Адвокаты по наследственным делам
Отзывы о нас
Огромное спасибо всем, кто работал над созданием сайта. Ваш интернет портал -,действительно, сейчас - единственный в своем роде. Хорошо, что есть такие полезные порталы. Этот интернет портал очень удобен в использовании. На нем здорово работать - просто, удобно,быстро.

Влюбилась в Ваш сайт!!! Какие же Вы молодцы!!! Не могу просто промолчать, очень хочется пожелать Вам творческих успехов, динамичного развития и материального благополучия!

Вы супер!!! Все что вы делаете для пользователей очень важно!!!
Наши услуги

Вопрос к юристу по наследству:

Статьи
Право власності на спадок

Право власності на спадок Визнання прав власності на спадок (зразок судової справи), позовна заява про спадщину

Наследство по завещанию: раскрываем юридические ...

Наследство по завещанию: раскрываем юридические секреты Завещание необязательно гарантирует выполнение воли наследодателя, ведь в некоторых случаях можно признать завещание недействительным

Висновок уповноваженого органу за результатами здійснення моніторингу державних закупівель, Міністерство економічного розвитку і торгівлі УкраїниМІНІСТЕРСТВО ЕКОНОМІЧНОГО РОЗВИТКУ І ТОРГІВЛІ УКРАЇНИ

ЛИСТ

  1. 30.11.2012  № 3304-04/45191-07
  2. Державній ветеринарній та фітосанітарній службі України вул. Б. Грінченка, 1, м. Київ, 01001 Державній казначейській службі вул. Бастіонна, 6, м. Київ, 01601 Антимонопольному комітету України вул. Урицького, 45, м. Київ, 03680

    Висновок уповноваженого органу за результатами здійснення моніторингу державних закупівель

    Міністерством економічного розвитку і торгівлі України (далі — Мінекономрозвитку), керуючись пунктами 3, 3-1, 4, 5 частини другої статті 8 Закону України "Про здійснення державних закупівель"( 2289-17 ) (із змінами) (далі — Закон) та Порядком здійснення моніторингу державних закупівель( z1377-11 ), затвердженим наказом Мінекономрозвитку від 19.10.2011 № 155, зареєстрованим в Міністерстві юстиції України 01.12.2011 за № 1377/20115 (далі — Порядок), проведено моніторинг закупівлі за державні кошти продуктів агрохімічних (лот 1 — сода каустична гранульована, лот — 2 хлорне вапно марки А) (оголошення № 114113 в інформаційному бюлетені "Вісник державних закупівель" від 18.07.2011 № 85 (531), проведеної Державною ветеринарною та фітосанітарною службою України (далі — Замовник) за процедурою "відкриті торги".

    I. Дата початку здійснення моніторингу: 20.09.2012 (лист-повідомлення щодо здійснення уповноваженим органом моніторингу державних закупівель за власною ініціативою від 20.09.2012 № 3304-04/35654-07).

    II. Вид моніторингу: за ініціативою Мінекономрозвитку.

    III. Питання, за якими здійснювався моніторинг: згідно з абзацами четвертим та п'ятим пункту 1.5 Порядку( z1377-11 ).

    IV. Результати здійснення моніторингу:

    На підставі наданих Замовником копій матеріалів для здійснення моніторингу встановлено наступне.

    Рішення щодо вибору процедури закупівлі "відкриті торги" та затвердження документації конкурсних торгів на закупівлю продуктів агрохімічних (лот 1 — сода каустична гранульована, лот 2 — хлорне вапно марки А) (далі — документація конкурсних торгів) оформлено протоколами засідання комітету з конкурсних торгів Замовника від 23.06.2011 № 1 та від 05.07.2011 № 1 відповідно.

    Рішенням комітету з конкурсних торгів, оформленим протоколом від 03.08.2011 № 1, затверджено внесення змін до документації конкурсних торгів, а кінцевий строк подання учасниками пропозицій конкурсних торгів перенесено на 29.08.2011.

