Адвокаты по наследственным делам
Отзывы о нас
Доброй ночи!

Вы класс!!! Все что делаете для пользователей важно!!!

Как много актуальной информации. Огромнейшее Вам спасибо. С Вами приятно работать! Ребята - Вы действительно умнички.
Наши услуги

Вопрос к юристу по наследству:

Статьи
Право власності на спадок

Право власності на спадок Визнання прав власності на спадок (зразок судової справи), позовна заява про спадщину

Наследство по завещанию: раскрываем юридические ...

Наследство по завещанию: раскрываем юридические секреты Завещание необязательно гарантирует выполнение воли наследодателя, ведь в некоторых случаях можно признать завещание недействительным

Висновок уповноваженого органу за результатами здійснення моніторингу державних закупівель, Міністерство економічного розвитку і торгівлі УкраїниМІНІСТЕРСТВО ЕКОНОМІЧНОГО РОЗВИТКУ І ТОРГІВЛІ УКРАЇНИ

ЛИСТ

  1. 23.10.2012  № 3303-04/39882-08
  2. Старокостянтинівському міськвиконкому Хмельницької області вул. Острозького, 41, м. Старокостянтинів, Хмельницька обл., 31100 Державній казначейській службі України вул. Бастіонна, 6, м. Київ, 01601 Антимонопольному комітету України вул. Урицького, 45, м. Київ, 03680

    Висновок уповноваженого органу за результатами здійснення моніторингу державних закупівель

    Міністерством економічного розвитку і торгівлі України (далі — Мінекономрозвитку) відповідно до вимог пунктів 3, 3-1, 4, 5 частини другої статті 8 Закону України "Про здійснення державних закупівель"( 2289-17 ) (далі — Закон) та Порядку здійснення моніторингу державних закупівель( z1377-11 ), затвердженого наказом Мінекономрозвитку від 19.10.2011 № 155, зареєстрованим в Міністерстві юстиції України 01.12.2011 за № 1377/20115 (далі — Порядок), проведено моніторинг закупівлі за державні кошти реконструкції стадіону "Центральний", м. Старокостянтинів (оголошення № 285372 в інформаційному бюлетені "Вісник державних закупівель" від 06.09.2012 № 107/3 (709/3), Старокостянтинівським міськвиконком Хмельницької області (далі — Замовник) за процедурою закупівлі в одного учасника у приватного акціонерного товариства "Об'єднання "Прогрес".

    I. Дата початку здійснення моніторингу: 14.09.2012.

    II. Вид моніторингу: за ініціативою Мінекономрозвитку.

    III. Питання, за якими здійснювався моніторинг: наявність підстав для застосування Замовником процедури закупівлі в одного учасника відповідно до абзацу третього пункту 1.5 Порядку( z1377-11 ).

    IV. Результати здійснення моніторингу:

    На підставі наданих Замовником копій матеріалів для здійснення моніторингу встановлено наступне.

    Рішення про застосування процедури закупівлі в одного учасника реконструкції стадіону "Центральний", м. Старокостянтинів, оформлене протоколом засідання комітету конкурсних торгів Замовника від 05.09.2012 № 4.

    У пункті 5 обґрунтування застосування процедури в одного учасника (далі — обґрунтування) вказано, що умовою для застосування процедури закупівлі в одного учасника є пункт 5 частини другої статті 39 Закону ( 2289-17 ), а саме: потреба здійснити додаткову закупівлю у того самого постачальника з метою уніфікації, стандартизації або забезпечення сумісності з наявними товарами, технологіями, роботами або послугами, якщо заміна попереднього постачальника (виконавця робіт, надавача послуг) може призвести до несумісності або виникнення проблем технічного характеру, пов'язаних з експлуатацією та обслуговуванням.

