Адвокаты по наследственным делам
Отзывы о нас
Благодарим всех за качественную работу. Ваш сайт - без всякого сомнения на сегодняшний день - единственный в своем роде. Здорово, что есть такие нужные интернет проекты. Сайт достаточно многообразен в пользовании. На нем удобно проводить отдых - просто и быстро.

Огромнейшее спасибо за тот большущий труд, который Вы делаете каждый день для всех нас. Молодцы!!!

Влюбилась в Ваш сайт!!! Какие же Вы умнички!!! Очень хочется пожелать Вам творческих успехов, динамичного развития и материального благополучия!
Наши услуги

Вопрос к юристу по наследству:

Статьи
Право власності на спадок

Право власності на спадок Визнання прав власності на спадок (зразок судової справи), позовна заява про спадщину

Наследство по завещанию: раскрываем юридические ...

Наследство по завещанию: раскрываем юридические секреты Завещание необязательно гарантирует выполнение воли наследодателя, ведь в некоторых случаях можно признать завещание недействительным

Про внесення змін до наказу Мінприроди від 17.06.2011 № 203, Міністерство екології та природних ресурсів УкраїниМІНІСТЕРСТВО ЕКОЛОГІЇ ТА ПРИРОДНИХ РЕСУРСІВ УКРАЇНИ

НАКАЗ

  1. 23.08.2013  № 366
  2. Про внесення змін до наказу Мінприроди від 17.06.2011 № 203

    З метою виконання Угоди між Урядом України і Європейським Союзом про фінансування програми "Підтримка реалізації Стратегії національної екологічної політики України на період до 2020 року" НАКАЗУЮ:

    1. Внести зміни до Положення про Спільну групу з моніторингу виконання Угоди між Урядом України і Європейським Союзом про фінансування програми "Підтримка реалізації Стратегії національної екологічної політики України на період до 2020 року", затвердженого наказом Мінприроди від 17.06.2011 № 203, виклавши його у новій редакції, що додається.

    2. Контроль за виконанням цього наказу покласти на першого заступника Міністра Романова М.І.

    Міністр

    О. А. Проскуряков

    ЗАТВЕРДЖЕНО Наказ Міністерства екології та природних ресурсів України 17.06.2011 № 203 (у редакції наказу Мінприродии від 23.08.2013 № 366)

    ПОЛОЖЕННЯ про Спільну групу з моніторингу виконання Угоди між Урядом України і Європейським Союзом про фінансування програми "Підтримка реалізації Стратегії національної екологічної політики України на період до 2020 року"

    1. Дане Положення розроблено на основі:

    Типового положення про Спільну групу моніторингу програм, які реалізуються в Україні із застосуванням механізму секторальної бюджетної підтримки( v0460665-10 ), що затверджене наказом Міністерства економіки України від 22.04.2010 № 460 (далі — Типове положення) та додатка II до Фінансової Угоди між Україною та ЄС "Підтримка реалізації Стратегії національної екологічної політики на період до 2020 року" (далі — Угода).

    2. Поняття, що вживаються у цьому положенні, мають таке значення:

    секторальна бюджетна підтримка (далі — СБП) — спосіб реалізації програм допомоги ЄС, за якого фінансові ресурси, надані ЄС на безоплатній та безповоротній основі, переказуються до Державного бюджету України з метою їх подальшого використання згідно з бюджетним законодавством України для фінансування заходів з реформування узгодженого з ЄС сектору реалізації державної політики України;

    програма "Підтримка реалізації Стратегії національної екологічної політики України на період до 2020 року" (далі — Програма), яка реалізується із застосуванням механізму СБП, — документ, який є невід'ємною частиною міжнародного договору, укладеного між Урядом України та ЄС, і визначає комплекс заходів, що мають бути здійснені в рамках реформування сектору з охорони навколишнього природного середовища та реалізації державної екологічної політики України із застосуванням механізму СБП, очікувані результати, а також обсяги, умови та процедури отримання фінансових ресурсів, що надаються для реалізації цих заходів, та технічної допомоги ЄС для підтримки впровадження Програми;

    моніторинг Програми — діяльність, що передбачає спостереження, збирання, обробку, аналіз та узагальнення інформації стосовно виконання Програми з метою оцінки перебігу реформ у секторі з охорони навколишнього природного середовища та реалізації державної екологічної політики України;

    індикатори бюджетної підтримки (далі — Індикатори) — показники та/або критерії, що є невід'ємною частиною Програми, за допомогою яких визначається прогрес у досягненні цілей, визначених цією Програмою для кожного року або для одного року порівняно з іншим роком, оцінка результативності яких є передумовою прийняття ЄС рішення про надання подальшого фінансування.

