповіт ...

    Про усунення від права на спадкування

    Про усунення від права на спадкування У житті бувають такі ситуації, коли при розподілі спадщини, на її частину бажають претендувати ті спадкоємці, які хочуть ...


    Консультации по наследству:
    Послуги з оформлення спадщини за дорученням

    Добрий день, шановні юристи по спадкових справах! Так вже вийшло, що я проживаю зараз в Росії, хоча народилася в Україні. ...

    Допомога в оформленні заповіту на родича

    За допомогою вашого сервісу багато моїх знайомих вирішили всі свої виникаючі проблеми, пов'язані зі спадковим правом. Допоможіть ...

    Як виграти суд про спадщину?

    Здрастуйте! Допоможіть виграти суд у спадковій справі! Для мене, я так розумію, треба знайти хорошого юриста по спадковим ...


    Новости наследственных дел:
    На сегодняшнем заседании правительства планируется ...

    На сегодняшнем заседании правительства планируется рассмотреть план мероприятий по выполнению СА с ЕС Кабинет министров Украины на сегодняшнем заседании рассмотрит план мероприятий по выполнению соглашения об ассоциации с Евросоюзом. Об этом говорится в повестке дня заседания на сайте правительства.

    Судья не может считаться независимым от политического .

    Судья не может считаться независимым от политического влияния, если его карьера зависит от изменчивого политического вектора, - Я.Романюк 22 декабря во время заключительного заседания Наблюдательного Комитета проекта Совета Европы «Усиление независимости, эффективности и профессионализма судебной власти на Украине» Председатель Верховного Суда Украины Ярослав Романюк заявил, что «одним из самых опасных с точки зрения формирования независимой судебной системы на современном этапе факторов является политическая составляющая».

    Прокурор Донецкой области пытается в суде оспорить ...

    Прокурор Донецкой области пытается в суде оспорить его люстрацию Руководителю прокуратуры Донецкой области Николаю Франтовскому не удалось с первого раза обжаловать свое увольнение с должности через люстрацию, сообщает «Первая инстанция».


    Рекомендации пользователей:
    1676b6902a1c6c119988b3b7eb617bca