Причиною аварії, яка днями сталася на дорозі «Рафаїлівка-Ровеньки» Луганської області стала зупинка двигуна автобуса, повідомляє відділ зв'язків із громадськістю ГУМВС України в Луганській області.
55-річний водій автобуса ПАЗ, який здійснював перевезення робітників до місця роботи на шахту «Комсомольська» ДП «Антрацит», не впорався з керуванням і насипом з'їхав задом у кювет із шестиметрової висоти. У автобусі, який місцеві мешканці називають «ботинком», на час аварії перебувало десять пасажирів. Дехто спробував вистрибнути на ходу, аби зберегти життя. Але внаслідок ДТП загинуло дві людини, ще семеро з тілесними ушкодженнями різного ступеня тяжкості знаходяться в лікарні міста Ровеньки.
Водій автобуса за попередніми результатами медичного огляду на момент ДТП був тверезий. На запитання, чи давно робочих возить саме такий автобус, постраждалі відповідають, що це ще порівняно хороша машина.
«Отакі нам дають. Як кажуть: «губи нафарбують» автобусу — й увесь ремонт, та випускають на лінію, хоч чхають, пирхають оті «ботинки»,- кажуть люди.
А ще потерпілі розповіли, що водій був за кермом другу добу. Може, тому й не зреагував, хоча можна було повернути автобус боком й таким чином уникнути падіння.
До речі, автобус працював на газовому паливі, і лише завдяки щасливому випадку балони не вибухнули, хоча сама система була пошкоджена, довелося залучити представників МНС, аби евакуювати небезпечні конструкції.
Про внесення змін до постанови НКРЕ від 28.12.2011 № 175, Національна комісія, що здійснює державне регулювання у сфері енергетикиПро внесення змін до постанови НКРЕ від 28.12.2011 № 175 Відповідно до законів України «Про засади функціонування ринку природного газу» ( 2467-17 ), «Про природні монополії»( 1682-14 ) та Указу Президента України від 23.11.2011 № 1059( 1059/2011 ) «Про Національну комісію, що здійснює державне регулювання у сфері енергетики», до Методики розрахунку тарифів на транспортування та постачання природного газу для підприємств з газопостачання та газифікації( v0983227-02 ), затвердженої постановою НКРЕ від 04.09.2002 № 983, та Процедури встановлення та перегляду НКРЕ тарифів на транспортування, розподіл, постачання природного газу, зберігання (закачування, зберігання та відбір) природного газу, транспортування нафти, нафтопродуктів, аміаку магістральними трубопроводами ( v0749227-09 ), затвердженої постановою НКРЕ від 25.06.2009 № 749, Національна комісія, що здійснює державне регулювання у сфері енергетики, ПОСТАНОВЛЯЄ:
Про внесення змін до наказу Мінагрополітики від 28 грудня 2005 року № 759, Міністерство аграрної політики та продовольства УкраїниПро внесення змін до наказу Мінагрополітики від 28 грудня 2005 року № 759 Відповідно до статті 12 Закону України "Про молоко та молочні продукти"( 1870-15 ), наказу Міністерства аграрної політики України, Міністерства охорони здоров'я України, Державного комітету України з питань технічного регулювання та споживчої політики від 21 січня 2005 року № 24/28/18 ( z0100-05 ) "Про затвердження Порядку ведення реєстру атестованих виробників молока, молочної сировини і молочних продуктів", зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 26 січня 2005 року за № 100/10380, на підставі подання за результатами проведення атестації виробництва молока, молочної сировини і молочних продуктів атестаційних комісій відповідних територіальних органів виконавчої влади з питань аграрної політики та з метою інформування про суб'єктів господарювання, які здійснюють виробництво молока, молочної сировини і молочних продуктів, НАКАЗУЮ:
| Евросуд отказался давать властям Украины указания воздержаться от вмешательства в акции протеста23 декабря 2013 года Министерство юстиции Украины получило письмо от Европейского суда по правам человека по делу «Даневич и другие против Украины». В письме правительству сообщалось о том, что ...
На Рівненщині працівники ДАІ виявили чоловіка, який перебуває в розшукуЗовсім не той результат, на який сподівався, одержав 32-річний мешканець села Зоря Рівненського району. Молодик звернувся до центру надання послуг ДАІ аби отримати посвідчення водія. Натомість ...
|