Адвокаты по наследственным делам
Отзывы о нас
Большущее спасибо творцам этого интернет проекта!!! Это на самом деле - большая находка! Удачи!

Спасибо его создателям и тем, от кого зависит продвижение портала.

Ваш интернет проект не только друг - этот портал, практически, - родственник для всех, кто живёт интересными видеоидеями!
Наши услуги

Вопрос к юристу по наследству:

Статьи
Право власності на спадок

Право власності на спадок Визнання прав власності на спадок (зразок судової справи), позовна заява про спадщину

Наследство по завещанию: раскрываем юридические ...

Наследство по завещанию: раскрываем юридические секреты Завещание необязательно гарантирует выполнение воли наследодателя, ведь в некоторых случаях можно признать завещание недействительным

Про накладення штрафу на Публічне акціонерне товариство НАЦІОНАЛЬНА КОМІСІЯ, ЩО ЗДІЙСНЮЄ ДЕРЖАВНЕ РЕГУЛЮВАННЯ У СФЕРІ КОМУНАЛЬНИХ ПОСЛУГ

ПОСТАНОВА

  1. 05.07.2013  № 95
  2. Про накладення штрафу на Публічне акціонерне товариство "Херсонська теплоелектроцентраль" за порушення Ліцензійних умов провадження господарської діяльності з транспортування та постачання теплової енергії

    Національною комісією, що здійснює державне регулювання у сфері комунальних послуг (далі — Комісія), у результаті розгляду 05.07.2013 на відкритому засіданні Акта планової перевірки ліцензованої діяльності Публічного акціонерного товариства "Херсонська теплоелектроцентраль" від 27.06.2013 № 44, проведеної на підставі наказу Комісії від 20.05.2013 № 64, установлено, що Публічне акціонерне товариство "Херсонська теплоелектроцентраль" (73036, м. Херсон, Бериславське шосе, буд. 1, код ЄДРПОУ 00131771, р/р 26003301012029 у Філії Херсонського обласного управління ВАТ "Ощадний державний банк України", МФО 352457, ліцензії АВ № 500708, АВ № 500709, голова правління — Педченко Богдан Антонович) порушило Ліцензійні умови провадження господарської діяльності з транспортування теплової енергії магістральними та місцевими (розподільчими) тепловими мережами( z1467-12 ), затверджені постановою Комісії від 10.08.2012 № 277 (далі — Ліцензійні умови з транспортування), та Ліцензійні умови провадження господарської діяльності з постачання теплової енергії( z1475-12 ), затверджені постановою Комісії від 10.08.2012 № 278 (далі — Ліцензійні умови з постачання), а саме:

    пункт 5.2.1 Ліцензійних умов з транспортування( z1467-12 ) та пункт 5.2.1 Ліцензійних умов з постачання( z1475-12 ) в частині повідомлення органу ліцензування про всі зміни даних, зазначених у документах, що додавалися до заяви про видачу ліцензії, зокрема щодо зміни вартості основних засобів, технологічного обладнання і технічної бази та керівника підприємства і керівного складу, складу інженерно-технічних працівників і робітників;

    пункт 2.1.5 Ліцензійних умов з транспортування( z1467-12 ) в частині наявності проектної та виконавчої документації на магістральні та місцеві (розподільчі) теплові мережі і (за наявності) теплові пункти, що перебувають у власності або користуванні ліцензіата, та забезпечують транспортування теплової енергії;

    пункт 5.3.1 Ліцензійних умов з транспортування( z1467-12 ) в частині здійснення ліцензованої діяльності без дотримання відповідних технологічних вимог, передбачених Правилами технічної експлуатації теплових установок і мереж ( z0197-07 ), затвердженими наказом Міністерства палива та енергетики України від 14.02.2007 № 71, зокрема недотримання термінів перегляду оперативних схем устаткування, інструкцій з експлуатації ЦТП, ліквідації аварій на ЦТП, пожежної безпеки на теплопунктах і насосних станціях, з техніки безпеки та охорони праці;

    пункт 2.1.7 Ліцензійних умов з транспортування( z1467-12 ), пункти 2.1.4( z1475-12 ) та 2.1.5 Ліцензійних умов з постачання( z1475-12 ) в частині забезпечення обліку теплової енергії, яка надходить у магістральні та місцеві (розподільчі) теплові мережі і теплові пункти ліцензіата і відпускається з теплових мереж і теплових пунктів ліцензіата та надходить в індивідуальні теплові пункти, а також забезпечення обліку реалізованої споживачам теплової енергії в натуральному виразі з використанням відповідних приладів обліку теплової енергії;

