Адвокаты по наследственным делам
Отзывы о нас
Ваш сайт - супер так много чего тут интересного и необходимого. Желаю так держать и всего самого... наилучшего во всем.

Этот ресурс просто супер так много чего здесь любопытного и нужного. Желаю держаться так же высоко и дальше и всего самого... наилучшего во всем.

Этот портал не лучший друг - этот интернет сайт, - родственник для всех, кто сегодня живёт новыми видеоидеями!
Наши услуги

Вопрос к юристу по наследству:

Статьи
Право власності на спадок

Право власності на спадок Визнання прав власності на спадок (зразок судової справи), позовна заява про спадщину

Наследство по завещанию: раскрываем юридические ...

Наследство по завещанию: раскрываем юридические секреты Завещание необязательно гарантирует выполнение воли наследодателя, ведь в некоторых случаях можно признать завещание недействительным

Богдан СТРУТИНСЬКИЙ: «Мрію про національний мюзик-хол з вітчизняними брендовими іменами»

    Богдан СТРУТИНСЬКИЙ: «Мрію про національний мюзик-хол з вітчизняними брендовими іменами»Лариса СЕМАКА для «Урядового кур’єра»

    Художній керівник Київського національного академічного театру оперети Богдан СТРУТИНСЬКИЙ

    «Сьогодні ті, хто ще не був у Національній опереті, живуть стереотипами: «так ето ж аперета…» Чому? Банальний брак культури! Тому я щоденно створюю театр високого рівня в усьому: ми пропонуємо глядачеві не просто виставу, а окремий інтелектуальний проект від інтерактивного спілкування з глядачем до шоку! Звичайно, позитивного мистецького шоку! Моя мета — театр широкого профілю, якому підвладне як класичне музичне мистецтво, так і його авангардні течії. Це практика всіх великих європейських театрів», — упевнений наш герой, художній керівник Київського національного академічного театру оперети Богдан Струтинський, який працює, не чекаючи «дякую», а за покликанням серця.

    — Пане Богдане, як минуло літо, встигли перепочити?

    — Я такий невгамовний, що взагалі не відпочиваю. Це така хвороба, яку не пояснити.

    — Тоді розкажіть про досягнення минулого, 77-го, сезону.

    — Я поділив би досягнення минулого сезону на три умовні частини: художня форма, реконструкція театру, адміністративно-управлінська, де ми постаралися перезавантажити колектив заради звершень першої складової. Почнемо із творчості. Маю відзначити реалізацію творчих планів і перемоги нової команди. Рік тому в нас почали працювати нові головні спеціалісти, і вони показали добру роботу.

    Насичено минув гастрольний період: Литва, Румунія, Німеччина. Відбулися дві великі прем’єри: брендова «За двома зайцями» і «Циганський барон» — значна, масштабна робота, фактично опера. Останню ми майже відродили — повернули 75% музичного матеріалу. Крім того, цього року ми здійснили такі масштабні міжнародні проекти, як два спільних гала-концерти з Каунаським державним музичним театром — у Каунасі й Києві, а навесні — спільний гала-концерт із провідними солістами Бухарестського театру оперети «Іон Дачіан». А для шанувальників симфонічної класики навесні відбувся концерт за участю симфонічного оркестру нашого театру і провідних солістів-вокалістів «Перлини світової симфонічної та вокальної музики». Нинішній вокальний рівень наших виконавців дає змогу успішно виконувати і оперету, і оперу.

    Існує шаблонна думка, що концерт роблять за принципом: "Збери докупи абиякі номери, додай ведучого". У Київській опереті щоразу створюють виставу із власною концепцією, готують нові номери, хореографію, візуальні спецефекти. Так було і під час спільного гала-концерту з провідними солістами Бухарестського театру оперети "Іон Дачіан". Фото з архіву Київського національного академічного театру оперети

    Богдане Дмитровичу, одне з головних надбань Національної оперети — репертуар, розрахований на всі вікові та соціальні групи глядачів. Розкажіть: за яким принципом він складається?