    3. Спільна група моніторингу Програми (далі — СГМ) є координаційним органом, утвореним на період виконання Програми з метою забезпечення моніторингу виконання Індикаторів та координації діяльності усіх залучених міністерств, інших центральних органів виконавчої влади, установ та організацій для належного виконання Індикаторів та досягнення очікуваних результатів Програми.

    4. СГМ у своїй діяльності керується Конституцією ( 254к/96-ВР ) та законами України, актами Президента України та постановами Верховної Ради України, актами Кабінету Міністрів України, положеннями Програми, Типовим положенням( v0460665-10 ), а також цим Положенням.

    5. Основними завданнями СГМ є:

  3. моніторинг та контроль за реалізацією Програми шляхом визначення ступеня виконання Індикаторів;
  4. організація взаємодії органів державної влади, установ та організацій з питань забезпечення виконання Індикаторів та досягнення очікуваних результатів Програми;

    підготовка та розгляд пропозицій щодо виконання Індикаторів та досягнення очікуваних результатів Програми;

    підготовка рекомендацій та пропозицій щодо усунення недоліків та розв'язання проблемних питань, що стримують виконання Індикаторів та досягнення очікуваних результатів Програми;

    підготовка висновків щодо прогресу в ході виконання Програми, а також відповідності загальним та спеціальним умовам, визначеним Угодою, та результатів, яких було досягнуто протягом звітного періоду.

    6. СГМ відповідно до покладених на неї завдань має право:

    проводити аналіз ефективності заходів з досягнення належного рівня виконання Індикаторів та очікуваних результатів Програми;

    утворювати в разі потреби тимчасові експертні та робочі групи і залучати в установленому порядку до участі в них працівників міністерств, інших центральних органів виконавчої влади, органів місцевого самоврядування, підприємств, установ та організацій (за згодою), а також іноземних експертів, профінансованих за програмами ЄС;

    вносити пропозиції та рекомендації щодо підвищення ефективності заходів, спрямованих на досягнення належного рівня виконання Індикаторів та очікуваних результатів Програми;

    отримувати в установленому порядку від органів виконавчої влади інформацію, необхідну для виконання завдань Програми;

  5. забезпечувати погодження відповідних висновків, протоколів і звітів, потрібних за Програмою.
  6. 7. Відповідно до поставлених перед нею завдань та рівня компетенції, СГМ розподіляється на два дієвих рівні:

    (1) керівний комітет (далі — КК СГМ) та

    (2) технічний комітет (далі — ТК СГМ).

    8. Європейська Комісія буде представлена на всіх нарадах керівного та технічного комітетів СГМ і братиме в них участь. До участі у роботі СГМ залучатимуться також інші донори, зокрема представники Шведського агентства з міжнародної допомоги (далі — SIDA).

    9. СГМ має такий посадовий склад:

  7. на рівні КК СГМ:
  8. один представник від кожного заінтересованого міністерства або іншого центрального органу виконавчої влади за посадою не нижче керівника або заступника керівника структурного підрозділу такого органу (за згодою);

    представник Секретаріату Кабінету Міністрів України за посадою не нижче керівника сектору (за згодою);

  9. на рівні ТК СГМ:
  10. представники підрозділів Мінприроди, що відповідають за виконання показників, визначених додатком II до Угоди;

    не більше двох представників від кожного заінтересованого міністерства або іншого центрального органу виконавчої влади за посадою не нижче начальника відділу (за згодою);

    відповідальні виконавці вказаних підрозділів Мінприроди, що персонально відповідають за виконання показників, визначених додатком II до Угоди.