    Відповідно до пункту 7 обґрунтування документами, що підтверджують наявність умови застосування процедури закупівлі, є: розпорядження Кабінету Міністрів України від 23.07.2012 № 551-р( 551-2012-р ) "Про внесення змін до переліку об'єктів і заходів, що фінансуються у 2012 році за рахунок коштів державного фонду регіонального розвитку"; позитивний експертний звіт щодо розгляду кошторисної частини проектної документації по робочому проекту "Реконструкція стадіону "Центральний" по вул. Острозького, 43 в м. Старокостянтинів Хмельницької області (перерахунок кошторису на залишок обсягів робіт) від 16.05.2012 № 23-00054-12, затверджений філією державного підприємства "Укрдержбудекспертиза" "Хмельницькийдержбудекспертиза"; розпорядження голови Хмельницької облдержадміністрації від 15.08.2012 № 224/2012-р "Про внесення змін до розпорядження голови обласної державної адміністрації від 16.05.2012 № 108/2012-р"; розпорядження міського голови від 16.05.2012 № 276/2012-р "Про затвердження проектно-кошторисної документації"; робочий проект на реконструкцію стадіону "Центральний"; договір генпідряду від 08.09.2008 № 14 на реконструкцію стадіону "Центральний"; позитивний комплексний висновок від 17.10.2008 № 408 державної експертизи по робочому проекту на реконструкцію стадіону "Центральний", виданий філією державного підприємства "Спеціалізована державна експертна організація — Центральна служба Української державної будівельної експертизи" у Хмельницькій області; дозвіл на виконання будівельних робіт з реконструкції стадіону "Центральний" від 20.10.2008 № 41/6, виданий Інспекцією державного архітектурно-будівельного контролю в Хмельницькій області по північному регіону.

    Водночас за результатами аналізу наданих Замовником документів, зокрема, позитивного комплексного висновку від 17.10.2008 № 408 державної експертизи по робочому проекту на реконструкцію стадіону "Центральний" та позитивного експертного звіту щодо розгляду кошторисної частини проектної документації по робочому проекту "Реконструкція стадіону "Центральний" по вул. Острозького, 43 в м. Старокостянтинів Хмельницької області від 16.05.2012 № 23-00054-12, встановлено що, відбувся перерахунок кошторису на залишок обсягів робіт по вказаному об'єкту у зв'язку із зростанням вартості будівництва з 2008 по 2012 роки.

    Ураховуючи викладене, оскільки потреба здійснити додаткову закупівлю у того самого постачальника з метою уніфікації, стандартизації або забезпечення сумісності з наявними, зокрема, роботами, якщо заміна попереднього виконавця робіт може призвести до несумісності або виникнення проблем технічного характеру, пов'язаних з експлуатацією та обслуговуванням об'єкта, відсутня, а має місце лише збільшення вартості робіт з реконструкції стадіону, необхідності у застосуванні замовником процедури закупівлі в одного учасника за умовою, передбаченою пунктом 5 частини другої статті 39 Закону( 2289-17 ), не було.

    V. Висновок за результатами здійснення моніторингу:

    Мінекономрозвитку вважає, що вищевказана процедура закупівлі в одного учасника застосована Замовником без наявності умови застосування процедури закупівлі в одного учасника, передбаченої частиною другою статті 39 Закону( 2289-17 ).

    VI. Рекомендації за результатами здійснення моніторингу:

    За результатами проведеного моніторингу та ураховуючи, що реконструкція стадіону "Центральний" по вул. Острозького, 43 в м. Старокостянтинів Хмельницької області ведеться за договором генпідряду від 08.09.2008 № 14, укладеного за результатами процедури закупівлі, проведеної у 2008 році, Мінекономрозвитку пропонує розглянути можливість внесення змін до договору про закупівлю у випадку зміни встановленого згідно із законодавством органами державної статистики індексу інфляції, зміни курсу іноземної валюти у разі встановлення в договорі про закупівлю порядку зміни ціни залежно від зміни такого курсу, зміни біржових котирувань, регульованих цін (тарифів) і нормативів, які застосовуються в договорі про закупівлю, передбаченого пунктом 8 частини п'ятої статті 40 Закону( 2289-17 ).

    Директор департаменту державних закупівель та державного замовлення Міністерства економічного розвитку і торгівлі України

    Б. М. Горбанський

    {Текст взято з сайту Мінекономрозвитку України http://www.me.gov.ua}

    Юридичний портал Справедливість

    Рейтинг: 4.9/5, основан на 25 голосах.