    — Я прихильник диференціації репертуару за подіями й віковими уподобаннями або і за соціальною належністю. Малюкам та дошкільнятам потрібні вистави, де щотри хвилини змінюється дія, інакше дитина засне чи їстиме цукерки. Учням 1—4 класів та підліткам ще цікава «Білосніжка» і вже зрозуміла вистава «Чиполліно». Модерн-балет «Танго життя» презентуємо вибагливій, обізнаній з елітарним мистецтвом молодій публіці. Для старшого покоління — найпопулярніші оперети і мюзикли. До того ж у нас є «Театр у фойє», позиціонований як салонний театр із недешевими квитками, які не кожен може собі дозволити, — це вже вистави high-класу.

    Веду до того, що театр — це живий організм, який має вдосконалюватися, оновлюватися, йти за часом, ба навіть випереджати потреби суспільства.

    Оперета — надзвичайно демократичний жанр, але ж «не оперетою єдиною»… Серед 23 театрів Києва маємо найбільший фінансовий план, який до кінця року здолаємо, я в цьому переконаний.

    — Ще триває реконструкція приміщення театру. Чи зроблено найголовніше?

    — Перший етап реконструкції ми майже завершили. Оновили фасад, дах, гранітний цоколь, зробили повну гідроізоляцію фундаменту. Повірте, для будівлі театру це дуже важливо, оскільки їй уже 110 років, а під фундаментом протікає річка Либідь. Води вимили фундамент.

    Не лякайтеся, тепер ми міцно стоїмо на ногах: за спеціальною технологією було вбито 244 дев’ятиметрові палі, з’єднані особливими тросами. Робота, маю зазначити, колосальна.

    Окрім того, нам вдалось отримати акт на землю. Зізнаюся, мені б хотілося більше, бо я в хорошому розумінні голодний до роботи, фанатичний егоїст, коли йдеться про театр, відстоювання інтересів мистецтва.

    — Чи змінилося ставлення до театру оперети з огляду на впроваджені вами зміни?

    — Вісім років тому театр був у критичному стані. Може, тому й досі, ніде правди діти, є інерція сприйняття оперети тими, хто ще жодного разу не завітав до сьогоднішнього театру. Звучить амбітно, але, гадаю, ми семимильними кроками йдемо вперед. Що маю на увазі? Спостережливий глядач за півроку помічає зміни. Це не випадковість, це алгоритм, маркетингова програма позиціонування театру.

    Свого глядача треба виховувати позитивом. Саме в опереті він має поринути в радість, чистоту, забути всі прикрощі. А від нас нести творчість у свою працю. Тож кожна вистава в опереті — певний експеримент для всіх. І наші гала-концерти, на які квитки публіка розкуповує за місяць-два, — теж яскраве підтвердження цього.

    Існує шаблонна думка, що концерт роблять за принципом: «Збери докупи абиякі номери, додай ведучого». Ні, до кожної події ми створюємо повноцінну виставу із власною концепцією, надзавданням, готуємо нові прем’єрні номери, сучасну хореографію, візуальні спецефекти. І всім учасникам дійства це відомо: артистам, режисерам, їхнім помічникам, службовцям театру. Це вулик, в усіх куточках якого триває робота, бо знають, що я не дам нікому спати. Якщо вони заснуть, то просплять своє життя! Акторське життя дуже швидкоплинне…

    — Солісти Київського національного академічного театру оперети не поступляться вокалом оперним співакам. Де відшукуєте таланти?

    — Добираю акторів виключно на щомісячних конкурсах. Звичайно, разом із головними спеціалістами. Як правило, це студенти Київської, Донецької, Одеської, Львівської, Московської консерваторій, театральних інститутів, училищ.

    Проте, зізнаюся, проблеми є. І головна з них — важко втримати молодь тут, в Україні. Не хоче вона працювати за копійки, коли за кордоном може отримати достойну зарплатню. Причому йдеться не лише про театри…

    — Що для вас пріоритетне в акторській праці?

