Адвокаты по наследственным делам
Отзывы о нас
Влюбилась в Ваш сайт!!! Какие же Вы умнички!!! Очень хочется пожелать Вам творческих успехов, динамичного развития и материального благополучия!

Этот сайт классный! работал на нем очень чуть ли не по три раза на день. Этот портал ожидает светлое будущее. Желаю удачи. Хотелося б видеться с Вашими трудами чаще! Действуйте!

Влюблена в ваш сайт по уши!!! Какие же Вы молодцы!!! Так хочется пожелать Вам материального благополучия и творческих успехов!
Наши услуги

Вопрос к юристу по наследству:

Статьи
Право власності на спадок

Право власності на спадок Визнання прав власності на спадок (зразок судової справи), позовна заява про спадщину

Наследство по завещанию: раскрываем юридические ...

Наследство по завещанию: раскрываем юридические секреты Завещание необязательно гарантирует выполнение воли наследодателя, ведь в некоторых случаях можно признать завещание недействительным

Про накладення штрафу на Публічне акціонерне товариство НАЦІОНАЛЬНА КОМІСІЯ, ЩО ЗДІЙСНЮЄ ДЕРЖАВНЕ РЕГУЛЮВАННЯ У СФЕРІ КОМУНАЛЬНИХ ПОСЛУГ

ПОСТАНОВА

  1. 05.07.2013  № 95
  2. Про накладення штрафу на Публічне акціонерне товариство "Херсонська теплоелектроцентраль" за порушення Ліцензійних умов провадження господарської діяльності з транспортування та постачання теплової енергії

    Національною комісією, що здійснює державне регулювання у сфері комунальних послуг (далі — Комісія), у результаті розгляду 05.07.2013 на відкритому засіданні Акта планової перевірки ліцензованої діяльності Публічного акціонерного товариства "Херсонська теплоелектроцентраль" від 27.06.2013 № 44, проведеної на підставі наказу Комісії від 20.05.2013 № 64, установлено, що Публічне акціонерне товариство "Херсонська теплоелектроцентраль" (73036, м. Херсон, Бериславське шосе, буд. 1, код ЄДРПОУ 00131771, р/р 26003301012029 у Філії Херсонського обласного управління ВАТ "Ощадний державний банк України", МФО 352457, ліцензії АВ № 500708, АВ № 500709, голова правління — Педченко Богдан Антонович) порушило Ліцензійні умови провадження господарської діяльності з транспортування теплової енергії магістральними та місцевими (розподільчими) тепловими мережами( z1467-12 ), затверджені постановою Комісії від 10.08.2012 № 277 (далі — Ліцензійні умови з транспортування), та Ліцензійні умови провадження господарської діяльності з постачання теплової енергії( z1475-12 ), затверджені постановою Комісії від 10.08.2012 № 278 (далі — Ліцензійні умови з постачання), а саме:

    пункт 5.2.1 Ліцензійних умов з транспортування( z1467-12 ) та пункт 5.2.1 Ліцензійних умов з постачання( z1475-12 ) в частині повідомлення органу ліцензування про всі зміни даних, зазначених у документах, що додавалися до заяви про видачу ліцензії, зокрема щодо зміни вартості основних засобів, технологічного обладнання і технічної бази та керівника підприємства і керівного складу, складу інженерно-технічних працівників і робітників;

    пункт 2.1.5 Ліцензійних умов з транспортування( z1467-12 ) в частині наявності проектної та виконавчої документації на магістральні та місцеві (розподільчі) теплові мережі і (за наявності) теплові пункти, що перебувають у власності або користуванні ліцензіата, та забезпечують транспортування теплової енергії;

    пункт 5.3.1 Ліцензійних умов з транспортування( z1467-12 ) в частині здійснення ліцензованої діяльності без дотримання відповідних технологічних вимог, передбачених Правилами технічної експлуатації теплових установок і мереж ( z0197-07 ), затвердженими наказом Міністерства палива та енергетики України від 14.02.2007 № 71, зокрема недотримання термінів перегляду оперативних схем устаткування, інструкцій з експлуатації ЦТП, ліквідації аварій на ЦТП, пожежної безпеки на теплопунктах і насосних станціях, з техніки безпеки та охорони праці;

    пункт 2.1.7 Ліцензійних умов з транспортування( z1467-12 ), пункти 2.1.4( z1475-12 ) та 2.1.5 Ліцензійних умов з постачання( z1475-12 ) в частині забезпечення обліку теплової енергії, яка надходить у магістральні та місцеві (розподільчі) теплові мережі і теплові пункти ліцензіата і відпускається з теплових мереж і теплових пунктів ліцензіата та надходить в індивідуальні теплові пункти, а також забезпечення обліку реалізованої споживачам теплової енергії в натуральному виразі з використанням відповідних приладів обліку теплової енергії;

