Адвокаты по наследственным делам
Отзывы о нас
Всем большое спасибо. Ваш сайт,без всякого сомнения, сейчас - неповторимый в своем роде. Здорово, что есть такие так необходимые всем интернет порталы. Портал весьма многофункционален в использовании. На нем полезно проводить отдых - просто, удобно,быстро.

Этот интернет портал здоровский! Пользовался довольно часто. Думаю, что этот портал ожидает светлое будущее. Удачи Вам, ребята. Хотелося б встречаться с Вашими трудами почаще!

Огромное спасибо от кого зависит разработка этого портала.
Наши услуги

Вопрос к юристу по наследству:

Статьи
Право власності на спадок

Право власності на спадок Визнання прав власності на спадок (зразок судової справи), позовна заява про спадщину

Наследство по завещанию: раскрываем юридические ...

Наследство по завещанию: раскрываем юридические секреты Завещание необязательно гарантирует выполнение воли наследодателя, ведь в некоторых случаях можно признать завещание недействительным

Про затвердження Порядку узгодження цін у контрольованих зовнішньоекономічних операціях, що мають двосторонній або багатосторонній характер, для цілей трансфертного ціноутворення, Кабінет Міністрів УкраїниКАБІНЕТ МІНІСТРІВ УКРАЇНИ ПОСТАНОВА

від 17 жовтня 2013 р. № 764 Київ

    Про затвердження Порядку узгодження цін у контрольованих зовнішньоекономічних операціях, за результатами якого укладаються договори, що мають двосторонній або багатосторонній характер, для цілей трансфертного ціноутворення

    Відповідно до підпункту 39.6.2.4 підпункту 39.6.2 пункту 39.6 статті 39 Податкового кодексу України( 2755-17 ) Кабінет Міністрів України постановляє:

    1. Затвердити Порядок узгодження цін у контрольованих зовнішньоекономічних операціях, за результатами якого укладаються договори, що мають двосторонній або багатосторонній характер, для цілей трансфертного ціноутворення ( 764-2013-п ), що додається.

    2. Визнати такою, що втратила чинність, постанову Кабінету Міністрів України від 22 серпня 2012 р. № 787( 787-2012-п ) "Про затвердження Порядку укладення та виконання договорів про ціноутворення для цілей оподаткування" (Офіційний вісник України, 2012 р., № 64, ст. 2619).

    Прем'єр-міністр України

    М. АЗАРОВ

    Інд. 70

    ЗАТВЕРДЖЕНО постановою Кабінету Міністрів України від 17 жовтня 2013 р. № 764

    ПОРЯДОК узгодження цін у контрольованих зовнішньоекономічних операціях, за результатами якого укладаються договори, що мають двосторонній або багатосторонній характер, для цілей трансфертного ціноутворення

    1. Цей Порядок визначає процедуру узгодження цін у контрольованих зовнішньоекономічних операціях, за результатами якого укладаються договори, що мають двосторонній або багатосторонній характер, для цілей трансфертного ціноутворення (далі — узгодження цін).

    2. Залучення до процедури узгодження цін державного органу, уповноваженого справляти податки і збори в державі, резидентом якої є сторона контрольованої зовнішньоекономічної операції, здійснюється відповідно до міжнародного договору (конвенції) про уникнення подвійного оподаткування між Україною і такою державою.

    3. З метою проведення оцінки доцільності звернення із заявою про узгодження цін та якісної підготовки документів і матеріалів, необхідних для такого узгодження, великий платник (платники) податків (далі — платник) має право звернутися до Міндоходів з пропозицією щодо попереднього розгляду питання щодо проведення процедури узгодження цін.

    Для цього платник надсилає до Міндоходів листа, в якому обов’язково зазначає мету звернення (попередній розгляд питання щодо проведення процедури узгодження цін), найменування платника, код згідно з ЄДРПОУ, дані щодо представника (представників) платника, який братиме участь у попередньому розгляді (найменування посади, прізвище, ім’я, по батькові, номер телефону, адреса, зокрема електронної пошти, документи, які підтверджують повноваження такої особи), а також інформацію про:

  1. суть і фактичні обставини контрольованої зовнішньоекономічної операції, предмет узгодження цін;
  2. господарську діяльність сторін контрольованої зовнішньоекономічної операції із зазначенням найменування держав, резидентами яких вони є;

  3. пов’язаних осіб для їх ідентифікації (структуру групи пов’язаних осіб тощо);
  4. підстави для залучення державного органу, уповноваженого справляти податки і збори в державі, резидентом якої є сторона контрольованої зовнішньоекономічної операції;

    метод та джерела інформації, які передбачається застосовувати для визначення ціни у контрольованій зовнішньоекономічній операції, та інші відомості, які платник вважає необхідним зазначити.

    У разі потреби Міндоходів може запросити представника (представників) платника для обговорення окремих питань щодо проведення процедури узгодження цін.