    До складу СГМ входять представники Мінприроди, а також Мінекономрозвитку, Мінфіну, Мін'юсту, МЗС та Мінрегіону, інших заінтересованих центральних органів виконавчої влади (за згодою) та Секретаріату Кабінету Міністрів України (зокрема Координаційного бюро європейської та євроатлантичної інтеграції Секретаріату Кабінету Міністрів) (за згодою). Представники неурядових організацій можуть брати участь у засіданнях керівного та технічного комітетів СГМ в якості запрошених спостерігачів.

    Головою СГМ є перший заступник Міністра екології та природних ресурсів України.

    Секретарем СГМ є спеціаліст структурного підрозділу Мінприроди, до компетенції якого належить реалізація державної політики у сфері охорони навколишнього природного середовища

    Персональний склад СГМ затверджується наказом Мінприроди України.

    10. Формою роботи СГМ є засідання, які скликаються її головою в разі потреби, але не рідше ніж один раз на рік для КК СГМ і щоквартально для ТК СГМ — для оцінки, обговорення та погодження ходу виконання Програми відповідно до загальних і особливих умов, оцінки досягнення показників, а також для розв'язання інших поточних питань.

    11. Засідання СГМ проводить її голова, в разі його відсутності — заступник Міністра екології та природних ресурсів України — керівник апарату.

    Голова СГМ:

  11. здійснює керівництво діяльністю СГМ, несе відповідальність за виконання покладених на неї завдань;
  12. бере участь у підготовці питань до розгляду на засіданні СГМ та визначає порядок денний засідання;
  13. за необхідністю створює міжвідомчі робочі групи, тимчасові експертні та робочі групи для проведення моніторингу виконання окремих завдань та підтримки процесу досягнення показників Програми.

  14. 12. Засідання СГМ вважається правомочним, якщо на ньому присутні більш як дві третини її членів.
  15. 13. Обговорення під час засідань КК СГМ на рівні керівництва має сприяти досягненню порозуміння щодо висновків (завчасно підготовлених спеціалістами ТК СГМ) стосовно прогресу в ході виконання Програми, а також відповідності загальним та спеціальним умовам, визначеним Угодою, та результатів, яких було досягнуто протягом звітного періоду.

    Метою обговорення є підготовка (на основі відкритості та об'єктивності) оцінки відповідності загальним та спеціальних умовам, а також — ходу виконання Індикаторів, яка згідно з Угодою має бути підготовлена Урядом України (Бенефіціаром), та яку Європейська Комісія, також користуючись власною оцінкою, підготовленою своїми співробітниками, чи підготовленою, в разі необхідності, із залученням зовнішньої технічної експертизи, буде використовувати як основу для прийняття рішення про здійснення виплати.

    У разі необхідності Українська сторона може висловити свою позицію шляхом голосування представників від України у СГМ. Таке рішення вважається схваленим Українською стороною, якщо за нього проголосувало дві третини членів СГМ від України, що взяли участь у голосуванні.

    Пропозиції та рекомендації СГМ фіксуються у протоколі, який підписується головуючим на засіданні та секретарем і надсилається усім членам СГМ та Кабінетові Міністрів України.

    Член СГМ, а також представники Європейського Союзу, які не підтримують пропозицій (рекомендацій), можуть викласти у письмовій формі окрему думку, що додається до протоколу засідання.

    14. Пропозиції та рекомендації СГМ можуть бути реалізовані шляхом прийняття Кабінетом Міністрів України рішення, проект якого вносить Мінприроди.

    15. Мінприроди вживає усіх необхідних заходів для забезпечення публічності реалізації Програми, зокрема її фінансування.

    16. Організаційне, інформаційне та матеріально-технічне забезпечення діяльності СГМ здійснює структурний підрозділ Мінприроди, до компетенції якого належить питання координації та комплексного аналізу реалізації державної політики у сфері охорони навколишнього природного середовища.

    Директор Департаменту стратегічного планування, економіки та фінансів

    Є.В. Ярова

    {Текст взято з сайту Мінприроди України http://www.menr.gov.ua/}

    Юридичний портал Справедливість

    Рейтинг: 4.5/5, основан на 25 голосах.

    Вам будет интересно:

    Своїм мистецтвом юна Саша Путря робила світ добрішим

    В Індійському культурному центрі Санскрітіпроходить виставка художніх робіт Саші Путрі та її батька Євгена, організована в рамках проведення Днів індійської культури в Україні.

