Адвокаты по наследственным делам
Отзывы о нас
С огромной благодарностью отзываемся о тех, от кого зависит наполнение интернет сайта.

Этот портал не лучший друг - этот интернет сайт, - родственник для всех, кто сегодня живёт новыми видеоидеями!

. Случайно набрел на сайт, чему очень рад и доволен! С огромным удовольствием размещу ссылку на своей станичке!
Наши услуги

Вопрос к юристу по наследству:

Статьи
Право власності на спадок

Право власності на спадок Визнання прав власності на спадок (зразок судової справи), позовна заява про спадщину

Наследство по завещанию: раскрываем юридические ...

Наследство по завещанию: раскрываем юридические секреты Завещание необязательно гарантирует выполнение воли наследодателя, ведь в некоторых случаях можно признать завещание недействительным

Про затвердження Методичних рекомендацій Агентства держмайна України щодо організації проведення аукціонів у провадженні у справах про банкрутство та вимог до їх організаторів стосовно майна державних підприємств та підприємств, у статутному капіталі яких частка державної власності перевищує п'ятдесят відсотків, Державне агентство України з управління державними корпоративними правами та майномДЕРЖАВНЕ АГЕНТСТВО УКРАЇНИ З УПРАВЛІННЯ ДЕРЖАВНИМИ КОРПОРАТИВНИМИ ПРАВАМИ ТА МАЙНОМ

НАКАЗ

  1. 08.04.2013  № 64
  2. Про затвердження Методичних рекомендацій Агентства держмайна України щодо організації проведення аукціонів у провадженні у справах про банкрутство та вимог до їх організаторів стосовно майна державних підприємств та підприємств, у статутному капіталі яких частка державної власності перевищує п'ятдесят відсотків

    Відповідно до частини третьої статті 49 Закону України "Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом" ( 2343-12 ) та Положення про Державне агентство України з управління державними корпоративними правами та майном, затвердженого Указом Президента України від 13 квітня 2011 року № 451/2011, НАКАЗУЮ:

    1. Затвердити Методичні рекомендації Агентства держмайна України щодо організації проведення аукціонів у провадженні у справах про банкрутство та вимоги до їх організаторів стосовно майна державних підприємств та підприємств, у статутному капіталі яких частка державної власності перевищує п'ятдесят відсотків, що додаються.

    2. Контроль за виконанням цього наказу покласти на директора Департаменту юридичного забезпечення Січевлюка-Врублевського Т. С.

    Перший заступник Голови Агентства держмайна України — голова комісії з проведення реорганізації

    О. Ф. Каленков

    Додаток

    МЕТОДИЧНІ РЕКОМЕНДАЦІЇ Агентства держмайна України щодо організації проведення аукціонів у провадженні у справах про банкрутство та вимоги до їх організаторів стосовно майна державних підприємств та підприємств, у статутному капіталі яких частка державної власності перевищує п'ятдесят відсотків

    1. Методичні рекомендації Агентства держмайна України щодо організації проведення аукціонів у провадженні у справах про банкрутство та вимоги до їх організаторів стосовно майна державних підприємств та підприємств, у статутному капіталі яких частка державної власності перевищує п'ятдесят відсотків (далі — Методичні рекомендації), розроблені відповідно до Закону України "Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом"( 2343-12 ) (далі — Закон).

    2. Методичні рекомендації встановлюють процедуру визначення кандидатури організатора аукціону під час організації проведення аукціонів у провадженні у справах про банкрутство та вимоги до них стосовно майна державних підприємств, які належать до сфери управління Державного агентства України з управління державними корпоративними правами та майном (далі — Агентство держмайна України), та підприємств, у статутному капіталі яких частка державної власності перевищує п'ятдесят відсотків, повноваження з управління корпоративними правами держави щодо яких здійснює Агентство держмайна України.

    3. Усі терміни та поняття, що вживаються у Методичних рекомендаціях, застосовуються у розумінні Закону( 2343-12 ).

    Для цілей Методичних рекомендацій під терміном "боржник" розуміються державні підприємства, установи та організації, суб'єктом управління яких є Агентство держмайна України, та господарські товариства, у статутному капіталі яких частка державної власності перевищує п'ятдесят відсотків, повноваження з управління корпоративними правами держави щодо яких здійснює Агентство держмайна України.

    4. Замовником аукціону є ліквідатор, призначений у справі про банкрутство боржника господарським судом у порядку, встановленому Законом ( 2343-12 ).

    Згідно з частиною ( 2343-12 )другою статті 44 Закону ( 2343-12 ) ліквідатор має право самостійно проводити торги на аукціоні відповідно до законодавства або залучити на підставі договору організатора аукціону.

