Адвокаты по наследственным делам
Отзывы о нас
Спасибо его создателям и тем, от кого зависит продвижение портала.

Просто отличный сайт! Хорошенький ресурсик! Классно! Всё очень удобно и просто. Спасибочки за профессиональный сервис!

Этот интернет проект суперовый! работал на нем очень часто. Думаю, что этот интернет проект ожидает светлое будущее. Желаю удачи. Хотелося б встречаться с Вашими новыми работами чаще! Действуйте!
Наши услуги

Вопрос к юристу по наследству:

Статьи
Право власності на спадок

Право власності на спадок Визнання прав власності на спадок (зразок судової справи), позовна заява про спадщину

Наследство по завещанию: раскрываем юридические ...

Наследство по завещанию: раскрываем юридические секреты Завещание необязательно гарантирует выполнение воли наследодателя, ведь в некоторых случаях можно признать завещание недействительным

керуючим санацією, ліквідаторам), Міністерство юстиції УкраїниМІНІСТЕРСТВО ЮСТИЦІЇ УКРАЇНИ

НАКАЗ

  1. 22.01.2013  № 145/5
  2. Зареєстровано в Міністерстві юстиції України 22 січня 2013 р. за № 174/22706

    Про затвердження Порядку присвоєння рівнів кваліфікації арбітражним керуючим (розпорядникам майна, керуючим санацією, ліквідаторам)

    Відповідно до пунктів 3( 395/2011 ) і 9 Положення про Міністерство юстиції України( 395/2011 ), затвердженого Указом Президента України від 06 квітня 2011 року № 395, НАКАЗУЮ:

    1. Затвердити Порядок присвоєння рівнів кваліфікації арбітражним керуючим (розпорядникам майна, керуючим санацією, ліквідаторам), що додається.

    2. Департаменту нотаріату, банкрутства та функціонування центрального засвідчувального органу (Чижмарь К.І.) подати цей наказ на державну реєстрацію відповідно до Указу Президента України від 03 жовтня 1992 року № 493( 493/92 ) "Про державну реєстрацію нормативно-правових актів міністерств та інших органів виконавчої влади" (із змінами);

    3. Установити, що присвоєння рівнів кваліфікації арбітражним керуючим, які здійснюють свою діяльність відповідно до ліцензії на право здійснення діяльності арбітражного керуючого (розпорядника майна, керуючого санацією, ліквідатора), здійснюється після її заміни на свідоцтво про право на здійснення діяльності арбітражних керуючих (розпорядників майна, керуючих санацією, ліквідаторів) у порядку, передбаченому пунктом 6 розділу X "Прикінцеві та перехідні положення" Закону України від 22 грудня 2011 року № 4212-VІ( 4212-17 ) "Про внесення змін до Закону України "Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом".

    4. Цей наказ набирає чинності з дня його офіційного опублікування.

    В. о. Міністра

    Д. М. Ворона

    ЗАТВЕРДЖЕНО Наказ Міністерства юстиції України 22.01.2013  № 145/5

    Зареєстровано в Міністерстві юстиції України 22 січня 2013 р. за № 174/22706

    ПОРЯДОК присвоєння рівнів кваліфікації арбітражним керуючим (розпорядникам майна, керуючим санацією, ліквідаторам)

    1. Цей Порядок розроблено відповідно до Закону України "Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом" ( 2343-12 ) та з урахуванням положення про автоматизовану систему з відбору кандидатів на призначення арбітражного керуючого у справах про банкрутство.

    2. Цей Порядок поширюється на всіх арбітражних керуючих (розпорядників майна, керуючих санацією, ліквідаторів) (далі — арбітражні керуючі), які отримали в установленому порядку свідоцтво про право на здійснення діяльності арбітражних керуючих, у тому числі, які отримали таке свідоцтво на заміну ліцензії на право здійснення діяльності арбітражного керуючого (розпорядника майна, керуючого санацією, ліквідатора) відповідно до пункту 6 розділу X "Прикінцеві та перехідні положення" Закону України від 22 грудня 2011 року № 4212-VІ( 4212-17 ) "Про внесення змін до Закону України "Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом" (далі — Закон).

    3. Кваліфікація арбітражних керуючих визначається за п’ятьма рівнями кваліфікації.

    3.1. Перший рівень кваліфікації присвоюється всім арбітражним керуючим, які отримали в установленому порядку свідоцтво про право на здійснення діяльності арбітражних керуючих.

