Адвокаты по наследственным делам
Отзывы о нас
Как много нужной информации.

Огромное количество полезной информации.

Огромное спасибо за этот большущий труд, который Вы делаете каждый день для всех нас. Молодцы!!!
Наши услуги

Вопрос к юристу по наследству:

Статьи
Право власності на спадок

Право власності на спадок Визнання прав власності на спадок (зразок судової справи), позовна заява про спадщину

Наследство по завещанию: раскрываем юридические ...

Наследство по завещанию: раскрываем юридические секреты Завещание необязательно гарантирует выполнение воли наследодателя, ведь в некоторых случаях можно признать завещание недействительным

Про затвердження Положення про аукціонний комітет з реалізації матеріальних цінностей державного резерву, Міністерство економічного розвитку і торгівлі УкраїниМІНІСТЕРСТВО ЕКОНОМІЧНОГО РОЗВИТКУ І ТОРГІВЛІ УКРАЇНИ

НАКАЗ

  1. 14.08.2013  № 966
  2. Зареєстровано в Міністерстві юстиції України 4 вересня 2013 р. за № 1520/24052

    Про затвердження Положення про аукціонний комітет з реалізації матеріальних цінностей державного резерву

    На виконання Закону України "Про державний матеріальний резерв"( 51/97-ВР ) та постанови Кабінету Міністрів України від 25 серпня 2004 року № 1078( 1078-2004-п ) "Про затвердження Порядку реалізації матеріальних цінностей державного резерву" (із змінами), з метою забезпечення належного функціонування аукціонного комітету з реалізації матеріальних цінностей державного резерву НАКАЗУЮ:

    1. Затвердити Положення про аукціонний комітет з реалізації матеріальних цінностей державного резерву, що додається.

    2. Визнати таким, що втратив чинність, наказ Державного комітету України з державного матеріального резерву від 09 грудня 2010 року № 439( z1390-10 ) "Про затвердження Положення про аукціонний комітет з реалізації матеріальних цінностей державного резерву", зареєстрований у Міністерстві юстиції України 29 грудня 2010 року за № 1390/18685.

    3. Департаменту економіки оборони та безпеки (Неботов П. Г.) у встановленому порядку забезпечити подання цього наказу на державну реєстрацію до Міністерства юстиції України.

    4. Цей наказ набирає чинності з дня його офіційного опублікування.

    5. Контроль за виконанням цього наказу покласти на першого заступника Голови Державного агентства резерву України Косіченка М. П.

    Міністр економічного розвитку і торгівлі України

    І. М. Прасолов

    ЗАТВЕРДЖЕНО Наказ Міністерства економічного розвитку і торгівлі України 14.08.2013  № 966

    Зареєстровано в Міністерстві юстиції України 4 вересня 2013 р. за № 1520/24052

    ПОЛОЖЕННЯ про аукціонний комітет з реалізації матеріальних цінностей державного резерву

    I. Загальні положення

    1.1. Це Положення визначає загальні організаційні та процедурні засади діяльності аукціонного комітету з реалізації матеріальних цінностей державного резерву, у тому числі мобілізаційного (далі — комітет), а також права та обов’язки його членів.

    1.2. Метою створення комітету є організація та проведення аукціонів з реалізації матеріальних цінностей державного резерву, у тому числі мобілізаційного, на підставі актів Кабінету Міністрів України, прийнятих відповідно до Закону України "Про державний матеріальний резерв" ( 51/97-ВР ) (далі — матеріальні цінності).

    1.3. Аукціон проводиться відповідно до вимог пунктів 18-22 Порядку реалізації матеріальних цінностей державного резерву ( 1078-2004-п ), затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 25 серпня 2004 року № 1078 (далі — Порядок реалізації).

    1.4. Засідання комітету проводяться в разі потреби.

    1.5. У своїй роботі комітет керується Законом України "Про державний матеріальний резерв"( 51/97-ВР ), Порядком реалізації( 1078-2004-п ), іншими нормативно-правовими актами з питань реалізації матеріальних цінностей державного резерву, у тому числі цим Положенням.

    II. Порядок створення та організація діяльності комітету

    2.1. Комітет очолює Голова Держрезерву або його заступник.

    2.2. Персональний склад комітету затверджується наказом Держрезерву. До складу комітету входять не менше семи представників, з яких не менше двох представників Мінекономрозвитку та одного представника Мінфіну, решта — представники Держрезерву.