    пункт 2.1.8 Ліцензійних умов з транспортування( z1467-12 ) та пункт 2.1.6 Ліцензійних умов з постачання( z1475-12 ) в частині ведення бухгалтерського обліку господарської діяльності з транспортування та постачання теплової енергії окремо від обліку інших видів діяльності;

    пункт 5.2.3 Ліцензійних умов з транспортування( z1467-12 ) та пункт 5.2.3 Ліцензійних умов з постачання( z1475-12 ) в частині надання органу ліцензування повідомлення про провадження (намір провадити) інших, крім ліцензованих, видів діяльності;

    пункти 3.1( z1467-12 ) та 5.2.4 Ліцензійних умов з транспортування( z1467-12 ) та пункти 3.1( z1475-12 ) та 5.2.4 Ліцензійних умов з постачання( z1475-12 ) в частині надання до органу ліцензування статистичної звітності в обсязі, порядку і строки, визначені законодавством, а також дотримання вимог законодавства, яким регулюється діяльність у сфері природних монополій та у сфері теплопостачання, зокрема вимог пункту 2 постанови НКРЕ від 14.04.2011 № 606( z0588-11 ) "Про затвердження форм звітності НКРЕ у сфері теплопостачання і централізованого водопостачання та водовідведення".

    Згідно з повноваженнями, наданими Указом Президента України від 23.11.2011 № 1073( 1073/2011 ) "Про Національну комісію, що здійснює державне регулювання у сфері комунальних послуг", відповідно до статті 31 Закону України "Про теплопостачання" ( 2633-15 ) Національна комісія, що здійснює державне регулювання у сфері комунальних послуг, ПОСТАНОВЛЯЄ:

    1. Накласти штраф у розмірі 25000 (двадцять п'ять тисяч) гривень на Публічне акціонерне товариство "Херсонська теплоелектроцентраль" (73036, м. Херсон, Бериславське шосе, буд. 1, код ЄДРПОУ 00131771, р/р 26003301012029 у Філії Херсонського обласного управління ВАТ "Ощадний державний банк України", МФО 352457, голова правління — Педченко Богдан Антонович) за порушення:

    пункту 5.2.1 Ліцензійних умов з транспортування( z1467-12 ) та пункту 5.2.1 Ліцензійних умов з постачання( z1475-12 ) в частині повідомлення органу ліцензування про всі зміни даних, зазначених у документах, що додавалися до заяви про видачу ліцензії, зокрема щодо зміни вартості основних засобів, технологічного обладнання і технічної бази та керівника підприємства і керівного складу, складу інженерно-технічних працівників і робітників;

    пункту 2.1.5 Ліцензійних умов з транспортування( z1467-12 ) в частині наявності проектної та виконавчої документації на магістральні та місцеві (розподільчі) теплові мережі і (за наявності) теплові пункти, що перебувають у власності або користуванні ліцензіата та забезпечують транспортування теплової енергії;

    пункту 5.3.1 Ліцензійних умов з транспортування( z1467-12 ) в частині здійснення ліцензованої діяльності без дотримання відповідних технологічних вимог, передбачених Правилами технічної експлуатації теплових установок і мереж ( z0197-07 ), затвердженими наказом Міністерства палива та енергетики України від 14.02.2007 № 71, зокрема недотримання термінів перегляду оперативних схем устаткування, інструкцій з експлуатації ЦТП, ліквідації аварій на ЦТП, пожежної безпеки на теплопунктах і насосних станціях, з техніки безпеки та охорони праці;

    пункту 2.1.7 Ліцензійних умов з транспортування( z1467-12 ), пунктів 2.1.4( z1475-12 ) та 2.1.5 Ліцензійних умов з постачання( z1475-12 ) в частині забезпечення обліку теплової енергії, яка надходить у магістральні та місцеві (розподільчі) теплові мережі і теплові пункти ліцензіата і відпускається з теплових мереж і теплових пунктів ліцензіата та надходить в індивідуальні теплові пункти, а також забезпечення обліку реалізованої споживачам теплової енергії в натуральному виразі з використанням відповідних приладів обліку теплової енергії;

    пункту 2.1.8 Ліцензійних умов з транспортування( z1467-12 ) та пункту 2.1.6 Ліцензійних умов з постачання( z1475-12 ) в частині ведення бухгалтерського обліку господарської діяльності з транспортування та постачання теплової енергії окремо від обліку інших видів діяльності.

    Зазначена сума штрафу має бути сплачена до Державного бюджету України протягом 30 днів з дня отримання постанови (код бюджетної класифікації( v0011201-11 ) 21081100 "Адміністративні штрафи та інші санкції").