    пункт 2.1.8 Ліцензійних умов з транспортування( z1467-12 ) та пункт 2.1.6 Ліцензійних умов з постачання( z1475-12 ) в частині ведення бухгалтерського обліку господарської діяльності з транспортування та постачання теплової енергії окремо від обліку інших видів діяльності;

    пункт 5.2.3 Ліцензійних умов з транспортування( z1467-12 ) та пункт 5.2.3 Ліцензійних умов з постачання( z1475-12 ) в частині надання органу ліцензування повідомлення про провадження (намір провадити) інших, крім ліцензованих, видів діяльності;

    пункти 3.1( z1467-12 ) та 5.2.4 Ліцензійних умов з транспортування( z1467-12 ) та пункти 3.1( z1475-12 ) та 5.2.4 Ліцензійних умов з постачання( z1475-12 ) в частині надання до органу ліцензування статистичної звітності в обсязі, порядку і строки, визначені законодавством, а також дотримання вимог законодавства, яким регулюється діяльність у сфері природних монополій та у сфері теплопостачання, зокрема вимог пункту 2 постанови НКРЕ від 14.04.2011 № 606( z0588-11 ) "Про затвердження форм звітності НКРЕ у сфері теплопостачання і централізованого водопостачання та водовідведення".

    Згідно з повноваженнями, наданими Указом Президента України від 23.11.2011 № 1073( 1073/2011 ) "Про Національну комісію, що здійснює державне регулювання у сфері комунальних послуг", відповідно до статті 31 Закону України "Про теплопостачання" ( 2633-15 ) Національна комісія, що здійснює державне регулювання у сфері комунальних послуг, ПОСТАНОВЛЯЄ:

    1. Накласти штраф у розмірі 25000 (двадцять п'ять тисяч) гривень на Публічне акціонерне товариство "Херсонська теплоелектроцентраль" (73036, м. Херсон, Бериславське шосе, буд. 1, код ЄДРПОУ 00131771, р/р 26003301012029 у Філії Херсонського обласного управління ВАТ "Ощадний державний банк України", МФО 352457, голова правління — Педченко Богдан Антонович) за порушення:

    пункту 5.2.1 Ліцензійних умов з транспортування( z1467-12 ) та пункту 5.2.1 Ліцензійних умов з постачання( z1475-12 ) в частині повідомлення органу ліцензування про всі зміни даних, зазначених у документах, що додавалися до заяви про видачу ліцензії, зокрема щодо зміни вартості основних засобів, технологічного обладнання і технічної бази та керівника підприємства і керівного складу, складу інженерно-технічних працівників і робітників;

    пункту 2.1.5 Ліцензійних умов з транспортування( z1467-12 ) в частині наявності проектної та виконавчої документації на магістральні та місцеві (розподільчі) теплові мережі і (за наявності) теплові пункти, що перебувають у власності або користуванні ліцензіата та забезпечують транспортування теплової енергії;

    пункту 5.3.1 Ліцензійних умов з транспортування( z1467-12 ) в частині здійснення ліцензованої діяльності без дотримання відповідних технологічних вимог, передбачених Правилами технічної експлуатації теплових установок і мереж ( z0197-07 ), затвердженими наказом Міністерства палива та енергетики України від 14.02.2007 № 71, зокрема недотримання термінів перегляду оперативних схем устаткування, інструкцій з експлуатації ЦТП, ліквідації аварій на ЦТП, пожежної безпеки на теплопунктах і насосних станціях, з техніки безпеки та охорони праці;

    пункту 2.1.7 Ліцензійних умов з транспортування( z1467-12 ), пунктів 2.1.4( z1475-12 ) та 2.1.5 Ліцензійних умов з постачання( z1475-12 ) в частині забезпечення обліку теплової енергії, яка надходить у магістральні та місцеві (розподільчі) теплові мережі і теплові пункти ліцензіата і відпускається з теплових мереж і теплових пунктів ліцензіата та надходить в індивідуальні теплові пункти, а також забезпечення обліку реалізованої споживачам теплової енергії в натуральному виразі з використанням відповідних приладів обліку теплової енергії;

    пункту 2.1.8 Ліцензійних умов з транспортування( z1467-12 ) та пункту 2.1.6 Ліцензійних умов з постачання( z1475-12 ) в частині ведення бухгалтерського обліку господарської діяльності з транспортування та постачання теплової енергії окремо від обліку інших видів діяльності.