    Пунктом 2 частини другої статті 22 Закону( 2289-17 ) та пунктом 6 "Кваліфікаційні критерії до учасників" розділу III "Підготовка пропозиції конкурсних торгів" стандартної документації конкурсних торгів для процедури закупівлі — відкриті торги, затвердженої наказом Мінекономіки від 26.07.2010 № 919( z0653-10 ), зареєстрованим в Мін'юсті 10.08.2010 за № 653/17948 (далі — стандартна документація конкурсних торгів), встановлено, що документація конкурсних торгів повинна містити, зокрема, вимоги, встановлені статтею 17 Закону, та інформацію про спосіб документального підтвердження відповідності учасників встановленим вимогам згідно із законодавством.

    Водночас документація конкурсних торгів Замовника не містить інформації про спосіб документального підтвердження учасниками процедури закупівлі вимог, встановлених у пунктах 2, 4 і 5 частини першої статті 17 Закону ( 2289-17 ).

    Відповідно до реєстру отриманих пропозицій конкурсних торгів та протоколу розкриття пропозицій конкурсних торгів від 29.08.2011 № 1 до участі у процедурі надано наступні пропозиції:

    № п/п

    Назва учасника

    Ціна пропозиції, грн.

    1

    ТОВ "Ріана — Альянс"

    Лот 1 — 427500,00 грн. Лот 2 — 540000,00 грн.

    2

    ТОВ "Південно-Східна промислова компанія"

    Лот 1 — 468000,00 грн. Лот 2 — 630000,00 грн.

    Згідно з протоколом оцінки пропозицій конкурсних торгів Замовника від 13.09.2011 № 2 до оцінки допущено пропозиції конкурсних торгів ТОВ "Ріана — Альянс" та ТОВ "Південно-Східна промислова компанія", а переможцем конкурсних торгів на основі критерію і методики оцінки, зазначених у документації конкурсних торгів, а саме у пункті 1 "Перелік критеріїв та методика оцінки пропозиції конкурсних торгів із зазначенням питомої ваги критерію" розділу 5 "Оцінка пропозицій конкурсних торгів та визначення переможця" визначено: за лотом 1 та 2 — ТОВ "Ріана — Альянс", з яким укладено договір про закупівлю від 03.10.2011 № 031011/11.

    Пунктом 6 розділу III документації конкурсних торгів( z0653-10 ) передбачено, що для підтвердження відповідності кваліфікаційного критерію — "наявність фінансової спроможності" учасники повинні надати у складі пропозиції конкурсних торгів, зокрема, копію балансу, звіту про фінансові результати та звіту про рух грошових коштів за встановленими Міністерством фінансів України формами за останній звітний період.

    Приміткою до пункту 6 розділу III документації конкурсних торгів( z0653-10 ) встановлено, що подання зазначених форм звітності здійснюється виключно суб'єктами господарювання (установами, організаціями), які згідно з чинним законодавством зобов'язані вести таку звітність.

    У разі, якщо суб'єкт господарювання здійснює діяльність за системою оподаткування, що не потребує ведення зазначених форм звітності, такий суб'єкт подає у складі своєї пропозиції, зокрема, довідку з обслуговуючого банку про рух коштів учасника за два останні податкові періоди.

    У складі пропозицій конкурсних торгів учасників ТОВ "Ріана — Альянс" і ТОВ "Південно-Східна промислова компанія" надано листи від 26.08.2011 та від 29.08.2011 відповідно, у яких зазначено, що учасники є суб'єктами малого підприємництва, тому звіт про рух грошових коштів не подають.

    Водночас пропозиція конкурсних торгів ТОВ "Південно-Східна промислова компанія" не містить довідки з обслуговуючого банку про рух коштів за два останні податкові періоди.

    Пунктом 1 "Оформлення пропозицій конкурсних торгів" розділу III "Підготовка пропозицій конкурсних торгів" (далі — пункт 1 розділу III) документації конкурсних торгів( z0653-10 ) встановлено, що пропозиція конкурсних торгів подається у письмовій формі за підписом уповноваженої особи учасника, прошита, пронумерована та скріплена печаткою у запечатаному конверті. Пропозиція, що подається учасником повинна складатися з комерційної частини та технічної частини. При цьому комерційна частина повинна включати, зокрема, реєстр наданих документів.