    2. Зобов'язати Публічне акціонерне товариство "Херсонська теплоелектроцентраль":

  3. до 01.08.2013 усунути порушення:
  4. пункту 5.2.1 Ліцензійних умов з транспортування( z1467-12 ) та пункту 5.2.1 Ліцензійних умов з постачання( z1475-12 ) в частині повідомлення органу ліцензування про всі зміни даних, зазначених у документах, що додавалися до заяви про видачу ліцензії, зокрема щодо зміни вартості основних засобів, керівника підприємства і керівного складу, складу інженерно-технічних працівників і робітників;

    пункту 5.2.3 Ліцензійних умов з транспортування( z1467-12 ), пункту 5.2.3 Ліцензійних умов з постачання ( z1475-12 ) в частині неповідомлення органу ліцензування про намір щодо провадження інших, крім ліцензованих, видів діяльності;

  5. до 01.09.2013 усунути порушення:
  6. пункту 2.1.5 Ліцензійних умов з транспортування( z1467-12 ) в частині наявності проектної та виконавчої документації на магістральні та місцеві (розподільчі) теплові мережі і (за наявності) теплові пункти, що перебувають у власності або користуванні ліцензіата та забезпечують транспортування теплової енергії;

    пункту 5.3.1 Ліцензійних умов з транспортування( z1467-12 ) в частині здійснення ліцензованої діяльності без дотримання відповідних технологічних вимог, передбачених Правилами технічної експлуатації теплових установок і мереж ( z0197-07 ), затвердженими наказом Міністерства палива та енергетики України від 14.02.2007 № 71, зокрема недотримання термінів перегляду оперативних схем устаткування, інструкцій з експлуатації ЦТП, ліквідації аварій на ЦТП, пожежної безпеки на теплопунктах і насосних станціях, з техніки безпеки та охорони праці;

  7. до 01.10.2013 усунути порушення:
  8. пункту 2.1.7 Ліцензійних умов з транспортування( z1467-12 ) та пунктів 2.1.4( z1475-12 ) та 2.1.5 Ліцензійних умов з постачання( z1475-12 ) в частині забезпечення обліку теплової енергії, яка надходить у магістральні та місцеві (розподільчі) теплові мережі і теплові пункти ліцензіата і відпускається з теплових мереж і теплових пунктів ліцензіата та надходить в індивідуальні теплові пункти, забезпечення обліку реалізованої споживачам теплової енергії для потреб бюджетних установ та інших споживачів (крім населення) в натуральному виразі з використанням відповідних приладів обліку;

    пункту 2.1.8 Ліцензійних умов з транспортування( z1467-12 ) та пункту 2.1.6 Ліцензійних умов з постачання( z1475-12 ) в частині ведення бухгалтерського обліку господарської діяльності з транспортування та постачання теплової енергії окремо від обліку інших видів діяльності;

    до 01.10.2014 усунути порушення пункту 2.1.5 Ліцензійних умов з постачання( z1475-12 ) в частині забезпечення обліку реалізованої споживачам теплової енергії для потреб населення в натуральному виразі з використанням будинкових приладів обліку.

    3. Зобов'язати Публічне акціонерне товариство "Херсонська теплоелектроцентраль" забезпечити безумовне виконання пунктів 3.1( z1467-12 ), 5.2.4 Ліцензійних умов з транспортування ( z1467-12 ) та пунктів 3.1( z1475-12 ), 5.2.4 Ліцензійних умов з постачання( z1475-12 ) в частині надання документів та інформації в обсягах та у строки, установлені Комісією, та дотримання термінів надання звітності відповідно до вимог постанови НКРЕ від 14.04.2011 № 606( z0588-11 ) "Про затвердження форм звітності НКРЕ у сфері теплопостачання і централізованого водопостачання та водовідведення".

    Голова Комісії

    В. Саратов

    {Текст взято з сайту НК держрегулювання компослуг http://www.nkp.gov.ua}

    Юридичний портал Справедливість

    Рейтинг: 4.7/5, основан на 25 голосах.

    Вам будет интересно:

    «Крим. Золотий півострів у Чорному морі» тепер у Німеччині

    Зібрання прадавніх експонатів під такою назвою вперше потрапило за кордон у місто Бонн. Ідея виставки виникла в учасників спільних українсько-німецьких археологічних робіт та наукових досліджень ...

