Причиною аварії, яка днями сталася на дорозі «Рафаїлівка-Ровеньки» Луганської області стала зупинка двигуна автобуса, повідомляє відділ зв'язків із громадськістю ГУМВС України в Луганській області.
55-річний водій автобуса ПАЗ, який здійснював перевезення робітників до місця роботи на шахту «Комсомольська» ДП «Антрацит», не впорався з керуванням і насипом з'їхав задом у кювет із шестиметрової висоти. У автобусі, який місцеві мешканці називають «ботинком», на час аварії перебувало десять пасажирів. Дехто спробував вистрибнути на ходу, аби зберегти життя. Але внаслідок ДТП загинуло дві людини, ще семеро з тілесними ушкодженнями різного ступеня тяжкості знаходяться в лікарні міста Ровеньки.
Водій автобуса за попередніми результатами медичного огляду на момент ДТП був тверезий. На запитання, чи давно робочих возить саме такий автобус, постраждалі відповідають, що це ще порівняно хороша машина.
«Отакі нам дають. Як кажуть: «губи нафарбують» автобусу — й увесь ремонт, та випускають на лінію, хоч чхають, пирхають оті «ботинки»,- кажуть люди.
А ще потерпілі розповіли, що водій був за кермом другу добу. Може, тому й не зреагував, хоча можна було повернути автобус боком й таким чином уникнути падіння.
До речі, автобус працював на газовому паливі, і лише завдяки щасливому випадку балони не вибухнули, хоча сама система була пошкоджена, довелося залучити представників МНС, аби евакуювати небезпечні конструкції.
«Автомобільну війну» з Росією вдасться залагодити впродовж кількох днівУгода Росії та України про взаємне незастосування утилізаційного збору на автомобілі буде підписана протягом декількох днів.
Затверджено Технічний регламент безпеки машинЗатверджено Технічний регламент безпеки машин та план заходів з його застосування. Відповідну постанову №62 Кабінет Міністрів прийняв 30 січня 2013 року. Ця постанова набирає чинності через шість ...
| Про проведення новорічних та різдвяних свят для дітей, Міністерство освіти і науки УкраїниПро проведення новорічних та різдвяних свят для дітей На виконання Указу Президента України від 27.11.2013 № 653 ( 653/2013 ) та доручення Прем’єр-міністра України М. Азарова від 29.11.2013 № 47246/1/1-13 з метою організації змістовного дозвілля та відпочинку дітей під час новорічних і різдвяних свят 2014 року Міністерство рекомендує розробити та затвердити відповідні плани роботи.
Про затвердження величини інвестиційної складової тарифу ПАТ "ДТЕК Західенерго", Національна комісія, що здійснює державне регулювання у сфері енергетикиПро затвердження величини інвестиційної складової тарифу ПАТ "ДТЕК Західенерго" Відповідно до Закону України "Про електроенергетику" ( 575/97-ВР ), Указу Президента України від 23.11.2011 № 1059 ( 1059/2011 ) "Про Національну комісію, що здійснює державне регулювання у сфері енергетики", розпорядження Кабінету Міністрів України від 08.09.2004 № 648-р( 648-2004-р ) "Про заходи щодо реконструкції та модернізації теплоелектростанцій та теплоелектроцентралей у період до 2020 року" (зі змінами, унесеними розпорядженням Кабінету Міністрів України від 18.06.2008 № 850-р), наказу Міністерства палива та енергетики України від 24.05.2006 № 183( z0701-06 ) "Про затвердження Порядку підготовки та фінансування проектів з метою реалізації плану реконструкції та модернізації теплових електростанцій", зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 13.06.2006 за № 701/12575, ураховуючи наказ Міністерства енергетики та вугільної промисловості України від 20.04.2012 № 253 "Про внесення змін у додаток до наказу Міністерства палива та енергетики від 09.10.2008 № 499", розпорядження Кабінету Міністрів України від 24.10.2012 № 807-р( 807-2012-р ) "Про схвалення техніко-економічного обґрунтування "Реконструкція енергоблока № 4 Ладижинської теплової електричної станції публічного акціонерного товариства "Західенерго", Національна комісія, що здійснює державне регулювання у сфері енергетики, ПОСТАНОВЛЯЄ:
|