    — Талант, голос, драматична гра. Опера дає змогу статично виконати арію. Ми інші: тут треба грати, танцювати, і тут же, балансуючи дихання, одразу перейти на грудний регістр із головного регістру та ще й голос подати, а не «козликом» прощебетати. Зіграти, мало того — в дії зіграти, з предметом зіграти, подати енергетичний посил!

    Розумію: складно! Але служимо великому мистецтву! Тому молодь, яка приходить, дуже «сира», маю на увазі не навчена, хоч і з вищою освітою. Зізнаюся, що жодного готового актора ще не прийняв на роботу. Тому ми вчимо, даємо акторські завдання, слухаємо вдруге, а коли вже претендент утретє приходить, проводимо прослуховування з оркестром. І якщо актор успішно долає і це випробування, укладаємо контракт на рік.

    — Лише на один рік?

    — Так. Протягом цього часу артист має виконувати творчі завдання, виявляючи і здібності, й людські якості, що, погодьтеся, дуже важливо для творчого осередку.

    Кожен молодий актор-початківець повинен пройти жорна казки або масовки. Хоч моїм молодим акторам пощастило: вони приходять і відразу отримують головні ролі. А коли ж їм грати — коли «дочергикають» до столітнього ювілею?! Ветерани знизують плечима: «Е, ні! У нас такого не було. Ми по 10 років чекали ролі!»

    Я іншої думки. Згоден, молода людина ще не має досвіду, але вона візьме завзяттям, енергією, зачарує глядача. Заради нашої сцени актори худнуть до 10 кілограмів, днюють й ночують, аби прожити образ. Зростають. Декого запрошують на роботу за кордон. Не займатимуся самообманом, знаю: виростив, випестив, а маю відпустити. Що ж, із болем, але відпускаю...

    — З огляду на колосальну реконструкцію, нові костюми, декорації — яке ваше ставлення до спонсорування академічного мистецтва?

    Апріорі добре ставлюся і готовий до співпраці. Але знайти спонсора непросто. Нині в Україні немає законодавства, яке б давало змогу людям займатися меценатством, а не декларувати його. Така сама ситуація із законом про театри й театральну справу, а тепер є закон про заклади культури вже 2011 року. І що? Закон є, а підзаконних документів немає. Тому виникають величезні проблеми. Написано «Театри є не дохідними організаціями» і далі, що ми є підприємством і внесені до Реєстру закладів культури. Отже, маємо сплачувати податки на рівні автозаправок. Навіть більше, оскільки сплачуємо ще й за авторське право!

    Ми готові бути партнерами, готові до взаємовигідних умов співпраці, але жебракувати не можемо! Світовий рівень музичного мистецтва так стрімко рухається вперед! Я бачив новітні технології, знаю, як їх упровадити, та до нас вони йдуть надто повільно або взагалі не дійдуть.

    Не беру Бродвей — Сербський народний театр має три сцени, чотири ресторани, стара будівля прилягає до нової... У Театрі Райкіна сцена робить хвилю, а куліса рухається вперед-назад-навколо! Думається: «Який це простір для режисерських пошуків і форми, й змісту. Як же ми відстали». А коли гастролюємо в периферії, обласних центрах, розумію, що наш театр на сьомому небі. Звичайно, все пізнається в порівнянні

    Зізнаюся, що плани мої грандіозні. Наша молодь має знати: життя не лише в Лондоні, тому мрію побудувати національний мюзик-хол в Україні з вітчизняними брендовими іменами. А поки що всіх читачів «Урядового кур’єра» запрошую на відкриття 78-го сезону.

    ДОСЬЄ «УК»

    Урядовий Кур'єр

    Рейтинг: 4.7/5, основан на 25 голосах.