    3.2. Другий рівень кваліфікації присвоюється арбітражним керуючим, які відповідають одному із таких критеріїв:

    пройшли підвищення кваліфікації у порядку, встановленому Міністерством юстиції України, та за погодженими ним програмами підвищення кваліфікації арбітражних керуючих;

    мають досвід роботи не менше трьох років на керівних посадах (керівника або заступника керівника юридичної особи) або на посадах керівників структурних підрозділів юридичної особи, діяльність яких пов’язана із юридичним або економічним напрямом роботи юридичної особи;

    мають досвід роботи арбітражним керуючим не менше трьох років або виконували повноваження розпорядника майна, керуючого санацією, ліквідатора не менш ніж на трьох підприємствах, крім проваджень у справах, які здійснювалися за процедурою, передбаченою статтею 52 Закону України "Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом"( 2343-12 ) у редакції від 14 травня 1992 року № 2343-XII.

    3.3. Третій рівень кваліфікації може бути присвоєний арбітражним керуючим, які відповідають одному із таких критеріїв:

    мають досвід роботи не менше п’яти років на керівних посадах (керівника або заступника керівника юридичної особи) або на посадах керівників структурних підрозділів юридичної особи, діяльність яких пов’язана із юридичним або економічним напрямом роботи юридичної особи;

    мають досвід роботи арбітражним керуючим не менше п’яти років або виконували повноваження розпорядника майна, керуючого санацією, ліквідатора не менш ніж на десяти підприємствах, крім проваджень у справах, які здійснювалися за процедурою, передбаченою статтею 52 Закону України "Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом"( 2343-12 ) у редакції від 14 травня 1992 року № 2343-XII;

    у справах, участь у яких брав арбітражний керуючий (розпорядник майна, керуючий санацією, ліквідатор), ним було у сукупності виконано не менше трьох планів санації або укладено мирових угод та забезпечено повноту погашення вимог кредиторів згідно з реєстром вимог кредиторів у розмірі понад 30 відсотків;

    мають досвід здійснення діяльності арбітражним керуючим (розпорядником майна, керуючим санацією, ліквідатором) на підприємствах, кількість працівників яких перевищує сто осіб.

    3.4. Четвертий рівень кваліфікації може бути присвоєно арбітражним керуючим, які відповідають одному із таких критеріїв:

    мають досвід роботи не менше семи років на керівних посадах (керівника або заступника керівника юридичної особи) або на посадах керівників структурних підрозділів юридичної особи, діяльність яких пов’язана із юридичним або економічним напрямом роботи юридичної особи;

    мають досвід роботи арбітражним керуючим не менше семи років або виконували повноваження розпорядника майна, керуючого санацією, ліквідатора не менш ніж на п’ятнадцяти підприємствах, крім проваджень у справах, які здійснювалися за процедурою, передбаченою статтею 52 Закону України "Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом"( 2343-12 ) у редакції від 14 травня 1992 року № 2343-XII;

    мають досвід здійснення діяльності арбітражним керуючим (розпорядником майна, керуючим санацією, ліквідатором) не менше ніж на 3 підприємствах, кількість працівників яких перевищує сто осіб;

    мають досвід здійснення повноважень арбітражного керуючого не менше ніж на трьох державних підприємствах та підприємствах, у статутному капіталі яких частка державної власності перевищує п’ятдесят відсотків (або двадцять п’ять відсотків у разі виконання арбітражним керуючим повноважень відповідно до Закону України "Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом"( 2343-12 ) у редакції від 14 травня 1992 року № 2343-XII);

    у справах, участь у яких брав арбітражний керуючий (розпорядник майна, керуючий санацією, ліквідатор), ним було у сукупності виконано не менше п’яти планів санації або укладено мирових угод та забезпечено повноту погашення вимог кредиторів згідно з реєстром вимог кредиторів у розмірі понад 50 відсотків.

    3.5. П’ятий рівень кваліфікації може бути присвоєно арбітражним керуючим, які відповідають вимогам, встановленим Кабінетом Міністрів України для арбітражних керуючих, які призначаються господарським судом на державні підприємства та підприємства, у статутному капіталі яких частка державної власності перевищує 50 відсотків, та одному із таких критеріїв:

    мають досвід роботи не менше десяти років на керівних посадах (керівника або заступника керівника юридичної особи) або на посадах керівників структурних підрозділів юридичної особи, діяльність яких пов’язана із юридичним або економічним напрямом роботи юридичної особи;

    мають досвід роботи арбітражним керуючим не менше ніж десять років або виконували повноваження розпорядника майна, керуючого санацією, ліквідатора не менше ніж на двадцяти п’яти підприємствах, крім проваджень у справах, які здійснювалися за процедурою, передбаченою статтею 52 Закону України "Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом"( 2343-12 ) у редакції від 14 травня 1992 року № 2343-XII;