    Відповідно до пункту 12 "Реєстру документів, наданих у комерційній частині" у складі пропозиції конкурсних торгів учасника ТОВ "Південно-Східна промислова компанія" надано "Довідку про відсутність підстав для відмови в торгах, передбачених ст. 17 Закону України від 01.06.2010 № 2289-VI( 2289-17 ) "Про здійснення державних закупівель" (сторінка № 18).

    При цьому пропозиція конкурсних торгів ТОВ "Південно-Східна промислова компанія" містить ще одну сторінку № 18 — "Довідка про наявність працівників відповідної кваліфікації, їх кількісний та якісний склад" від 29.08.2011.

    Водночас "Реєстр документів, наданих у комерційній частині" не містить інформації щодо подання ТОВ "Південно-Східна промислова компанія" у складі пропозиції конкурсних торгів "Довідки про наявність працівників відповідної кваліфікації, їх кількісний та якісний склад" від 29.08.2011.

    Пунктом 6 розділу III документації конкурсних торгів( z0653-10 ) передбачено, що учасники для підтвердження відповідності кваліфікаційним вимогам повинні надати наступні документи, дійсні станом на день опублікування оголошення у інформативно-аналітичному бюлетені "Вісник державних закупівель" про проведення цих конкурсних торгів, зокрема:

    1) довідку щодо наявності обладнання та матеріально-технічної бази у довільній формі;

    2) довідку про кількісний і кваліфікаційний склад працівників Учасника, за формою, наведеною у Додатку 2 до цієї документації, або звітом про кількість працівників, їх якісний склад за формою, затвердженою Держкомстатом (за останній звітний період), або копії дипломів та трудових книжок або трудових договорів працівників Учасника;

    3) довідку про виконання аналогічних договорів про закупівлю за державні кошти у довільній формі;

    4) довідку про відсутність справи про банкрутство (оригінал, виданий Державним департаментом з питань банкрутства, Державним підприємством "Державний центр з питань відновлення платоспроможності та банкрутства" чи іншою уповноваженою організацією);

    5) довідку з обслуговуючого банку про відсутність (наявність) заборгованості за кредитами;

    6) довідку у довільній формі із обов'язковим зазначенням розміру доходів, витрат, прибутку, отриманого суб'єктом від здійснення господарської діяльності за два останні податкові періоди, із зазначенням органу Державної податкової служби, на обліку якого він перебуває;

    7) довідку з обслуговуючого банку про рух коштів учасника за два останні податкові періоди;

    8) довідку в довільній формі про наявність майна Учасника (у т. ч. основні фонди та оборотні засоби), що не перебуває в заставі та не обтяжено в інший спосіб.

    Оголошення про проведення процедури закупівлі опубліковано в інформаційному бюлетені "Вісник державних закупівель" № 85 (531) від 18.07.2011 (оголошення № 114113), тобто вищезазначені документи повинні бути дійсними станом на 18.07.2011.

    Вимога щодо надання вищезазначених документів дійсними станом на день опублікування оголошення про проведення процедури закупівлі у інформативно-аналітичному бюлетені "Вісник державних закупівель" унеможливлює її виконання учасниками та призводить до штучного обмеження їх участі у процедурі закупівлі, що не відповідає принципам здійснення закупівель, встановленим статтею 3 Закону( 2289-17 ).

    Фактично у складі пропозицій конкурсних торгів учасників надано документи, датовані днем видачі довідок відповідними органами, в тому числі:

    1) ТОВ "Ріана — Альянс" — довідка щодо наявності обладнання та матеріально-технічної бази від 29.08.2011; довідка про кількісний і кваліфікаційний склад працівників станом на 29.08.2011; довідка про виконання аналогічних договорів від 29.08.2011; довідка з обслуговуючого банку про відсутність (наявність) заборгованості за кредитами від 25.08.2011 № 43-10/5722; довідка про доходи від 26.08.2011; довідка ПАТ "КБ "Хрещатик" від 22.08.2011 № 43-10/5669 про рух коштів за два останні податкові періоди; довідка про наявність майна від 26.08.2011.