    5. Організатора аукціону визначає замовник та укладає з ним договір на проведення аукціону.

    6. Вимоги до організатора аукціону:

    - юридична особа, зареєстрована у встановленому законодавством порядку, що має право здійснювати продаж майна шляхом проведення аукціону;

    - наявність досвіду проведення аукціонів не менше трьох років;

    - наявність технічних можливостей для забезпечення продажу майна боржника шляхом проведення аукціону (з урахуванням виду і особливостей майна, що підлягає продажу).

    Організатором аукціону не може бути заінтересована особа стосовно боржника, кредиторів та замовника аукціону.

    7. З метою виявлення кандидатур організаторів аукціону замовник не пізніше ніж за три місяці до дати проведення аукціону розміщує на офіційному веб-сайті боржника, своєму офіційному веб-сайті (за наявності) або іншим чином, зокрема у друкованому засобі масової інформації за місцезнаходженням майна боржника, оголошення, що має містити такі відомості:

    - вимоги до кандидатури організатора аукціону;

    - кінцевий термін прийняття від кандидатур заяв та документів, що підтверджують їх відповідність встановленим вимогам;

    - інформацію про боржника, продаж майна якого здійснюватиметься на аукціоні;

    - характеристику майна боржника, продаж якого здійснюватиметься на аукціоні, що вказує на необхідність наявності у організатора цього аукціону технічних можливостей для його проведення;

    - текст проекту договору про проведення аукціону із зазначенням основних істотних умов договору (крім умови про суму винагороди та інформації про організатора аукціону);

    - поштову адресу, за якою подаються заява та документи, що підтверджують відповідність кандидатур встановленим вимогам;

    - контактні телефони для довідок.

    8. Для визначення організатором аукціону кандидатури подають замовнику аукціону такі документи:

    - заяву про виконання функцій організатора аукціону із зазначенням відомостей про кандидатуру організатора аукціону (повне найменування юридичної особи, ідентифікаційний код юридичної особи, організаційно-правова форма, місцезнаходження юридичної особи, номер телефону та інші засоби зв'язку, а також прізвище, ім'я, по батькові та реєстраційний номер облікової картки платника податків (або відомості про серію та номер паспорта — для фізичних осіб, які через свої релігійні переконання відмовилися від прийняття реєстраційного номера облікової картки платника податків та повідомили про це відповідний орган державної податкової служби і мають відмітку в паспорті) особи, яка уповноважена представляти юридичну особу у правовідносинах з третіми особами і має право вчиняти дії від імені юридичної особи, у тому числі підписувати договори), а також пропозиції щодо суми винагороди за проведення аукціону;

    - засвідчені в установленому порядку копії установчих або інших документів, відповідно до яких заявник має право проводити аукціони;

    - довідку, підписану керівником юридичної особи, що підтверджує технічні можливості заявника для забезпечення продажу майна боржника шляхом проведення аукціону (у разі зазначення такої вимоги в оголошенні щодо виявлення кандидатур організатора аукціону);

    - довідку, підписану керівником юридичної особи, що містить перелік проведених заявником аукціонів, для підтвердження його досвіду у цій сфері не менше трьох років.

    9. У разі подання неповного комплекту документів або подання документів з порушенням вимог, передбачених у пункті 8 Методичних рекомендацій, або подання документів після встановленого кінцевого терміну, або подання недостовірних відомостей заява про виконання функцій організатора аукціону залишається без розгляду, про що замовник листом повідомляє заявника.

    10. У разі надходження двох і більше заяв кандидатур, які відповідають вимогам, встановленим Методичними рекомендаціями, на виконання функцій організатора аукціону замовник у п'ятиденний строк з останнього дня подачі таких заяв проводить конкурсний відбір та визначає переможця з урахуванням таких показників:

    - досвід роботи та технічні можливості (з урахуванням виду і особливостей майна, що підлягає продажу) із забезпечення організації продажу майна;

    - пропозиції щодо суми винагороди за проведення аукціону.

    11. Якщо в строк та за поштовою адресою, наведеними в оголошенні, не надійшло жодної заяви про виконання функцій організатора аукціону, замовник аукціону повторно у порядку та строк, встановлені пунктом 7 Методичних рекомендацій, розміщує на офіційному веб-сайті боржника, своєму офіційному веб-сайті (за наявності) або іншим чином, зокрема у друкованому засобі масової інформації за місцезнаходженням майна боржника, оголошення для виявлення кандидатур організатора аукціону.

    12. З переможцем конкурсного відбору замовник укладає договір про проведення аукціону відповідно до вимог, встановлених Законом ( 2343-12 ).