    мають досвід здійснення діяльності арбітражним керуючим (розпорядником майна, керуючим санацією, ліквідатором) не менше ніж на п’яти підприємствах, кількість працівників яких перевищує сто осіб;

    мають досвід здійснення повноважень арбітражного керуючого не менше ніж на семи державних підприємствах та підприємствах, у статутному капіталі яких частка державної власності перевищує п’ятдесят відсотків (або двадцять п’ять відсотків у разі виконання арбітражним керуючим повноважень відповідно до Закону України "Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом"( 2343-12 ) у редакції від 14 травня 1992 року № 2343-XII);

    у справах, участь у яких брав арбітражний керуючий (розпорядник майна, керуючий санацією, ліквідатор), ним було у сукупності виконано не менше семи планів санації або укладено мирових угод та забезпечено повноту погашення вимог кредиторів згідно з реєстром вимог кредиторів у розмірі понад 70 відсотків.

    4. Перший рівень кваліфікації присвоюється арбітражному керуючому одночасно із видачею йому свідоцтва про право на здійснення діяльності арбітражних керуючих та включається до Єдиного реєстру арбітражних керуючих (розпорядників майна, керуючих санацією, ліквідаторів) України не пізніше наступного робочого дня з дня видачі свідоцтва про право на здійснення діяльності арбітражного керуючого.

    Для отримання другого — п’ятого рівнів кваліфікації арбітражний керуючий звертається до Міністерства юстиції України із заявою про присвоєння йому відповідного рівня кваліфікації, до якої додаються документи, які підтверджують відповідність його критеріям, передбаченим підпунктами 3.2-3.5 пункту 3 цього Порядку, для певного рівня кваліфікації.

    Арбітражний керуючий не обмежений критеріями певного рівня кваліфікації та у випадку наявності підстав, визначених підпунктом 5.5 пункту 5 цього Порядку, має право у зверненні просити присвоїти вищий рівень кваліфікації.

    5. Питання про присвоєння арбітражному керуючому другого — п’ятого рівнів кваліфікації вирішується комісією з присвоєння рівнів кваліфікації арбітражним керуючим, що утворюється при Міністерстві юстиції України (далі — Комісія).

    5.1. Підготовку до розгляду Комісією заяв арбітражних керуючих щодо присвоєння рівня кваліфікації і доданих до них документів забезпечує структурний підрозділ Міністерства юстиції України, відповідальний за реалізацію повноважень державного органу з питань банкрутства (далі — структурний підрозділ).

    5.2. Комісія утворюється у складі 6 членів і до її складу входять 3 представники Міністерства юстиції України, один з яких є головою Комісії , 3 представники системи господарських судів, один з яких є секретарем Комісії.

    5.3. Організаційне забезпечення діяльності Комісії здійснює структурний підрозділ.

    5.4. Персональний склад представників Мін’юсту Комісії затверджується Міністром юстиції України, а представників від системи господарських судів — наказом Голови Вищого господарського суду України.

    5.5. Комісія, вирішуючи питання про присвоєння арбітражному керуючому другого — п’ятого рівнів кваліфікації, розглядає заяви арбітражних керуючих разом з доданими до них документами, а також враховує освітній, професійний рівень арбітражного керуючого, ефективність здійснення діяльності арбітражного керуючого, результати здійснення щодо нього заходів контролю державним органом з питань банкрутства, репутацію та ділові якості арбітражного керуючого та інші фактори, які свідчать про рівень кваліфікації арбітражного керуючого.

    У разі невідповідності арбітражного керуючого заявленому до розгляду Комісії рівню кваліфікації Комісія може присвоїти йому нижчий рівень кваліфікації.

    5.6. Комісія проводить засідання у разі необхідності відповідно до регламенту, затвердженого нею.

    5.7. Засідання Комісії є правомочним за умови участі у ньому чотирьох і більше її членів.

    5.8. Рішення Комісії приймаються більшістю голосів присутніх на її засіданні членів.

    5.9. Рішення Комісії про присвоєння арбітражним керуючим другого — п’ятого рівнів кваліфікації оформлюються протоколом Комісії, який підписують головуючий на засіданні та секретар Комісії.

    6. Про присвоєння другого — п’ятого рівнів кваліфікації арбітражному керуючому Міністерство юстиції України не пізніше п’яти робочих днів включає відомості про присвоєний рівень кваліфікації до Єдиного реєстру арбітражних керуючих (розпорядників майна, керуючих санацією, ліквідаторів) України.

