Адвокаты по наследственным делам
Отзывы о нас
Влюбилась в Ваш сайт!!! Какие же Вы молодцы!!! Не могу просто промолчать, очень хочется пожелать Вам творческих успехов, динамичного развития и материального благополучия!

Для меня это была огромная находка! Третью неделю разбираюсь развлекаюсь учусь на ресурсе и валить отсюда не собираюсь. Интересно, здорово!

Хочется просто сказать спасибо!. Сегодня совершенно случайно набрел на этот портал, чему крепко рад! С удовольствием сошлюсь на Вас на своей страничке в блоге!
Наши услуги

Вопрос к юристу по наследству:

Статьи
Право власності на спадок

Право власності на спадок Визнання прав власності на спадок (зразок судової справи), позовна заява про спадщину

Наследство по завещанию: раскрываем юридические ...

Наследство по завещанию: раскрываем юридические секреты Завещание необязательно гарантирует выполнение воли наследодателя, ведь в некоторых случаях можно признать завещание недействительным

Про затвердження Методичних рекомендацій Агентства держмайна України щодо організації проведення аукціонів у провадженні у справах про банкрутство та вимог до їх організаторів стосовно майна державних підприємств та підприємств, у статутному капіталі яких частка державної власності перевищує п'ятдесят відсотків, Державне агентство України з управління державними корпоративними правами та майномДЕРЖАВНЕ АГЕНТСТВО УКРАЇНИ З УПРАВЛІННЯ ДЕРЖАВНИМИ КОРПОРАТИВНИМИ ПРАВАМИ ТА МАЙНОМ

НАКАЗ

  1. 08.04.2013  № 64
  2. Про затвердження Методичних рекомендацій Агентства держмайна України щодо організації проведення аукціонів у провадженні у справах про банкрутство та вимог до їх організаторів стосовно майна державних підприємств та підприємств, у статутному капіталі яких частка державної власності перевищує п'ятдесят відсотків

    Відповідно до частини третьої статті 49 Закону України "Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом" ( 2343-12 ) та Положення про Державне агентство України з управління державними корпоративними правами та майном, затвердженого Указом Президента України від 13 квітня 2011 року № 451/2011, НАКАЗУЮ:

    1. Затвердити Методичні рекомендації Агентства держмайна України щодо організації проведення аукціонів у провадженні у справах про банкрутство та вимоги до їх організаторів стосовно майна державних підприємств та підприємств, у статутному капіталі яких частка державної власності перевищує п'ятдесят відсотків, що додаються.

    2. Контроль за виконанням цього наказу покласти на директора Департаменту юридичного забезпечення Січевлюка-Врублевського Т. С.

    Перший заступник Голови Агентства держмайна України — голова комісії з проведення реорганізації

    О. Ф. Каленков

    Додаток

    МЕТОДИЧНІ РЕКОМЕНДАЦІЇ Агентства держмайна України щодо організації проведення аукціонів у провадженні у справах про банкрутство та вимоги до їх організаторів стосовно майна державних підприємств та підприємств, у статутному капіталі яких частка державної власності перевищує п'ятдесят відсотків

    1. Методичні рекомендації Агентства держмайна України щодо організації проведення аукціонів у провадженні у справах про банкрутство та вимоги до їх організаторів стосовно майна державних підприємств та підприємств, у статутному капіталі яких частка державної власності перевищує п'ятдесят відсотків (далі — Методичні рекомендації), розроблені відповідно до Закону України "Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом"( 2343-12 ) (далі — Закон).

    2. Методичні рекомендації встановлюють процедуру визначення кандидатури організатора аукціону під час організації проведення аукціонів у провадженні у справах про банкрутство та вимоги до них стосовно майна державних підприємств, які належать до сфери управління Державного агентства України з управління державними корпоративними правами та майном (далі — Агентство держмайна України), та підприємств, у статутному капіталі яких частка державної власності перевищує п'ятдесят відсотків, повноваження з управління корпоративними правами держави щодо яких здійснює Агентство держмайна України.

    3. Усі терміни та поняття, що вживаються у Методичних рекомендаціях, застосовуються у розумінні Закону( 2343-12 ).

    Для цілей Методичних рекомендацій під терміном "боржник" розуміються державні підприємства, установи та організації, суб'єктом управління яких є Агентство держмайна України, та господарські товариства, у статутному капіталі яких частка державної власності перевищує п'ятдесят відсотків, повноваження з управління корпоративними правами держави щодо яких здійснює Агентство держмайна України.

    4. Замовником аукціону є ліквідатор, призначений у справі про банкрутство боржника господарським судом у порядку, встановленому Законом ( 2343-12 ).