    2) ТОВ "Південно-Східна промислова компанія" — довідка щодо наявності обладнання та матеріально-технічної бази від 29.08.2011; довідка про кількісний і кваліфікаційний склад працівників від 29.08.2011; довідка про виконання аналогічних договорів від 29.08.2011; довідка з обслуговуючого банку про відсутність (наявність) заборгованості за кредитами від 22.08.2011 № 08.7.0.0.0/110822112925; довідка про доходи від 29.08.2011; довідка про наявність майна від 29.08.2011.

    Згідно з пунктом 3 частини першої статті 29 Закону ( 2289-17 ) у разі якщо пропозиція конкурсних торгів не відповідає умовам документації конкурсних торгів, замовник відхиляє таку пропозицію.

    У частині четвертій та п'ятій статті 28 Закону( 2289-17 ) встановлено, що замовник проводить оцінку пропозицій конкурсних торгів, які не було відхилено згідно з Законом та визначає переможця торгів з числа учасників, пропозиції конкурсних торгів яких не було відхилено.

    Крім того, відхилення пропозиції конкурсних торгів у зв'язку з невідповідністю пропозиції конкурсних торгів учасника умовам документації конкурсних торгів, а також відміна процедури закупівлі, якщо до оцінки допущено пропозиції менше ніж двох учасників, є обов'язком Замовника.

    V. Висновок за результатами здійснення моніторингу:

    За результатами розгляду матеріалів, наданих Замовником по процедурі закупівлі продуктів агрохімічних (лот 1 — сода каустична гранульована, лот — 2 хлорне вапно марки А), Мінекономрозвитку виявлено:

    1. Щодо відповідності документів замовника вимогам законодавства у сфері державних закупівель:

    - при підготовці документації конкурсних торгів Замовником не дотримано принципів здійснення закупівель, встановлених статтею 3 Закону ( 2289-17 ), а також не враховано вимоги пункту 2 частини другої статті 22 Закону;

    - документація конкурсних торгів, крім кваліфікаційних критеріїв, встановлених відповідно до статті 16 Закону, містить і інші критерії до учасників процедури закупівлі, як кваліфікаційні, що не передбачені Законом;

    2. Щодо відповідності порядку проведення процедур закупівель вимогам законодавства у сфері державних закупівель:

    - пропозиція конкурсних торгів ТОВ "Південно-Східна промислова компанія" не відповідає пункту 6 розділу III документації конкурсних торгів( z0653-10 ).

    VI. Рекомендації за результатами здійснення моніторингу:

    За результатами здійсненого моніторингу Мінекономрозвитку рекомендує усунути вказані порушення та не допускати їх у майбутньому.

    Крім того, Мінекономрозвитку рекомендує у документації конкурсних торгів зазначати інформацію про спосіб документального підтвердження відповідності учасників згідно з законодавством, зокрема вимогам, встановленим статтею 17 Закону( 2289-17 ). Тобто, у разі якщо законодавством визначено конкретну форму документів, які можуть містити відповідну інформацію, передбачену статтею 17 Закону, та встановлено уповноважений орган на їх видачу, замовнику необхідно при підготовці документації конкурсних торгів у подальшому встановлювати вимогу щодо надання учасниками саме таких документів.

    До того ж документація конкурсних торгів готується Замовником у відповідності з частиною другою статті 22 Закону( 2289-17 ), керуючись при цьому стандартною документацією конкурсних торгів, яка повинна відповідати їй за формою і змістом.

    VII. Додаткова інформація:

    Частиною третьою статті 12 Закону( 2289-17 ) встановлено, що відповідальність за вибір та застосування процедур закупівлі несуть виключно службові (посадові) особи замовника — члени комітету з конкурсних торгів персонально.