    7. Присвоєний арбітражному керуючому рівень кваліфікації може бути переглянутий Комісією у разі:

  3. подання арбітражним керуючим заяви про перегляд рівня кваліфікації (не частіше одного разу на рік);
  4. виявлення недостовірності інформації, наданої арбітражним керуючим у заяві;
  5. застосування до арбітражного керуючого дисциплінарного стягнення або встановлення господарським судом фактів невиконання або неналежного виконання арбітражним керуючим обов’язків;

  6. у інших випадках за поданням члена Комісії.
  7. Начальник Управління з питань банкрутства Департаменту нотаріату, банкрутства та функціонування центрального засвідчувального органу

    С. А. Шкуро

    Юридичний портал Справедливість

    Рейтинг: 4.6/5, основан на 25 голосах.

    Вам будет интересно:

    Почему не целесообразно сегодня требовать объявления импичмента Президенту?

    Почему не целесообразно сегодня требовать объявления импичмента Президенту? На этот вопрос редакции «ЮП» ответил Александр Поливодский (юридическая фирма «София»).

    Про зняття з реєстрації колективного трудового спору між найманими працівниками комунального підприємства "Очаківводоканал" міста Очакова Миколаївської області та комунальним підприємством "Очаківводоканал" міста Очакова Миколаївської області, Національна служба посередництва і примирення

    Про зняття з реєстрації колективного трудового спору між найманими працівниками комунального підприємства "Очаківводоканал" міста Очакова Миколаївської області та комунальним підприємством "Очаківводоканал" міста Очакова Миколаївської області

    Повз Землю пролетів небезпечний астероїд

    Астероїд 2002 АМ31, який кваліфікується як навколоземний об'єкт, що перетинає орбіту Землі, пролетів повз Землю у ніч з 22 липня на 23 липня.

    Про визнання деяких наказів такими, що втратили чинність, Міністерство соціальної політики України

    Зареєстровано в Міністерстві юстиції України 5 квітня 2013 р. за № 566/23098 Про визнання деяких наказів такими, що втратили чинність Відповідно до абзацу п’ятого пункту 6 розділу XI "Прикінцеві та перехідні положення" Закону України "Про зайнятість населення"( 5067-17 ) та з метою приведення нормативно-правових актів у відповідність до вимог законодавства НАКАЗУЮ:





    Юридическая практика:
    Про поділ спадкового майна

    Про поділ спадкового майна Юристами було складено судовий позов в якому від суду вимагалося прийняти рішення про визнання права власності на частину ...

    Про визнання права власності на половину частини ...

    Про визнання права власності на половину частини спадкового будинку У юридичній практиці часто бувають такі випадки, коли в питаннях оформлення спадщини, законні спадкоємці або спадкоємці за ...

    Про визнання права власності на 1,8 частку спадкового ...

    Про визнання права власності на 1,8 частку спадкового майна Тільки в суді виноситься рішення про розділ спадкового майна або рішення про визнання прав власності на таке майно


    Консультации по наследству:
    Допомога в отриманні рішення суду за визнанням прав на спадщину

    Добрий день! Не так давно у мене помер батько, який мав будинок в особистій власності. Таким чином, залишився будинок у спадщину, ...

    Розділ спадщини між спадкоємцями за заповітом

    Доброго дня, адвокати та юристи сайту! Я вже користувався вашою адвокатською допомогою і Ви завжди давали мені грамотні юридичні ...

    Як отримати спадщину в Україні і які потрібні документи у спадок?

    Мій батько недавно помер і залишив після себе велику спадщину, але я не можу її отримати, оскільки мені заважає його цивільна ...


    Новости наследственных дел:
    На сегодняшнем заседании правительства планируется ...

    На сегодняшнем заседании правительства планируется рассмотреть план мероприятий по выполнению СА с ЕС Кабинет министров Украины на сегодняшнем заседании рассмотрит план мероприятий по выполнению соглашения об ассоциации с Евросоюзом. Об этом говорится в повестке дня заседания на сайте правительства.

    Судья не может считаться независимым от политического .

    Судья не может считаться независимым от политического влияния, если его карьера зависит от изменчивого политического вектора, - Я.Романюк 22 декабря во время заключительного заседания Наблюдательного Комитета проекта Совета Европы «Усиление независимости, эффективности и профессионализма судебной власти на Украине» Председатель Верховного Суда Украины Ярослав Романюк заявил, что «одним из самых опасных с точки зрения формирования независимой судебной системы на современном этапе факторов является политическая составляющая».

    Прокурор Донецкой области пытается в суде оспорить ...

    Прокурор Донецкой области пытается в суде оспорить его люстрацию Руководителю прокуратуры Донецкой области Николаю Франтовскому не удалось с первого раза обжаловать свое увольнение с должности через люстрацию, сообщает «Первая инстанция».


    Рекомендации пользователей:
    1676b6902a1c6c119988b3b7eb617bca