Адвокаты по наследственным делам
Отзывы о нас
Для меня это находка! Уже неделю зависаю у Вас на портале и уходить отсюда совсем не собираюсь. Интересно, здорово!

Спасибо его создателям и тем, от кого зависит работа этого портала.

Большущее спасибо творцам этого интернет проекта!!! Это на самом деле - большая находка! Удачи!
Наши услуги

Вопрос к юристу по наследству:

Статьи
Право власності на спадок

Право власності на спадок Визнання прав власності на спадок (зразок судової справи), позовна заява про спадщину

Наследство по завещанию: раскрываем юридические ...

Наследство по завещанию: раскрываем юридические секреты Завещание необязательно гарантирует выполнение воли наследодателя, ведь в некоторых случаях можно признать завещание недействительным

Як зацікавити приватного інвестора вкладати гроші у переробку відходів?

    Як зацікавити приватного інвестора вкладати гроші у переробку відходів?

    Державно-приватне партнерство — шанс для комунального господарства

    Здається, сьогодні на «комуналку» собак не вішає вже тільки той, хто просто втомився це робити. Втім, від того, що всі ми періодично «випускаємо пару», не змінилося майже нічого: споживачі не задоволені послугами й не поспішають за них платити, комунальники — споживачами та неокупністю тарифів. Справжня тобі революційна ситуація: одні не можуть, інші — не хочуть. Хоч усі розуміють: «комуналка» потребує модернізації вже сьогодні. Бо завтра може наступити Алчевськ чи Тернопіль у всій Україні.

    Як же врятуватися від комунального колапсу, якщо коштів у держави немає? Цю тему доволі жваво обговорювали учасники «круглого столу» в Рівному. Його головна думка, на якій, власне, і зійшлися: державно-приватне партнерство — якщо вже не панацея, то принаймні шанс, яким просто гріх не скористатися.

    Навіть сміття потребує сучасних відходів. Фото з сайту zeleniymaidan.org.ua

    Євген РАДЧЕНКО, директор ДП «Центр розвитку державно-приватного партнерства» Мінрегіону :

    — У чому складності державно-приватного партнерства? Немає належної комунікації між зацікавленими сторонами (центральні органи виконавчої влади — фонди — інвестори), у нас усе ще недосконала законодавча база в цій темі: пройти процедуру державно-приватного партнерства так, як це записано в законі, може тільки дуже знаюча й наполеглива людина — в інших просто опускаються руки. Тому й позитивних прикладів такого партнерства в Україні, на жаль, одиниці. Один із них — будівництво сміттєпереробного заводу в Рівному, який поки що перший і єдиний в Україні: скажімо, Київ обговорює цю тему вже 5 років. Наше підприємство якраз і створене для того, щоб допомагати втілювати подібні проекти. До речі, цього року вперше Мінрегіон виділив 40 мільйонів гривень безпосередньо для кредитування ОСББ — адже це теж острівці державно-приватного партнерства. Об’єднання співвласників через відповідно створену фінустанову можуть узяти гроші під конкретні проекти, що розраховані до 10 років, під 3% річних. 15 мільйонів гривень уже отримали 9 ОСББ Луцька, які представили свої проекти. До речі, Рівне теж активно йде шляхом створення ОСББ.

    Володимир ХОМКО, міський голова Рівного:

    — Без державно-приватного партнерства перспективи ЖКГ не існує — і це математичний висновок. Але… Річ у тім, що комунальна галузь в Україні вкрай заполітизована. Опозиція у неформальних розмовах каже: ми розуміємо, що комунальна галузь — це теж мав би бути бізнес, але з трибуни говоримо по-іншому, бо в нас така політична позиція. Влада і опозиція змінюються і в залежності від свого статусу маніпулюють «комуналкою». А МВФ та Світовий банк питають нас: куди ви йдете? Із сьогоднішніми тарифами у вас немає майбутнього.

    Справді, за два роки всі обласні водоканали стали банкрутами, бо в тарифі на воду немає інвестиційної складової. Коли я людям пояснюю, що хліб неможливо спекти за гривню, а продати за 50 копійок, вони це розуміють, а от щодо комунальних послуг — ні.