    Директор департаменту державних закупівель та державного замовлення Мінекономрозвитку

    Б. М. Горбанський

    {Текст взято з сайту Мінекономрозвитку України http://www.me.gov.ua}

    Юридичний портал Справедливість

    Рейтинг: 4.7/5, основан на 25 голосах.

    Вам будет интересно:

    Адвокаты сформируют «черный список» тех, кто нарушает их права, – И.Костин

    Старший партнер ЮК «Правовой альянс» Илья Костин на своей странице в соцсети заявил, что адвокаты приняли решение сформировать «черный список» всех, кто нарушает права адвокатов. Согласно сообщению, ...

    Налоговые расследования будут осуществляться в режиме видеоконференции, – ГНС Украины

    Государственная налоговая служба Украины подписала соглашение о поставках систем видеосвязи для подразделений, осуществляющих досудебные расследования.

    Принципы раздела наследства

    Кто может считаться законным наследником, принципы раздела наследства и помощь адвоката в этом непростом вопросе.

    Про затвердження проекту капітального ремонту автомобільної дороги М-07 Київ - Ковель - Ягодин на ділянці км 30 + 600 - км 64 + 000 в межах Київської області, Кабінет Міністрів України

    Про затвердження проекту капітального ремонту автомобільної дороги М-07 Київ — Ковель — Ягодин на ділянці км 30 + 600 — км 64 + 000 в межах Київської області





    Юридическая практика:
    Про визнання права на спадкове майно в порядку ...

    Про визнання права на спадкове майно в порядку спадкової трансмісії Якщо спадкоємець майна за заповітом помер і не встиг її прийняти, не зміг провести нотаріальне оформлення після відкриття ...

    Про поділ спадкового майна

    Про поділ спадкового майна Юристами було складено судовий позов в якому від суду вимагалося прийняти рішення про визнання права власності на частину ...

    Про визнання дій нотаріуса неправомірними та зобов'язання ...

    Про визнання дій нотаріуса неправомірними та зобов'язання вчинення дій Нотаріусам заборонено безпідставно вводити людей в паніку відмовляючи у вчиненні нотаріальних дій


    Консультации по наследству:
    Як діє заповіт після смерті людини

    Не можу розібратися з питанням про спадок. У подруги трапилася біда, у неї померли батьки, і вони не залишили заповіту на ...

    Розділ спадщини між спадкоємцями за заповітом

    Доброго дня, адвокати та юристи сайту! Я вже користувався вашою адвокатською допомогою і Ви завжди давали мені грамотні юридичні ...

    Порядок вступу та відмова від спадщини

    У мене склалася дуже складна ситуація, тому всі свої надії я покладаю на Вас, шановні адвокати по спадкових справах, адже ...


    Новости наследственных дел:
    На сегодняшнем заседании правительства планируется ...

    На сегодняшнем заседании правительства планируется рассмотреть план мероприятий по выполнению СА с ЕС Кабинет министров Украины на сегодняшнем заседании рассмотрит план мероприятий по выполнению соглашения об ассоциации с Евросоюзом. Об этом говорится в повестке дня заседания на сайте правительства.

    Судья не может считаться независимым от политического .

    Судья не может считаться независимым от политического влияния, если его карьера зависит от изменчивого политического вектора, - Я.Романюк 22 декабря во время заключительного заседания Наблюдательного Комитета проекта Совета Европы «Усиление независимости, эффективности и профессионализма судебной власти на Украине» Председатель Верховного Суда Украины Ярослав Романюк заявил, что «одним из самых опасных с точки зрения формирования независимой судебной системы на современном этапе факторов является политическая составляющая».

    Прокурор Донецкой области пытается в суде оспорить ...

    Прокурор Донецкой области пытается в суде оспорить его люстрацию Руководителю прокуратуры Донецкой области Николаю Франтовскому не удалось с первого раза обжаловать свое увольнение с должности через люстрацию, сообщает «Первая инстанция».


    Рекомендации пользователей:
    1676b6902a1c6c119988b3b7eb617bca