    4. За результатами попереднього розгляду питання щодо проведення процедури узгодження цін Міндоходів протягом 60 календарних днів починаючи з дати отримання листа про попередній розгляд питання щодо проведення процедури узгодження цін письмово повідомляє платника стосовно доцільності подання заяви про узгодження цін.

    5. Для проведення процедури узгодження цін платник (незалежно від того, чи звертався він щодо попереднього розгляду відповідного питання або його результатів) подає до Міндоходів заяву про узгодження цін, до якої додається документація, визначена підпунктами "а" — "ж" підпункту 39.4.8 пункту 39.4 статті 39 Податкового кодексу України( 2755-17 ), щодо контрольованих операцій, які будуть проводитися після процедури узгодження цін, а також:

    пропозиції щодо узгодження цін, підписані керівником (його уповноваженою особою) платника, із зазначенням предмета узгодження, методу та джерел інформації, які передбачається застосовувати для визначення цін у контрольованій зовнішньоекономічній операції, строку, на який узгоджується порядок визначення цін;

    інформаційно-аналітичні матеріали про діяльність сторони (сторін) контрольованої зовнішньоекономічної операції;

  5. копії установчих документів платника;
  6. дані бухгалтерського обліку та фінансову звітність платника за попередній звітний (податковий) період (рік);

    документ, який підтверджує, що сторона контрольованої зовнішньоекономічної операції — нерезидент є резидентом відповідної держави, передбачений статтею 103 Податкового кодексу України( 2755-17 );

    пропозиції щодо порядку, строків подання та переліку документів, які підтверджують дотримання платником узгодженого порядку визначення цін;

    інші документи, які платник вважає необхідним подати для врахування під час проведення процедури узгодження цін.

    Форма заяви, вимоги до документів і матеріалів, які до неї додаються, визначаються Міндоходів.

    6. З метою прискорення проведення процедури узгодження цін сторона контрольованої зовнішньоекономічної операції — нерезидент може розпочати відповідну процедуру з державним органом, уповноваженим справляти податки і збори в державі, резидентом якої вона є.

    Інформацію про розпочату процедуру платник надає Міндоходів разом з копіями відповідних звернень та отриманих відповідей (у разі наявності) та їх перекладом на українську мову.

    7. Якщо з будь-яких причин після надіслання заяви про узгодження цін платник приймає рішення щодо недоцільності проведення такого узгодження, він може її відкликати.

    8. Отримані заява про узгодження цін, документи і матеріали, які до неї додаються, передаються на розгляд робочої групи, утвореної Міндоходів. Якщо під час розгляду такої заяви робочою групою визначається необхідність отримання додаткової інформації, документів та/або пояснень від платника, а також залучення до проведення процедури узгодження цін державного органу, уповноваженого справляти податки і збори в державі, резидентом якої є сторона контрольованої зовнішньоекономічної операції, Міндоходів повідомляє про це платника.

    За результатами розгляду заяви робочою групою призначається дата і час спільного обговорення з платником (його уповноваженим представником) питання щодо порядку визначення цін у контрольованій зовнішньоекономічній операції та встановлюється порядок залучення державного органу, уповноваженого справляти податки і збори в державі, резидентом якої є сторона контрольованої зовнішньоекономічної операції, відповідно до міжнародного договору (конвенції) про уникнення подвійного оподаткування між Україною і такою державою.

    9. У разі ненадання або надання в неповному обсязі платником документів і матеріалів, визначених пунктами 5 і 8 цього Порядку, Міндоходів повертає платникові заяву про узгодження цін з урахуванням строку, встановленого пунктом 10 цього Порядку.

    10. Спільне обговорення питання щодо порядку визначення цін у контрольованих зовнішньоекономічних операціях членами робочої групи та платником (його уповноваженим представником) організовується Міндоходів. Про дату проведення спільного обговорення Міндоходів повідомляє платника за п’ять робочих днів до його проведення.

    Якщо за результатами спільного обговорення питання щодо порядку визначення цін досягнута спільна позиція Міндоходів та платника щодо предмета узгодження цін та основних положень договору про порядок визначення цін, що має двосторонній або багатосторонній характер (далі — договір), який передбачається укласти, Міндоходів надсилає до державного органу, уповноваженого справляти податки і збори в державі, резидентом якої є сторона контрольованої зовнішньоекономічної операції, запит щодо участі такого органу у процедурі узгодження цін.

    Міндоходів з урахуванням позиції державного органу, уповноваженого справляти податки і збори в державі, резидентом якої є сторона контрольованої зовнішньоекономічної операції, приймає рішення щодо:

  7. укладення договору із зазначенням місця, дати і часу підписання, а також строку його дії;
  8. відмови в укладенні договору;
  9. продовження строку проведення процедури узгодження цін.
  10. Рішення щодо поданої платником заяви про узгодження цін приймається протягом шести місяців з дати її отримання Міндоходів.

    У разі прийняття рішення про продовження строку проведення процедури узгодження цін такий строк може бути продовжений не більш як на три місяці.