    Так, сміттєпереробний завод у Рівному вдалося звести, він обов’язково запрацює до кінця року. Але буду відвертим: втілити мою давню мрію, окрім того, що ми знайшли приватного інвестора, допоміг збіг обставин. По-перше, поруч із Рівним, у Здолбунові, є цементний завод, і саме це підприємство, що активно заміщує дорогий імпортний газ у виробничому процесі, використовуватиме продукти переробки сміття; по-друге, на 95% вичерпав себе міський сміттєполігон, поблизу якого й споруджено завод; і, по-третє, ми жодної копійки не заплатили за землю під будівництво — певну площу для цього виділив Рівненський район, розуміючи важливість проблеми. Все це неабияк здешевило проект.

    Василь БЕРТАШ, голова Рівненської облдержадміністрації:

    — Вважаю, така співпраця дасть нам змогу уже в недалекій перспективі вирішити проблему утилізації й переробки сміття з усієї області. Ми дослідили його морфологію і знаємо, що переважна більшість твердих побутових відходів підходять для відповідної переробки. Зрештою, досвід Швеції, яка вже навіть ввозить сміття на переробку з-за меж країни, свідчить про те, що радіус 200 кілометрів — цілком вигідна відстань для переробних заводів.

    Володимир ХОМКО:

    — Але зауважте, поки ми будемо брати за вивіз сміття по 6 гривень з людини, як це відбувається сьогодні, заводи, подібні до нашого, як гриби після дощу, в Україні не виникатимуть: не матиме інвестор прибутку за таких умов. Не в кожного ж трапляється такий збіг обставин, як у нас.

    Так, в угоді про державно-приватне партнерство ми записали, що тариф на вивезення сміття в Рівному не повинен перевищувати середній по сусідніх обласних центрах. Але ж у Німеччині та Швеції, де давно переробляється майже 100% сміття, тариф сьогодні на рівні 30 гривень з людини — 1% від середньої заробітної плати. У нас — 0,1%, і ми цю справу лише починаємо. Тобто в Рівному тариф, що окупається, сьогодні мав би становити 50 гривень, а далі, коли справи підуть і завод напрацює відповідні обсяги, впасти до середньоєвропейського — 30 гривень. Тариф — це об’єктивна реальність, вплинути на яку адміністративними методами неможливо. Пригадуєте, як в одному радянському фільмі на зборах колективу проголосували за те, щоб підвищити ККД насоса з 30 до 60%? Невже ми повертаємося у ті часи?

    Що ж до кредитів для ОСББ, які запроваджує Мінрегіон, то, вважаю, що люди масово не підуть їх брати навіть під 3%. А от якщо, скажімо, місто оплатить тіло кредиту, — підуть. Така співпраця буде лише на користь.

    Сергій БУЛЬБАС, президент Всеукраїнської асоціації приватних інвесторів у ЖКГ:

    — Як не крути, а найкращий і найстабільніший інвестор — населення. Брендові закордонні інвестори — це добре. Але маємо знайти таку модель співпраці, за якої комфортно почувалися і споживачі послуг, і ті, хто їх надає, й ті, хто інвестує в ЖКГ. Причому зелене світло держава мала б увімкнути саме для українського інвестора.

    Сьогодні люди його побоюються. Між тим, ніхто краще від власника управляти власністю не буде. Недаремно ж комунальна форма власності просто не витримала випробування часом і конкуренцією ні в Швеції, ні в Ізраїлі, ні в інших країнах. І про це маємо відверто говорити людям. Адже головний ризик для приватного інвестора — суспільне несприйняття. Ще один — політизованість галузі. На жаль, у нас немає поняття наступності органів влади. Тому одні віддають майно в оренду або концесію, інші — забирають. Причому тут хороші всі методи: від розриву договорів без жодних зобов’язань до кримінальних справ.

    Андрій ОСАДЧИЙ, юрист:

    — Головний камінь спотикання на цьому шляху — наша ментальність. Це у Рівному міський голова реально й професійно дивиться на речі. А є міські голови, які заявляють: комунальне підприємство мусить бути збитковим, нехай гроші на його утримання дає держава.

    Олександр ІГНАТЕНКО, керівник департаменту Мінрегіону:

    — Таке враження, що ми всі очікуємо «кінця світу» 21 грудня, успішно проїдаючи те, що нам дісталося у спадок. Прогрес, звісно, є, але дуже повільний. Візьмемо, наприклад, сміття. Ще кілька років тому 98% його хоронили на полігонах, а тепер 92%: ще 4 утилізують на заводах і 4 — переробляють. 185 населених пунктів в Україні мають роздільний збір сміття. До речі, Болгарія захоронює 100% сміття, Румунія — 98. Це країни-члени ЄС, вони отримали величезні транші від Євросоюзу, щоб навести порядок зі своїми полігонами.