    Згідно з частиною ( 2343-12 )другою статті 44 Закону ( 2343-12 ) ліквідатор має право самостійно проводити торги на аукціоні відповідно до законодавства або залучити на підставі договору організатора аукціону.

    5. Організатора аукціону визначає замовник та укладає з ним договір на проведення аукціону.

    6. Вимоги до організатора аукціону:

    - юридична особа, зареєстрована у встановленому законодавством порядку, що має право здійснювати продаж майна шляхом проведення аукціону;

    - наявність досвіду проведення аукціонів не менше трьох років;

    - наявність технічних можливостей для забезпечення продажу майна боржника шляхом проведення аукціону (з урахуванням виду і особливостей майна, що підлягає продажу).

    Організатором аукціону не може бути заінтересована особа стосовно боржника, кредиторів та замовника аукціону.

    7. З метою виявлення кандидатур організаторів аукціону замовник не пізніше ніж за три місяці до дати проведення аукціону розміщує на офіційному веб-сайті боржника, своєму офіційному веб-сайті (за наявності) або іншим чином, зокрема у друкованому засобі масової інформації за місцезнаходженням майна боржника, оголошення, що має містити такі відомості:

    - вимоги до кандидатури організатора аукціону;

    - кінцевий термін прийняття від кандидатур заяв та документів, що підтверджують їх відповідність встановленим вимогам;

    - інформацію про боржника, продаж майна якого здійснюватиметься на аукціоні;

    - характеристику майна боржника, продаж якого здійснюватиметься на аукціоні, що вказує на необхідність наявності у організатора цього аукціону технічних можливостей для його проведення;

    - текст проекту договору про проведення аукціону із зазначенням основних істотних умов договору (крім умови про суму винагороди та інформації про організатора аукціону);

    - поштову адресу, за якою подаються заява та документи, що підтверджують відповідність кандидатур встановленим вимогам;

    - контактні телефони для довідок.

    8. Для визначення організатором аукціону кандидатури подають замовнику аукціону такі документи:

    - заяву про виконання функцій організатора аукціону із зазначенням відомостей про кандидатуру організатора аукціону (повне найменування юридичної особи, ідентифікаційний код юридичної особи, організаційно-правова форма, місцезнаходження юридичної особи, номер телефону та інші засоби зв'язку, а також прізвище, ім'я, по батькові та реєстраційний номер облікової картки платника податків (або відомості про серію та номер паспорта — для фізичних осіб, які через свої релігійні переконання відмовилися від прийняття реєстраційного номера облікової картки платника податків та повідомили про це відповідний орган державної податкової служби і мають відмітку в паспорті) особи, яка уповноважена представляти юридичну особу у правовідносинах з третіми особами і має право вчиняти дії від імені юридичної особи, у тому числі підписувати договори), а також пропозиції щодо суми винагороди за проведення аукціону;

    - засвідчені в установленому порядку копії установчих або інших документів, відповідно до яких заявник має право проводити аукціони;

    - довідку, підписану керівником юридичної особи, що підтверджує технічні можливості заявника для забезпечення продажу майна боржника шляхом проведення аукціону (у разі зазначення такої вимоги в оголошенні щодо виявлення кандидатур організатора аукціону);

    - довідку, підписану керівником юридичної особи, що містить перелік проведених заявником аукціонів, для підтвердження його досвіду у цій сфері не менше трьох років.

    9. У разі подання неповного комплекту документів або подання документів з порушенням вимог, передбачених у пункті 8 Методичних рекомендацій, або подання документів після встановленого кінцевого терміну, або подання недостовірних відомостей заява про виконання функцій організатора аукціону залишається без розгляду, про що замовник листом повідомляє заявника.

    10. У разі надходження двох і більше заяв кандидатур, які відповідають вимогам, встановленим Методичними рекомендаціями, на виконання функцій організатора аукціону замовник у п'ятиденний строк з останнього дня подачі таких заяв проводить конкурсний відбір та визначає переможця з урахуванням таких показників:

    - досвід роботи та технічні можливості (з урахуванням виду і особливостей майна, що підлягає продажу) із забезпечення організації продажу майна;

    - пропозиції щодо суми винагороди за проведення аукціону.

    11. Якщо в строк та за поштовою адресою, наведеними в оголошенні, не надійшло жодної заяви про виконання функцій організатора аукціону, замовник аукціону повторно у порядку та строк, встановлені пунктом 7 Методичних рекомендацій, розміщує на офіційному веб-сайті боржника, своєму офіційному веб-сайті (за наявності) або іншим чином, зокрема у друкованому засобі масової інформації за місцезнаходженням майна боржника, оголошення для виявлення кандидатур організатора аукціону.

    12. З переможцем конкурсного відбору замовник укладає договір про проведення аукціону відповідно до вимог, встановлених Законом ( 2343-12 ).