    Про перерозподіл деяких видатків державного бюджету, передбачених Міністерству освіти і науки на 2013 рік, Кабінет Міністрів України

    Про перерозподіл деяких видатків державного бюджету, передбачених Міністерству освіти і науки на 2013 рік 1. Відповідно до частини дев’ятої статті 23 Бюджетного кодексу України( 2456-17 ) здійснити перерозподіл видатків, передбачених Міністерству освіти і науки у додатку № 5 до Закону України "Про Державний бюджет України на 2013 рік"( 5515-17 ) за програмою 2201170 "Здійснення методичного та матеріально-технічного забезпечення діяльності навчальних закладів" на видання, придбання, зберігання і доставку підручників і посібників для студентів вищих навчальних закладів, учнів загальноосвітніх і професійно-технічних навчальних закладів та вихованців дошкільних навчальних закладів, у межах їх загального обсягу в сумі 243200 тис. гривень між адміністративно-територіальними одиницями згідно з додатком.

    Відбудеться засідання Ради суддів України

    5 вересня 2014 року о 10 год. 00 хв. у приміщенні Верховного Суду України (м. Київ, вул. П. Орлика, 4-А)  відбудеться засідання Ради суддів України. Порядок денний ...

    Президент Украины подписал Указ о делегации Украины для участия в работе GRЕСО

    Президент Украины Виктор Янукович подписал Указ о делегации Украины для участия в работе Группы государств Совета Европы против коррупции (GRЕСО). Об этом сообщает пресс-служба главы государства.





    Юридическая практика:
    Про зміну черговості спадкування та визнання права ...

    Про зміну черговості спадкування та визнання права на спадкування Наш клієнт задоволений рішенням суду за апеляцією, яким виграно справу про зміну черговості спадкування та визнання права ...

    Про визнання права власності на житловий будинок ...

    Про визнання права власності на житловий будинок в порядку спадкування Юрист по спадщині надала допомогу у судовій справі про визнання права власності на житловий будинок в порядку спадкування

    Про усунення від права на спадкування

    Про усунення від права на спадкування Нещодавно до юристів по питанням спадщини звернулася громадянка, яка бажає усунути від права на спадкування свою сестру


    Консультации по наследству:
    Нюанси вступу в спадщину на будинок і автомобіль, вклад у банку

    Доброго Вам дня. Звертаюся до Вас з великим проханням допомогти порадою юриста. Знаю, Ви добре розбираєтеся в юридичних питаннях ...

    Розцінки на прийняття спадщини та послуги адвоката

    Добрий день, консультанти сайту. Насамперед, мене цікавить вартість юридичних послуг на спадщину в Києві. Моє питання банальне ...

    Як діє заповіт після смерті людини

    Не можу розібратися з питанням про спадок. У подруги трапилася біда, у неї померли батьки, і вони не залишили заповіту на ...


    Новости наследственных дел:
    На сегодняшнем заседании правительства планируется ...

    На сегодняшнем заседании правительства планируется рассмотреть план мероприятий по выполнению СА с ЕС Кабинет министров Украины на сегодняшнем заседании рассмотрит план мероприятий по выполнению соглашения об ассоциации с Евросоюзом. Об этом говорится в повестке дня заседания на сайте правительства.

    Судья не может считаться независимым от политического .

    Судья не может считаться независимым от политического влияния, если его карьера зависит от изменчивого политического вектора, - Я.Романюк 22 декабря во время заключительного заседания Наблюдательного Комитета проекта Совета Европы «Усиление независимости, эффективности и профессионализма судебной власти на Украине» Председатель Верховного Суда Украины Ярослав Романюк заявил, что «одним из самых опасных с точки зрения формирования независимой судебной системы на современном этапе факторов является политическая составляющая».

    Прокурор Донецкой области пытается в суде оспорить ...

    Прокурор Донецкой области пытается в суде оспорить его люстрацию Руководителю прокуратуры Донецкой области Николаю Франтовскому не удалось с первого раза обжаловать свое увольнение с должности через люстрацию, сообщает «Первая инстанция».


    Рекомендации пользователей:
    1676b6902a1c6c119988b3b7eb617bca