    Вам будет интересно:

    які можуть проводити аудиторські перевірки професійних учасників ринку цінних паперів, ТОВ АФ "Рада Лтд", Національна комісія з цінних паперів та фондового ринку

    Про внесення змін до реєстру аудиторських фірм, які можуть проводити аудиторські перевірки професійних учасників ринку цінних паперів, ТОВ АФ "Рада Лтд"

    Заборгованості зі страхових виплат немає

    Станом на 1 серпня 2013 року заборгованості з виплат за лікарняними, допомоги по безробіттю, страхових виплат у шахтарських регіонах (регресних виплат) тощо не існує. З початку року Державне ...

    Украинские чиновники смогут общаться в видеочатах общегосударственной сети

    Виртуальная телекоммуникационная инфраструктура для Национальной системы конфиденциальной связи объединит все ведомства и министерства, и предоставит каждому из них возможность создать собственную ...

    Про призначення позачергових виборів Анадольського сільського голови (Анадольська сільська рада Хотинського району Чернівецької області), Верховна Рада України

    ПОСТАНОВА  Верховної Ради України У зв’язку з достроковим припиненням повноважень Анадольського сільського голови Бойка В. В. (Анадольська сільська рада Хотинського району Чернівецької області) та відповідно до пункту 30 частини першої статті 85 Конституції України( 254к/96-ВР ), частини третьої статті 14( 2487-17 ), частин першої( 2487-17 ) та п’ятої статті 15( 2487-17 ), статей 60( 2487-17 ), 61 Закону України( 2487-17 ) "Про вибори депутатів Верховної Ради Автономної Республіки Крим, місцевих рад та сільських, селищних, міських голів" Верховна Рада України постановляє:





    Юридическая практика:
    Про визнання права власності на спадкове майно ...

    Про визнання права власності на спадкове майно за законом Громадянка звернулася до юриста по спадковим справам з метою отримати допомогу у вирішенні питання про визнання права власності ...

    Про встановлення факту прийняття спадщини, виділення ...

    Про встановлення факту прийняття спадщини, виділення частини спадкового майна та про визнання права власності на спадкове майно Нотаріальне оформлення спадщини часто заходить у глухий кут через різні перешкоди та фактори. Однією із таких перешкод може ...

    Про усунення від права на спадкування

    Про усунення від права на спадкування Нещодавно до юристів по питанням спадщини звернулася громадянка, яка бажає усунути від права на спадкування свою сестру


    Консультации по наследству:
    Оскарження і вступ у права спадкування через суд

    Здрастуйте. Звертаюся до Вас не в перший раз, спасибі, допомогли з питанням про бездіяльність нотаріуса та прийняття спадщини ...

    Консультація адвоката з оформлення спадщини

    Добрий день! Не так давно, всього близько 2 місяців тому, у мене помер дідусь, який мав власну квартиру. Саме з цієї причини ...

    Оформлення спадщини після смерті батька

    У нашій родині сталося величезне горе. Крім того, що помер батько, так і ще почалися розборки з приводу спадщини батька. З'явилися ...


    Новости наследственных дел:
    На сегодняшнем заседании правительства планируется ...

    На сегодняшнем заседании правительства планируется рассмотреть план мероприятий по выполнению СА с ЕС Кабинет министров Украины на сегодняшнем заседании рассмотрит план мероприятий по выполнению соглашения об ассоциации с Евросоюзом. Об этом говорится в повестке дня заседания на сайте правительства.

    Судья не может считаться независимым от политического .

    Судья не может считаться независимым от политического влияния, если его карьера зависит от изменчивого политического вектора, - Я.Романюк 22 декабря во время заключительного заседания Наблюдательного Комитета проекта Совета Европы «Усиление независимости, эффективности и профессионализма судебной власти на Украине» Председатель Верховного Суда Украины Ярослав Романюк заявил, что «одним из самых опасных с точки зрения формирования независимой судебной системы на современном этапе факторов является политическая составляющая».

    Прокурор Донецкой области пытается в суде оспорить ...

    Прокурор Донецкой области пытается в суде оспорить его люстрацию Руководителю прокуратуры Донецкой области Николаю Франтовскому не удалось с первого раза обжаловать свое увольнение с должности через люстрацию, сообщает «Первая инстанция».


    Рекомендации пользователей:
    1676b6902a1c6c119988b3b7eb617bca