    13. За результатом проведеного аукціону ліквідатор надає до Агентства держмайна України звіт у письмовій формі.

    Директор Департаменту юридичного забезпечення

    Т. С. Січевлюк-Врублевський

    {Текст взято з сайту Агентства держмайна України http://www.ppa.gov.ua}

    Юридичний портал Справедливість

    Рейтинг: 4.7/5, основан на 25 голосах.

    Вам будет интересно:

    Про внесення змін до нормативів перерахування коштів з поточних рахунків із спеціальним режимом використання гарантованих постачальників природного газу, що надійшли від категорій споживачів «бюджетні установи», «промислові споживачі та інші суб’єкти господарювання», «суб’єкти господарювання, на липень 2012 року, Національна комісія, що здійснює державне регулювання у сфері енергетики

    Про внесення змін до нормативів перерахування коштів з поточних рахунків із спеціальним режимом використання гарантованих постачальників природного газу, що надійшли від категорій споживачів «бюджетні установи», «промислові споживачі та інші суб’єкти господарювання», «суб’єкти господарювання, які виробляють теплову енергію (у разі використання природного газу для виробництва і надання населенню та релігійним організаціям послуг з опалення та гарячого водопостачання)», на липень 2012 року

    Станція метро «Дорогожичі» відновила роботу, бомбу не виявили

    Станція столичного метро Дорогожичі відновила роботу об 11 год. 36 хв. Проведеною правоохоронними органами перевіркою встановлено, що небезпеки для пасажирів немає, сторонніх предметів на станції ...

    Потрібно прагнути у вищу лігу

    Згідно з цьогорічною доповіддю Програми розвитку Організації Обєднаних Націй, індекс людського розвитку (ІЛР) України в 2012 році становить 0,740. Це дало змогу нашій країні посісти 78 позицію ...

    Аварія літака в Донецьку: п’ятеро загиблих, восьмеро госпіталізовано

    У результаті аварійної посадки пасажирського літака Ан-24 авіакомпанії Південні авіалінії в Донецькому міжнародному аеропорту ім. Прокофєвазагинули п'ятеро людей.





    Юридическая практика:
    Про визнання права власності на половину частини ...

    Про визнання права власності на половину частини спадкового будинку У юридичній практиці часто бувають такі випадки, коли в питаннях оформлення спадщини, законні спадкоємці або спадкоємці за ...

    Про усунення від права на спадкування та надання ...

    Про усунення від права на спадкування та надання права на спадкування Особа може позбутися права успадковувати спадкове майно за законом, якщо довести, що дана особа відмовилась у наданні догляду ...

    Про усунення права на спадкування

    Про усунення права на спадкування Адвокату по спадковим правовідносинам потрібно було вирішити спірну ситуацію про усунення від права на спадкування сестер ...


    Консультации по наследству:
    Розцінки на прийняття спадщини та послуги адвоката

    Добрий день, консультанти сайту. Насамперед, мене цікавить вартість юридичних послуг на спадщину в Києві. Моє питання банальне ...

    Допоможемо отримати спадок, який належить за Законом

    Привіт усім! У мене дуже серйозне питання про спадкування майна, а саме житла від бабусі. Справа в тому, що недавно у мене ...

    Обов'язкова частка у спадщині та вступ у права за заповітом

    Оскільки я вже пенсіонерка і маю повнолітніх дітей, але не маю можливості купити їм квартири, хочу від Вас отримати пораду ...


    Новости наследственных дел:
    На сегодняшнем заседании правительства планируется ...

    На сегодняшнем заседании правительства планируется рассмотреть план мероприятий по выполнению СА с ЕС Кабинет министров Украины на сегодняшнем заседании рассмотрит план мероприятий по выполнению соглашения об ассоциации с Евросоюзом. Об этом говорится в повестке дня заседания на сайте правительства.

    Судья не может считаться независимым от политического .

    Судья не может считаться независимым от политического влияния, если его карьера зависит от изменчивого политического вектора, - Я.Романюк 22 декабря во время заключительного заседания Наблюдательного Комитета проекта Совета Европы «Усиление независимости, эффективности и профессионализма судебной власти на Украине» Председатель Верховного Суда Украины Ярослав Романюк заявил, что «одним из самых опасных с точки зрения формирования независимой судебной системы на современном этапе факторов является политическая составляющая».

    Прокурор Донецкой области пытается в суде оспорить ...

    Прокурор Донецкой области пытается в суде оспорить его люстрацию Руководителю прокуратуры Донецкой области Николаю Франтовскому не удалось с первого раза обжаловать свое увольнение с должности через люстрацию, сообщает «Первая инстанция».


    Рекомендации пользователей:
    1676b6902a1c6c119988b3b7eb617bca