Адвокаты по наследственным делам
Отзывы о нас
Огромное количество полезной информации.

Большое Вам спасибо. С Вами приятно работать! Ребята - просто молодцы.

Вы супер!!! Все что вы делаете для пользователей очень важно!!!
Наши услуги

Вопрос к юристу по наследству:

Статьи
Право власності на спадок

Право власності на спадок Визнання прав власності на спадок (зразок судової справи), позовна заява про спадщину

Наследство по завещанию: раскрываем юридические ...

Наследство по завещанию: раскрываем юридические секреты Завещание необязательно гарантирует выполнение воли наследодателя, ведь в некоторых случаях можно признать завещание недействительным

керуючим санацією, ліквідаторам), Міністерство юстиції УкраїниМІНІСТЕРСТВО ЮСТИЦІЇ УКРАЇНИ

НАКАЗ

  1. 22.01.2013  № 145/5
  2. Зареєстровано в Міністерстві юстиції України 22 січня 2013 р. за № 174/22706

    Про затвердження Порядку присвоєння рівнів кваліфікації арбітражним керуючим (розпорядникам майна, керуючим санацією, ліквідаторам)

    Відповідно до пунктів 3( 395/2011 ) і 9 Положення про Міністерство юстиції України( 395/2011 ), затвердженого Указом Президента України від 06 квітня 2011 року № 395, НАКАЗУЮ:

    1. Затвердити Порядок присвоєння рівнів кваліфікації арбітражним керуючим (розпорядникам майна, керуючим санацією, ліквідаторам), що додається.

    2. Департаменту нотаріату, банкрутства та функціонування центрального засвідчувального органу (Чижмарь К.І.) подати цей наказ на державну реєстрацію відповідно до Указу Президента України від 03 жовтня 1992 року № 493( 493/92 ) "Про державну реєстрацію нормативно-правових актів міністерств та інших органів виконавчої влади" (із змінами);

    3. Установити, що присвоєння рівнів кваліфікації арбітражним керуючим, які здійснюють свою діяльність відповідно до ліцензії на право здійснення діяльності арбітражного керуючого (розпорядника майна, керуючого санацією, ліквідатора), здійснюється після її заміни на свідоцтво про право на здійснення діяльності арбітражних керуючих (розпорядників майна, керуючих санацією, ліквідаторів) у порядку, передбаченому пунктом 6 розділу X "Прикінцеві та перехідні положення" Закону України від 22 грудня 2011 року № 4212-VІ( 4212-17 ) "Про внесення змін до Закону України "Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом".

    4. Цей наказ набирає чинності з дня його офіційного опублікування.

    В. о. Міністра

    Д. М. Ворона

    ЗАТВЕРДЖЕНО Наказ Міністерства юстиції України 22.01.2013  № 145/5

    Зареєстровано в Міністерстві юстиції України 22 січня 2013 р. за № 174/22706

    ПОРЯДОК присвоєння рівнів кваліфікації арбітражним керуючим (розпорядникам майна, керуючим санацією, ліквідаторам)

    1. Цей Порядок розроблено відповідно до Закону України "Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом" ( 2343-12 ) та з урахуванням положення про автоматизовану систему з відбору кандидатів на призначення арбітражного керуючого у справах про банкрутство.

    2. Цей Порядок поширюється на всіх арбітражних керуючих (розпорядників майна, керуючих санацією, ліквідаторів) (далі — арбітражні керуючі), які отримали в установленому порядку свідоцтво про право на здійснення діяльності арбітражних керуючих, у тому числі, які отримали таке свідоцтво на заміну ліцензії на право здійснення діяльності арбітражного керуючого (розпорядника майна, керуючого санацією, ліквідатора) відповідно до пункту 6 розділу X "Прикінцеві та перехідні положення" Закону України від 22 грудня 2011 року № 4212-VІ( 4212-17 ) "Про внесення змін до Закону України "Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом" (далі — Закон).

    3. Кваліфікація арбітражних керуючих визначається за п’ятьма рівнями кваліфікації.

    3.1. Перший рівень кваліфікації присвоюється всім арбітражним керуючим, які отримали в установленому порядку свідоцтво про право на здійснення діяльності арбітражних керуючих.