    Рішення про продовження процедури узгодження цін приймається у разі, коли протягом строку, встановленого цим пунктом, не досягнуто спільної позиції Міндоходів, платника та державного органу, уповноваженого справляти податки і збори в державі, резидентом якої є сторона контрольованої зовнішньоекономічної операції, щодо предмета узгодження цін, строку, на який узгоджується порядок визначення цін, та основних положень договору.

    Відповідне рішення надсилається платникові або його уповноваженому представникові відповідно до статті 42 Податкового кодексу України( 2755-17 ).

  11. 11. Підставою для прийняття Міндоходів рішення про відмову в укладенні договору є:
  12. виявлення в поданих платником документах і матеріалах недостовірної інформації;
  13. вмотивований висновок, що в результаті застосування платником запропонованого під час узгодження порядку визначення цін методу визначення ціни у контрольованій зовнішньоекономічній операції не буде забезпечено дотримання вимог підпункту 39.1.1 пункту 39.1 статті 39 Податкового кодексу України ( 2755-17 );

    відмова державного органу, уповноваженого справляти податки і збори в державі, резидентом якої є сторона контрольованої зовнішньоекономічної операції, від участі у процедурі узгодження цін або відсутність відповіді такого органу на надісланий відповідно до пункту 10 цього Порядку Міндоходів запит на момент закінчення строку, передбаченого абзацом восьмим зазначеного пункту.

    Юридичний портал Справедливість

    Рейтинг: 4.6/5, основан на 25 голосах.

    Вам будет интересно:

    Судьи хозсудов обсудили применение норм земельного законодательства с учетом изменений

    Сегодня, 29 октября, в помещении Информационного агентства «ЛигаБизнесИнформ» состоялся круглый стол, на котором в формате дискуссии обсудили проблемные вопросы применения изменений, произошедших ...

    Наследственные споры

    Наследственные споры, как разделить наследство, адвокат по наследственным спорам, профессиональная помощь

    Восстановление срока принятия наследства

    Если наследник не успел обратиться к нотариусу, то восстановление срока принятия наследства придется производить через суд.

    Гроші можуть зашкодити здоров’ю

    Гроші не пахнуть, але можуть завдати прямої шкоди здоровю. Це зясували британські вчені. Дослідження, оприлюднене 15 жовтня у всесвітній день миття рук, продемонструвало: щодесята банківська ...





    Юридическая практика:
    Про визнання права власності на 1,8 частку спадкового ...

    Про визнання права власності на 1,8 частку спадкового майна Тільки в суді виноситься рішення про розділ спадкового майна або рішення про визнання прав власності на таке майно

    Про усунення перешкод у здійсненні права на спадкування ...

    Про усунення перешкод у здійсненні права на спадкування та визнання права власності в порядку спадкування за заповітом Починаючи процес нотаріального оформлення спадкового майна, громадяни часто зіштовхуються із перешкодами, які можна вирішити ...

    Про зміну черговості спадкування та визнання права ...

    Про зміну черговості спадкування та визнання права на спадкування Наш клієнт задоволений рішенням суду за апеляцією, яким виграно справу про зміну черговості спадкування та визнання права ...


    Консультации по наследству:
    Допоможемо отримати спадок, який належить за Законом

    Привіт усім! У мене дуже серйозне питання про спадкування майна, а саме житла від бабусі. Справа в тому, що недавно у мене ...

    Як усунути від спадщини неугодного спадкоємця

    Будь ласка, вирішіть мою проблему в усуненні від спадкування недостойного спадкоємця. Такими справами не всі кваліфіковані ...

    Як отримати спадщину в Україні і які потрібні документи у спадок?

    Мій батько недавно помер і залишив після себе велику спадщину, але я не можу її отримати, оскільки мені заважає його цивільна ...


    Новости наследственных дел:
    На сегодняшнем заседании правительства планируется ...

    На сегодняшнем заседании правительства планируется рассмотреть план мероприятий по выполнению СА с ЕС Кабинет министров Украины на сегодняшнем заседании рассмотрит план мероприятий по выполнению соглашения об ассоциации с Евросоюзом. Об этом говорится в повестке дня заседания на сайте правительства.

    Судья не может считаться независимым от политического .

    Судья не может считаться независимым от политического влияния, если его карьера зависит от изменчивого политического вектора, - Я.Романюк 22 декабря во время заключительного заседания Наблюдательного Комитета проекта Совета Европы «Усиление независимости, эффективности и профессионализма судебной власти на Украине» Председатель Верховного Суда Украины Ярослав Романюк заявил, что «одним из самых опасных с точки зрения формирования независимой судебной системы на современном этапе факторов является политическая составляющая».

    Прокурор Донецкой области пытается в суде оспорить ...

    Прокурор Донецкой области пытается в суде оспорить его люстрацию Руководителю прокуратуры Донецкой области Николаю Франтовскому не удалось с первого раза обжаловать свое увольнение с должности через люстрацию, сообщает «Первая инстанция».


    Рекомендации пользователей:
    1676b6902a1c6c119988b3b7eb617bca