    Вам будет интересно:

    Про надання права підпису, Міністерство охорони здоров'я України

    Про надання права підпису Відповідно до підпункту 2.2.2 пункту 2.2 Регламенту роботи МОЗ України( v0884282-07 ), затвердженого наказом МОЗ України від 29 грудня 2007 р. № 884, НАКАЗУЮ:

    Про затвердження Положення про діяльність депозитарних установ щодо зберігання активів інституційних інвесторів, Національна комісія з цінних паперів та фондового ринку

    Зареєстровано в Міністерстві юстиції України 17 липня 2013 р. за № 1199/23731 Про затвердження Положення про діяльність депозитарних установ щодо зберігання активів інституційних інвесторів

    Папа Римський Бенедикт XVI іде у відставку

    Папа Бенедикт XVI іде у відставку в кінці цього місяця. Таку новину підтвердив Ватикан. Передає УНН з посиланням на лондонську службу ВВС.

    Про внесення змін до Розпорядження Президента України від 6 червня 2011 року № 190, Президент України

    Розпорядження  Президента України 1. На часткову зміну пунктів 2 і 3 Розпорядження Президента України від 6 червня 2011 року № 190( 190/2011-рп ) "Про Робочу групу з питань розвитку взаємодії України з Митним союзом Республіки Білорусь, Республіки Казахстан та Російської Федерації":





    Юридическая практика:
    Про усунення від права на спадкування

    Про усунення від права на спадкування У житті бувають такі ситуації, коли при розподілі спадщини, на її частину бажають претендувати ті спадкоємці, які хочуть ...

    Про усунення перешкод у здійсненні права на спадкування ...

    Про усунення перешкод у здійсненні права на спадкування та визнання права власності в порядку спадкування за заповітом Починаючи процес нотаріального оформлення спадкового майна, громадяни часто зіштовхуються із перешкодами, які можна вирішити ...

    Про поділ спадкового майна

    Про поділ спадкового майна Юристами було складено судовий позов в якому від суду вимагалося прийняти рішення про визнання права власності на частину ...


    Консультации по наследству:
    Як отримати спадщину в Україні і які потрібні документи у спадок?

    Мій батько недавно помер і залишив після себе велику спадщину, але я не можу її отримати, оскільки мені заважає його цивільна ...

    Нюанси вступу в спадщину на будинок і автомобіль, вклад у банку

    Доброго Вам дня. Звертаюся до Вас з великим проханням допомогти порадою юриста. Знаю, Ви добре розбираєтеся в юридичних питаннях ...

    Консультація про те, як подати позов до суду про прийняття спадщини

    Здрастуйте! Бачила не раз, що Ви допомагаєте у вирішенні юридичних проблем по спадку різного роду. Перейду відразу до своєї ...


    Новости наследственных дел:
    На сегодняшнем заседании правительства планируется ...

    На сегодняшнем заседании правительства планируется рассмотреть план мероприятий по выполнению СА с ЕС Кабинет министров Украины на сегодняшнем заседании рассмотрит план мероприятий по выполнению соглашения об ассоциации с Евросоюзом. Об этом говорится в повестке дня заседания на сайте правительства.

    Судья не может считаться независимым от политического .

    Судья не может считаться независимым от политического влияния, если его карьера зависит от изменчивого политического вектора, - Я.Романюк 22 декабря во время заключительного заседания Наблюдательного Комитета проекта Совета Европы «Усиление независимости, эффективности и профессионализма судебной власти на Украине» Председатель Верховного Суда Украины Ярослав Романюк заявил, что «одним из самых опасных с точки зрения формирования независимой судебной системы на современном этапе факторов является политическая составляющая».

    Прокурор Донецкой области пытается в суде оспорить ...

    Прокурор Донецкой области пытается в суде оспорить его люстрацию Руководителю прокуратуры Донецкой области Николаю Франтовскому не удалось с первого раза обжаловать свое увольнение с должности через люстрацию, сообщает «Первая инстанция».


    Рекомендации пользователей:
    1676b6902a1c6c119988b3b7eb617bca