    2.3. Перелік питань, що підлягають розгляду на засіданні комітету, та порядок денний доводяться до членів комітету не пізніше ніж за два робочих дні до засідання.

    2.4. Засідання комітету вважається правоможним у разі присутності на ньому не менше двох третин його складу.

    2.5. Рішення з питань, що розглядаються на засіданнях комітету, приймаються простою більшістю голосів шляхом відкритого голосування. У разі рівного розподілу голосів голос Голови комітету є вирішальним.

    2.6. Рішення комітету оформляється протоколом, який підписується Головою та всіма членами комітету, присутніми на засіданні комітету.

    2.7. У разі відмови члена комітету підписати протокол про це вказується в протоколі із зазначенням причин відмови.

    III. Функції комітету

    Комітет відповідає за організацію та проведення аукціонів з реалізації матеріальних цінностей. У процесі своєї роботи він забезпечує реалізацію таких функцій:

  3. розгляд заявок;
  4. проведення аукціонів;
  5. визначення переможців аукціонів;
  6. інші функції, передбачені Порядком реалізації( 1078-2004-п ).

    IV. Права та обов’язки членів комітету

    4.1. Члени комітету мають право:

  7. виносити питання на розгляд комітету;
  8. за наявності підстав, що передбачені умовами аукціону або законодавством України, відхиляти заявки суб’єктів господарювання;

  9. ознайомлюватися з усіма матеріалами щодо проведення аукціону;
  10. одержувати від структурних підрозділів Держрезерву інформацію, необхідну для проведення аукціону;
  11. за наявності підстав визнавати аукціон таким, що не відбувся.
  12. 4.2. Члени комітету зобов’язані:

  13. брати участь у засіданні комітету особисто;
  14. проводити аукціони відповідно до вимог законодавства у сфері державного матеріального резерву;
  15. забезпечувати рівні умови для всіх учасників аукціону, що беруть у ньому участь, об’єктивний та неупереджений відбір переможця;

    забезпечувати безперешкодний допуск уповноважених представників суб’єктів господарювання до участі в аукціоні.

    4.3. Голова комітету:

  16. приймає рішення щодо проведення засідань комітету;
  17. визначає дату та місце проведення засідань комітету;
  18. організовує роботу комітету;
  19. веде засідання комітету;
  20. пропонує порядок денний засідання комітету;
  21. призначає секретаря комітету.
  22. 4.4. Секретар забезпечує підписання зі сторони комітету актів приймання-передавання заявок, що були надані суб’єктами господарювання особисто, та ведення реєстру заявок, оформлення протоколів засідань комітету, оперативне інформування членів комітету стосовно організаційних питань його діяльності, за дорученням Голови комітету виконує іншу організаційну роботу, а також забезпечує додержання вимог законодавства з питань діловодства при роботі з документами.

    4.5. За відсутності секретаря комітету його обов’язки виконує член комітету (представник Держрезерву), визначений Головою комітету.

    4.6. Члени комітету несуть персональну відповідальність за прийняті ними рішення відповідно до законодавства.

    4.7. Голова та секретар комітету несуть відповідальність за повноту та достовірність інформації, що міститься в оголошенні про проведення аукціону та розміщується в газеті "Урядовий кур’єр" і на офійційному веб-сайті Держрезерву.

    Директор департаменту економіки оборони та безпеки

    П. Г. Неботов

    Юридичний портал Справедливість

    Рейтинг: 4.9/5, основан на 25 голосах.

    Вам будет интересно:

    В США потерпел крушение паром с тремястами пассажирами

    Паром, подходивший к Манхэттену, врезался в причал. По предварительным данным полиции и спасателей, пострадали от 30 до 50 человек, один из пассажиров получил тяжелую травму головы. Причины аварии ...