    Про призупинення шостого конкурсу кінопроектів, Державне агентство України з питань кіно

    Про призупинення шостого конкурсу кінопроектів Відповідно до Положення про Державне агентство України з питань кіно( 404/2011 ), затвердженого Указом Президента України від 06.04.2011 № 404, Порядку конкурсного відбору кінопроектів для формування Програми виробництва, розповсюдження національних фільмів ( z0687-11 ), затвердженого наказом Міністерства культури України 26.04.2011 № 30, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 08.06.2011 за № 687/19425, та враховуючи норми Бюджетного кодексу України( 2456-17 ), відсутність бюджетних асигнувань на 2014 рік та з огляду на те, що станом на сьогодні ще не прийнято Державний бюджет України на 2014 рік, НАКАЗУЮ:

    У соцмережах українці скаржаться на ожеледицю

    Українські користувачі соціальних мереж скаржаться на труднощі з пересуванням у зв'язку з ожеледицею. Свої коментарі вони позначають за допомогою однойменного хештега.

    Про усунення порушень Умов та Правил здійснення підприємницької діяльності з виробництва електричної енергії ТОВ «ПКС «Енерготек», Національна комісія, що здійснює державне регулювання у сфері енергетики

    Про усунення порушень Умов та Правил здійснення підприємницької діяльності з виробництва електричної енергії ТОВ «ПКС «Енерготек» Відповідно до Положення про Національну комісію, що здійснює державне регулювання у сфері енергетики( 1059/2011 ), затвердженого Указом Президента України від 23.11.2011 № 1059, Умов та Правил здійснення підприємницької діяльності з виробництва електричної енергії ( z0174-96 ), затверджених постановою НКРЕ від 08.02.1996 № 3 (далі — Ліцензійні умови), та на підставі акта позапланової перевірки від 14.09.2012 № 165, здійсненої управлінням НКРЕ у м. Києві та Київській області, щодо порушення ТОВ «ПКС «Енерготек» (м. Київ, Печерський узвіз, 15, кв. 32, ЄДРПОУ 33150563) пункту 3.6.1. Ліцензійних умов у частині дотримання законодавства України та нормативно-технічних документів та пункту 3.5.1. Ліцензійних умов у частині надання ліцензіатом на обґрунтовану вимогу НКРЕ інформацію або звіти про ліцензовану діяльність ліцензіата, які необхідні НКРЕ для виконання своїх обов’язків, Національна комісія, що здійснює державне регулювання у сфері енергетики, ЗОБОВ`ЯЗУЄ:





    Юридическая практика:
    Про поділ спадкового майна, визнання права власності ...

    Про поділ спадкового майна, визнання права власності на спадкове майно Частки спадщини між спадкоємцями можуть бути, як рівними, так і не рівними, виходячи з декількох факторів, таких як заповіт ...

    Про зміну черговості спадкування та визнання права ...

    Про зміну черговості спадкування та визнання права на спадкування Наш клієнт задоволений рішенням суду за апеляцією, яким виграно справу про зміну черговості спадкування та визнання права ...

    Про визнання права власності на половину частини ...

    Про визнання права власності на половину частини спадкового будинку У юридичній практиці часто бувають такі випадки, коли в питаннях оформлення спадщини, законні спадкоємці або спадкоємці за ...


    Консультации по наследству:
    Допомога в отриманні рішення суду за визнанням прав на спадщину

    Добрий день! Не так давно у мене помер батько, який мав будинок в особистій власності. Таким чином, залишився будинок у спадщину, ...

    Коли оскаржити заповіт досить просто

    У мене виникла ситуація, коли без допомоги кваліфікованого адвоката зі спадкових питань не обійтися. Вже не раз до Вас звертаюся ...

    Допомога адвоката і консультація за спадковою справою

    Привіт. Мені потрібна допомога адвоката у спадкових справах. Справа в тому, що більше п'яти років тому моя мама померла, залишивши ...


    Новости наследственных дел:
    На сегодняшнем заседании правительства планируется ...

    На сегодняшнем заседании правительства планируется рассмотреть план мероприятий по выполнению СА с ЕС Кабинет министров Украины на сегодняшнем заседании рассмотрит план мероприятий по выполнению соглашения об ассоциации с Евросоюзом. Об этом говорится в повестке дня заседания на сайте правительства.

    Судья не может считаться независимым от политического .

    Судья не может считаться независимым от политического влияния, если его карьера зависит от изменчивого политического вектора, - Я.Романюк 22 декабря во время заключительного заседания Наблюдательного Комитета проекта Совета Европы «Усиление независимости, эффективности и профессионализма судебной власти на Украине» Председатель Верховного Суда Украины Ярослав Романюк заявил, что «одним из самых опасных с точки зрения формирования независимой судебной системы на современном этапе факторов является политическая составляющая».

    Прокурор Донецкой области пытается в суде оспорить ...

    Прокурор Донецкой области пытается в суде оспорить его люстрацию Руководителю прокуратуры Донецкой области Николаю Франтовскому не удалось с первого раза обжаловать свое увольнение с должности через люстрацию, сообщает «Первая инстанция».


    Рекомендации пользователей:
    1676b6902a1c6c119988b3b7eb617bca