    3.2. Другий рівень кваліфікації присвоюється арбітражним керуючим, які відповідають одному із таких критеріїв:

    пройшли підвищення кваліфікації у порядку, встановленому Міністерством юстиції України, та за погодженими ним програмами підвищення кваліфікації арбітражних керуючих;

    мають досвід роботи не менше трьох років на керівних посадах (керівника або заступника керівника юридичної особи) або на посадах керівників структурних підрозділів юридичної особи, діяльність яких пов’язана із юридичним або економічним напрямом роботи юридичної особи;

    мають досвід роботи арбітражним керуючим не менше трьох років або виконували повноваження розпорядника майна, керуючого санацією, ліквідатора не менш ніж на трьох підприємствах, крім проваджень у справах, які здійснювалися за процедурою, передбаченою статтею 52 Закону України "Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом"( 2343-12 ) у редакції від 14 травня 1992 року № 2343-XII.

    3.3. Третій рівень кваліфікації може бути присвоєний арбітражним керуючим, які відповідають одному із таких критеріїв:

    мають досвід роботи не менше п’яти років на керівних посадах (керівника або заступника керівника юридичної особи) або на посадах керівників структурних підрозділів юридичної особи, діяльність яких пов’язана із юридичним або економічним напрямом роботи юридичної особи;

    мають досвід роботи арбітражним керуючим не менше п’яти років або виконували повноваження розпорядника майна, керуючого санацією, ліквідатора не менш ніж на десяти підприємствах, крім проваджень у справах, які здійснювалися за процедурою, передбаченою статтею 52 Закону України "Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом"( 2343-12 ) у редакції від 14 травня 1992 року № 2343-XII;

    у справах, участь у яких брав арбітражний керуючий (розпорядник майна, керуючий санацією, ліквідатор), ним було у сукупності виконано не менше трьох планів санації або укладено мирових угод та забезпечено повноту погашення вимог кредиторів згідно з реєстром вимог кредиторів у розмірі понад 30 відсотків;

    мають досвід здійснення діяльності арбітражним керуючим (розпорядником майна, керуючим санацією, ліквідатором) на підприємствах, кількість працівників яких перевищує сто осіб.

    3.4. Четвертий рівень кваліфікації може бути присвоєно арбітражним керуючим, які відповідають одному із таких критеріїв:

    мають досвід роботи не менше семи років на керівних посадах (керівника або заступника керівника юридичної особи) або на посадах керівників структурних підрозділів юридичної особи, діяльність яких пов’язана із юридичним або економічним напрямом роботи юридичної особи;

    мають досвід роботи арбітражним керуючим не менше семи років або виконували повноваження розпорядника майна, керуючого санацією, ліквідатора не менш ніж на п’ятнадцяти підприємствах, крім проваджень у справах, які здійснювалися за процедурою, передбаченою статтею 52 Закону України "Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом"( 2343-12 ) у редакції від 14 травня 1992 року № 2343-XII;

    мають досвід здійснення діяльності арбітражним керуючим (розпорядником майна, керуючим санацією, ліквідатором) не менше ніж на 3 підприємствах, кількість працівників яких перевищує сто осіб;

    мають досвід здійснення повноважень арбітражного керуючого не менше ніж на трьох державних підприємствах та підприємствах, у статутному капіталі яких частка державної власності перевищує п’ятдесят відсотків (або двадцять п’ять відсотків у разі виконання арбітражним керуючим повноважень відповідно до Закону України "Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом"( 2343-12 ) у редакції від 14 травня 1992 року № 2343-XII);

    у справах, участь у яких брав арбітражний керуючий (розпорядник майна, керуючий санацією, ліквідатор), ним було у сукупності виконано не менше п’яти планів санації або укладено мирових угод та забезпечено повноту погашення вимог кредиторів згідно з реєстром вимог кредиторів у розмірі понад 50 відсотків.

    3.5. П’ятий рівень кваліфікації може бути присвоєно арбітражним керуючим, які відповідають вимогам, встановленим Кабінетом Міністрів України для арбітражних керуючих, які призначаються господарським судом на державні підприємства та підприємства, у статутному капіталі яких частка державної власності перевищує 50 відсотків, та одному із таких критеріїв:

    мають досвід роботи не менше десяти років на керівних посадах (керівника або заступника керівника юридичної особи) або на посадах керівників структурних підрозділів юридичної особи, діяльність яких пов’язана із юридичним або економічним напрямом роботи юридичної особи;

    мають досвід роботи арбітражним керуючим не менше ніж десять років або виконували повноваження розпорядника майна, керуючого санацією, ліквідатора не менше ніж на двадцяти п’яти підприємствах, крім проваджень у справах, які здійснювалися за процедурою, передбаченою статтею 52 Закону України "Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом"( 2343-12 ) у редакції від 14 травня 1992 року № 2343-XII;