    Про внесення змін до постанови НКРЕ від 12.04.2012 № 389, Національна комісія, що здійснює державне регулювання у сфері енергетики

    Про внесення змін до постанови НКРЕ від 12.04.2012 № 389 Відповідно до Законів України «Про засади функціонування ринку природного газу» ( 2467-17 ), «Про природні монополії»( 1682-14 ), Указу Президента України від 23.11.2011 № 1059( 1059/2011 ) «Про Національну комісію, що здійснює державне регулювання у сфері енергетики» та постанови НКРЕ від 28.11.2011 № 2255( z1502-11 ) «Про затвердження порядку формування інвестиційних програм газопостачальних, газорозподільних, газотранспортних та газозберігаючих підприємств» Національна комісія, що здійснює державне регулювання у сфері енергетики, ПОСТАНОВЛЯЄ:

    хворих на гостру та хронічну ниркову недостатність, закуплених за кошти Державного бюджету України на 2013 рік, Міністерство охорони здоров'я України

    Про затвердження Розподілу витратних матеріалів для гемодіалізу з додатковими модальностями для лікування дітей, хворих на гостру та хронічну ниркову недостатність, закуплених за кошти Державного бюджету України на 2013 рік

    Про скасування спеціальної санкції, що застосована до іноземних суб'єктів господарської діяльності, Міністерство економічного розвитку і торгівлі України

    Про скасування спеціальної санкції, що застосована до іноземних суб'єктів господарської діяльності Відповідно до Положення про порядок застосування до суб'єктів зовнішньоекономічної діяльності України та іноземних суб'єктів господарської діяльності спеціальних санкцій, передбачених статтею 37 Закону України "Про зовнішньоекономічну діяльність"( z0260-00 ), затвердженого наказом Міністерства економіки України від 17.04.2000 № 52, зареєстрованим у Міністерстві юстиції України 05.05.2000 за № 260/4481, на підставі подань Міністерства доходів і зборів України вих. від 08.04.2013 № 1004/5/99-99-22-03-01-16, вх. від 12.04.2013 № 06/40487-13, вих. від 08.04.2013 № 1005/5/99-99-22-03-01-16, вх. від 12.04.2013 № 06/40505-13 НАКАЗУЮ:





    Юридическая практика:
    Про визнання заповіту недійсним та усунення від ...

    Про визнання заповіту недійсним та усунення від права на спадкування У своїй юридичній практиці адвокати по спадковим питанням зіткнулися із такою цікавою справою, коли клієнт просив допомогти ...

    Про визнання права власності на половину частини ...

    Про визнання права власності на половину частини спадкового будинку У юридичній практиці часто бувають такі випадки, коли в питаннях оформлення спадщини, законні спадкоємці або спадкоємці за ...

    Про встановлення додаткового строку для прийняття ...

    Про встановлення додаткового строку для прийняття спадщини У юридичній практиці юристів по спадковим справам часто зустрічаються справи пов'язані із оформлення спадщини, в яких спадкоємці ...


    Консультации по наследству:
    Вирішуємо проблеми зі спадщиною

    Поясніть, будь ласка, як проходить успадкування квартири після смерті за заповітом? У квартирі живуть мої батьки, вони там ...

    Допомога адвоката і консультація за спадковою справою

    Привіт. Мені потрібна допомога адвоката у спадкових справах. Справа в тому, що більше п'яти років тому моя мама померла, залишивши ...

    Консультація про те, як подати позов до суду про прийняття спадщини

    Здрастуйте! Бачила не раз, що Ви допомагаєте у вирішенні юридичних проблем по спадку різного роду. Перейду відразу до своєї ...


    Новости наследственных дел:
    На сегодняшнем заседании правительства планируется ...

    На сегодняшнем заседании правительства планируется рассмотреть план мероприятий по выполнению СА с ЕС Кабинет министров Украины на сегодняшнем заседании рассмотрит план мероприятий по выполнению соглашения об ассоциации с Евросоюзом. Об этом говорится в повестке дня заседания на сайте правительства.

    Судья не может считаться независимым от политического .

    Судья не может считаться независимым от политического влияния, если его карьера зависит от изменчивого политического вектора, - Я.Романюк 22 декабря во время заключительного заседания Наблюдательного Комитета проекта Совета Европы «Усиление независимости, эффективности и профессионализма судебной власти на Украине» Председатель Верховного Суда Украины Ярослав Романюк заявил, что «одним из самых опасных с точки зрения формирования независимой судебной системы на современном этапе факторов является политическая составляющая».

    Прокурор Донецкой области пытается в суде оспорить ...

    Прокурор Донецкой области пытается в суде оспорить его люстрацию Руководителю прокуратуры Донецкой области Николаю Франтовскому не удалось с первого раза обжаловать свое увольнение с должности через люстрацию, сообщает «Первая инстанция».


    Рекомендации пользователей:
    1676b6902a1c6c119988b3b7eb617bca