    Зазначена сума штрафу має бути сплачена до Державного бюджету України протягом 30 днів з дня отримання постанови (код бюджетної класифікації( v0011201-11 ) 21081100 "Адміністративні штрафи та інші санкції").

    2. Зобов'язати Публічне акціонерне товариство "Херсонська теплоелектроцентраль":

  3. до 01.08.2013 усунути порушення:
  4. пункту 5.2.1 Ліцензійних умов з транспортування( z1467-12 ) та пункту 5.2.1 Ліцензійних умов з постачання( z1475-12 ) в частині повідомлення органу ліцензування про всі зміни даних, зазначених у документах, що додавалися до заяви про видачу ліцензії, зокрема щодо зміни вартості основних засобів, керівника підприємства і керівного складу, складу інженерно-технічних працівників і робітників;

    пункту 5.2.3 Ліцензійних умов з транспортування( z1467-12 ), пункту 5.2.3 Ліцензійних умов з постачання ( z1475-12 ) в частині неповідомлення органу ліцензування про намір щодо провадження інших, крім ліцензованих, видів діяльності;

  5. до 01.09.2013 усунути порушення:
  6. пункту 2.1.5 Ліцензійних умов з транспортування( z1467-12 ) в частині наявності проектної та виконавчої документації на магістральні та місцеві (розподільчі) теплові мережі і (за наявності) теплові пункти, що перебувають у власності або користуванні ліцензіата та забезпечують транспортування теплової енергії;

    пункту 5.3.1 Ліцензійних умов з транспортування( z1467-12 ) в частині здійснення ліцензованої діяльності без дотримання відповідних технологічних вимог, передбачених Правилами технічної експлуатації теплових установок і мереж ( z0197-07 ), затвердженими наказом Міністерства палива та енергетики України від 14.02.2007 № 71, зокрема недотримання термінів перегляду оперативних схем устаткування, інструкцій з експлуатації ЦТП, ліквідації аварій на ЦТП, пожежної безпеки на теплопунктах і насосних станціях, з техніки безпеки та охорони праці;

  7. до 01.10.2013 усунути порушення:
  8. пункту 2.1.7 Ліцензійних умов з транспортування( z1467-12 ) та пунктів 2.1.4( z1475-12 ) та 2.1.5 Ліцензійних умов з постачання( z1475-12 ) в частині забезпечення обліку теплової енергії, яка надходить у магістральні та місцеві (розподільчі) теплові мережі і теплові пункти ліцензіата і відпускається з теплових мереж і теплових пунктів ліцензіата та надходить в індивідуальні теплові пункти, забезпечення обліку реалізованої споживачам теплової енергії для потреб бюджетних установ та інших споживачів (крім населення) в натуральному виразі з використанням відповідних приладів обліку;

    пункту 2.1.8 Ліцензійних умов з транспортування( z1467-12 ) та пункту 2.1.6 Ліцензійних умов з постачання( z1475-12 ) в частині ведення бухгалтерського обліку господарської діяльності з транспортування та постачання теплової енергії окремо від обліку інших видів діяльності;

    до 01.10.2014 усунути порушення пункту 2.1.5 Ліцензійних умов з постачання( z1475-12 ) в частині забезпечення обліку реалізованої споживачам теплової енергії для потреб населення в натуральному виразі з використанням будинкових приладів обліку.

    3. Зобов'язати Публічне акціонерне товариство "Херсонська теплоелектроцентраль" забезпечити безумовне виконання пунктів 3.1( z1467-12 ), 5.2.4 Ліцензійних умов з транспортування ( z1467-12 ) та пунктів 3.1( z1475-12 ), 5.2.4 Ліцензійних умов з постачання( z1475-12 ) в частині надання документів та інформації в обсягах та у строки, установлені Комісією, та дотримання термінів надання звітності відповідно до вимог постанови НКРЕ від 14.04.2011 № 606( z0588-11 ) "Про затвердження форм звітності НКРЕ у сфері теплопостачання і централізованого водопостачання та водовідведення".

    Голова Комісії

    В. Саратов

    {Текст взято з сайту НК держрегулювання компослуг http://www.nkp.gov.ua}

    Юридичний портал Справедливість

    Рейтинг: 4.8/5, основан на 25 голосах.

    Вам будет интересно:

    Прокуратура вмовила боржників віддати півмільйона

    Уже цього року органи прокуратури Одеської області домоглися виплат заборгованості із заробітної плати на загальну суму майже чверть мільйона гривень.

