Учора в Києві, багато водіїв, які рухалися по обіді через Повітрофлотський шляхопровід, не змогли вчасно дістатися в справах. Незручності для керманичів транспортних засобів виникли через поламку вантажного фургону «Опеля Мовано». Спостерігаючи за колегою, який із усіх сил намагався полагодити колесо, автолюбителі і співчували, і обурювалися. Через технічну несправність водій не тільки примудрився створити перешкоду для нормального руху, але й мало не пошкодив авто, що у цей час проїздило поруч.
Як з’ясувалося згодом, у автомобіля вирвало верхню шарову опору лівого переднього колеса. Авто експлуатувалося одним з підприємств, що здійснює доставку питної води по місту Києву. Згідно ст. 35 Закону України «Про дорожній рух» транспортний засіб цієї категорії мав би проходити обов’язковий технічний контроль щорічно. Однак власник авто таку перевірку не проходив більше трьох років.
Відносно водія вантажного фургону працівники ДАІ склали адміністративний протокол за ч.3 ст. 121 КУпАП України.
Є запитання і до керівників підприємства. Згідно законодавства, перед виїздом на лінії авто мало пройти обов’язкову перевірку технічного стану. Чому цього не відбулося, та хто винен у тому, що на дорогу виїхало технічно несправне авто, буде з’ясовано в ході перевірки.
На щастя, у цій дорожній пригоді постраждалих людей не було. Страшно навіть уявити наслідки, якби некероване авто винесло на зустрічну смугу на ділянці дороги з досить пожвавленим рухом.
«Технічно несправний транспорт становить загрозу для всіх учасників дорожнього руху», — зазначає начальник Департаменту ДАІ МВС України Анатолій Сіренко, — «Державтоінспекція, як служба, що дбає про безпеку на дорогах, вживає до порушників відповідні заходи реагування. Однак, перш за все, самі водії повинні розуміти — занедбаний технічний стан їх авто у будь-яку мить може призвести до негативних наслідків».