    мають досвід здійснення діяльності арбітражним керуючим (розпорядником майна, керуючим санацією, ліквідатором) не менше ніж на п’яти підприємствах, кількість працівників яких перевищує сто осіб;

    мають досвід здійснення повноважень арбітражного керуючого не менше ніж на семи державних підприємствах та підприємствах, у статутному капіталі яких частка державної власності перевищує п’ятдесят відсотків (або двадцять п’ять відсотків у разі виконання арбітражним керуючим повноважень відповідно до Закону України "Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом"( 2343-12 ) у редакції від 14 травня 1992 року № 2343-XII);

    у справах, участь у яких брав арбітражний керуючий (розпорядник майна, керуючий санацією, ліквідатор), ним було у сукупності виконано не менше семи планів санації або укладено мирових угод та забезпечено повноту погашення вимог кредиторів згідно з реєстром вимог кредиторів у розмірі понад 70 відсотків.

    4. Перший рівень кваліфікації присвоюється арбітражному керуючому одночасно із видачею йому свідоцтва про право на здійснення діяльності арбітражних керуючих та включається до Єдиного реєстру арбітражних керуючих (розпорядників майна, керуючих санацією, ліквідаторів) України не пізніше наступного робочого дня з дня видачі свідоцтва про право на здійснення діяльності арбітражного керуючого.

    Для отримання другого — п’ятого рівнів кваліфікації арбітражний керуючий звертається до Міністерства юстиції України із заявою про присвоєння йому відповідного рівня кваліфікації, до якої додаються документи, які підтверджують відповідність його критеріям, передбаченим підпунктами 3.2-3.5 пункту 3 цього Порядку, для певного рівня кваліфікації.

    Арбітражний керуючий не обмежений критеріями певного рівня кваліфікації та у випадку наявності підстав, визначених підпунктом 5.5 пункту 5 цього Порядку, має право у зверненні просити присвоїти вищий рівень кваліфікації.

    5. Питання про присвоєння арбітражному керуючому другого — п’ятого рівнів кваліфікації вирішується комісією з присвоєння рівнів кваліфікації арбітражним керуючим, що утворюється при Міністерстві юстиції України (далі — Комісія).

    5.1. Підготовку до розгляду Комісією заяв арбітражних керуючих щодо присвоєння рівня кваліфікації і доданих до них документів забезпечує структурний підрозділ Міністерства юстиції України, відповідальний за реалізацію повноважень державного органу з питань банкрутства (далі — структурний підрозділ).

    5.2. Комісія утворюється у складі 6 членів і до її складу входять 3 представники Міністерства юстиції України, один з яких є головою Комісії , 3 представники системи господарських судів, один з яких є секретарем Комісії.

    5.3. Організаційне забезпечення діяльності Комісії здійснює структурний підрозділ.

    5.4. Персональний склад представників Мін’юсту Комісії затверджується Міністром юстиції України, а представників від системи господарських судів — наказом Голови Вищого господарського суду України.

    5.5. Комісія, вирішуючи питання про присвоєння арбітражному керуючому другого — п’ятого рівнів кваліфікації, розглядає заяви арбітражних керуючих разом з доданими до них документами, а також враховує освітній, професійний рівень арбітражного керуючого, ефективність здійснення діяльності арбітражного керуючого, результати здійснення щодо нього заходів контролю державним органом з питань банкрутства, репутацію та ділові якості арбітражного керуючого та інші фактори, які свідчать про рівень кваліфікації арбітражного керуючого.

    У разі невідповідності арбітражного керуючого заявленому до розгляду Комісії рівню кваліфікації Комісія може присвоїти йому нижчий рівень кваліфікації.

    5.6. Комісія проводить засідання у разі необхідності відповідно до регламенту, затвердженого нею.

    5.7. Засідання Комісії є правомочним за умови участі у ньому чотирьох і більше її членів.

    5.8. Рішення Комісії приймаються більшістю голосів присутніх на її засіданні членів.

    5.9. Рішення Комісії про присвоєння арбітражним керуючим другого — п’ятого рівнів кваліфікації оформлюються протоколом Комісії, який підписують головуючий на засіданні та секретар Комісії.

    6. Про присвоєння другого — п’ятого рівнів кваліфікації арбітражному керуючому Міністерство юстиції України не пізніше п’яти робочих днів включає відомості про присвоєний рівень кваліфікації до Єдиного реєстру арбітражних керуючих (розпорядників майна, керуючих санацією, ліквідаторів) України.