    13. За результатом проведеного аукціону ліквідатор надає до Агентства держмайна України звіт у письмовій формі.

    Директор Департаменту юридичного забезпечення

    Т. С. Січевлюк-Врублевський

    {Текст взято з сайту Агентства держмайна України http://www.ppa.gov.ua}

    Юридичний портал Справедливість

    Рейтинг: 4.7/5, основан на 25 голосах.

    Вам будет интересно:

    необхідних для розрахунку податку на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки, Міністерство юстиції України

    Зареєстровано в Міністерстві юстиції України 12 квітня 2013 р. за № 605/23137 Щодо подання Міністерству доходів і зборів України відомостей, необхідних для розрахунку податку на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки

    Штрафи за старі касові апарати перенесли

    Як відомо, вимога підключення реєстраторів розрахункових операцій до електронної системи звітності почала діяти з 1 січня 2013-го. Але підприємцям дали шість місяців на адаптацію нововведення. ...

    Яблука від обласної влади

    Для продовження програми додаткової вітамінізації раціону дітей Донеччини з обласного бюджету буде виділено 2 мільйони 400 тисяч гривень.

    Про внесення змін до постанови НКРЕ від 23.02.2012 № 135, Національна комісія, що здійснює державне регулювання у сфері енергетики

    Про внесення змін до постанови НКРЕ від 23.02.2012 № 135 Відповідно до Законів України "Про електроенергетику"( 575/97-ВР ) та "Про теплопостачання"( 2633-15 ), Указу Президента України від 23.11.2011 № 1059( 1059/2011 ) "Про Національну комісію, що здійснює державне регулювання у сфері енергетики", постанови НКРЕ від 12.10.2005 № 898( v0898227-05 ) "Про затвердження Процедури перегляду та затвердження тарифів для ліцензіатів з виробництва електричної та теплової енергії" Національна комісія, що здійснює державне регулювання у сфері енергетики, ПОСТАНОВЛЯЄ:





    Юридическая практика:
    Про усунення від права спадкування

    Про усунення від права спадкування За правовою допомогою до наших юристів звернувся громадянин, який просив правової допомоги у справі про усунення від права ...

    Про визнання дій нотаріуса неправомірними та зобов'язання ...

    Про визнання дій нотаріуса неправомірними та зобов'язання вчинення дій Нотаріусам заборонено безпідставно вводити людей в паніку відмовляючи у вчиненні нотаріальних дій

    Про визнання права власності на спадкове майно ...

    Про визнання права власності на спадкове майно за законом Громадянка звернулася до юриста по спадковим справам з метою отримати допомогу у вирішенні питання про визнання права власності ...


    Консультации по наследству:
    Розділ спадкової нерухомості після смерті

    Добрий день, шановні юристи по спадкових спорах! У мене виникла ситуація, з якою просто своїми знаннями, незважаючи на те, ...

    Розцінки на прийняття спадщини та послуги адвоката

    Добрий день, консультанти сайту. Насамперед, мене цікавить вартість юридичних послуг на спадщину в Києві. Моє питання банальне ...

    Як усунути від спадщини неугодного спадкоємця

    Будь ласка, вирішіть мою проблему в усуненні від спадкування недостойного спадкоємця. Такими справами не всі кваліфіковані ...


    Новости наследственных дел:
    На сегодняшнем заседании правительства планируется ...

    На сегодняшнем заседании правительства планируется рассмотреть план мероприятий по выполнению СА с ЕС Кабинет министров Украины на сегодняшнем заседании рассмотрит план мероприятий по выполнению соглашения об ассоциации с Евросоюзом. Об этом говорится в повестке дня заседания на сайте правительства.

    Судья не может считаться независимым от политического .

    Судья не может считаться независимым от политического влияния, если его карьера зависит от изменчивого политического вектора, - Я.Романюк 22 декабря во время заключительного заседания Наблюдательного Комитета проекта Совета Европы «Усиление независимости, эффективности и профессионализма судебной власти на Украине» Председатель Верховного Суда Украины Ярослав Романюк заявил, что «одним из самых опасных с точки зрения формирования независимой судебной системы на современном этапе факторов является политическая составляющая».

    Прокурор Донецкой области пытается в суде оспорить ...

    Прокурор Донецкой области пытается в суде оспорить его люстрацию Руководителю прокуратуры Донецкой области Николаю Франтовскому не удалось с первого раза обжаловать свое увольнение с должности через люстрацию, сообщает «Первая инстанция».


    Рекомендации пользователей:
    1676b6902a1c6c119988b3b7eb617bca