    Про затвердження форм державних статистичних спостережень зі статистики праці, Державна служба статистики України

    Про затвердження форм державних статистичних спостережень зі статистики праці Відповідно до статей 4, 14, 18 Закону України «Про державну статистику» ( 2614-12 ), враховуючи положення статей 80, 81 Цивільного кодексу України( 435-15 ), частини 8 статті 19 та статті 55 Господарського кодексу України( 436-15 ), з метою подальшого вдосконалення державних статистичних спостережень зі статистики праці й отримання повної, всебічної та об’єктивної статистичної інформації НАКАЗУЮ:

    Про переоформлення ліцензії на провадження професійної діяльності на фондовому ринку, Національна комісія з цінних паперів та фондового ринку

    Про переоформлення ліцензії на провадження професійної діяльності на фондовому ринку За підсумками розгляду заяви та документів, поданих ТОВАРИСТВОМ З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КОМПАНІЯ З УПРАВЛІННЯ АКТИВАМИ "УПІ КАПІТАЛ" до Національної комісії з цінних паперів та фондового ринку на переоформлення ліцензії на провадження професійної діяльності на фондовому ринку у зв'язку зі зміною місцезнаходження професійного учасника, відповідно до Ліцензійних умов провадження професійної діяльності на фондовому ринку — діяльності з управління активами інституційних інвесторів (діяльності з управління активами)( z0864-06 ), затверджених рішенням Державної комісії з цінних паперів та фондового ринку від 26 травня 2006 року № 341 та зареєстрованих в Міністерстві юстиції України від 24 липня 2006 року за № 864/12738 (зі змінами та доповненнями), НАКАЗУЮ:

    Щодо зупинення внесення змін до системи реєстру власників іменних цінних паперів та до системи депозитарного обліку цінних паперів, випущених Корюківським відкритим акціонерним товариством «СПМК-3», Національна комісія з цінних паперів та фондового ринку

    Щодо зупинення внесення змін до системи реєстру власників іменних цінних паперів та до системи депозитарного обліку цінних паперів, випущених Корюківським відкритим акціонерним товариством «СПМК-3»





    Юридическая практика:
    Про визнання права власності на 1,8 частку спадкового ...

    Про визнання права власності на 1,8 частку спадкового майна Тільки в суді виноситься рішення про розділ спадкового майна або рішення про визнання прав власності на таке майно

    Про визнання заповіту недійсним та усунення від ...

    Про визнання заповіту недійсним та усунення від права на спадкування У своїй юридичній практиці адвокати по спадковим питанням зіткнулися із такою цікавою справою, коли клієнт просив допомогти ...

    Про усунення від права на спадкування та надання ...

    Про усунення від права на спадкування та надання права на спадкування Особа може позбутися права успадковувати спадкове майно за законом, якщо довести, що дана особа відмовилась у наданні догляду ...


    Консультации по наследству:
    Юридичні послуги за правом представлення у спадщині

    У мене дуже складна ситуація, просто не знаю, що робити і як поступати. До Вас звертаюся в перший раз, але за порадами своїх ...

    Оформлення спадщини після смерті батька

    У нашій родині сталося величезне горе. Крім того, що помер батько, так і ще почалися розборки з приводу спадщини батька. З'явилися ...

    Розділ спадщини між спадкоємцями за заповітом

    Доброго дня, адвокати та юристи сайту! Я вже користувався вашою адвокатською допомогою і Ви завжди давали мені грамотні юридичні ...


    Новости наследственных дел:
    На сегодняшнем заседании правительства планируется ...

    На сегодняшнем заседании правительства планируется рассмотреть план мероприятий по выполнению СА с ЕС Кабинет министров Украины на сегодняшнем заседании рассмотрит план мероприятий по выполнению соглашения об ассоциации с Евросоюзом. Об этом говорится в повестке дня заседания на сайте правительства.

    Судья не может считаться независимым от политического .

    Судья не может считаться независимым от политического влияния, если его карьера зависит от изменчивого политического вектора, - Я.Романюк 22 декабря во время заключительного заседания Наблюдательного Комитета проекта Совета Европы «Усиление независимости, эффективности и профессионализма судебной власти на Украине» Председатель Верховного Суда Украины Ярослав Романюк заявил, что «одним из самых опасных с точки зрения формирования независимой судебной системы на современном этапе факторов является политическая составляющая».

    Прокурор Донецкой области пытается в суде оспорить ...

    Прокурор Донецкой области пытается в суде оспорить его люстрацию Руководителю прокуратуры Донецкой области Николаю Франтовскому не удалось с первого раза обжаловать свое увольнение с должности через люстрацию, сообщает «Первая инстанция».


    Рекомендации пользователей:
    1676b6902a1c6c119988b3b7eb617bca