    7. Присвоєний арбітражному керуючому рівень кваліфікації може бути переглянутий Комісією у разі:

  3. подання арбітражним керуючим заяви про перегляд рівня кваліфікації (не частіше одного разу на рік);
  4. виявлення недостовірності інформації, наданої арбітражним керуючим у заяві;
  5. застосування до арбітражного керуючого дисциплінарного стягнення або встановлення господарським судом фактів невиконання або неналежного виконання арбітражним керуючим обов’язків;

  6. у інших випадках за поданням члена Комісії.
  7. Начальник Управління з питань банкрутства Департаменту нотаріату, банкрутства та функціонування центрального засвідчувального органу

    С. А. Шкуро

    Юридичний портал Справедливість

    Рейтинг: 4.5/5, основан на 25 голосах.

    Вам будет интересно:

    Украинские адвокаты обсудили ряд проблемных вопросов, возникающих в связи с применением УПК 16 июля 2014 года Источник:Юридическая Практика Вчера, 15 июля, в рамках проекта Совета Европы «Поддержка реформы уголовной юстиции на Украине» состоялась встреча в формате фокус-группы миссии экспертов Совета Европы с украинскими адвокатами для оценки эффективности реализации на Украине Уголовно-процессуального кодекса. Об этом сообщается на сайте Национальной ассоциации адвокатов Украины. Данную организацию, одного из национальных партнеров проекта, представляли Евгений Солодко (г. Киев), Андрей Цыганков (г. Киев), Анжелика Сицко (г. Киев), Любовь Геращенко (г. Херсон), Оксана Барылюк (г. Хмельницкий ) и Александр Дроздов (г. Харьков). От Совета Европы присутствовали Микаэль Лингбо (Дания), Джереми МакБрайд (Соединенное Королевство), Эрик Сванидзе (Грузия) и представители Проекта в Офисе Совета Европы. В ходе встречи участники обсудили ряд проблемных вопросов, которые возникают в связи с применением УПК, в частности: - Вопросы, связанные с Единым реестром досудебных расследований (общие проблемы с внесением данных в ЕРДР, вопросы, связанные с классификацией преступлений, при внесении заявлений и сообщений об уголовных правонарушениях в ЕРДР, оптимальность временных рамок для внесения заявлений и сообщений об уголовных правонарушениях в ЕРДР, эффективность процедур / возможностей для обжалования «бездействия» при регистрации заявлений и сообщений об уголовных правонарушениях (фактического отказа в регистрации) или при формальной письменном отказе в такой регистрации и т.д.); - Вопросы, связанные с задержанием / доступом к адвокату (правильность фиксирования фактического момента задержания, своевременное и соответствующее информирование задержанных об их правах, в частности, о праве на доступ к адвокату; своевременное сообщение о задержании центров бесплатной юридической помощи и родственников, привлечение адвоката системы БПД без формального уведомления центров БПД от органов предварительного расследования и т.д.); - Вопросы, связанные с расследованием (сообщение о подозрении, наличие достаточных доказательств для подозрения лица и практика предъявления уведомления о подозрении «в последнюю минуту»; сложности, возникающие с сообщением о подозрении «беглецам» и получением разрешения на арест в этом контексте, привлечение «фактических» подозреваемых к процессуальным действиям в статусе свидетелей; эффективность осуществления процессуального руководства во время досудебного расследования, привлечение стороны защиты при осуществлении процессуальных действий, доступ стороны защиты и потерпевших к материалам досудебного расследования; практика передачи следователями проведения следственных (розыскных) действий оперативным подразделениям и их эффективность; негласные следственные (розыскные) действия и эффективность судебного контроля за их осуществлением, восстановление протоколов обыска; изъятия материальных доказательств в противовес предыдущей конфискации или доступа к имуществу, выполнение следственным судьей обязанностей, предусмотренных статьей 206 УПК, адекватность / достаточность временных рамок для проведения досудебного расследования; эффективность контроля прокурорами над временными рамками предварительного расследования; практика предоставления подозреваемыми ходатайств на проведение следственных действий; практика назначения прокурором ревизий и проверок в порядке, определенном законом, при осуществлении процессуального руководства; эффективность процедур обжалования решений, действий или бездеятельности органов досудебного расследования или прокурора во время досудебного расследования; прекращения параллельного применения закона об оперативно-розыскной деятельности и КПК; - Вопросы, связанные с мерами (продолжительность досудебного содержания под стражей, изменение мер; вопросы, связанные с продлением срока содержания под стражей; домашний арест и залог. Стороны договорились, что представители адвокатуры также предоставят свои замечания и комментарии по проблемным вопросам применения УПК на судебной стадии. В свою очередь, представители Совета Европы обобщат все проблемные вопросы УПК и разработают соответствующие рекомендации по улучшению практики его применения на Украине. Сохранить: Версия для печати Добавить в избранное Поделиться:Добавить в FacebookВКонтактеДобавить в LinkedinОткрыть доп.сервисыОтправить ссылку другуДобавить в Twittermail.rulivejournal.comBloggerДобавить в DiggДобавить в FriendFeedДобавить в EvernoteПоделиться в Мой КругДобавить в MySpacegapi.plusone.go("gpl"); Нашли ошибку? Выделите ее мышкой! И нажмите: Ctrl + Enter Контакты: Прислать новость Связаться с редактором Комментарии: » Присоединяйтесь к обсуждению! Автор * E-mail Текст * Осталось из 1000 символов Я не робот * - Поля, обязательные для заполнения.