    Наші ж сміттєполігони аж ніяк не відповідають екологічній безпеці. Тому якщо ми думаємо про власних дітей та онуків, іншого шляху, ніж сортування та переробка відходів, у нас немає. Ресурс засміченості Україна вичерпала. Або ми вживемо превентивних заходів, або знову буде Тернопіль чи, якщо хочете, Сицилія.

    ВИСНОВКИ «КРУГЛОГО СТОЛУ»

    Державно-приватне партнерство — якщо вже не панацея, то, принаймні, шанс для житлово-комунального господарства, яким просто гріх не скористатися. На цьому зійшлися всі учасники «круглого столу». Втім, вдалих прикладів упровадження засад державно-приватного партнерства, як-от будівництво сміттєпереробного заводу в Рівному, в Україні поки що одиниці.

    Що треба зробити, аби подібних прикладів стало більше

    ♦ На рівні держави:

    «модернізувати» законодавство, розполітизувати галузь, створити комфортні умови для приватного капіталу, який у неї приходить і водночас чітко виписати межі його відповідальності; встановити постійну комунікацію між зацікавленими сторонами (міністерства — фонди — інвестори).

    ♦ На рівні громади:

    здолати радянські стереотипи несприйняття приватного інвестора, що приходить у «комуналку», усвідомити, що комунальні послуги — не безкоштовний сир, який, як відомо, буває тільки в мишоловці.

    ♦ На рівні місцевої влади:

    Урядовий Кур'єр

    Рейтинг: 4.9/5, основан на 25 голосах.

    Вам будет интересно:

    Щодо врахування суми дотаційних сертифікатів при розрахунку оптової ринкової ціни у грудні 2012 року, Національна комісія, що здійснює державне регулювання у сфері енергетики

    Щодо врахування суми дотаційних сертифікатів при розрахунку оптової ринкової ціни у грудні 2012 року Згідно з повноваженнями, наданими Законом України "Про електроенергетику"( 575/97-ВР ) та Указом Президента України від 23.11.2011 № 1059/2011( 1059/2011 ) "Про Національну комісію, що здійснює державне регулювання у сфері енергетики", відповідно до Правил Оптового ринку електричної енергії України ( v1028862-12 ), затверджених Протоколом Ради Оптового ринку електричної енергії України від 28.05.2012 № 8 та погоджених постановою НКРЕ від 09.08.2012 № 1028, постанов НКРЕ від 26.02.2001 № 184( v0184227-01 ) "Про затвердження Положення про порядок надання ліцензіатам з постачання електричної енергії за регульованим тарифом компенсації втрат від здійснення постачання електроенергії побутовим споживачам", від 16.11.2006 № 1487( v1487227-06 ) "Про затвердження Положення про порядок надання ліцензіатам з постачання електричної енергії за регульованим тарифом компенсації втрат від здійснення постачання електроенергії споживачам за тарифами, диференційованими за періодами часу", від 18.01.2007 № 27( v0027227-07 ) "Про затвердження Порядку надання ліцензіатам з постачання електричної енергії за регульованим тарифом компенсації втрат при здійсненні постачання електроенергії побутовим споживачам, які розраховуються за тарифами, диференційованими за періодами часу", від 26.06.2007 № 866( v0866227-07 ) "Про затвердження Порядку встановлення роздрібних тарифів на електричну енергію для вугледобувних підприємств", від 26.07.2007 № 996( v0996227-07 ) "Про затвердження Порядку надання ліцензіатам з постачання електричної енергії за регульованим тарифом компенсації втрат від здійснення постачання електричної енергії міському електричному транспорту за тарифами, встановленими на рівні, як для населення", від 21.02.2008 № 198( v0198227-08 ) "Про затвердження Порядку надання ліцензіатам з постачання електричної енергії за регульованим тарифом компенсації втрат від здійснення постачання електричної енергії, яка використовується для зовнішнього освітлення населених пунктів", від 02.04.2009 № 387( v0387227-09 ) "Про затвердження Порядку надання компенсації втрат ВАТ "Крименерго" та ВАТ ЕК "Одесаобленерго" від здійснення постачання електричної енергії дитячим центрам "Артек" і "Молода гвардія" та від 08.07.2010 № 795( v0795227-10 ) "Про затвердження Порядку встановлення роздрібних тарифів на електричну енергію для суб'єктів господарської діяльності, які реалізують інноваційні проекти, зареєстровані в установленому законом порядку, що передбачають впровадження та виробництво обладнання, а також матеріалів, сировини і комплектуючих для виробництва обладнання, яке виробляє енергію з використанням альтернативних джерел енергії" Національна комісія, що здійснює державне регулювання у сфері енергетики, ПОСТАНОВЛЯЄ:

    Про затвердження Інструкції про особливості направлення осіб рядового і начальницького складу Державної служби спеціального зв’язку та захисту інформації України у службові відрядження в межах України та за кордон, Адміністрація Державної служби спеціального зв'язку та захисту інформації України

    Зареєстровано в Міністерстві юстиції України 12 листопада 2013 р. за № 1924/24456 Про затвердження Інструкції про особливості направлення осіб рядового і начальницького складу Державної служби спеціального зв’язку та захисту інформації України у службові відрядження в межах України та за кордон

    Про затвердження Порядку організації та проведення особистого прийому громадян у Державному агентстві земельних ресурсів України та його територіальних органах, Міністерство аграрної політики та продовольства України

    Зареєстровано в Міністерстві юстиції України 17 вересня 2013 р. за № 1604/24136 Про затвердження Порядку організації та проведення особистого прийому громадян у Державному агентстві земельних ресурсів України та його територіальних органах

    Про звільнення О. Лукаш з посади Міністра Кабінету Міністрів України, Президент України

    Указ  Президента України Звільнити ЛУКАШ Олену Леонідівну з посади Міністра Кабінету Міністрів України. Президент України м. Київ 4 липня 2013 року № 362/2013





    Юридическая практика:
    Про усунення від права на спадкування та надання ...

    Про усунення від права на спадкування та надання права на спадкування Особа може позбутися права успадковувати спадкове майно за законом, якщо довести, що дана особа відмовилась у наданні догляду ...

    Про поділ спадкового майна, визнання права власності ...

    Про поділ спадкового майна, визнання права власності на спадкове майно Частки спадщини між спадкоємцями можуть бути, як рівними, так і не рівними, виходячи з декількох факторів, таких як заповіт ...

    Розподіл спадкового майна

    Розподіл спадкового майна Юрист професійно надала допомогу в розподілі спадку громадян, що звернулися до неї


    Консультации по наследству:
    Нюанси вступу в спадщину на будинок і автомобіль, вклад у банку

    Доброго Вам дня. Звертаюся до Вас з великим проханням допомогти порадою юриста. Знаю, Ви добре розбираєтеся в юридичних питаннях ...

    Оформлення прав на спадщину земельної ділянки (паю)

    Користуюся Вашими порадами вже не вперше і, чесно кажучи, вони мені сильно допомагають, коли справа доходить до судового розгляду. ...

    Як усунути від спадщини неугодного спадкоємця

    Будь ласка, вирішіть мою проблему в усуненні від спадкування недостойного спадкоємця. Такими справами не всі кваліфіковані ...


    Новости наследственных дел:
    На сегодняшнем заседании правительства планируется ...

    На сегодняшнем заседании правительства планируется рассмотреть план мероприятий по выполнению СА с ЕС Кабинет министров Украины на сегодняшнем заседании рассмотрит план мероприятий по выполнению соглашения об ассоциации с Евросоюзом. Об этом говорится в повестке дня заседания на сайте правительства.

    Судья не может считаться независимым от политического .

    Судья не может считаться независимым от политического влияния, если его карьера зависит от изменчивого политического вектора, - Я.Романюк 22 декабря во время заключительного заседания Наблюдательного Комитета проекта Совета Европы «Усиление независимости, эффективности и профессионализма судебной власти на Украине» Председатель Верховного Суда Украины Ярослав Романюк заявил, что «одним из самых опасных с точки зрения формирования независимой судебной системы на современном этапе факторов является политическая составляющая».

    Прокурор Донецкой области пытается в суде оспорить ...

    Прокурор Донецкой области пытается в суде оспорить его люстрацию Руководителю прокуратуры Донецкой области Николаю Франтовскому не удалось с первого раза обжаловать свое увольнение с должности через люстрацию, сообщает «Первая инстанция».


    Рекомендации пользователей:
    1676b6902a1c6c119988b3b7eb617bca