    Вчера, 15 июля, в рамках проекта Совета Европы «Поддержка реформы уголовной юстиции на Украине» состоялась встреча в формате фокус-группы миссии экспертов Совета Европы с украинскими адвокатами ...

    Суд в Одессе приговорил трех милиционеров к лишению свободы за коррупцию

    Малиновский районный суд Одессы вынес приговор бывшему начальнику отделения милиции на промтоварном рынке «7-й километр» подполковнику Сергею Маслову. Как сообщили в суде, он приговорен к семи ...

    Чиновники РГА торговали невостребованными земельными паями

    Постановлением Киевского апелляционного административного суда удовлетворена апелляционная жалоба и исковые требования Фастовского межрайонного прокурора. Этим решением суд отменил распоряжение ...

    Налоговая предлагает зарабатывать на оффшорах до 100 млрд грн

    Государственная налоговая служба намерена в ноябре передать в Верховный Совет Украины законопроект о трансфертном ценообразовании.





    Юридическая практика:
    Про встановлення додаткового строку для прийняття ...

    Про встановлення додаткового строку для прийняття спадщини У юридичній практиці юристів по спадковим справам часто зустрічаються справи пов'язані із оформлення спадщини, в яких спадкоємці ...

    Про визнання права на спадкове майно в порядку ...

    Про визнання права на спадкове майно в порядку спадкової трансмісії Якщо спадкоємець майна за заповітом помер і не встиг її прийняти, не зміг провести нотаріальне оформлення після відкриття ...

    Про усунення від права на спадкування

    Про усунення від права на спадкування Нещодавно до юристів по питанням спадщини звернулася громадянка, яка бажає усунути від права на спадкування свою сестру


    Консультации по наследству:
    Оскарження і вступ у права спадкування через суд

    Здрастуйте. Звертаюся до Вас не в перший раз, спасибі, допомогли з питанням про бездіяльність нотаріуса та прийняття спадщини ...

    Послуги з оформлення спадщини за дорученням

    Добрий день, шановні юристи по спадкових справах! Так вже вийшло, що я проживаю зараз в Росії, хоча народилася в Україні. ...

    Розділ спадкової нерухомості після смерті

    Добрий день, шановні юристи по спадкових спорах! У мене виникла ситуація, з якою просто своїми знаннями, незважаючи на те, ...


    Новости наследственных дел:
    На сегодняшнем заседании правительства планируется ...

    На сегодняшнем заседании правительства планируется рассмотреть план мероприятий по выполнению СА с ЕС Кабинет министров Украины на сегодняшнем заседании рассмотрит план мероприятий по выполнению соглашения об ассоциации с Евросоюзом. Об этом говорится в повестке дня заседания на сайте правительства.

    Судья не может считаться независимым от политического .

    Судья не может считаться независимым от политического влияния, если его карьера зависит от изменчивого политического вектора, - Я.Романюк 22 декабря во время заключительного заседания Наблюдательного Комитета проекта Совета Европы «Усиление независимости, эффективности и профессионализма судебной власти на Украине» Председатель Верховного Суда Украины Ярослав Романюк заявил, что «одним из самых опасных с точки зрения формирования независимой судебной системы на современном этапе факторов является политическая составляющая».

    Прокурор Донецкой области пытается в суде оспорить ...

    Прокурор Донецкой области пытается в суде оспорить его люстрацию Руководителю прокуратуры Донецкой области Николаю Франтовскому не удалось с первого раза обжаловать свое увольнение с должности через люстрацию, сообщает «Первая инстанция».


    Рекомендации пользователей:
    1676b6902a1c6c119988b3b7eb617bca